12.10.12

CheapSmells Autumn SALE!!!!



Αχ κοιτάχτε τι βρήκα καθώς σερφαρα λιγακι στο internet!!!! Πως να συγκρατηθώ η γυναίκα πείτε μου με τέτοια προϊόντα και τέτοιες τιμές?? Το site Cheap Smells εχει τις φθινοπωρινές του εκπτώσεις αυτον τον καιρο και εχει απιστευτα πραγματα σε καταπληκτικές τιμες!!  Θα σας δειξω μερικά απο τα προϊόντα που έχω βάλει στο μάτι!!!


Waltz by Essie

Ψάχνω το τέλειο 'γαλακτερό' χρώμα που να ταιριάζει με την επιδερμίδα μου και αυτο μου αρέσει πολύ!! Το Waltz της Essie το Cheap Smells το έχει μονο €3.27!!! (αρχική τιμή €12.29)



Very Structured by Essie
Αυτό το χρώμα μου θυμίζει πολύ φθινόπωρο και μου κλείνει το μάτι!!  Ονομάζεται Very Structured και η τιμή του έρχεται στα  €3.27! Μου φαίνεται θα του κλείσω και εγω το ματι με νόημα!!! ;)


Cocktail Bling by Essie
 Δεν είναι τέλειο αυτό το pastel??? Το όνομά του είναι Cocktail Bling και μολις το ειδα το ερωτεύτηκα!!! Στα  €3.27 και αυτό!


School of hard rocks
 Τετοιο χρώμα δεν νομίζω οτι έχω στην συλλογή μου και το θεωρώ απαράδεκτο!!! Στα  €3.27 νομίζω οτι το School of Hard Rocks θα κάνει σύντομα παρέα με τα αλλα χρωματάκια!!!



Pansy by Essie
 Δεν είναι πολύ ομορφο αυτό το ροζάκι? Είναι το Pansy απο την Essie. You can never have too many pink nail varnishes!!! Τιμή: €3.27

Foot Loose by Essie

Το χρώμα του Foot Loose της Essie είναι απο τα αγαπημένα μου! Και φοριέται χειμώνα-καλοκαίρι! Στα €3.27!


Thanks a WindMillion by OPI



Αυτο το γκρι-μπλε χρώμα του Thanks a WindMillion by OPI νομίζω θα φορεθεί πολύ φέτος! Και οποιος με γνωρίζει καλά θα ξέρει οτι λατρεύω το μπλε χρώμα και ολες τις αποχρώσεις του! Απο €12.97 τωρα μόνο €6.16!


Mindgames by NARS
Δεν έχω κανένα κραγιόν της NARS και αυτο το χρωμα μου αρεσει γιατι ειναι φθινοπωρινό και δεν ειναι πολύ έντονο. Ονομάζεται Mindgames και στο Cheap Smells τώρα με την έκπτωση κοστίζει €13!!! (αρχική τιμή €21.62)


Savage by NARS
Άλλο ένα προϊόν απο NARS που θα ήθελα να δοκιμάσω και με αυτες τις εκπτωσεις νομίζω οτι θα το εχω πολύ συντομα στα χέρια μου!! Ειναι η κρεμμώδης σκια Savage! Και η τιμή της €13 (αρχική τιμή €20.38)


Sweet Charity by NARS


 Και τέλος κοιτάχτε αυτό το χρώμα!! Δεν ειναι τέλειο!!!! Προκειται για το Sweet Charity by NARS και ειναι ενα απο τα lip lacquers που εχω ακουσει πολύ καλα λογια! Ειναι κατι μεταξύ σε κραγιον και lip gloss. Είναι πολύ ενυδατικό και δεν κολλάει! Από €21.62 το Cheap Smells το δίνει μόνο €13!

Πως σας φαίνονται ολα τα παραπάνω? Εσεις τι θα αγοράσετε απο τις εκπτώσεις του Cheap Smells??
Οι εκπτώσεις ισχύουν μέχρι τα μεσανυχτα της Κυριακής 14 Οκτωβριου 2012.

Sources για τα swatches των φωτογραφιών:
www.tingtingtales.blogspot.com
www.allurabeauty.com
www.temptalia.com
www.polishaholic.com

6 comments:

Αντε να συγκρατηθείς μετά! πολύ ωραία εφαρμογή φαίνονται να έχουν τα μανό.

Κερασία είπε...

Ta 3 essie kai isws kati apo nars...pfffff....to 3era egw oti me to pou tha 3ekinouses na grafeis tha 3ekinouse kai h katastrofh mou!!!! :P

Unknown είπε...

Και η δική μου Κερασία μου έχουν πέσει τα σαγόνια αυτά τα Nars€@@:;(%<~{<<<£^

Unknown είπε...

@Κερασία @Demi
Εγώ τι να πω βρε παιδια? Μου φαινεται θα βαλω λουκέτο στο pc να μην σερφάρω γιατι ειμαι λιγο επικίνδυνη online!!!! Αλλα παντως οι τιμες του ειναι πολύ καλες!!!! :)

the-beauty-nerd είπε...

Με κατστρεφεις ομως.

Chicgirlonthego είπε...

την ώρα που διάβαζα που το post σου μου έστειλα μήνυμα η αδερφή μου ότι ετοιμάζεται να παραγγείλει από cheapsmells και αν θέλω κάτι κι εγώ. Είναι σημάδι εξ ουρανού να πάρω αυτά τα essie. :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME