12.3.11

Ivi Scents - Παραδίδουν και πάλι Internationally!!!







Ναι λοιπόν τα iVi Scents παραδίδουν και πάλι internationally! Είχαν σταματήσει για λίγο καιρό, δεν γνωρίζω το γιατί, αλλά ξεκίνησαν και πάλι και είμαι ενθουσιασμένη!!!

Για όσους δεν γνωρίζουν, η iVi Scents είναι μια αμερικάνικη εταιρεία που παράγει διάφορα προϊόντα από σαπούνια, body frostings (κρέμες σώματος) και sugar scrubs, μέχρι soft drop bath candies, αρώματα και accessories. Όλα τα προϊόντα τους παράγονται χωρίς sulfates, parabens, mineral oils, triclosan, GMO's, phthalates και δεν δοκιμάζονται σε ζώα.






Την εταιρία δημιούργησε η Aarin, μια κοπέλα που ήταν δασκάλα σε σχολείο και στην προσπάθειά της να δει μήπως μπορεί να φτιάξει αντισυπτικό χεριών και αποσμητικό χώρου, ανακάλυψε μια πληθώρα προϊόντων που θα μπορούσαν να φτιαχτούν με πιο ασφαλείς μεθόδους τόσο για τους ανθρώπους οσο και για το περιβάλλον, και να μυρίζουν πολύ πιο ομορφα. Δυο μηνες αργότερα απολύθηκε απο την δουλειά της και ετσι δημιουργησε την εταιρία iVi Scents.





Εγώ έχω δοκιμάσει τα σαπούνια τους και είμαι καταενθουσιασμένη!!! (Αν θέλετε να δείτε το post που μιλάω αναλυτικά για το τι εχω αγοράσει απο την συγκεκριμένη εταιρία μπορείτε να το δείτε εδώ). Τώρα θέλω, εκτος απο τα σαπούνια να αγοράσω και μερικά απο τα body frostings για τα οποία εχω ακουσει πολυ καλα λόγια!!! Σίγουρα θα ακολουθήσει πολύ σύντομα post σχετικά με την καινούργια παραγγελία μου!!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive