5.8.13

Nail Art | Mint & Dots


Mint Green ειναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα για το καλοκαίρι. Μου αρέσει πως το χρώμα κάνει αντίθεση με την μαυρισμένη επιδερμίδα. Αν και έχω πολλά παρόμοια χρώματα στην συλλογή μου, το Re-Fresh Mint by China Glaze είναι αυτό που χρησιμοποιώ περισσότερο! Μου αρέσει πολύ αυτή η απόχρωση που δεν είναι ούτε πολύ πράσινο ούτε πολύ μπλε και μου αρέσει και η formula του βερνικιού αφου απλώνεται πανέμορφα αν και είναι παστελ.



Σήμερα όμως είχα διάθεση για ένα nail art design. Σκέφτηκα να κάνω κάτι απλό με dots.


Για το συγκεκριμένο σχέδιο χρησιμοποίησα εκτός απο το Re-Fresh Mint και το Emerald Fitzerald που είναι επίσης της China Glaze, καθώς και ένα dotting tool.


Και το αποτέλεσμα είναι αυτό που βλέπετε! Για ένα πιο απαλό αποτέλεμα μπορείτε να κάνετε τις βουλες με άσπρο βερνίκι. Και φυσικά υπάρχουν αμέτρητοι συνδιασμοί που μπορείτε να δοκιμάσετε!

Αλήθεια πιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα για το καλοκαίρι?



2 comments:

Rafalena είπε...

το re-fresh mint ειναι καταπληκτικο.το αγαπημενο μου mint βερνικι.πολυ ωραιο το σχεδιο!

Unknown είπε...

@Rafalena
Και εμένα μου αρέσει πολύ! ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME