26.9.13

Review :: My Coconut Island Body Butter by TreacleMoon




Λατρεύω κάθε τι που έχει σχέση με καρύδα! Τρελαίνομαι με την μυρωδιά της και πάντα μου θυμίζει καλοκαίρι και θαλασσα! Αλλά δεν μου αρέσουν ολες οι μυρωδιες καρύδας... Πολλά από τα προϊοντα του εμπορίου, ειδικά τα προϊόντα περιποίησης σώματος έχουν πολλές φορές μια μυρωδιά 'καρύδας' που είναι πολύ πολύ γλυκιά και πραγματικά δεν μυρίζει τίποτα σαν την κανονική καρύδα!!

Το προϊόν ομως για το οποίο θα σας μιλήσω σήμερα είναι the real deal! Η μυρωδιά του είναι φανταστική!!! Πραγματικά δεν το χορταίνω και συχνά πιανω τον εαυτό μου να ανοιγω το καπάκι μονο και μονο για να το μυρίσω!!!

Πρόκειται για ένα body butter που ονομάζεται 'My Coconut Island' από την εταιρεία TreacleMoon.




Είναι το πρώτο προϊόν που δοκιμάζω από την εταιρεία αυτή, αλλά αν κρίνω από το συγκεκριμένο body butter τότε είμαι σίγουρη οτι θέλω να δοκιμάσω και άλλα από τα προϊόντα τους!

Μου αρέσει επίσης και η συσκευασία πάνω στην οποία αναγράφεται το εξής: 'I'm going to a faraway place she said... just for a while... her toes wriggled in the warm sand and a silly seagull laughted and danced in the sweet wind'.


 

Το body butter σαν προϊόν είναι πολύ καλό και πάρα πολύ ενυδατικο! Εχει μια πικτή υφή σαν mousse, απλώνεται πολύ ομορφα και αφήνει την επιδερμίδα σου λεια και απίστευτα απαλή! Αν έχετε προβλήματα ξηρότητας με το δερμα σας τοτε σας το προτείνω ανεπιφύλακτα! Αλλά ακόμη και αν δεν έχετε καποιο τέτοιο πρόβλημα, αυτό το body butter θα σας προσφέρει μια πολύ όμορφη pampering εμπειρία!
.......................................................................................................
Τα προϊόντα TreacleMoon μπορείτε να τα βρείτε στο site www.treaclemoon.net. Στην Κύπρο θα τα βρείτε στα καταστήματα Smart.

Σίγουρα ένα από τα πιο αγαπημένα μου body butters! Ποιο είναι το δικό σας?


4 comments:

J είπε...

Η υφή του φαίνεται φανταστική!! :D Θα τους ρίξω μια ματιά..

Unknown είπε...

@J
Είναι πραγματικά τέλειο! :)

zozi είπε...

χριστινα μου στην κυπρο που βρισκεις καταστημα smart? δεν το εχω προσεξει! θα κατεβω τελος του μηνα και ειναι στη wish list μου :)

Unknown είπε...

@zozi
Γεια σου! Στην Λεμεσό έχουμε ένα στην οδό Σπυρου Κυπριανού, κοντά στην Λισιότικη Σουβλα αν ξέρεις! :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME