18.1.13

My Everyday Look


Καλημέρα!

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας το καθημερινό μου look! Όταν είσαι μαμά με 2 παιδιά, ο χρόνος που έχεις στη διάθεσή σου είναι περιορισμένος. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να είσαι απεριποίητη! Oh no! Κατα περιόδους δημιουργώ διάφορα looks τα οποία μου παίρνουν 5-10 λεπτά και είναι κατάλληλα για όλες τις περιστάσεις! Έτσι μέσα σε λίγα λεπτά αισθάνομαι όμορφη και γεμάτη αυτοπεποίθηση!

Έχω ένα τσαντάκι καλλυντικών που εκεί μέσα έχω όλα τα καλλυντικά που χρειάζομαι για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Έτσι γλυτώνω αρκετό χρόνο γιατί δεν χρειάζεται να ψάχνω κάθε φορά τα προϊόντα που θέλω να χρησιμοποιήσω! Φυσικά το look μου αλλάζει καθε 2-3 εβδομάδες ανάλογα με τη διάθεσή μου! ;)

Τα καλλυντικά που χρησιμοποίησα για το παραπάνω μακιγιάζ είναι τα εξής:


1. MAC Face and Body Foundation in C2
2. Bobbi Brown Corrector in Bisque
3. Bobbi Brown Concealer in Beige
4. MAC MSF Natural in Medium
5. MAC Gold Go-Lightly Careblend (Limited Edition)
6. Benefit's Bella Bamba Blush
7. Anastasia EyeBrow Powder Duo in Ash Blonde
8. MAC Paint in Sublime Nature
9. Naked Palette the eyeshadow Buck
10. MAC eyeshadow in Copperplate
11. MAC eye pencil in Teddy
12. Urban Decay Supercurl Curling Mascara
13. Estee Lauder Plum Divine Lipgloss


Ποιό είναι το καθημερινό σας μακιγιάζ? Ποιές σκιές χρησιμοποιήτε?


6 comments:

myStickland είπε...

ωραίο,απλό και εύκολο μακιγιάζ!
Δεν χρειάζονται πολλά για να λάμψει μια γυναίκα..
ενα καλό μέικ απ,μάσκαρα και λίγο lip gloss..
Τα δικά μου αγαπημένα είναι μέικ απ και μάσκαρα,La Roche,naked σκιές και lip gloss,mac!
Αυτά!

Unknown είπε...

@myStickland
Συμφωνώ απόλυτα! x

Ioanna G είπε...

Πολύ όμορφο ποστ! Χριστίνα μου, το MAC Face and Body τι κάλυψη δίνει; Φυσικό αποτέλεσμα; Ψάχνω ένα με αρκετή έως πολλή κάλυψη

marilou είπε...

to omologw!sixainomai ta neutral!o,ti grafei naked,neutral,natural h' bobbi brown epanw to apofeugw opws o diaolos to livani!lol!sunh8ws foraw to aqua cream black ths mufe(to eyeliner nte!:p) gt trellainomai gia winged eyeliner me apalo lip-gloss h' kapoia anoixth skia me sparkle opoiasdhpote etairias me kokkino kragion h' auta ta polu skoura,sunh8ws burgundy me mwv undertones pou epitelous eginan ths modas kai de moiazw me go8ou otan ta foraw!hallelujas!

Unknown είπε...

@NatalieDouka
Σ'ευχαριστώ! Το Face and Body της MAC είναι περισσότερο σαν tinted moisturiser, αλλά είναι buildable, δηλαδή φτάνει σε μια μεσαία κάλυψη μπορώ να πω. Αν θέλεις πολύ κάλυψη θα σου πρότεινα το Double Wear της Estee Lauder. Φιλάκια x

Unknown είπε...

@marilou
Αχ, είμαστε το ακριβώς αντίθετο! Εγώ οπου δω neutral και natural τρέχω αμέσως!!! lol Μου αρέσουν και τα χρώματα αλλά οχι για καθε μέρα. :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

TRANSLATE ME