Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα desserts. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα desserts. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
8.10.13
Recipe :: Strawberry Jam Muffins
Στην οικογένειά μας ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ τα muffins! Είναι κάτι που κάνει αυτά τα μικρά γλυκάκια αξιολάτρευτα έτσι οπως είναι τυλιγμένα στο χαρτάκι τους και απόλυτα λαχταριστά! Σήμερα θα σας δείξω μια νέα συνταγή που δοκίμασα πρόσφατα και είχε μεγάλη επιτυχία!
- Strawberry Jam Muffins -
Υλικά για 12 Muffins:
- 2 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις
- 2/3 της κούπας ζάχαρη
- 1 κουτ. σούπας baking powder
- 1/2 κουτ. του γλυκού αλάτι
- 1 κούπα γάλα
- 1/4 της κούπας ηλιέλαιο
- 1 μεγάλο αυγό, χτυπημένο
- 1/4 της κούπας μαρμελάδα φράουλα
- 1/2 κουτ. του γλυκού κανέλλα
- 1 κουτ. της σούπας ζάχαρη
Εκτέλεση:
- Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 200°C. Βάλτε τις φόρμες στο ταψάκι για τα muffins. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι, τη ζάχαρη, το baking powder και το αλάτι. Σε ένα άλλο μπολ ανακατεύουμε το γάλα, το λαδι και το αυγο και μετά τα προσθέτουμε στο μπολ με το αλευρι. Ανακατεύουμε ελαφρά με μια σπατουλα μεχρι τα υλικά να αναμειχθούν πλήρως.
- Γεμίζουμε τα φορμάκια με το μείγμα μέχρι τη μέση. Στη συνέχεια προσθέτουμε σε κάθε φορμάκι μια κουταλιά του γλυκού μαρμελάδα φράουλα, και μετα τα γεμίζουμε με το υπόλειπο μείγμα.
- Σε ενα μπολάκι ανακατεύουμε την κανέλλα με την ζαχαρη και πασπαλίζουμε με αυτο τα muffins.
- Τα τοποθετουμε στον φούρνο και τα ψήνουμε για 12-15 λεπτά, μέχρι να πάρουν ένα χρυσό χρώμα.
- Σερβίρετε ζεστά με ένα ζεστό τσαι για εξτρα απόλαυση!
Περίμένω εντυπώσεις αν δοκιμάσετε την συνταγή! Ελπίζω να σας αρέσει! (nom, nom - μολις έφαγα ένα!)
Recipe from www.grandmaskitchen.com
Labels:desserts,jam,muffins,recipes,strawberry | 3
comments
16.7.13
Sugar-free Chocolate Ice Cream! - Εύκολο παγωτό σοκολάτα χωρίς ζάχαρη!!!
Ναι καλά διαβάσατε! Σήμερα θα σας δείξω μια Τ Ε Λ Ε Ι Α συνταγή για παγωτό σοκολάτα χωρίς ζάχαρη που γίνεται μέσα σε 5 λεπτα! Το παγωτό αυτό φτιάχνεται με αγνά υλικά και είναι το τέλειο γλύκισμα για παιδιά αλλά και μεγάλους!!! ;)
Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι τα εξής:
- 3 μπανάνες που έχετε ξεφλουδίσει και κοψει κομματάκια και τις έχετε βάλει στην κατάψυξη τουλάχιστον 2-3 ώρες πρίν, ωστε να είναι τελείως παγωμένες.
- 3 κουταλίες της σούπας κακάο σκόνη
- 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο
- 1 κουταλιά της σούπας μέλι
Βάζετε όλα τα υλικά στο blender και τα χτυπάτε καλά.
Θα χρειαστεί να σταματήσετε 2-3 φορές για να ανακατέψετε με ένα κουτάλι τα υλικά και μετά να τα ξαναχτυπήσετε στο blender.
Και μετά από 2 λεπτά et voilà - το παγωτό σας είναι έτοιμο!
Η παραπάνω συνταγή είναι για 2 άτομα ( ή για ένα που έχει υπογλυκαιμία όπως εγώ!!!!)
Αυτό το παγωτό είναι γευστικότατο και τόσο νόστιμο που ακόμη δεν το πιστεύω οτι δεν έχει ζάχαρη!!! Τα παιδιά μου το λατρεύουν και είναι τόσο καλύτερο από όλα αυτά τα παγωτά του εμπορίου. Και επιπλέον γίνεται μέσα σε 5 λεπτά χωρίς παγωτομηχανή ή ώρες να ανακατεύεις!
Super! ;)
Αν το δοκιμάσετε πείτε μου τις εντυπώσεις σας στα σχόλια! Επίσης πείτε μου αν έχετε και εσείς καμία συνταγή για εύκολο παγωτό χωρίς ζάχαρη?
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(Atom)
LABELS
BLOG ARCHIVE
-
▼
2013
(41)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(70)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2011
(232)
- ► Δεκεμβρίου (28)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (6)












