1.2.12

BeautyBay.com - Free Worldwide Delivery και τι αγόρασα!!!



Αχ το περίμενα πως και πως αυτο και σήμερα που κοίταγα τα email μου δεν πίστευα στα μάτια μου!!! lol lol  Το BeautyBay.com εχει δωρεάν μεταφορικά για περιορισμένο χρόνο, οπότε αν θέλετε να αγοράσετε κάτι (οπως εγω!!) θα σας συνιστούσα να το κανετε γρήγορα!!! Εγω ήδη έκανα την παραγγελία μου! ;-)

Aυτα που είχα στην wish list μου και τελικά αγόρασα είναι:


Ciate Cookies and Cream :
Aπο τότε που το περιέλαβε στα 10 καλύτερα nail polish της η Lisa Eldridge (δείτε το video εδώ) το είχα βαλει στην wish list μου και επιτέλους το πήρα!!! Περνάω μια φάση με nude βερνίκια νυχιών τελευταία, και αυτό είναι ενα greyish-nude χρώμα που, αν κρίνω απο τα swatches που έχω δεί, θα μου αρέσει πολυ!! (€10.10)



Leighton Denny Crystal Nail File Small:
Τα νύχια μου δεν ειναι και στην καλύτερη κατάσταση τελευταία, και ήδη χρησιμοποιώ μια θεραπεία (για την οποία θα σας κανω αναλυτικό review πολύ σύντομα!). Ενας απο τους λόγους που είναι σε αυτη την κατασταση, νομιζω οτι είναι και η λίμα που χρησιμοποιούσα ως τωρα... Γι'αυτο ήθελα να παρω μια glass file, και αυτη του Leighton Denny έχει πολύ καλές κριτικές και εχει παρει και βραβειο! Οπότε ελπίζω να δω και εγω αποτέλεσμα! Λίγο ακριβή αλλά εχει lifetime quarantie οποτε νομιζω αξίζει.. (€15)


Leighton Denny  Bright & White:
Τις τελευταίες μέρες έψαχνα απεγνωσμένα για ένα καλο nail whitener... Εχω ακουσει τοσο καλα λογια για το Nail Whitener της Rimmel το οποιο δυστυχως για καποιον λογο το σταματησαν...  Βρήκα λοιπόν το Bright & White του Leighton Denny το οποίο εχει και αυτό πολύ καλές κριτικές, και αφου εχει και δωρεαν μεταφορικά ήταν ευκαιρία να το πάρω! (€13.80)






Mario Badescu  Silver Powder:
Aν και το δέρμα μου είναι στα καλύτερά του και χάρη στο Proactiv δεν έχω πλέον πρόβλημα ακμής, έχω ομως καποιους μαυρους και ασπρους πόρους που με ενοχλούν, και θα ήθελα να χρησιμοποιήσω κατι ωστε να φύγουν! Ψάχνοντας online ειδα οτι η Silver Powder by Mario Badescu εχει παρα πολύ καλες κριτικές και ετσι την ειχα βαλει στην wish list μου. Πρόκειται για μια σκόνη που την βάζεις πανω σε ενα βρεγμένο βαμβάκι, και την εφαρμόζεις πανω στα σημεία που έχεις blackheads. Την αφήνεις για 10 λεπτά και μετά την αφαιρείς με toner. Ειχα πει στον εαυτο μου οτι με την πρωτη προσφορα που θα βαλει το BeautyBay.com θα την πάρω, οποτε μολις ειδα το free shipping worldwide εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία!!! (€13.70)



Αυτές λοιπόν ήταν οι αγορές μου απο το BeautyBay.com! Και φυσικά μόλις τα πάρω θα κανω αναλυτικό review! ;-) Εσεις θα εκμεταλλευτείτε την προσφορά που έχουν με δωρεάν μεταφορικά? Τι σκεφτεστε να αγοράσετε?


13 comments:

Καλημέρα Χριστινάκι! Καλό μήνα!!!
Ερώτηση: το BeautyBay.com δεν δέχεται Paypal? Χρειάζεται να έχω πιστωτική κάρτα?
xxx

Unknown είπε...

@AnGeLmArY
Καλημέρα και καλό μήνα και σε σενα γλυκιά μου! Δυστυχώς το BeautyBay δεν δεχεται Paypal.. μονο πιστωτικές... <3

Ανώνυμος είπε...

Χριστίνα όλα είναι πολύ ωραία,με γειά σου!!Την Silver Powder,και εγώ θα ήθελα να την δοκιμάσω,γιατί και εμένα με απασχολούν τα μαύρα και άσπρα στίγματα...........τι γίνεται βρε παιδάκι μου στα 36 μου,με θυμήθηκε η ακμή?? Καλό μήνα σου εύχομαι, κορίτσι

Beautymagnets είπε...

Αυτό το Mario Badescu Silver Powder φαίνεται ενδιαφέρον γιατί αντιμετωπίζω και γώ το ίδιο πρόβλημα με τους πόρους!

Ανώνυμος είπε...

Μμμμμ, πολύ καλές επιλογές!

Φυσικά περιμένουμε review για όλα αυτά τα καλούδια!

Beauty in Crisis είπε...

Με γεια σου!! Πολυ ομορφα ολα!!
Το Ciate Cookies and Cream....αααχ♥♥♥

Unknown είπε...

@glittermeup
Σ'ευχαριστώ πολύ! <3

Unknown είπε...

@Natasa makeup-nails
Και εγω βρε Νατασσα δεν ξερω τι γίνεται! Μετα τα 30 μου εμφανίστηκαν ολα!! Οταν δοκιμάσω την Silver Powder θα κανω αναλυτικότατο review! xxx

Unknown είπε...

@Beautymagnets
Και εγω περιμένω να δω τι αποτελέσματα θα έχω!! I'll let you know!! ;-)

Unknown είπε...

@Ελένη Κερσένογλου missticklemepink.blogspot
Σ'ευχαριστώ! Αναλύτικό review πολύ σύντομα!! ;-)

Unknown είπε...

@beautyincrisis
Και εγω αυτο το Ciate το περιμένω πως και πως!! Φιλάκια xxx

Unknown είπε...

Περιμένω review για τη silver powder γιατί πολύ ψήνομαι να την πάρω καθώς και για την λίμα με το Lifetime guarantee τι είναι αυτό?

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME