4.2.13

Inglot: Nail Varnish #965

Hello! ♥

Σήμερα αποφάσισα να δοκιμάσω το βερνίκι της Inglot #965 το οποίο ήταν ένα από τα δωράκια για το event των Greek Beauty Bloggers στην Θεσσαλονίκη (δείτε αναλυτικό post εδώ) .

Inglot Nail Varnish #965

Το #965 της Inglot έχει ένα πολύ ιδιαίτερο χρώμα - σκουρο γκρι με περλα και μπλε duo-chrome. Μου αρέσει πολύ η φόρμουλα αυτού του βερνικιού! Απλώνεται πανεύκολα και ομοιόμορφα και χρειάζεσαι  μόνο 2 στρώσεις για πλήρη κάλυψη!

Inglot Nail Varnish #965

Είναι πολύ δύσκολο να αποτυπώσεις στην κάμερα την ομορφιά αυτού του βερνικιού και τους χρωματισμού που κάνει με το φώς! Διάβασα οτι θεωρείται dupe για το Black Pearl by Chanel, αλλά επειδή δεν έχω το τελευταίο δεν μπορω να εκφέρω γνώμη... Από φωτογραφίες ομως που είδα online νομίζω οτι μοιάζουν πολύ! Αν καποια απο εσας εχει το Black Pearl της Chanel, ας μου πει την γνώμη της στα σχόλια!




Έχω ξετρελαθεί με αυτό το χρώμα και πηγαίνει τέλεια με τα ρούχα που θα φορέσω αύριο το βράδυ (που επιτέλους θα βγώ!!!), καθώς και με το τέλειο δαχτυλίδι που μου πήρε ο άνδρας μου για τα Χριστούγεννα!

Εσείς ποιό βερνίκι φοράτε στα νύχια σας?
Follow me on Twitter Follow me on Facebook Follow on Bloglovin

8 comments:

Rafalena είπε...

ποσο ομορφο!!και το δαχτυλιδι επισης!

Unknown είπε...

OMG this nail colour is absolutely stunning!! love!
would you like to follow each other?
A
xx
http://epiquemoi.blogspot.com

Vassoula'sWorld είπε...

Πολύ όμορφο μεταλιζέ βερνίκι! Είναι παρόμοιο με το No60 Royal Blue από τη σειρά METAL RUSH της RIMMEL Που έχω στη συλλογή μου!
Check My New Blog: vassoulafbi.blogspot.gr

Unknown είπε...

omorfo mano..arketa idiaitero.. alla sigoura to daxtulidi klebei tin parastasi!!

Unknown είπε...

Πανέμορφα δαχτυλίδια και τόσο μοδάτα!
Συγχαρητήρια για το blog σου!
Γραφτηκαμε να ενημερωνομαστε!
Εχουμε και εμεις ενα blog για μοδα και μια σελιδα στο facebook αν θελεις στηριξε μας κ εσυ!
Φιλια καλη συνεχεια!
http://chicates.blogspot.gr/

Unknown είπε...

Φανταστική σελίδα :)
Πολλά φιλιά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

Unknown είπε...

τελειο ποστ με ωραιο θεμα!!!
σε περιμενω και στην δικη μου σελιδα http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/
εγω τωρα χρισημοποιω κοραλι και φουξια αποχρωσεις της oriflame

Unknown είπε...

τελειο ποστ με ωραιο θεμα!!!
σε περιμενω και στην δικη μου σελιδα http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/
εγω τωρα χρισημοποιω κοραλι και φουξια αποχρωσεις της oriflame

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME