15.3.11

Αγορά online από Cherry Culture!




Γύρω στα τέλη Φεβρουαρίου το site Cherry Culture είχε μια προσφορά σε όλα τα προϊόντα Milani  και ετσι αποφάσισα να κανω μια μικρή παραγγελία. Απο καιρό ήθελα να δοκιμάσω ορισμένα προϊόντα από την εταιρία αυτή γιατί είχα ακούσει πολύ καλές κριτικές.

Η παραγγελία έγινε στις 17 Φεβρουαρίου 2011 και κόστισε με την έκπτωση $22.24 και τα μεταφορικά ήταν $9.83. Δηλαδή όλη η παραγγελία μου στοίχισε $32.07 δηλαδή  23 ευρώ!Το πακέτο το παρέλαβα στις 4 Μαρτίου - σχετικά σύντομη παράδοση.




Αν και δεν ήταν μεγάλη παραγγελία και δεν νομίζω να είχα πρόβλημα με το τελωνείο, στο πακέτο έγραψαν total value: $5.00! Αυτό είναι πολύ θετικό για μελλοντικές, ισως μεγαλύτερες παραγγελιες γιατι σημαινει οτι δεν αναγράφουν το κανονικό ποσο στο κουτι και ετσι δεν υπάρχει προβλημα με το τελωνείο!

Τα προϊόντα που αγόρασα είναι τα εξής:






Πολύ μαλακό μολύβι που 'γλυστράει' και δεν τραβαει το δέρμα. Μου θυμίζει πολύ το kajal της Stila αλλα είναι πολύ πιο φθηνό! Και το χρώμα του είναι αρκετά σκούρο καφέ (το προτιμώ απο τα καφέ κοκκινα ή ανοιχτα καφέ).












Είναι πολύ κοντό σε σχέση με άλλα eye liners που έχω (είναι τα 2/3 του μέγεθους του super liner της L'Oreal που έχω για παράδειγμα). Αυτό ομως, για μένα τουλάχιστον, το κάνει πολύ πιο εύκολο στην εφαρμογή του!


Το πινελάκι είναι πολύ μυτερό και πιο σταθερό απο αυτό της L'Oreal και σου δίνει περισσότερο έλεγχο και σταθερότητα! Πραγματικά έχω ενθουσιαστεί με αυτό το eye liner!!!


Μπορείς να κάνεις απο τις πιο λεπτές γραμμές, αλλά φυσικά μπορείς να δημιουργήσεις και όσο παχιες γραμμές θέλεις! Και το χρώμα και πάλι είναι πολύ σκούρο καφέ - τέλειο! Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές απο την μέρα που το παρέλαβα και μπορώ να πω οτι είναι πολύ σταθερό, δεν κάνει smudge και διαρκεί όλη μέρα!






Bare to Wear , Teddy Bare



Bare to Wear


Teddy-Bare

Πολύ ωραία χρώματα, στρώνουν πολύ εύκολα και χρειάζονται μόνο δυο στρώσεις.






Πολύ όμορφο χρώμα με λιγο shimmer. Το lipgloss μυρίζει υπέροχα (σαν τσιχλοφουσκα!) και δεν κολλάει παρα πολύ!





Τέλος μου δώσαν και δώρο ένα lip balm το οποίο μυρίζει και αυτό σαν τσιχλόφουσκα και είναι και πολύ ενυδατικό! Η κόρη μου το λατρεύει!!! :)



Αυτές λοιπόν ήταν οι αγορές μου απο το site Cherry Culture. Τώρα το Cherry Culture έχει έκπτωση 20% σε όλα τα προϊόντα στο site του!!!! Χρησιμοποιήστε τον κωδικό M20 στο checkout! Η προσφορά ισχύει μέχρι τις 17 Μαρτίου 2011.

2 comments:

Anna είπε...

Γειά σου Χριστίνα! Ετοιμάζομαι να κανω την πρώτη μου αγορά απο το Cherryculture και είναι γύρω στα 30 ευρώ. Ήθελα όμως να σε ρωτήσω μιας και έχεις ψωνίσει και εσύ τι shipping method επέλεξες γιατί στο standard shipping υπάρχουν δυο. Η μια είναι η 1st class intl mail με insurance και η άλλη με no tracking. Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω την no tracking γιατί είναι φθηνότερη, απο την αλλη όμως μήπως είναι πιο σίγουρη η insurance; Περιμένω feedback! Ευχαριστώ πόλυ φιλάκια!!!

Unknown είπε...

@Anna
Γεια σου! Σιγουρα να διαλέξεις τη μέθοδο με no tracking ώστε να μην έχεις προβλήματα με τελωνείο. Εγώ έχω αγοράσει παρά πολλές φορές και δεν είχα κανένα πρόβλημα και πάντα έρχεται η παραγγελία πολύ γρήγορα! Τώρα μάλιστα έβαλαν και έκπτωση 20%! Χρησιμοποίησε τον κωδικό V20!! Happy Shopping!!! ;-)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive