29.1.13

YSL Waterproof Pencil in Black

Περίπου γύρω στον Νοέμβριο του περασμένου χρόνου με επιασε μια μανία με το να βαζω μολυβι στην εσωτερική γραμμή του ματιου μου. Αλλαξα τελειως τον τρόπο που κάνω το μακιγιάζ μου και ειμαι απιστευτα ευχαριστημένη με το αποτελεσμα καθε φορα!!



Εχω παρα πολλά μολυβια ματιών απο διάφορες μαρκες τα οποια δεν τα χρησιμοποιούσα σχεδον ποτε. Ο λογος γιαυτο ειναι οτι, οταν εβαζα μολυβι στα ματια μου απο την πανω πλευρα του βλεφαρου, νομιζα οτι δεν διαρκουσε πολυ, και οτι με εκανε να φαινομαι κουρασμένη... Ετσι καθε φορα προτιμουσα να χρησιμοποιω gel eyeliner το οποιο σιγουρα διαρκει περισσοτερο και ειναι και πιο εντονο. Αλλα, τους τελευταιους μήνες προτιμω να τονίζω τα ματια μου διαφορετικά και ετσι βαζω μολυβι μονο στo waterline! Το προβλημα που αντιμετωπισα ομως, ειναι οτι τα μολυβια δεν διαρκουν αρκετα και ετσι μετα απο μερική ωρα το μολυβι εχει φύγει και τις περισσότερες φορες εχει 'ταξιδέψει' στην εσωτερική ή εξωτερική πλευρα του ματιου, κανοντας με να φαινομαι σαν μουτζουρωμένη!!! Eτσι λοιπον ξεκινησε και η ερευνα μου για το τελειο μολυβι για την εσωτερική γραμμή του ματιου!!!

Θα σας αναφερω ενδεικτικα τα μολυβια που δοκίμασα (σε μαυρο και καφε χρώμα) για να δειτε:

Lancome - Le Crayon Khol Noir (εδώ)
MAC - Kohl Power eye pencil in Feline
Make Up For Ever - Aqua Eyes 0L
Bourjois - Eyeliner pencil in 01 Noir Expert
Yves Rocher - Waterproof eye pencil in 01 Noir
Erre Due - Silky eye pencil no.19
Avon - Anew Eye Liner in black
Avon - Kajalstick in black
Milani - Liquif 'Eye in 05 Brown (εδώ)

Δυστυχώς όλα αυτά τα μολύβια είναι πολύ καλά, αλλά οχι για την εσωτερική γραμμή του ματιου! Έτσι ψάχνοντας και δοκιμάζοντας κατέληξα σε ένα τέλειο μολύβι - το YSL Waterproof Pencil in Black!

YSL Waterproof Pencil in Black


Είναι το πιο σκούρο και πιο έντονο μαύρο μολύβι που έχω στην συλλογή μου! Είναι κρεμμώδες και απλώνεται πανεύκολα αλλά ταυτοχρόνως διαρκεί και πάρα πολύ! Ακόμη και στην εσωτερική γραμμή του ματιού!

YSL Waterproof Pencil in Black

YSL Waterproof Pencil in Black - swatch


Αν λοιπόν ψάχνετε το τέλειο μαύρο μολύβι, τότε σας συστήνω ανεπιφύλακτα το YSL Waterproof Pencil! Κοστίζει €24.70 και μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Ποιό είναι το δικό σας αγαπημένο μολύβι ματιών?

Follow me on Twitter Follow me on Facebook Follow on Bloglovin

8 comments:

Menia είπε...

Πολύ μου άρεσε η ανάρτηση αυτή και την βρήκα φοβερά χρήσιμη!! Μου αρέσει πολύ το μακιγιάζ σου και σίγουρα θέλω να δοκιμάσω το μολύβι από YSL!! xx Menia

Sugarenia είπε...

Μολύβι στο waterline = αγαπημένο τρικ! Στο κάτω μέρος δεν βάζω πάντα, συνήθως με βραδινό μακιγιάζ, αλλά και πολύ ελαφρά να είμαι βαμμένη πάντα περνάω λίγο μαύρο μολύβι στο πάνω μέρος, κάνει τα μάτια να φαίνονται πιο μεγάλα και τις βλεφαρίδες πιο πυκνές.

Το αγαπημένο μου είναι το Avon Supershock Gel Eyeliner - αν δεν το 'χεις δοκιμάσει δώσε του μια ευκαιρία, είναι πολύ μαλακό και απίστευτα μαύρο! (και σε πολύ καλή τιμή)

Stella είπε...

αληθεια δεν σου αρεσε το feline???ειναι το αγαπημενο μου!παντως το ysl φαινεται πιο μαυρο αν και δεν τα βλεπω διπλα διπλα!

Beautymagnets είπε...

Απ' το swatch φαίνεται ότι όντως γράφει έντονα! Το προσθέτω αμέσως στη wishlist γιατί έχω ένα θέμα με το waterline...δεν κρατάει σχεδόν τίποτα εκεί! Για ένα ακόμα που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια είναι το αδιάβροχο μολύβι του Armani.
Πόσο ωραία έχεις βάψει τα μάτια σου! Ποιές σκιές έχεις χρησιμοποιήσει αν επιτρέπεται;

Unknown είπε...

@Domniki Chatzaki
Σ'ευχαριστώ πολύ! ;)

Unknown είπε...

@Sugarenia
Σίγουρα θα το δοκιμάσω! Μπήκε ήδη στην λίστα! ;)

Unknown είπε...

@Stella
Φυσικά και μου αρέσει το Feline της MAC απλά δεν νομίζω οτι είναι πολύ σταθερό για την εσωτερική γραμμή του ματιού! Και πιστευψέ με - το YSL είναι πολύ πιο σκουρο απο το Feline! ;)

Unknown είπε...

@Beautymagnets
Και εγώ θελω πολύ να δοκιμάσω το αδιαβροχο μολύβι του Armani! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Οι σκιες που χρησιμοποίησα είναι Illusion D'Ombre no. 86 Ebloui by Chanel και η 107 Brown Velvet by Calvin Klein. :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME