30.4.12

Beauty Festival Haul!

Γεια σας και καλή εβδομάδα!!!

Συγνώμη που τα posts ειναι πολυ πιο λίγα τις τελευταίες εβδομάδες, αλλα λογω της μετακόμισης δεν βρίσκω και πολυ χρόνο για να τα ανεβασω... Η μετακόμιση εχει προγραμματισθει για τις 21 Μαϊου και πραγματικά τρέχουμε και δεν φτάνουμε!! Το σπιτι μας μοιαζει σαν να εχει πέσει βόμβα, με κουτες και πραγματα ολα μεσα στην μέση!!! Συντομα ομως ολα θα τακτοποιηθούν και θα επανέλθω με περισσότερες αναρτήσεις, reviews και νεα προϊόντα!!!




Εχω μπλεχτεί τοσο με την μετακόμιση και τις κουτες, που ξεχασα τελείως να ανεβάσω το post σχετικά με τα προϊόντα που αγορασα στο τελευταίο Φεστιβαλ Ομορφιάς που εγινε στο Περιστέρι τελη Μαρτίου, αρχες Απριλίου!

Στο Φεστιβαλ πήγα το Σαββατο 31 Μαρτίου με αλλες δυο αγαπημένες beauty bloggers - την Μαίρη απο το Touch of Rouge και την Ντέπη απο το Cute & Girly DMS. Περασα υπέροχα με τα κορίτσια, και χαρηκα πολυ που τις ξαναείδα απο κοντα! Τα ειπαμε, γελάσαμε πολύ και φυσικά ψωνίσαμε!!!

Εδω λοιπον θα σας δείξω ολα τα προϊόντα που αγορασα (θα με συγχωρέσετε που αυτή την φορα δεν εχω swatches...)

Ξεκινάμε λοιπον με τα βερνίκια Zoya:

Eva by Zoya:

Zoya - Eva

Το πιο τέλειο κοραλλο-ροζ! Εχω βαψει τα νυχια των ποδιών μου με αυτο το χρώμα και ειναι πραγματικα το τελειο χρωμα για το καλοκαίρι!!! Ευτυχως το ειδε η Μαιρη οταν κοιταγαμε τα βερνίκια της Zoya και ετσι το πηρα και εγω!!! Αλλο ενα καλο οταν πηγαίνεις για ψωνια με παρέα!!! ;)

Jolene by Zoya:

Zoya - Jolene

Το ειχε δείξει η Beauty For Everyday στο YouTube σε ενα video της και μου αρεσε πολυ! Ετσι το ειχα βαλει στην wish list μου απο τοτε και οταν το ειδα και απο κοντα στο Φεστιβαλ ήξερα οτι θα γινοταν δικό μου! Ο μονος τροπος για να το περιγραψω ειναι - the perfect Barbie Pink!!!


Lana by Zoya:

Zoya - Lana

Πολυ ομορφο και ιδιαίτερο χρώμα! Κοκκινο-πορτοκαλί με χρυσο shimmer!


Hayden by Zoya:

Zoya - Hayden


Aλλο ενα Barbie Pink αλλα με silver shimmer αυτη τη φορα!  Τα δυο τελευταία βερνίκια (το Lana και το Hayden) τα ειχαν σε μια προσφορα 2 βερνίκια για €5! Πως να αντισταθείς σε αυτο, ε????



Sabrina by Zoya:

Zoya - Sabrina

Με εχει πιασει μια μανία με τα απαλα βερνίκια σε τετοια χρώματα οπως αυτο της Sabrina! Θεωρω οτι με αυτα τα βερνίκια τα νυχια φαινονται παντα ομορφα και περιποιημένα, πανε με ολα και ειναι πολυ chic!


Gaia by Zoya:

Zoya - Gaia

Αλλο ενα βερνίκι που το ειχα πολυ καιρο στην wish list μου και μολις το ειδα και απο κοντα το λατρεψα!! Ομορφο παστελ ασπρο με gold shimmer. Τελειο και για νυφικο μανικιουρ!!!

Απο China Glaze αγόρασα μονο ένα βερνικι αυτη τη φορα!!! (Shock and Horror!!!)

Oxygen by China Glaze:

China Glaze - Oxygen

Είχα ακούσει τοσα πολλα για αυτο το βερνίκι που πραγματικα επρεπε να το παρω!!! Και ειναι πραγματικά τέλειο! Για εμενα το καλυτερο βερνίκι που αγορασα απο ολα σε αυτο το Φεστιβάλ Ομορφιάς! Και δεν του φαίνεται! Ειναι ενα πανέμορφο ασπρο που δεν ειναι τοσο εντονο οσο το ασπρο-ασβεστης...! Και αν σας αρεσουν τα ασπρα νυχια το καλοκαιρι με το μαύρισμά σας, αλλα θεωρείτε οτι το ασπρο-ασβεστης ειναι πολυ harsh looking, τοτε θα σας πρότεινα σίγουρα να ριξετε μια ματια στο Oxygen της China Glaze!!!!

Απο Essie πήρα:

 Absolutely Shore by Essie:

Essie - Absolutely Shore

Ειναι ενα απίθανα απαλο φυστικί χρώμα που ειναι τοσο in αυτον τον καιρο!!! Μου αρέσει πολυ περισσότερο απο το Μint Candy Apple της Essie!


Sand Tropez by Essie:

Essie - Sand Tropez

Εψαχνα καιρό ενα τετοιο χρώμα που να ειναι στο χρώμα της αμμου... Ειχα παρει το Desert Suede της CND αλλα δεν ηταν ακριβώς αυτο που έψαχνα... Οταν το ειδα λοιπον το αρπαξα αμέσως!!! lol

Τέλος απο Orly πηρα:


GoGo by Orly:

Orly - GoGo

Πανέμορφο παστέλ ασπρο με silver shimmer!


Kiss the Bride by Orly:

Orly - Kiss the Bride

Ηθελα παρα πολυ να βρω το Confetti της Orly που ειναι ενα τελειο baby pink και το αγαπημένο της Kim Kardashian! Ομως δυστυχως το Confetti ειναι discontinued και πραγματικα δεν ξερω το γιατι???? Ετσι οταν ρωτησα τις κοπελες της Orly, μου ειπαν οτι το πιο κοντινο ηταν το Kiss the Bride το οποιο το ερωτευτηκα αμεσως και ετσι το πηρα!!!

Απο Orly πηρα επισης και ενα basecoat:

Orlon Basecoat by Orly:

Orlon Basecoat by Orly

Αυτο το basecoat ειναι ειδικο ωστε να μην περνάει το εντονο χρωμα των βερνικιών στο νυχι και να το χρωματίζει. Ποσες φορες εχετε βαψει κοκκινα τα νυχια σας και μολις πατε να τα ξεβάψετε τα χερια σας ειναι σαν να βαψατε πασχαλινά αυγα? Και αν ειναι Πασχα καλως, αν ομως δεν ειναι τι λετε??? Δεν εχω προλαβει να το δοκιμάσω ακομη.. Με την μετακόμιση δεν εχω και πολυ ωρα για μανικιουρ! Μολις ομως το δοκιμασω θα κανω σίγουρα review.

Tελος απο το Φεστιβαλ αγόρασα και το ξεβαφτικο νυχιων της Zoya:

Zoya Polish Remover

Είχα ακουσει τοσα πολλα για αυτο το polish remover απο την Michele1218 στο YouTube που φυσικα επρεπε να το δοκιμάσω!!! Και αν και εχω βολευτει παρα πολυ το ξεβαφτικο της Sephora, δυστυχως δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω για τα πόδια (οσο και αν προσπάθησα δεν γίνεται!!!! lol). Και επειδη τωρα που φτιαχνει ο καιρος θα βαφω τα νυχια των ποδιων μου πολυ συχνα, ειπα να το δοκιμασω! Και πραγματικα σας λεω ειναι ενα απο τα καλυτερα που εχω χρησιμοποιήσει! Και αυτο γιατι, αν και περιέχει mild acetone, είναι πολύ απαλο για τα νυχια τα οποια ειναι και φαίνονται ενυδατωμένα μετα την χρήση του! Και φυσικα αφαιρεί και τα πιο σκουρα βερνίκια στην στιγμη ακομη και με glitter! To δοκίμασα με το Facets of Fuchsia της Revlon, που ειναι ενα απο τα δυσκολότερα βερνίκια στην αφαίρεσή του, και ήταν καταπλήκτικό!

Αυτες λοιπον ήταν οι αγορες μου απο το τελευταίο Φεστιβαλ Ομορφιας στο Περιστέρι. Ποια βερνίκια σας αρεσαν περισσότερο? Ποιο βερνίκι θα θελατε να μου προτείνετε για το καλοκαίρι?

bloglovin

10 comments:

Κερασία είπε...

Ειναι η πρώτη φορά μετά από μήνες (μην πω χρονια) που αυτη τη στιγμή εχω λιγουλακι μακρυα τα νυχάκια μου. Και επιτέλους μοιάζουν με γυναικεια νύχια και πάλι! Ε λοιπον, αν και το εχω καιρο στη συλλογή μου (κανα χρονοα), δοκιμασα για πρωτη φορά το orly pure porcelain. Ειναι φανταστικό. Ειναι ασπρο-γκρι-ροζ, ενα απιστευτα περίεργο χρώμα που ειμαι σιγουρη πως θα το λατρεψεις! Αληθεια το εχεις δοκιμάσει?

BTW..zoya δεν εχω αγορασει ποτε!!

Πολύ όμορφα χρώματα! Ειδικά το Lana και το Hayden της Zoya! Μάλλον θα τα δοκιμάσω...;) xx

sophie είπε...

yperoxa xrwmata!!!mou eftiaxes th diathesh :)

Ioanna G είπε...

Πολύ στα νυφικά/φυσικά χρωματάκια το έριξες βλέπω. Γέλασα πολύ που σε φαντάστηκα να προσπαθείς να ξεβάψεις τα νύχια των ποδιών με το sephora! Το είχα σκεφτεί κι εγώ όταν το πρωτοείδα. Μεγειά σου όλα τα πραγματάκια και υπομονή με τη μετακόμιση! *hugs*

Daydreamer είπε...

Αχ αυτό της μέντας, πόσο όμορφο!!Καλά Ζοya είχα στο παρελθόν και θέλω να ξαναπάρω! Άντε καλως να μας ορίσεις κορίτσι! Να ξέρεις έχει ήδη αρκετή ζέστη!Ευτυχώς είμαι Λεμεσό εγώ και έχω δίπλα την θάλασσα. :P

Α ρε μαμώτο γιατί δε το κάναμε μια ανακοίνωση εντελει πήγαμε πολλές beauty bloggers θα ήταν τέλειο να βρεθούμε πάλι από κοντά!!
Ορίστε εδώ ένα σχετικό θέμα που ανεβάσαμε κ εμείς από εκείνες τις μέρες http://sistersbeaute.blogspot.com/2012/04/313-24-2012.html

Υ.Γ. τέλεια τα χρώματα!!

Μαρία Π. είπε...

Τέλεια χρώματα!!!Τα λάτρεψα!!
Υ.Γ. Υπομονή και κουράγιο με τη μετακόμιση!!!

http://mybeautysteps.blogspot.com/

teleia xrwmata!!
exw to absolutely shore!!;)
ta orly apo pou mporw na ta agorasw??8elw ena neon kitrino apo thn kalokairinh collection!

Unknown είπε...

@vikaki24
Το absolutely shore ειναι τέλειο!
Τα Orly μπορεις να τα βρεις στα καταστήματα Femme Fatale (πληροφορίες για διευθύνσεις >> http://www.femme-fatale.gr/el-gr/contact.aspx) ή στην σελιδα τους online >> http://www.femme-fatale.gr
Φιλάκια x

CuteandGirlyDMS είπε...

aaax τι μου θυμισες!!!!!!!!!!!!! 11 μανο πηρα....

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME