1.10.13

Monthly Favourites :: Αγαπημένα του μήνα Σεπτεμβρίου 2013



O Σεπτέμβριος είναι πάντα ένας από τους πιο πολυάσχολους μήνες του έτους για μένα. Ερχόμαστε πίσω από τις διακοπές, πρέπει να ετοιμαστεί το σπίτι να είναι καθαρό και έτοιμο για το φθινόπωρο, τα παιδιά αρχίζουν το σχολείο και όλες τις εξωσχολικές τους δραστηριότητες κτλ. Η λίστα είναι μεγάλη! Αλλά μου αρέσει πολύ ο Σεπτέμβριος! Εκτός από το γεγονός οτι τον Σεπτέμβριο γεννήθηκε η Ναταλία μου και έτσι έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου, πιστεύω ότι αυτός ο μήνας είναι ιδανικός νέα ξεκινήματα, για αναδιοργάνωση και re-focus!

Έτσι, με όλα αυτά τα πράγματα που συνέβαιναν αυτό το μήνα, το μακιγιάζ μου ήταν τις περισσότερες μέρες πολύ βασικό, αφού δεν είχα πολύ χρόνο στην διάθεσή μου.

OC Eight Mattifying Gel

Ένα προϊόν που ξεχώρισε για μένα και με έσωσε από το να μη γυαλίζω αυτό το μήνα ήταν το OC Eight Mattifying Gel. Έχω ήδη γράψει review για αυτό το προϊόν που μπορείτε να δείτε εδώ. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!




Για το μακιγιάζ των ματιών μου, το μεγαλύτερο μέρος του μήνα χρησιμοποίησα την σκιά Patina - μία από τις καλύτερες σκιές που έχω από MAC. Εχει ένα καταπληκτικό χρώμα - brown taupe με golden pearl! Εφαρμοζα την σκιά σε όλο το βλέφαρο με λίγη μάσκαρα και ήταν απλά το τέλειο καθημερινό look! Αν δεν έχετε την Patina, σας προτείνω να της ρίξετε μια ματιά την επόμενη φορά που είστε σε ένα κατάστημα MAC!

The Rocket Volume Express mascara by Maybelline

Όσο για τη μάσκαρα που χρησιμοποιούσα αυτό το μήνα, αποφάσισα να δοκιμάσω την Rocket Volume Express by Maybelline, για να δω αν είναι πραγματικά όσο καλή λένε. Γενικά δεν με έχουν ενθουσιάσει όσες mascara έχω δοκιμάσει από Maybelline, αλλά μπορώ να πω ότι εξεπλάγην ευχάριστα με την συγκεκριμένη! Μου έδωσε αρκετό όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες μου. Σκοπεύω να γράψω review γι 'αυτή πολύ σύντομα! ;)

Pink Cadillac Pout Polish by Sleek

Προχωρώντας στα χείλη, χρησιμοποίησα το Pink Cadillac Pout Polish της Sleek σχεδόν καθημερινά αυτό το μήνα! Είναι ένα εκπληκτικό ροζ χρώμα που κάνει τα χείλη σας να φαίνονται πολύ ωραία και ζουμερά χωρίς να κολλάνε! Και είναι τόσο εύκολο να εφαρμοστεί! Ιδανικό για εκείνες τις ημέρες που βιαζεστε και δεν έχετε καθρέφτη! Το χρησιμοποίησα και ως ρουζ μερικές από τις ημέρες και ήταν πολύ όμορφο το αποτέλεσμα!
Stripdown Lip Pencil by MAC

Viva Glam V lipstick by MAC


Τις μέρες που δεν χρησιμοποίησα το Pink Cadillac, προτίμησα το αγαπημένο μου combo για τα χείλια από την MAC: Stripdown μολύβι χειλιών και το κραγιόν Viva Glam V! Είναι ο τέλειος τύπου-nude συνδυασμός για μένα, γιατί δεν μου πάνε καθόλου τα τελείως nude κραγιόν - χρειάζομαι λίγο χρώμα στα χείλη μου, αλλιώς μοιαζω λίγο ... dead! Πολύ όμορφο μολύβι χειλιών το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατω απο κραγιόν διαφορων χρωμάτων και να δωσει ενα πολύ ομορφο και διαφορετικό αποτέλεσμα. Αλλά και μόνο του είναι πολύ όμορφο με λίγο διάφανο lipgloss από πάνω.


Intrigue by Jessica and Paradoxal by Chanel


Τα χρώματα που επέλεξα για τα νύχια μου ήταν σίγουρα φθινοπώρινά, αν και ακόμη δεν έχει έρθει το φθινόπωρο εδώ στην Κύπρο. Στα ποδια μου χρησιμοποίησα το Chanel Paradoxal και για τα χέρια μου επέλεξα το Intrigue από Jessica.

'My Coconut Island' by TreacleMoon

Τέλος, το body butter 'My Coconut Island' by TreacleMoon ήταν σίγουρα ένα από τα αγαπημένα προϊόντα μου αυτό το μήνα! Η μυρωδιά του είναι καταπληκτική! Και κάνει το δέρμα μου τόσο, μα τόσο μαλακό! Για ένα πιο λεπτομερες review και περισσότερα ohhs και ahhs από μένα για αυτό το προϊόν, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ!

Έτσι, αυτά ήταν τα αγαπημένα προϊόντα μου για το Σεπτέμβριο! Ελπίζω ο Οκτώβριος να φέρει πολλές όμορφες στιγμές σε όλους σας!

Ποιά ήταν τα αγαπημένα σας προϊόντα αυτό το μήνα?


4 comments:

Leinti nti είπε...

patina rules. omorfo kai to paradoxal. kalo mina kai xaroumena genethlia (belated) stin kori sou. kali sezon efxomai :)

Πολύ ενδιαφέροντα τα αγαπημένα σου και δελεαστικά, θα διαβάσω και το review για την κρεμούλα γιατί κυνηγάω τέτοια προϊόντα:)

Unknown είπε...

@Leinti nti
Αχ ποσο με καταλαβαίνεις για την Patina!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Καλό μηνα σου εύχομαι! ;)

Unknown είπε...

@Vicky Marple
Σ'ευχαριστώ πολύ! Η κρέμα είναι τέλεια και στη συστήνω ανεπιφύλακτα!! ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME