10.11.11

Haul: Καλλυντικά της εταιρείας Flormar

Όπως εχω πει και σε προηγούμενο post, η εταιρεία Flormar είναι μια εταιρεία καλλυντικών που ξεκίνησε στο Μιλάνο το 1970. Πρόσφατα έκανε την εμφάνισή της και στην Ελλάδα. Η εταιρεία αυτή προσφέρει καλλυντικά σε πολυ προσιτές τιμές που ξεκινούν απο €2.50 και φτάνουν τα €14.90!

Η Flormar θελησε να δωσει μερικά δωράκια σε όλες τις Beauty Bloggers που πήραν μέρος στην 1η συνάντηση των GBB στην Αθήνα! Σε αυτό το post θα μοιραστώ μαζί σας τι μου έστειλαν εμένα!!

Flormar Cosmetics



Θα ξεκινήσω λοιπον με το MAT Touch Foundation, στην απόχρωση Μ305 Golden Honey.

Flormar MAT Touch Foundation in M305 Golden Honey, 30ml
To πρώτο πράγμα που πρόσεξα είναι η συσκευασία! Ειναι ενα γυάλινο μπουκάλάκι που ερχεται με αντλία - πολυ σημαντικό για 'μενα - γιατί ετσι κοντρολάρεις την ποσότητα που χρησιμοποιείς και ειναι και θέμα υγιεινής!

Γενικά μου αρέσουν τα ματ foundations, γιατι ειναι καλά για φωτογραφίες, και επίσης γιατί θελω να κοντρολάρω εγω που θα εχει λάμψη το πρόσωπό μου! Μερικές φορές εχω δοκιμάσει foundations που υπόσχονται ενα dewy look, και οταν βλέπω φωτογραφίες ειμαι σαν ντισκομπάλα!!!! Το κακό ομως με τα mat foundations ειναι οτι μερικές φορες ειναι λίγο dry για το δερμα... Αυτο όμως γράφει οτι έχει βιταμίνη Ε και Panthenol, τα οποία ενυδατώνουν την επιδερμίδα, οποτε ημουν πολύ περίεργη να το δοκιμάσω!!

Το foundation αυτο ειναι αρκετά πηχτό, και στην αρχή δοκίμασα να το βαλω με το πινέλο F60 της Sigma, αλλά το αποτέλεσμα δεν ήταν πολύ καλο... Φαινοταν σαν να υπήρχαν στάμπες απο το foundation και δεν μπορούσα να το απλώσω σωστά! Ετσι δοκίμασα ξανά με το πινέλο F80 (flat kabuki) της Sigma και η εφαρμογή του ήταν τέλεια! Δίνει ένα αρκετά φυσικό αποτέλεσμα και δεν το αισθάνεσαι βαρυ πάνω στο πρόσωπο. Το μονο που δεν μου άρεσε ειναι λιγο η μυρωδιά του. Μυρίζει λιγο σαν βαριά κρέμα προσώπου (απ'οτι καταλάβατε δεν τα παω πολύ καλά με την περιγραφή μυρωδιών!!!).

Δυστυχώς η απόχρωση Golden Honey ειναι λιγο σκουρα για ΄μενα, οπότε θα το αφήσω για το καλοκαίρι που θα έχω μαυρίσει λιγο!

Το δευτερο προϊόν που μου δώσανε ήταν η Pretty Compact Powder, στην απόχρωση 192.

Pretty Compact Powder in 192

Να πω την αλήθεια μου ήταν το μονο απο τα προϊόντα που δεν με ενθουσιασε και τοσο... Η συσκευασία ειναι αρκετά καλή, απλα εγω προτιμώ την συσκευασία 'κασετίνας' που κλεινει καλα, για τις φορές που θελω να παρω την πουδρα μαζι μου στην τσάντα μου. Με αυτη την συσκευασία δεν ειμαι και τοσο σίγουρη... Το άλλο που δεν μου αρεσε καθολου είναι η μυρωδια (αυτη η μυτη μου έχει ένα θέμα!! lol). Μυρίζει πάρα πολύ έντονα talc (που ειναι και το πρώτο συστατικό της). Για εφαρμογή μονο δεν μπορω να σας πω γιατί ειναι λιγο σκουρα και αυτη για το πρόσωπό μου οποτε δεν την δοκιμασα...

Kαι μετά την πουδρα, ανοιξα την μάσκαρα Turbo Boost x5 Volume Mascara in Extreme Blue.

Flormar Turbo Boost x5 Volume Mascara in Extreme Blue

Όταν την ανοιξα για να δω το βουρτσάκι, δεν ειχα προσέξει οτι δεν ειναι η κλασσική μαύρη... Και ετσι οταν την είδα είπα ΟΜG!!!!! Το χρωμα ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Πραγματικά υπέροχο! Την φόρεσα το Σαββατο με μπλε σκουρο μολυβι και είχα πολυ κολακευτικά σχόλια! Βεβαια δεν μπορω να σας κανω κριτική για το volume που δίνει, γιατί εγω τις χρωματιστες μασκαρα δεν τις βάζω σε ολες τις βλεφαρίδες... Βαζω πρωτα κανονικά την μαυρη μασκαρα, και μετα προσθετω την χρωματιστή στις ακρες των πάνω βλεφαρίδων και στις κατω βλεφαρίδες. Ετσι, το χρώμα φαινεται οταν χτυπάει το φώς και ειναι πολυ κολακευτικο! Επίσης το μπλε χρωμα κανει και το ασπρο το ματιών να φαίνεται πιο... ασπρο!!!


Συνεχίζουμε με τα κραγιόν. Το πρώτο είναι από την σειρά Pretty Cream & Glaze το Ρ319.

Flormar Lipstick Pretty Cream & Glaze in P319
To χρώμα ειναι πανέμορφο (πολυ του γούστου μου). Ειναι κρεμμώδες, απλώνεται πολυ ομορφα στα χείλια, και ειναι και πολυ pigmented. Το βρήκα οτι ειναι περισσότερο ματ και οχι τοσο ενυδατικό για τα χείλια μου. Ομως με λιγο lipgloss απο πάνω ειναι super!


To δεύτερο κραγιόν ειναι απο την σειρά Long Wearing το L25.

Flormar Long Wearing Lipstick in L25


Το χρώμα ειναι πανέμορφο ροζ με shimmer. Απλώνεται ομορφα και ειναι αρκετα ενυδατικό! Δεν ειναι τοσο pigmented οσο το πρωτο κραγιόν, αλλά δεν με πειράζει γιατι μου αρεσει να φοραω τα κραγιον μου σαν stains.


Το επομενο ειναι ενα lipgloss απο την σειρα Supershine αλλά δεν ξερω να σας πω τον κωδικό γιατι δυστυχως σβήστηκε...

Flormar Supershine Lipgloss

Πανέμορφο κόκκινο χρώμα με ροζ και χρυσο shimmer! Σιγουρα θα το φορέσω τωρα στις γιορτές! Οπως ειχα πει και στο προηγουμενο haul που ειχα κανει για την Flormar, αυτα τα lipgloss ειναι απιστευτα! Απλώνονται ομορφα, διαρκουν παααρα πολύ και δεν κολλάνε! Super!

Tέλος μου στείλανε και δυο βερνίκια νυχιών. Το πρώτο ειναι απο την σειρά Flormar Nail Enamer το νουμερο 405.

Flormar Nail Enamel in 405
Eιναι ένα ομορφο κόκκινο με ροζ undertones - πολύ ομορφο για τις γιορτές!

Το δευτερο ειναι απο την σειρα Plus+ Quartz το νουμερο 076.

Flormar Plus+ Quartz in 076

Είναι ένα ζεστό καφέ χρώμα που για να είμαι ειλικρινής δεν θα το διάλεγα... Ομως καλο ειναι να εχεις ενα καφε στην συλλογή σου για ολα τα nail designs που θέλεις να κάνεις! Σιγουρα λοιπον το συγκεκριμένο καφέ θα το χρησιμοποιήσω για το Χριστουγεννιάτικο nail design μου του Rudolf!!! ;)

Aυτα ήταν τα δωρακια απο την εταιρεία Flormar που θα ήθελα να την ευχαριστήσω για άλλη μια φορά!

19 comments:

makeupbymarias είπε...

και εγω ενθουσιαστηκα με τα προϊοντα που μου έστειλαν...πω πω λατρευω μπλε μασκαρα και τα μανο δειχνουν τελεια..απο εφαρμογη με τα δικα μου ξετρελαθηκα..αρα...we love flormar!!

ΥΓ: Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΥΡΩΔΙΑΣ...ΤΕΛΕΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

Alkistis είπε...

οταν περασω απο το city gate θα δω αν ανοιξαν τα flomar και θα δοκιμασω βερνικια νυχιων και το gloss που λες οτι δε κολλαει... επειδη εχω ευαισθητα ματια και φοραω και φακους επαφης φοβαμαι να χρησιμοποιησω μασκαρα τους...

Κερασία είπε...

Το βουρτσακι απο τη μασκαρα ειναι τελειο!! Ουφ..πρεπει να βρω χρονο να κανω τα reviews επιτελους!

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Alkistis τους ρώτησα και μου απάντησαν ότι αναμένεται να ανοίξουν Τρίτη με Τετάρτη οπότε κανόνισε να πας προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας.

Χριστίνα, δεν ξέρω γιατί αλλά αυτή η εταιρία δε με πείθει...Κάνοντας ένα ξεσκαρτάρισμα των καλλυντικών μου διαπίστωσα ότι είχα 2 σκιές από περιοδικά, μία ροζ και μία πορτοκαλί, πολύ sheer αποτέλεσμα και με άσχημο τρόπο ματ.Τι να πω...ίσως έτυχε. Περιμένω να ανοίξουν Θεσσαλονίκη να τα δω από κοντά. Για άλλη μια φορά το ποστ είναι πολύ ωραίο, ωραίες φωτογραφίες, τέλειες περιγραφές!!!

Alkistis είπε...

@ Ευθυμια

ουτως η αλλως λογω γαμου σε 9 μερες θα πηγαινα μετα τις 19.11 οποτε θα εχουν ανοιξει σιγουρα... κοιτα σκιες επειδη ειμαι γενικοτερα επιφυλακτικη δεν θα δοκιμαζα καν....

Unknown είπε...

@ΕΥΘΥΜΙΑ
Κοίτα να δεις, ειναι μια εταιρεία που προσφέρει αρκετά καλά προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές. Αυτα μου τα έδωσαν και σας έκανα ενα review για να δείτε τις εντυπώσεις μου. Απο κει και πέρα, όσον αφορα σκιες, εγω μένω πιστη σε MAC και ολες τις επωνυμες μαρκες που αγοράζω κατα καιρους. Ειμαι περίεργη με τις σκιες μου και θελω ποιοτητα πάνω απ'ολα! Δεν εχω δοκιμάσει καποια σκια της Flormar ομως για να σου πω την δική μου αποψη... Αλλά τα κραγιον,τα lipgloss ή τα βερνίκια τους γιατι οχι? Μεχρι στιγμης οτι εχω δοκιμάσει μου άρεσε... :)

Χωρίς να έχω σκοπό να υπαινιχθώ το παραμικρό για τα προϊόντα (που απ'όσο γνωρίζω έχουν αρκετούς fans λόγω σχέσης τιμής-ποιότητας), για να είμαστε ακριβείς η εταιρεία δεν είναι ιταλική, αλλά τουρκική.
Θα ήλπιζα να πρόκειται απλά για βιαστικό συμπέρασμα η εντύπωση ότι είναι ιταλικά, λόγω του "Έδρα στο Μιλάνο", και όχι μαρκετινίστικο πλασάρισμα της ίδιας της εταιρείας.

Δυστυχώς πιστεύω πως είναι το δεύτερο, αφού και στο λανσάρισμα της Flormar στην Αυστραλία και στο άνοιγμα που έκανε στους beauty bloggers για την προώθηση των προϊόντων της οι bloggers έμειναν με την εντύπωση ότι η εταιρεία (και κατ' επέκταση και τα προϊόντα) είναι ιταλική.

Απ'όσο γνωρίζω δεν άλλαξε κανείς τη γνώμη του για τα προϊόντα μετά την "αποκάλυψη" (και δεν θα έπρεπε κιόλας, εφόσον η γνώμη είναι αληθινή και προσωπική), αλλά πιστεύω ότι έτσι, με το να αφήνεις να δίνονται εντυπώσεις τις οποίες ενισχύεις σαν εταιρεία, δεν χτίζεται ειλικρινής και σωστή σχέση με τους καταναλωτές των προϊόντων σου.

Unknown είπε...

@Nephele
Η εταιρεία Flormar απ'οσο γνωρίζω ξεκίνησε στην Ιταλία και πιο συγκεκριμένα στο Μιλάνο το 1970. Το 1986 μετέφερε την παραγωγή των προϊόντων της στην Κωνσταντινουπολη. Πολλές εταιρείες εχουν μεταφέρει την παραγωγή των προϊοντων τους σε αλλες χώρες που ειναι πιο φθηνα τα εργατικά. Αυτη την στιγμή η Flormar ειναι global, αλλα η παραγωγή ολων των προϊοντων γίνεται στην Κων/λη.

Ας το κοιτάξουμε αλλιώς το θέμα: αν μια Ελληνική εταιρεία καλλυντικών αποφάσιζε για παραδειγμα να μεταφέρει την παραγωγή των προϊόντων της στην Κινα, τοτε η εταιρεία και τα προϊόντα γινονται αυτομάτως Κινέζικά? Εγω δεν νομιζω... Εσεις τι λετε?

Προσωπικά δεν ξέρω τι εκαναν στην Αυστραλία και δεν με νοιαζει που παράγονται (as long as η παραγωγή ειναι νομιμη και συμφωνη με τα ανθρώπινα δικαιώματα). Πάντως θα αλλάξω την αρχή του post μου ωστε να ειναι πιο σωστο και να μην υπάρχει παρεξήγηση.

Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου.

Make-up-.....?? είπε...

Rudolf!!!?θα μας κάνει rewie για το πως το κάνεις ε;

Η Flormar είναι καθαρά τουρκική εταιρεία :) Πράγμα που δεν ενοχλεί κανέναν και καθόλου, αυτό που ενοχλεί -εμένα- είναι το πλασάρισμά της ως κάτι άλλο. Διότι, οκ, ζούμε σε έναν κόσμο που μια μπουτίκ de Paris, France είναι πιο.. σεβαστή από μια μπουτίκ de Baku, Azerbaijan. Το να μου λες όμως ότι είσαι από τη Βιέννη ενώ είσαι από το Κορδελιό, με ενοχλεί σαν καταναλωτή. Όπως και φυσικά θέλω να γνωρίζω από τι και πού (ιδίως όταν το πού επηρεάζει το υπό ποιες συνθήκες και το πώς, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για καλλυντικά, μην τρελαθούμε) και απαιτώ να μη με δουλεύει η όποια εταιρεία.

Για να απαντήσω και στο ερώτημά σου, αν ο Κορρές (πχ) μετέφερε τα headquarters του και την παραγωγή του στην Κίνα, και όλο του το staff και η ιδιοκτησία από Γιάννης, Ελένη και Βασίλης γινόταν Zu Yi και Hang Li, εννοείται ότι ούτε τα προϊόντα ούτε η εταιρεία αυτή καθεαυτή θα ήταν ελληνικά.
Φυσικά στην περίπτωση της Flomar δεν ισχύει το αντίστοιχο, καθότι δεν ήταν ποτέ ιταλική. Έχει θαυμάσια βερνίκια και όμορφα highlighters και ήταν πάντα και εξαρχής τουρκική.

Επίσης , έχω την εντύπωση (ίσως λανθασμένη - πάσο) ότι ίσως σε ενόχλησε η τελευταία μου παράγραφος, που ίσως να μην είναι ξεκάθαρο ότι όταν λέω με το να αφήνεις να δίνονται εντυπώσεις τις οποίες ενισχύεις σαν εταιρεία δεν αναφέρομαι σε σένα, αλλά στην εταιρεία! Ίσως να ήταν λάθος η επιλογή β' προσώπου. Αν είναι αυτός ο λόγος που έγινες κάπως αμυντική, απολογούμαι για την παρεξήγηση :)

Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Unknown είπε...

@Nephele
Ο καθένας έχει την άποψη του και την σέβομαι απόλυτα. Και φυσικά μπορώ να εκφράσω και την δική μου. Αν αυτό φάνηκε σαν να είμαι αμυντική, σου ζητώ συγνώμη. Απλά δεν θέλω να νομίζει κανείς ότι υποστηρίζω ή καλυπτω μια εταιρεία. Μου εστειλαν κάποια προϊόντα να δoκιμασω και να κάνω review. Από εκεί και πέρα έχεις δίκιο ότι καμία εταιρεία δεν πρέπει να παραπλανει τους καταναλωτές της. Σ'ευχαριστω πολύ που εξέφρασες την άποψή σου. Είναι καλό να μαθαίνει η μια από την άλλη. :)

Maria Karakousi είπε...

σε ευχαριστούμε για το αναλυτικό review!!! σίγουρα θα δοκιμάσω lipgloss (καλά...αυτό το κόκκινο τα σπάει!!!!) και βερνίκια!!!

Unknown είπε...

Με άρεσε η mascara και έχουμε το ίδιο gloss το οποίο τα σπάει!!!

Roula είπε...

Καλημέρα christina ήθελα να ρωτήσω κάτι. Αγόρασα ένα κραγιόν flormar Long Wearing (ΝοL02)είναι μια καφέ-κόκκινη απόχρωση που μου αρέσει όταν όμως το φοράω μου φαίνεται πολύ "βαρύ" σαν υφή εννοώ. Τα Pretty Cream & Glaze τι διαφορά έχουν στην υφή συγκριτικά?

Stevista είπε...

Πωπω το χρωματάκι της mascara με τρέλανε!! :D

flormargreece είπε...

Company was established in 1970 in milano by an İtalian gentleman in 1986 the production moved in Turkey where company was able to maintain its quality products and good price till know i hope you continue enjoy our products:)))

Ανώνυμος είπε...

Η προσωπική μου άποψη είναι πως τα προϊόντα αυτά αποτελούν μια οικονομική πρόταση. Εγώ από αυτά που δοκίμασα μου άρεσε πολύ η μάσκαρα (lash lift) και δε μου άρεσε το eyeliner pen. Τα συγκρίνω πολύ με τα Essence.

marilou είπε...

ta kalluntika auta ta foraw edw kai arketo kairo afou phgainw suxna sto avenue gia pswnia kai t vriskw ekei!einai para polu kala kai ta egkrinw anepifulakta!exw polu euais8hto kai 3hro derma pou ere8izetai me to paramikro kai de mou exeoun prokalesei kanena provlhma.eilikrina de mporw na katalavw ti sas peirazei poias e8nikothtas einai ta kalluntika auta.as afhsoume ligo tis fanfares kai as koita3oume thn ousia.ta misa mac pou exw parei mou exoun afhsei kakisth entupwsh,gia paradeigma.de paizei rolo panta to onoma gia na einai ena proion kalo.

@marilou Συγγνώμη, εσύ αυτό κατάλαβες, ότι ασχολούμαστε με την εθνικότητα των πρϊόντων? Ξαναδιάβασε.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive