28.9.13

Review :: Μάσκες Προσώπου της εταιρείας REN



Ασχολούμαι πολύ με την περιποίηση της επιδερμίδας μου τον τελευταίο καιρό, και φυσικά καμία ρουτίνα περιποίησης δεν θα ήταν πλήρης χωρίς μια μάσκα προσώπου ... ή δύο! Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα της εταιρείας REN. Η REN είναι μια εταιρεία που ξεκίνησε το 2000 και από τότε έχει γίνει μία από τις κορυφαίες μάρκες περιποίησης της επιδερμίδας. Χρησιμοποιούν 100% φυτικά και mineral συστατικά με φιλικά προς το δέρμα δραστικά στοιχεία.

Ας δούμε λοιπόν τις μάσκες που χρησιμοποιώ:

REN Glycolactic Radiance Renewal Mask

Glycolactic Radiance Renewal Mask by REN

Η Glycolactic Radiance Renewal Mask της REN είναι μια ενεργή μάσκα απολέπισης. Το Lactic Acid που περιέχει, αφαιρεί τα νεκρά κύτταρα του δέρματος, καθώς και τα μαύρα στίγματα, αφήνοντας την επιδερμίδα σας πιο φωτεινή, πιο υγιή και λαμπερή! Αυτό ακούγεται σαν την τέλεια μάσκα, οπότε φυσικά και έπρεπε να τη δοκιμάσω!

Glycolactic Radiance Renewal Mask by REN
 
Έχει μια πολύ ωραία μυρωδιά, καθώς περιέχει φυσικά οξέα φρούτων από φρούτα του πάθους, λεμόνι, σταφύλι και ανανά. Η υφή της είναι σαν gel και εφαρμόζεται πoλύ ωραία στο δέρμα. Είναι εύκολη στη χρήση: εφαρμόζετε αρκετή ποσότητα σε καθαρό δέρμα στο πρόσωπο και το λαιμό σας, φροντίζοντας να αποφύγετε την περιοχή των ματιών. Μπορείτε να την αφήσετε για 10 λεπτά και στη συνέχεια βρέχετε το ύφασμα μουσελίνας που περιλαμβάνεται στη συσκευασία (how cool is that!) σκουπίζετε με αυτήν το πρόσωπό σας και τέλος ξεπλένετε με χλιαρό νερο.

Στη συσκευασία λέει ότι μπορείτε να αισθανθείτε μια ελαφρά αίσθηση μουδιάσματος, αλλά εγώ δεν πρόσεξα κάτι τέτοιο. Λέει επίσης ότι δεν συνιστάται για ευαίσθητα δέρματα, αλλά η δική μου επιδερμίδα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα!

Πρέπει να πω ότι αυτή είναι μια από τις λίγες μάσκες προσώπου που μπορώ να δω πραγματικά άμεσα αποτελέσματα στο πρόσωπό μου! Είναι σαν ένα booster λάμψης! Αφήνει το δέρμα μου καθαρό, απαλό και λαμπερό! Τέλεια! Το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα, συνήθως το βράδυ της Κυριακής όταν θέλω να περιποιηθώ τον εαυτό μου λίγο παραπάνω! Όταν ξυπνάω το πρωί, το δέρμα μου είναι απίστευτα μαλακό και λαμπερό! I love it!
 ........................................................................................................
Το Glycolactic Radiance Renewal Mask by REN μπορείτε να το βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία ή online στο Lookfantastic για €36.61 με δωρεάν μεταφορικά.


REN Invisible Pores Detox Mask

Invisible Pores Detox Mask by REN


Η δεύτερη μάσκα από την εταιρεία REN είναι η Invisible Pores Detox Mask. Πρόκειται για μια μάσκα αργίλου που υπόσχεται ότι θα ελαχιστοποιήσει την εμφάνιση των πόρων και των μαύρων στιγμάτων αφήνοντας το δέρμα λείο και τονωμένο. 


Invisible Pores Detox Mask by REN


Έχει μια φυτική μυρωδιά που εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ. Όπως όλες οι μάσκες από άργιλο έχει παχιά και κρεμώδες υφή. Οι οδηγίες λένε οτι θα πρέπει να εφαρμόζεται αρκετή ποσότητα σε καθαρό δέρμα. Θα πρέπει να το αφήσετε να στεγνώσει μέχρι η μάσκα να μπορεί να αφαιρεθεί τρίβοντας απαλά το δέρμα με τα δάχτυλά σας (συνήθως 15-20 λεπτά). Επειδή εμένα δεν μου αρέσει η αίσθηση όταν τρίβω τη μάσκα στο πρόσωπό μου όταν έχει στεγνώσει, το κάνω λίγο διαφορετικά. Περιμένω μέχρι η μάσκα να είναι εντελώς στεγνή (όταν είναι τόσο στεγνή που δεν μπορώ να κουνίσω το στόμα μου και ο σύζυγός μου αποφασίζει οτι είναι η τέλεια στιγμή για να κάνει αστεία ενώ εγώ δεν μπορώ ούτε καν να γελάσω, - αυτό το στάδιο), και τότε χρησιμοποιω μια βρεγμένη μουσελίνα για να την αφαιρέσω. Θεωρώ οτι με αυτόν τον τρόπο είναι λιγότερο messy, γιατί αν προσπαθήσετε να την τρίψετε, όλα τα κομμάτια της μάσκας πάνε παντού! Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να κάνετε ένα ντους μετά, και να την αφαιρέσετε το με το νερό στην μπανιέρα.

Αυτή η μάσκα είναι πολύ ωραία. Δεν βλέπω τα εκπληκτικά άμεσα αποτελέσματα όπως με την Glycolactic, αλλά όταν την χρησιμοποιώ αισθάνομαι την επιδερμίδα μου πιο φρέσκια και τους πόρους μου πιο καθαρους. Ωστόσο, αυτή η μάσκα ερεθίζει τα μάτια μου! Είναι η πρώτη μάσκα που είχα μια τέτοια αντίδραση. Είμαι πολύ προσεκτική κατά την εφαρμογή της και αποφεύγω την περιοχή των ματιών, αλλά κάθε φορά που την χρησιμοποιώ έχω την ίδια αντίδραση. Είναι όπως όταν πάτε να μυρίσετε ένα δοχείο με Vicks Vapor και πάτε τόσο κοντά που έχετε εκείνη την αίσθηση φρεσκάδας, και τα μάτια σας αρχίζουν να δακρίζουν ... έτσι ακριβώς με κάνει να αισθάνομαι.

Μου αρέσει όμως το αποτελέσματα που έχω με αυτή την μάσκα και έτσι για να μπορέσω να την χρησιμοποιήσω χωρίς προβλήματα κάνω τα εξής: όταν την εφαρμόζω, ξαπλώνω και μετά βάζω δυο φέτες αγγούρι πάνω σε κλειστά βλέφαρα. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ να κάνω και τη θεραπεία μου για τους κύκλους κάτω από τα μάτια και την μάσκα αργίλου μου την ίδια στιγμή! Κατά την περίοδο αυτή συνήθως διαλογίζομαι (χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Headspace στο κινητό μου), ή ακούω τα αγαπημένα μου podcasts. Έτσι μετατρέπω τα 20 λεπτά που θέλει η μάσκα να στεγνώσει σε ένα χαλαρωτικό διάλειμμα!
 .....................................................................................................
Την Invisible Pores Detox Mask by REN μπορείτε να την βρείτε σε επιλεγμένα φαρμακεία ή online στο Liberty για £21.50.


Ομολογώ οτι μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα της εταιρείας REN και θέλω να δοκιμάσω περισσότερα!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο απο τα προϊόντα της εταιρείας REN? Ποιό είναι το αγαπημένο σας?



2 comments:

Leinti nti είπε...

geia sou christina. exo dokimasei kai ta dio kathos kai to katharistiko clearcalm. ta ren ta vrisko poli hyped up kai idiaitera akriva. eidika i glycolactic gia tin opoia exo diavasei tosa polla, den vrisko oti kanei afta pou leei. einai poli soft to apotelesma tis, exei poli low concetration of acids kai i fitiki mirodia arketa varia. afto pou einai oraio IMHO alla akrivo einai to rose moroccan oil pou exoun gia to ntous.

Unknown είπε...

@Leinti nti
Με την Glycolactic εγώ βλέπω διαφορά στο δέρμα μου κάθε φορά που την χρησιμοποιώ. Το Purity Cleansing Balm είναι το επόμενο προϊόν που θα ήθελα να δοκιμάσω και είναι ήδη στην wishlist... Αλλά ναι θα συμφωνήσω οτι είναι αρκετά ακριβά τα προϊόντα τους. Ειδικά το να δώσεις £40 για ένα bath oil το θεωρώ crazy! :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME