20.4.12

Guest Post: Hydreane Extra Riche by La Roche-Posay Review!

Πριν αρκετές εβδομάδες η εταιρεία La Roche-Posay μου έστειλε την κρέμα Hydreane Extra Riche για να την δοκιμάσω και να κάνω την κριτική μου. Δυστυχώς η κρεμα αυτη απευθύνεται σε ξηρες εως πολύ ξηρες επιδερμιδες, και καθως η δική μου επιδερμίδα ειναι κανονική με μερικές λιπαρες περιοχες, δεν μπορουσα να την χρησιμοποιήσω... Ετσι αποφάσισα (οπως μπορείτε να δείτε σε αυτο το post), να δωσω την κρεμα αυτην σε μια αναγνωστρια με ξηρη επιδερμίδα για να την δοκιμάσει, και να γράψει την κριτική της για το christina77star. Η τυχερή κοπέλα ήταν η Rafalena  η οποία την χρησιμοποιεί εδω και 40 μέρες και στο post που ακολουθεί μπορείτε να δειτε την κριτική της:


H La Roche-Posay είναι απο τις αγαπημένες μου εταιρείες. Ειδικά τα αντιηλιακα της κάθε καλοκαίρι έχουν εξέχουσα θέση στο νεσεσέρ μου. Κρέμες ημέρας δεν είχα δοκιμάσει μέχρι τώρα μιας και μόλις ένα χρόνο έχει που άρχισα να αγοράζω φαρμακευτικά προιόντα για την επιδερμίδα μου.

Hydreane Extra Riche by La Roche-Posay


Η christina77star είχε την καλοσύνη να δώσει σε μια αναγνώστρια του blog της την ευκαιρία να δοκιμάσει την κρέμα Hydreane Extra Riche της  La Roche-Posay γιατί δεν ταίριαζε στον τύπο της επιδερμίδας της  και να γράψει ένα guest post με τις εντυπώσεις της. Αυτή η τυχερή μετά απο κλήρωση ήμουν εγώ. Η κρέμα ήρθε στο σπίτι μου με το ταχυδρομείο συνοδευόμενη απο μια γλυκιά κάρτα.



Η επιδερμίδα μου είναι μικτή με τάσης ξηρότητας ομως λόγω του πολύ βαρύ χειμώνα που περάσαμε φέτος και των ιδιαίτερα χαμηλών θερμοκρασιών για μεγάλο χρονικο διάστημα αφυδατώθηκε πάρα πολυ. Εγινε θαμπή, άγρια και στα πλαινά της μύτης αρχισε να ξεφλουδίζεται. Η κρέμα ημέρας που χρησιμοποιούσα δεν με κάλυπτε καθόλου όποτε και ήμουν σε αναζήτηση καινούργιας.

Μόλις παρέλαβα την Hydreane Extra Riche τη δοκίμασα αμέσως. Εχει πλούσια υφή και ένα απολαυστικό άρωμα καθαριότητας.

Hydreane Extra Riche by La Roche-Posay swatch

Απορροφήθηκε αμέσως απο την επιδερμίδα μου σαν τη γή που υποδέχεται τα πρωτοβρόχια μετα απο ενα καυτό καλοκαίρι. Επιτέλους ανακουφίστηκε, ενυδατωθηκε και αλλαξε η οψη της, εγινε απαλή στην υφη και πιο φωτεινή.

Hydreane Extra Riche by La Roche-Posay


Το σημαντικότερο για μένα είναι οτι η ενυδάτωση διαρκεί όλη μέρα και είναι πολυ καλή βάση για να απλώσω το make up μου. Ειναι ιδανική για πολυ ξηρα, αφυδατωμένα και ευαίσθητα δέρματα,αν έχετε τέτοιο να τη δοκιμάσετε. Επίσης θεωρώ οτι είναι η κατάλληλη ενυδατική απο τις αρχες του φθινοπώρου μέχρι το τέλος της ανοιξης αν έχετε μικτή επιδερμίδα.

Hydreane Extra Riche by La Roche-Posay

 
Τα μείον κατα την προσωπική μου άποψη πάντα και για τις δικιές μου ανάγκες είναι οτι δεν έχει καθόλου αντηλιακη προστασια. Αυτό ομολογώ το χρειαζόμουν γιατί την δοκίμασα Μάρτη και Απριλη που η ηλιοφάνεια ηταν πολυ έντονη παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες και έπρεπε απο πάνω να βάλω bb cream ή make up για να προστατευθω απο την ηλιακή ακτινοβολία.

Hydreane Extra Riche by La Roche-Posay ingredients

Κλεινοντας να πω ενα μεγάλο ευχαριστω στην Χριστινα που μου εδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω αυτο το προιόν αλλα και την τιμη να γραψω την γνωμη μου για τους αναγνωστες της.


Θα ηθελα να ευχαριστήσω και πάλι την Rafalena για την ομορφη κριτική της και που δεχθηκε να δοκιμασει την κρέμα για μένα. Χαίρομαι που ειχε θετικά αποτελέσματα για την επιδερμίδα της. Την Rafalena μπορείτε να την βρείτε και στο ομορφο blog της στην διεύθυνση http://omorfoblogaki.blogspot.com/.  

Εσείς εχετε δοκιμάσει την Hydreane Extra Riche της La Roche-Posay? Ποιά ειναι η δική σας γνώμη για αυτην? Ποια κρεμα θα ειχατε να προτείνετε για ξηρές επιδερμίδες?

bloglovin

8 comments:

Stella είπε...

Πολυ ωραιο το guest review. Και μενα μου αρεσε αυτη η κρεμα, αλλα ειναι μονο για ξηρες επιδερμιδες αλλιως αισθανεσαι τη λιπαροτητα.

Claire D. T είπε...

Καταπληκτικό review Έλενα μου :)

Ανώνυμος είπε...

Mπραβο Λενακι!

Ανώνυμος είπε...

πολύ ωραία ανάρτηση!!! μπράβο στο κορίτσι μας!

Ioanna G είπε...

Πολύ όμορφη ανάρτηση! Την κρέμα την παρέλαβα σε περίοδο που είχα κρυώσει και το δέρμα μου είχε αφυδατωθεί τελείως και τη λάτρεψα! Σίγουρα θα πάρω και την αντίστοιχη για μεικτή επιδερμίδα.

smugnificent είπε...

Πολύ ωραίο το guest review πολύ καλή η ιδέα της σου Χριστίνα να ζητήσεις από κάποια αναγνώστρια με τον ενδεδειγμένο τύπο επιδερμίδας να δοκιμάσει την κρέμα και πολύ όμορφο το review της Λένας
Και η δική μου επιδερμίδα είναι κνονική οπότε αυτή η κρέμα δεν απευθύνεται σε μένα

Άννα είπε...

πολυ καλη ιδεα να δωσεις την κρεμα σε μια αναγνωστρια!και φυσικα ευχαριστουμε την λενα για το review της!

φιλια

Rafalena είπε...

ευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σας λογια!<3!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME