23.3.11

Προϊόντα που με απογοήτευσαν - Mascara YSL 'Volume Effet Faux Cils'



Πριν απο περίπου 5 μήνες αποφάσισα να αγοράσω την μάσκαρα του YSL 'Volume Effet Faux Cils' επηρρεασμένη απο διάφορες κριτικές που είχα ακούσει στο YouTube. Μαλιστε οι διάφορες Gurus την θεωρούσαν holy grail και επέμεναν οτι πρόκειται για την τελεια μάσκαρα!

Ετσι λοιπόν επισκέφθηκα ένα κατάστημα Sephora και αγόρασα την συγκεκριμένη μάσκαρα στο χρώμα 'noir radical' (μαύρο). Η αγορά της μου κόστισε 33 ευρώ.

Η συγκεκριμένη μάσκαρα έρχεται σε μια πολύ ομορφη συσκευασία σε χρωματισμούς χρυσού-bronze.


Mascara YSL 'Volume Effet Faux Cils'

Το βουρτσάκι είναι ενα τυπικό βουρτσάκι μάσκαρας (δεν είδα κατι το διαφορετικό σε σχήμα ή σε ύλικό).


Mascara YSL 'Volume Effet Faux Cils'

Mascara YSL 'Volume Effet Faux Cils'


Σύμφωνα με το site του YSL (http://www.yslbeautyus.com/) πρόκειται για μια βραβευμένη μάσκαρα που χαρίζει όγκο στις βλεφαρίδες και ένα δραματικό αποτέλεσμα με ένα μονο πέρασμα. Το μυστικό της? - Ενας συνδιασμός τριών film. Ενα καλυπτικό film για πιο έντονο χρώμα, ένα προστατευτικό film με pro-vitamin B5 και aloe vera και ενα film με vinyl polymer για αποτέλεσμα που διαρκείΤο βουρτσάκι αποτελείται απο nylon fibers σε διάφορα μήκη για περισσότερο όγκο.


Μετά από όλα αυτά καταλαβαίνετε οτι περίμενα οτι βρήκα την super mascara που θα μου δώσει απίστευτες βλεφαρίδες με όγκο και μήκος. Όταν την δοκίμασα για πρώτη φορα δεν μπορω να πω οτι ενθουσιάστηκα... Είχα ένα όμορφο αποτέλεσμα, αλλά οχι κατι περισσοτερο απο τις αλλες μασκαρες που χρησιμοποιούσα. Πιστεύω όμως οτι τη μασκαρα πρεπει να την χρησιμοποιήσεις για καμια βδομαδα για να δεις πραγματικά το αποτέλεσμα. Ετσι αφου την χρησιμοποίησα για 7 μέρες, είδα οτι δεν αλλαξε κατι  απο την αρχική μου αποψη για το συγκεκριμένο προϊόν... 'Η μάλλον αλλαξε κατι...αλλά αρνητικά... Ολες αυτες τις μέρες παρατηρουσα οτι οταν πηγαινα να αφαιρέσω το μακιγιαζ μου το βραδυ, είχα περισσοτερους μαυρους κύκλους και φαινομουνα πολυ κουρασμένη... Τοτε συνειδητοποίησα οτι δεν ήταν επειδή το concealer μου σταματησε ξαφνικα να δουλεύει ούτε γιατι κουραζομουν περισσοτερο εκεινο το διαστημα... Ηταν γιατι η μασκαρα μεταφερόταν προς τα κάτω δίνοντάς μου το φαινόμενο.....


Panda eyes!!!!



Όσο αξιαγάπητο κι αν είναι το συγκεκριμένο ζωάκι, το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτο που περίμενα απο μια μασκαρα!!!!

Ετσι λοιπόν η μασκαρα του YSL 'Volume Effet Faux Cils' δεν παίρνει από εμένα καποιο βραβείο αλλα μια θέση στα προϊόντα που με απογοήτευσαν... Don't believe the hype!

Εσεις έχετε την συγκεκριμένη μασκαρα? Ποια ήταν η εμπειρία σας με αυτή? Εχετε καποια αλλη μάσκαρα που σας απογοήτευσε?


Benefit Cosmetics LLC


7 comments:

Unknown είπε...

χτύπησες φλέβα καλή μου....τη συγκεκριμένη μάσκαρα τη δοκίμασα μετά από σύσταση...και εκεί άνοιξε για εμένα ένας καινούργιος κόσμος... η σύνθεση της ήταν φανταστική δεν στεγνώνει ούτε αργά ούτε γρήγορα, ξεχωρίζει τις βλεφαρίδες μου γρήγορα και ο όγκος και το μήκος που μου δίνει είναι φανταστικός...επειδή τη δοκίμασα και τη δούλεψα και σε κοντές αδύναμες βλεφαρίδες (οι δικιές μου είναι αρκετά μεγάλες) το αποτέλεσμα της ήταν φαναστικό...είμαι ικανοποιημένη και με τη διάρκεια της συν του ότι δεν ξεραίνεται πάνω στις φλεφαρίδες οπότε και ύστερα από 6 ώρες δεν εντοπίζω ενοχλητικά μαύρους κόκκους μάσκαρα στα μάγουλα μου....το μόνο αρνητικό για εμένα είναι το εξής το υλικό στο μπουκαλάκι στεγνώνει αρκετά γρήγορα γεγονός που με εκνεύρισε φοβερά γιατί η τιμή της είναι αρκετά τσιμπημένη...οπότε είμαι στην αναζήτηση νέας μάσκαρα στο ίδιο ύφος! όσο για το panda eyes τι να πω δεν παρατήρησα κάτι τέτοιο σε εμένα!

Κερασία είπε...

Giauto kai gw tin monin guru sto youtube pou empisteuomai einai h LisaSz09. Des tis leei gia ti sygkekrimeni maskara kai tha katalaveis ti ennow...

Unknown είπε...

@Demi
Αχ ετσι θα ήθελα και εγω να είναι αυτή η μασκαρα αλλα δυστυχως δεν είχα την ιδια εμπειρία με εσενα... λες να μου πετυχε ελαττωματικό προϊόν???

Unknown είπε...

@ Κερασία
Δυστυχώς το YouTube εχει αλλαξει πολυ τελευταία και δεν μπορείς να εμπιστευθείς κανέναν.... εγω εμπιστεύομαι πολύ συγκεκριμένες gurus τωρα και μια απο αυτές είναι και η LisaSz09! Αλλα για να καταλαβεις, εμπιστεύομαι και την Michele1218 και αυτη θεωρεί την συγκεκριμένη μασκαρα holly grail!! Καθε κοπέλα μπορεί να εχει διαφορετική εμπειρία με το καθε προϊον και δυστυχως στην συγκεκριμένη περιπτωση αυτή η μασκαρα δεν κανει για μενα... :(

Leinti nti είπε...

με κάλυψε η Ντέμι. συμφωνώ απόλυτα. έχω κοντές και αραιές βλεφαρίδες και η μάσκαρα αυτή είναι αν οχι η καλύτερη, απο τις καλύτερες. αυτο που περιγράφεις το έπαθα με την Dior Show. έχω επίσης δοκιμάσει της μέιμπελίν (χάλια), σανέλ (χάλια), μακ (χάλια).

Unknown είπε...

@λειντι ντι

Για εμένα η Define-a-Lash της Maybelline και η Plush Lash της MAC είναι οι αγαπημένες μου καθώς και η Bad Gal της Benefit! Και μόνο η YSL μου δημιούργησε τέτοιο πρόβλημα...

gemi είπε...

Αυτή τη mascara(YSL)τη χρησιμοποιώ τα τελευταία 4-5 χρόνια.Έχω απαιτήσεις μήκους και όγκου,είμαι απίστευτα ευχαριστημένη.Από την απλή μαύρη εκδοχή της.Έχει και πιο σκούρα. Η οποία κατακρημνίζεται,οπότε εικάζω ότι αυτή αγόρασες.Αντίστοιχα εγώ αγόρασα τη Zoom της MaC,αλλά το σκούρο μαύρο,ενώ η πωλήτρια με διαβεβαίωσε ότι δε σου μαυρίζει το μάτι ούτε μετά από ώρα, τελικά ήταν ένα ψέμα.Για την YSL καταλήγω στο ότι δεν είναι για όλων τα ματάκια κατάλληλη!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive