23.9.13

Review :: OC Eight Mattifying Gel



Θα ξεκινήσω λέγοντας οτι αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα πρέπει να διαβασετε αυτό το post! Παλιότερα, πριν τα προβλήματα ακμής που αντιμετώπισα (δείτε σχετικό άρθρο εδώ) η επιδερμίδα μου ήταν κανονική προς combination. Τα τελευταία χρόνια όμως το δέρμα μου έχει γίνει πολύ λιπαρό και συνεχώς προσπαθώ να αντιμετωπίσω προβλήματα γυαλάδας κατά την διάρκεια της μέρας... Το γεγονός επίσης οτι μένω στην Κύπρο οπου το κλίμα είναι πολύ ζεστό και με απίστευτη υγρασία, δεν νομίζω οτι βοηθάει!!! Στην προσπάθειά μου να αντιμετωπίσω το θέμα της λιπαρότητας, έχω δοκιμάσει αρκετά primers αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι κανένα δεν με έχει ξετρελάνει μέχρι τώρα. Ετσι όταν η δερματολόγος μου μου σύστησε να δοκιμάσω το OC Eight Mattifying Gel ήμουν πολύ επιφυλακτική στην αρχή για το αποτέλεσμα...

Οι πληροφορίες στην συσκευασία του προϊόντος δηλώνουν οτι:  'With OC8’s 8-hour formula featuring ACRYSORB®, micro-particles trap facial oils to reduce shine and redness for up to eight hours. You’ll get beautiful, worry-free results that last all day.'

Το χρησιμοποίησα οπως συστήνουν οι οδηγίες, μετά την ενυδατική μου και πριν το foundation, χωρίς να αλλάξω τιποτα στην καθημερινή περιποίηση του προσώπου μου.

OC Eight Mattyfing Gel Directions


Το OC Eight είναι ένα άσπρο gel με ελαφρά σύσταση. Απλώθηκε πολύ όμορφα και ομοιόμορφα στο πρόσωπό μου και απορροφήθηκε πολύ γρήγορα μέσα σε 10-20sec, αφήνοντας την επιδερμίδα μου ματ χωρίς όμως να είναι καθόλου sticky!


OC Eight Mattyfing Gel

Μετά συνέχισα στην εφαρμογή του foundation οπως κάνω καθημερινά, και πρόσεξα οτι απλώθηκε πολύ ομορφα χωρίς γραμμές ή patches.

Συνήθως χρειάζεται να ταμπονάρω 2-3 φορές κατά την διάρκεια της ημέρας λόγω της λιπαρότητας, αλλά την ημέρα που χρησιμοποίησα το OC Eight δεν χρειάστηκε να το κάνω ούτε μια φορά!! Το πρόσωπό μου ήταν ματ και το foundation μου κράτησε για πάνω από 8 ώρες!!! Result!!! * χοροπηδάει πάνω κάτω στην μέση του δωματίου ένω ο αντρας της την κοιτάει με μια απορία στο βλέμμα! *

Χρησιμοποιώ το OC Eight Mattifying Gel εδώ και ένα μήνα και πρέπει να πω οτι είναι holy grail material! Από τότε που το χρησιμοποιώ δεν είχα κανένα πρόβλημα με γυαλάδα ή λιπαρότητα στο δέρμα μου! Επιπλέον δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με σπιράκια ή φραγμένους πόρους! Μόνο καλά λόγια έχω να πω για αυτό το προϊόν! I LOVE IT!!!!


Left: Right when you apply the OC Eight   Right: After 10-20 secs when it's fully absorbed





Στην παραπάνω φωτογραφία μπορείτε να δειτε στα αριστερά το χέρι μου μολις έχω απλώσει το OC Eight και στα δεξιά πόσο ματ φαινεται η επιδερμίδα μου 10-20 secs μετά.

OC Eight Mattifying Gel | Ingredients

Επιτέλους! 'Ενα προϊόν που μπορεί να αντιμετωπίσει την λιπαρότητα της επιδερμίδας μου και να μου προσφέρει shine-free days!!!  Hooray!!!
..............................................................................................................................
Το OC Eight Mattifying Gel έρχεται σε tube με net weight 45gr.
Μπορείτε να το βρείτε στα φαρμακεία (€ 18.48) ή online στο Pharmacy2U.co.uk.


Εσείς έχετε προβλήμα λιπαρότητας? Πως το αντιμετωπίζετε?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME