Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Monthly Favourites. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Monthly Favourites. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
1.10.13

Monthly Favourites :: Αγαπημένα του μήνα Σεπτεμβρίου 2013



O Σεπτέμβριος είναι πάντα ένας από τους πιο πολυάσχολους μήνες του έτους για μένα. Ερχόμαστε πίσω από τις διακοπές, πρέπει να ετοιμαστεί το σπίτι να είναι καθαρό και έτοιμο για το φθινόπωρο, τα παιδιά αρχίζουν το σχολείο και όλες τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες κτλ. Η λίστα είναι μεγάλη! Αλλά μου αρέσει πολύ ο Σεπτέμβριος! Εκτός από το γεγονός οτι τον Σεπτέμβριο γεννήθηκε η Ναταλία μου και έτσι έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου, πιστεύω ότι αυτός ο μήνας είναι ιδανικός νέα ξεκινήματα, για αναδιοργάνωση και re-focus!

Έτσι, με όλα αυτά τα πράγματα που συνέβαιναν αυτό το μήνα, το μακιγιάζ μου ήταν τις περισσότερες μέρες πολύ βασικό, αφού δεν είχα πολύ χρόνο στην διάθεσή μου.

OC Eight Mattifying Gel

Ένα προϊόν που ξεχώρισε για μένα και με έσωσε από το να μη γυαλίζω αυτό το μήνα ήταν το OC Eight Mattifying Gel. Έχω ήδη γράψει review για αυτό το προϊόν που μπορείτε να δείτε εδώ. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!




Για το μακιγιάζ των ματιών μου, το μεγαλύτερο μέρος του μήνα χρησιμοποίησα την σκιά Patina - μία από τις καλύτερες σκιές που έχω από MAC. Εχει ένα καταπληκτικό χρώμα - brown taupe με golden pearl! Εφαρμοζα την σκιά σε όλο το βλέφαρο με λίγη μάσκαρα και ήταν απλά το τέλειο καθημερινό look! Αν δεν έχετε την Patina, σας προτείνω να της ρίξετε μια ματιά την επόμενη φορά που είστε σε ένα κατάστημα MAC!

The Rocket Volume Express mascara by Maybelline

Όσο για τη μάσκαρα που χρησιμοποιούσα αυτό το μήνα, αποφάσισα να δοκιμάσω την Rocket Volume Express by Maybelline, για να δω αν είναι πραγματικά όσο καλή λένε. Γενικά δεν με έχουν ενθουσιάσει όσες mascara έχω δοκιμάσει από Maybelline, αλλά μπορώ να πω ότι εξεπλάγην ευχάριστα με την συγκεκριμένη! Μου έδωσε αρκετό όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου. Σκοπεύω να γράψω review γι 'αυτή πολύ σύντομα! ;)

Pink Cadillac Pout Polish by Sleek

Προχωρώντας στα χείλη, χρησιμοποίησα το Pink Cadillac Pout Polish της Sleek σχεδόν καθημερινά αυτό το μήνα! Είναι ένα εκπληκτικό ροζ χρώμα που κάνει τα χείλη σας να φαίνονται πολύ ωραία και ζουμερά χωρίς να κολλάνε! Και είναι τόσο εύκολο να εφαρμοστεί! Ιδανικό για εκείνες τις ημέρες που βιαζεστε και δεν έχετε καθρέφτη! Το χρησιμοποίησα και ως ρουζ μερικές από τις ημέρες και ήταν πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!
Stripdown Lip Pencil by MAC

Viva Glam V lipstick by MAC


Τις μέρες που δεν χρησιμοποίησα το Pink Cadillac, προτίμησα το αγαπημένο μου combo για τα χείλια από την MAC: Stripdown μολύβι χειλιών και το κραγιόν Viva Glam V! Είναι ο τέλειος τύπου-nude συνδυασμός για μένα, γιατί δεν μου πάνε καθόλου τα τελείως nude κραγιόν - χρειάζομαι λίγο χρώμα στα χείλη μου, αλλιώς μοιαζω λίγο ... dead! Πολύ όμορφο μολύβι χειλιών το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατω απο κραγιόν διαφορων χρωμάτων και να δωσει ενα πολύ ομορφο και διαφορετικό αποτέλεσμα. Αλλά και μόνο του είναι πολύ όμορφο με λίγο διάφανο lipgloss από πάνω.


Intrigue by Jessica and Paradoxal by Chanel


Τα χρώματα που επέλεξα για τα νύχια μου ήταν σίγουρα φθινοπώρινά, αν και ακόμη δεν έχει έρθει το φθινόπωρο εδώ στην Κύπρο. Στα ποδια μου χρησιμοποίησα το Chanel Paradoxal και για τα χέρια μου επέλεξα το Intrigue από Jessica.

'My Coconut Island' by TreacleMoon

Τέλος, το body butter 'My Coconut Island' by TreacleMoon ήταν σίγουρα ένα από τα αγαπημένα προϊόντα μου αυτό το μήνα! Η μυρωδιά του είναι καταπληκτική! Και κάνει το δέρμα μου τόσο, μα τόσο μαλακό! Για ένα πιο λεπτομερες review και περισσότερα ohhs και ahhs από μένα για αυτό το προϊόν, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ!

Έτσι, αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα μου για το Σεπτέμβριο! Ελπίζω ο Οκτώβριος να φέρει πολλές όμορφες στιγμές σε όλους σας!

Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα αυτό το μήνα?


1.8.13

Monthly Favourites | Τα αγαπημένα του μήνα Ιουλίου!



Δεν το πιστεύω οτι μπήκαμε ήδη στον Αύγουστο! Να σας ευχηθώ και Καλό Μήνα! ;) Πραγματικά δεν το κατάλαβα πόσο γρήγορα πέρασε ο Ιούλιος! Ηρθε λοιπόν η ώρα να μοιραστώ μαζί σας τα αγαπημένα του μήνα! 

Και ξεκινάμε με το πρόσωπο και μια καινούργια μάρκα προϊόντων που δοκίμασα και έχω ενθουσιαστεί - This Works. Ποιο συγκεκριμένα με το Perfect Look Skin Miracle που είναι ένα tinted moisturiser. Αλλά δεν είναι ένα απλό tinted-moisturiser καθώς περιέχει βιταμίνη Ε, βιταμινη C και Hyaluronic Acid!


Perfect Look Skin Miracle by This Works


Με την πρώτη ματιά το χρώμα δεν σου γεμίζει το μάτι... Ίσα-ίσα με έκανε να ανησυχήσω λίγο!!! Αλλά οταν το απλώσεις στο πρόσωπό σου, δίνει στο δέρμα σου το τέλειο χρώμα και μια τέλεια λάμψη! Δεν προσφέρει μεγάλη κάλυψη, αλλά δίνει στο δέρμα ένα πολύ ομορφο και ομοιόμορφο χρώμα χωρίς να φαίνεται οτι φοράς κατι! Μου θύμισε λίγο το VitaZing της Origins, αλλά ομολογώ οτι το Perfect Look Skin Miracle το προτιμώ. Και είναι τέλειο για το καλοκαίρι!

Συνεχίζουμε με την νέα μου αγάπη απο τη MAC και το προϊόν που φορεσα τις περισσότερες μέρες τον Ιούλιο!!! Πραγματικά πιστεύω οτι είναι το καλύτερο blush/highlighter που έχω στην συλλογή μου!!! Και δεν είναι άλλο από το Stereo Rose Mineralize Skinfinish!


Stereo Rose by MAC


Το είχα πρωτοδεί σε μια παλιότερη συλλογή της MAC αλλα δεν πρόλαβα να το βρω γιατί είχε γίνει ανάρπαστο! Από τότε ήταν συνέχεια στην wishlist! Και τον Δεκέμβριο του 2012 επανακυκλοφόρησε με την συλλογή Apres Chic! Δεν μπορείτε να φανταστείτε την χαρά μου!



Stereo Rose by MAC

Πρόκειται για ένα πανέμορφο κοραλλί-ροζ χρώμα με απίστευτη λάμψη! Δίνει ενα τέλειο χρώμα στα μάγουλα και δεν χρειάζεσαι να φορέσεις και highlighter!

Από την MAC είναι και το επόμενο προϊόν - Bamboom Paint.


Bamboom Paint by MAC

Λατρεύω τα Paints της MAC! Πιστεύω οτι είναι πολύ καλύτερα από τα Paintpots που ξεραινονται εύκολα, καθώς επίσης είναι και πιο hygienic αφού δεν χρειάζεται να βαλεις το χέρι σου μεσα στο προϊόν! Το Bamboom είναι ένα ομορφο peachy-καφέ με bronze. Είναι ο συνδιασμός texture με sable! Είναι πολύ εύκολο στην εφαρμογή και σου δίνει λίγο χρόνο να δουλέψεις με το προϊόν μέχρι να σταθεροποιηθεί. Είναι απόλυτα σταθερό και μπορείς να εχεις ένα τέλειο  bronze μακιγιάζ με ένα μόνο προϊόν!

Άλλη μια κρεμώδες σκιά για τα μάτια που προτίμησα αυτον τον μήνα ήταν το Fuller Fudge Chubby Stick Eyes της Clinique. Εκανα ενα πιο αναλυτικό post για τα Chubby Sticks Eyeshadow Tint που δοκίμασα (δείτε εδώ), αλλά το Fuller Fudge είναι το αγαπημένο μου!


Fuller Fudge Chubby Stick Eyeshadow Tint by Clinique

Το βερνίκι νυχιών που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν το Happy ♥ της Clinique!


Happy ♥ by Clinique

Είναι ένα πολυ ομορφο κόκκινο με πορτοκαλί τονους. Η φόρμουλα είναι πολύ καλή και έχει και αρκετά καλή διάρκεια στα νύχια!

Το επόμενο προϊόν το έχω σε δείγμα αλλά σίγουρα θα αγοράσω και το κανονικό μέγεθος! Πρόκειται για την κρέμα χεριών Panthenol Extra Hand Cream


Panthenol Extra Hand Cream

Είναι μια πολύ καλή κρέμα χεριών που την προτείνω σε οσες έχετε πρόβλημα με ταλαιπωρημένα και σκασμένα χέρια. Περιέχει 5% πανθενόλη και είναι ενισχυμένη με 5% ουρία. Απορροφάται αμέσως και δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα. 


Τέλος, για τα μαλλιά αυτόν τον μήνα ξεχώρησα την Nourishing Leave-In Cream by Macadamia.



Nourishing Leave-In Cream by Macadamia

Την έχω πάντα στην τσάντα που παίρνω μαζί μου στην θάλασσα, και το βάζω στις ακρες των μαλλιών μου. Τις κάνει σουπερ μαλακές και ενυδατωμένες! Πιστεύω οτι ειναι ένας από τους βασικούς λόγους που τα μαλλιά μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση αυτό το καλοκαίρι!

Αυτα λοιπόν είναι τα προϊόντα που ξεχώρισαν για εμένα αυτόν τον μήνα. Ποιά ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα Ιούλιο?



1.2.13

Monthly Favourites: Τα αγαπημένα για τον μήνα Ιανουάριο

Goodmorning και καλό μήνα!

Πρέπει να ομολογήσω οτι όσο καιρό δεν έγραφα στο blog, το post που μου έλειψε περισσότερο ήταν τα Monthly Favourites! Είχα τόσα πολλά καινούργια και αγαπημένα προϊόντα που ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και να μιλήσω γι'αυτά! Ετσι λοιπόν είμαι ενθουσιασμένη που γράφω αυτό το άρθρο, και περιμένω να δω και τα δικά σας αγαπημένα για αυτον τον μήνα!

Ξεκινάμε λοιπον!

Θα ξεκινήσω με το foundation που φοράω κάθε μέρα αυτόν το μήνα και δεν είναι άλλο από το Face and Body της MAC!

Face and Body Foundation by MAC
Όταν το πρωτοαγόρασα αυτό το foundation,  το χρησιμοποίησα 2-3 φορές και μετα το ξέχασα μέσα στο συρτάρι μου! Αλλά από τότε που το ξαναβρήκα δεν το αλλάζω, έχει γίνει holy grail! Το εφαρμόζω με τα χέρια, μιας και μετά από διάφορες προσπάθειες ανακάλυψα οτι (τουλάχιστον για εμένα) είναι ο καλύτερος τρόπος εφαρμογής! Έχει αρκετά υγρή υφή (δεν είναι καθόλου παχύρευστο) αλλα μόλις το απλώσεις στο πρόσωπό σου αρχίζει και στεγνώνει πολύ γρήγορα! Από κάλυψη θα έλεγα οτί είναι σαν Tinted Moisturizer, αλλά μπορείς να το κάνεις να έχει μεσαία κάλυψη εφαρμόζοντας πιο πολλές στρώσεις. Εγώ είμαι στο χρώμα C2 που ταιριάζει απόλυτα στο δέρμα μου!


Συνεχίζω με την πούδρα που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτόν τον μήνα. Είναι η πούδρα Absolue Poudre στο χρώμα 03 Absolue Sable από τη Lancome.

Absolue Poudre in 03 Absolue Sable by Lancome

Γενικά δεν μου αρέσουν οι πούδρες σε μορφή σκόνης. Θεωρώ οτι λερώνουν όλο τον τόπο, χάνεις πολυ προϊόν και φαίνονται πολυ πανω στην επιδερμίδα. Αυτή ομως η πουδρα με εξεπληξε! Οχι ως προς το θέμα του λερώματος, αλλά ως προς το θέμα της απόδοσης και του πόσο φυσικά κανει να φαινεται η επιδερμίδα μου!

Το τελευταίο προϊόν για το πρόσωπο είναι το bronzer που χρησιμοποιώ τους τελευταίους 2 μήνες ανελλιπώς! Είναι η Gold Go-Lightly Studio Careblend Powder από τη MAC.

Gold Go-Lightly Studio Careblend Powder by MAC

Είναι τελείως ματ και δίνει το πιο φυσικό αποτέλεσμα, τέλειο για το πρωι. Οταν την αγόρασα ήταν limited edition και επειδή έχω αρχίσει να πιάνω πάτο, πρέπει να δω μήπως η MAC την επανακυκλοφορήσει! Βέβαια, γνωρίζω οτι η MAC έχει βγαλει μια μόνιμη σειρά απο Studio Careblend Powders αλλα δεν εχουν το ιδιο όνομα, οπότε θα δω αν καποια της μοιάζει.

Περνάμε στα μάτια και σε μια πολυ αγαπημένη παλέττα από την Χριστουγεννιάτικη συλλογή της MAC για το 2011 - το Festive Frost Face Kit.

Festive Frost Face Kit by MAC
Η παλέττα αυτή αποτελείται από 4 χρώματα - 2 limited edition (Once Upon a Time και Below Zero) και δυο χρώματα από την βασική συλλογή (Expensive Pink και Embark).

Αν και ολη αυτη η παλέττα είναι πραγματικά ονειρεμένη, ο συνδιασμος που έκανα τις περισσοτερες φορες αυτόν τον μήνα ήταν με τις δυο βασικές σκιες.

Την σκιά Expensive Pink (VXP) η οποία είναι ένα ροζ με duochrome

Expensive Pink Eyeshadow by MAC

Και την σκιά Embark (M) που είναι ένα ματ καφέ με κόκκινους τόνους

Embark by MAC
Ο τρόπος που χρησιμοποιούσα αυτές τις σκιες ομως ήταν ως εξής:
To Εmbark το χρησιμοποιούσα ως eyeliner με το πινέλο E65 της Sigma κάνοντας και wing. Και το Expensive Pink το έβαζα και αυτό σαν eyeliner εκεί που τελείωνε το Embark. Το αποτέλεσμα ήταν πολυ ομορφο και ο συνδιασμός αυτών των δυο σκιών απλά τέλειος!

Η αλλη παλέττα που χρησιμοποίησα αυτόν τον μήνα, ήταν ένα από τα δώρα μου για τα Χριστούγεννα. Ήταν η παλέττα 508 Nude Pink Design by Dior.

508 Nude Pink Design by Dior

Αυτή η παλέττα περιέχει έναν πολυ ωραίο συνδιασμό χρωμάτων και αυτήν χρησιμοποίησα και για το look των Χριστουγέννων!

Περιλαμβάνει μια βάση

508 Nude Pink Design by Dior - Base

3 σκιές

508 Nude Pink Design by Dior - Eyeshadow

508 Nude Pink Design by Dior - Eyeshadow

508 Nude Pink Design by Dior - Eyeshadow

Καθώς και ένα liner που έρχεται με το πιο γλυκο πινελάκι του κόσμου!

508 Nude Pink Design by Dior - Liner

Αν και έχω και άλλες παλέττες από Dior, πρεπει να ομολογήσω οτι δεν ημουν ποτε fan των σκιών του. Δεν μου άρεσε η υφή τους και η απόδοσή τους. Όμως αυτή η παλέττα είναι πολύ καλή με όμορφα χρώματα και η υφή και η απόδοση των σκιών είναι τέλεια! Μπορείτε να την αγοράσετε έδω.


Και περνάμε στα φρύδια που για μένα είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του μακιγιάζ, και στο πιο τέλειο μολύβι φρυδιών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ  - το Eyebrow Pencil in #80 by Eva Garden.

Eyebrow Pencil in #80 by Eva Garden

Έχει το πιο τέλειο και φυσικό χρώμα για τα φρύδια μου και τα κάνει να φαίνονται απόλυτα φυσικά! Έχω παρατηρήσει οτι πολλά μολύβια έχουν κοκκινους τόνους που φαίνονται αρκετά όταν τα εφαρμόζεις στο φρύδι, και το κανουν να φαίνεται πολύ 'ψευτικο'. Είναι κρεμώδες αλλά παρόλαυτά διαρκεί πολύ!


Για τα χείλια τώρα, αν και έχω απίστευτα πολλά lipgloss από MAC, έχω κολλήσει με 2 lipgloss της Estee Lauder που είχα πάρει δώρο με καποιο περιοδικό παλιά! Και μάλιστα αυτόν τον μήνα τα τελείωσα και τα δύο και σίγουρα θα τα αγοράσω στο κανονικό μέγεθος!!! Πρόκειται για το Plum Divine και το Tempting Tearose.


Lipglosses Plum Divine and Tempting Tearose by Estee Lauder
Lipglosses Plum Divine and Tempting Tearose by Estee Lauder

Μου αρέσουν πολύ τα lipgloss της Estee Lauder! Είναι κρεμώδη, απλώνονται τέλεια πάνω στα χείλια δεν κολλάνε και διαρκούν απίστευτα πολύ! Τα βρήκα να τα πουλάνε έδω με δωρεάν μεταφορικά και αν τα αγοράσω μέσα από το πρόγραμμα του Bazando (δειτε σχετικό αρθρο εδώ) θα έχω επιστροφή χρημάτων το 7.5% της παραγγελίας μου!!

Τέλος θα αναφέρω τα βερνίκια νυχιών που χρησιμοποίησα περισσοτερο αυτόν τον μήνα. Για τα πόδια μου επέλεξα το Midnight in Moscow by OPI.

Midnight in Moscow by OPI
 Είναι ένα απίστευτο μαυρο-μπορντώ χρώμα που πιστέυω οτι είναι τέλειο για τον χειμώνα! Μπορείτε να το βρείτε εδώ ή αν το αγοράσετε μεσω της Izocard (περισσότερες πληροφορίες εδώ) θα έχετε 6% cash back!

Για τα χέρια μου τώρα επέλεξα πιο γήινους και απαλούς τόνους. Τα δύο βερνίκια που χρησιμοποίησα περισσότερο είναι το High Society by Color Club και το Sabrina by Zoya.


High Society by Color Club
Sabrina by Zoya

Το High Society είναι ένα πολύ ομορφο taupe-γκρι χρώμα και το Sabrina είναι πιστέυω το τέλειο χρώμα για το γαλλικό!

Αυτά ήταν λοιπόν τα αγαπημένα μου για τον πρώτο μήνα του 2013! Ελπίζω να σας άρεσαν και να βρήκατε καποιο από αυτά ενδιαφέρον! Θα ήθελα να μου πείτε και τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που πέρασε!


Follow me on Twitter Follow me on Facebook Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME