26.4.12

Naked Palette 2 by Urban Decay!!!!

Ναι τελικά, δεν άντεξα.... Ενέδωσα στον πειρασμό και αγόρασα και την δευτερη παλέττα της σειρας Naked by Urban Decay! Και οπως θα δειτε και παρακάτω ειμαι ενθουσιασμένη!!!

Naked 2 by Urban Decay

H πρωτη παλέττα Naked οταν πρωτοκυκλοφόρησε έγινε ανάρπαστη και ήταν πολυ δυσκολο να την βρεις online,ειδικά για εμας στην Ελλάδα! (Αν θελετε να δειτε το review μου για την πρωτη Naked Palette καντε κλικ εδω). Ετσι λοιπόν όταν ειχε μαθευτεί οτι πρόκειται να κυκλοφορήσει η Naked 2, ολοι περιμεναν να δουν τι χρώματα θα είχε και πως θα ειναι τελικά η νέα παλέττα!

Naked 2 by Urban Decay

Η πρωτη διαφορά που παρατήρησα ήταν στην συσκευασία της παλέττας. Το εξωτερικό της πρωτης παλέττας ήταν ενα ειδος βελουδου που λερωνε απίστευτα, ενω εκλεινε με μαγνήτη που δεν ηταν και πολυ σταθερος και ήταν και ενα απο τα μειον για εμενα. Η δευτερη παλέττα ομως εχει τελειως διαφορετικο look! Η συσκευασία της μου θυμίζει κατι μεταλικές κασετινες που ειχα στο σχολείο, και ειναι πολυ πιο σταθερη αφου κλείνει με δυο snaps!


Naked 2 by Urban Decay

Μπορει να καθαριστει πολυ ευκολα με ενα μαντηλάκι και ο καθρεφτης στο εσωτερικό ειναι ακομη μεγαλύτερος που ειναι αλλο ενα συν!!


Naked 2 by Urban Decay

Οσον αφορα τα χρώματα, η παλεττα αυτη εχει 12 χρωματα (οπως και η πρωτη), απο τα οποια τα 3 ειναι matte (ενω η πρώτη ειχε 2 matte χρώματα)  και 5 απο τις σκιες κυκλοφορουν για πρωτη φορα απο την Urban Decay! To Half Baked ειναι το μονο χρώμα που εχουν και οι 2 παλέττες.

Ξεκινώντας απο τα αριστερα, οι σκιές της Naked 2 Palette ειναι:

Naked 2 Palette by Urban Decay swatches from left: Foxy, Half Baked, Bootycall and Chopper

Foxy: Ειναι ενα ματ beige στο χρωμα του δερματος που μου θυμιζει πολυ το Brule της MAC. Ειμαι πολυ χαρουμενη που εχουν ενα τετοιο ματ χρωμα στην καινουργια παλεττα γιατι ειναι πολυ χρησιμο και πολυ βασικο χρωμα!

Half Baked: Αυτο το ειχε και η πρωτη παλεττα και ειναι ενα ομορφο χρυσό bronze χρώμα, τελειο για το καλοκαίρι!

Bootycall: Ενα πολύ ομορφο highlight χρώμα που έχει λιγο πιο ροζ τονους σε σχεση με το αντιστοιχο Virgin της πρωτης παλέττας.

Chopper: Πανεμορφο χαλκινο χρωμα με shimmer και ασημι glitter.


Naked 2 Palette by Urban Decay swatches from left: Tease, Snakebite, Suspect and Pistol


Tease: To δευτερο ματ χρώμα της παλέττας ειναι ενα πολυ γλυκό και απαλο καφε.

Snakebite: Πρόκειτε για ένα καφε - bronze χρώμα με shimmer που ειναι ομορφο φορεμένο και μονο του σε ολο το βλέφαρο για ενα ευκολο smokey eye, αλλα και σε συνδιασμό με αλλες σκιες στην εξωτερική γωνια.

Suspect: Απαλο golden beige με shimmer, το οποιο ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου χρωματα στην παλεττα μαζι με το επομενο που ειναι το..

Pistol: Απαλο γκρι-καφε με shimmer.


Naked 2 Palette by Urban Decay swatches from left: Verve, YDK, Busted and Blackout


Verve: Απίθανο ασημι-beige που δινει τελεια λαμψη στο ματι.

YDK: Ροζε bronze με shimmer το οποιο θα φαινεται σιγουρα τελειο το καλοκαιρι με ηλιοκαμενη επιδερμίδα, σε ολο το βλεφαρο, με μαυρο μολυβι tight line και πολυ μαυρη μασκαρα!!

Busted: Ομορφο εντονο καφε χρωμα με shimmer

Blackout: Εντονο μαυρο ματ χρώμα.



Η παλεττα αυτη εχει ενα διπλό πινελο με συνθετικες τριχες που απο την μια μερια μοιαζει με το Ε55 της Sigma:



Ενω απο την αλλη μοιαζει με το Ε35:



Τελος αντι για το Primer Potion αυτη τη φορα η Naked 2 ερχεται με ένα μικρο lip gloss στο χρώμα Naked.



Μου αρέσει το χρώμα γιατι ειναι πολυ ευκολοφορετο και το μεγεθος ειναι τελειο για την τσάντα! Εχει γευση μεντας (μου θυμισε καποια lig gloss απο ELF που ειχα αγοράσει), κατι το οποιο μου αρεσει πολυ γιατι με κανει να αισθανομαι... fresh!!! Επισης προτιμω αυτου του ειδους τα lip gloss περισσοτερο απο την συσκευασια με το πινελάκι γιατι ειναι πολυ πιο hygienic!

Απ'οτι βλεπετε ειμαι ενθουσιασμένη με αυτην την παλεττα και περιμένω πως και πως να την δοκιμάσω!!! Πιστευω οτι η Naked 2 ειναι μια πιο ισορροπημένη παλέττα που εχει 3 πολυ βασικα (για εμενα) χρώματα σε ματ μορφη - beige, καφε και μαυρο. Επισης τα υπολοιπα χρώματα ειναι πολυ πολυ ομορφα, ακριβως στους χρωματισμους που χρησιμοποιώ, με τελειο pigmentation και ευκολα στην εφαρμογή! Για εμενα ειναι η τελεια παλέττα για ταξίδια, αφου εχει ολα τα βασικα χρωματα που μπορει να χρειαστείτε!

Τα μονα αρνητικά που θα μπορουσα να πω ειναι οτι θα ήθελα ισως να ειχε και αυτη η παλεττα το Primer Potion, γιατι το χρησιμοποιώ πολυ και θα το προτιμουσα απο το lip gloss... Μου αρεσει που αυτη τη φορα το πινελακι ειναι διπλο, γιατι ειναι πολυ πολυ βολικο, αλλα σιγουρα θα το προτιμουσα να ηταν με φυσικες τριχες!

Τελος, αν με ρωτησετε αν χρειάζεται να αγορασετε και την δευτερη παλεττα Naked, αν εχετε αγορασει ήδη την πρώτη, θα σας έλεγα οτι μαλλον δεν ειναι απαραιτητο (εκτος αν εισαστε σαν και εμενα που δεν μπορειτε να αντισταθείτε στον πειρασμο και θεωρείτε οτι ποτε δεν εχετε αρκετα taupe-φυσικα χρωματα στην συλλογή σας!!!). Αν ομως δεν εχετε καμια απο τις δυο παλεττες και με ρωταγατε ποια παλέττα να αγοράσετε, θα σας ελεγα σιγουρα την Naked 2!!!! Για εμενα ειναι πολυ καλυτερη παλέττα σε σχεση με την Naked απο ολες τις αποψεις!!!

Την Naked 2 την αγόρασα online απο το BeautyBay και κοστισε €43.40 με δωρεαν τα μεταφορικά!!!

Εσεις τι γνώμη εχετε για την καινουργια Naked 2 παλεττα της Urban Decay? Εχετε αγορασει καποια απο τις 2?

bloglovin

28 comments:

Δέσποινα είπε...

Πάρα πολύ όμορφα χρώματα , περιμένουμε να μας δείξεις και κάποια λουκ αφού την δοκιμάσεις!

Menia είπε...

Είναι φανταστική κι αφού δεν έχω την πρώτη παλέτα θέλω τόσο πολύ να την αγοράσω!! Μου αρέσει κι εμένα που μοιάζει απ'έξω με σχολικη κασετίνα! Μπαίνει κι αυτή στην wishlist η οποία σημειωτέον κοντεύει να γίνει πάπυρος!! Χαχα!! Πολύ ωραίο review!! xx Menia

Κερασία είπε...

Ερωτευτηκα το χρώμα tease!! Αλλα εχω τοσες παλετες για τα μάτια που νομιζω θα ηταν υπερβολη να αγοραζα και δαυτην... ασε που την πρωτη παλετα την ανταλλαξα αν θυμασαι γιατι τα χρωματα δεν καθοταν στα ματια μου..οποτε με 40 ευρω προτιμω να παρω κατι αλλο...Αλλα τι???? ΟΕΟ? Παλι για κραγιον στη mac με βλεπω!!!

Sugarenia είπε...

Αχ Χριστίνα, δεν βοηθάς, δεν βοηθάς!

Προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου μήνες τώρα ότι δεν την χρειάζομαι αυτή την παλέτα αφού έχω την πρώτη (την οποία χρησιμοποιώ καθημερινά). Αλλά τώρα που είδα τα swatches κι εδώ κι επιβεβαίωσα ότι τα χρώματά της είναι λίγο πιο ψυχρά και βολικά (για μένα) από την πρώτη, ξαναέπεσα στην αμφιβολία :P

Unknown είπε...

Πολύ καλό review!
Ψάχνω πολύ καιρό τώρα είτε τη Naked είτε τη Naked 2 σε πιο χαμηλή τιμή αλλά δυστυχώς δεν έχω βρει κάτω απο 40 ευρώ... Σίγουρα όμως αξίζει τα λεφτά της!

CuteandGirlyDMS είπε...

ναι ειναι επισημο πια.... ζηλεύω...την θέλω και γω......:P

εξαιρετικό review!!!

Με γειά σου Χριστινάκι μου!Είναι πραγματικά υπέροχη!Εξαιρετικά χρώματα!Είμαι σίγουρη πως θα την ευχαριστηθείς πολύ!Καλοφόρετη! xxx

Rafalena είπε...

ειναι υπεροχη πραγματικα.Δεν εχω καμια.
ευχομαι να δημιουργησεις πολυ γοητευτικα looks και να την ευχαριστηθεις:)

Daydreamer είπε...

Δεν ξέρω καν αν έγραψε το σχόλιο μου.. τα προβλήματα του Blogger.. Τέλεια τα χρώματα, για το lip gloss έχω ακούσει τα καλύτερα.. αλλά θα το σκεφτόμουν αν θα έπαιρνα την Naked 2 μιας και μου πάνε τα πιο ζεστά χρώματα. Για άλλη παλέτα της U.D σίγουρα! Ούτε Κύπρο την φέρνουν οπότε keep on με Βeautybay!

Ioanna G είπε...

Το Half Baked είναι το μόνο χρώμα που δε με τρελαίνει αλλά καταλαβαίνω γιατί το αγαπάνε όλοι οπότε καλά έκαναν και το κράτησαν. Εγώ θα μείνω στην πρώτη Naked λόγω χρημάτων και μόνο και θα συμφωνήσω ότι η δεύτερη έχει καλύτερη επιλογή χρωμάτων. Μεγειά σου Χριστινάκι!!

Ανώνυμος είπε...

Φοβερή παλέτα χρωμάτων. Δυστυχώς δεν την έχω αποκτήσει ακόμα...

Stella είπε...

Ενεδωσες τελικα και την πηρες!
Να την χαρεις!
Οντως πολυ ωραια χρωματα!
Και οι φωτο σου για αλλη μια φορα πολυ καλες!
Φιλακια Χριστινα!!
Miss Starshiny

Ανώνυμος είπε...

Με γειες, με γειες!!:D Την συγκεκριμένη παλέττα την θέλω πάααρα πολύ, είναι κατα τη γνώμη μου καλύτερη απ' την Naked! Τέλεια τα swatches σου!!!

Χριστίνα να σε ρωτήσω,απο το site έχεις μείνει ευχαριστημένη? (πχ. με το χρόνο παράδοσης κλπ)

evi είπε...

Εγω που θελω τις 4 πρωτες σκιες απο την 1 κ τα υπολοιπα απο την 2, τι κανω? :P

παντως τρομερες διαφορες δεν εχουν. νομιζω, στις beauty junkies στοχευαν με το λανσαρισμα της 2.


μεγεια σου

les jolies είπε...

Την θελω και την θελω τωρα!

From Paris with love!
Http://lesjoliesblog.com

Unknown είπε...

@Δεσποινα
Σιγουρα τωρα που θα παω στην Κυπρο θα κανονισω να κανω πολλα FOTD!!! ;)

Unknown είπε...

@Menia
Για την wish list δεν το συζητάω... εχω ολοκληρο τετράδιο και παλι δεν μου φτάνει!!! :)

Unknown είπε...

@Κερασία
Κερασάκι μου εισαι η μονη που εχω ακουσει οτι δεν τις στεκονται οι σκιες της Urban Decay... Κριμα γιατι τα χρωματα ειναι πολυ ωραία... Αν ειναι παρε μερικες παλέττες της Sleek με αυτα τα λεφτα! :)

Unknown είπε...

@Surarenia
Αχ το ξερω οτι δεν βοηθαω αλλα πραγματικα αυτη η παλεττα ειναι τελεια και αξιζει τα λεφτα της!!! Θα σου πρότεινα να την παρεις σίγουρα!!! :)

Unknown είπε...

@Μαριάννα
Και εγω κοιταγα για καλυτερη τιμη αλλα δυστυχως δεν την βρήκα αλλου. Παντως για 12 σκιες, ενα διπλο πινέλο και ενα lip gloss η τιμη ειναι πολυ καλη!!! ;)

Unknown είπε...

@CuteandGirlyDMS, @AnGeLmArY and @Rafalena
Σας ευχαριστώ πολυ!!! xxx

Unknown είπε...

@Daydreamer
Αν σου πηγαινουν τα ζεστα χρώματα τοτε ναι σιγουρα η πρωτη Naked θα σου ταιριάζει καλυτερα!!! Παντως το BeautyBay ειναι το πιο αγαπημένο μου site μεχρι τώρα και ευτυχως φερνει και στην Κυπρο!!!! ;)

Unknown είπε...

@NatalieDouka
Και εγω απορησα γιατι κρατησαν το Half Baked και στις δυο παλέττες... Ελπιζω καποια στιγμη να μπορεσεις να την παρεις γιατι εναι πολυ καλη παλέττα! x

Unknown είπε...

@beauty str
Ελπίζω να την αποκτήσες σύντομα! ;)

Unknown είπε...

@Miss Starshiny
Σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!! xxx

Unknown είπε...

@Angel
Σ'ευχαριστώ πολυ! Το BeautyBay για εμενα ειναι ενα απο τα καλύτερα sites. Την παλεττα την ελαβα μεσα σε 10 μερες με δωρεαν μεταφορικα! Και μια φορα που ειχε καθυστερήσει κατι εφταιγε τελικα το ταχυδρομείο μας και οχι το site... Αλλα και τοτε θυμαμαι το customer service τους ηταν πολυ καλο και ολοι τους πολυ ευγενικοι!!!

Unknown είπε...

@http://lesjoliesblog.com
Ετσι αισθανομουν και εγω πριν την αγοράσω!!! Λατρεύω το Παρίσι! Περιμενω να δω και αλλες ομορφες αναρτήσεις στο blog σου!!! x

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME