5.10.12

Phyto: Botanical Hair Relaxing Balm

Εχετε πρόβλημα φριζαρίσματος στα μαλλιά? Καθε φορά που τα στεγνώνετε με το πιστολάκι αισθάνεστε σαν furry ball???



Οπως βλέπετε και απο την φωτογραφία, εγώ καθαρα έχω, ή μαλλον είχα αυτο το πρόβλημα! Τα μαλλιά μου γενικά ειναι αρκετά ισια, αλλά με πολυ frizz γεγονός που με ανάγκαζε να προσπαθώ να τα ισιώσω με το πιστολάκι και τη βουρτσα ή με το straightening iron. Ολο αυτο ταλαιπωρησε παρα πολυ τα μαλλιά μου και εκανε τις ακρες μου ξηρες και ακόμη πιο ατιθασες...

Είχα ακούσει πολλες κοπέλες στο YouTube να μιλάνε για διάφορα Keratin Treatments τα οποια λειαινουν και ξε-φριζαρουν (δεν ξερω καν αν υπαρχει αυτη η λέξη!!!) την υφη των μαλλιών, οσο σγουρα και αν ειναι! Αν ψαξετε στο google θα βρείτε παρα πολλα αρθρα και video σχετικά, οπου πολλες κοπελες μιλάνε για το ποσο καλο ειναι και ποσο εχει μεταμορφώσει τα μαλλιά τους. Απο την αλλη ομως, θα δειτε οτι πολλα απο αυτα τα keratin treatments περιεχουν formaldehyde και άλλα δυνατά χημικά συστατικά... Γι'αυτο το λόγο ειχα αποκλείσει την πιθανότητα των keratin treatments...


Ψαχνοντας λοιπον λιγο περισσοτερο, ανακάλυψα ενα balm απο βότανα που υποσχοταν τα ιδια αποτελεσματα αλλα με φυσικο τροπο. Και αποφασισα να το δοκιμάσω!



Botanical Hair Relaxing Balm by Phyto

 

Πρόκειται για το Botanical Hair Relaxing Balm by Phyto. Το balm αυτο περιέχει εκχυλίσματα απο Ferula, Horseradish και Φασκόμηλο τα οποία λειτουργούν μαζί ωστε να ριλαξάρουν την υφή των μαλλιών με φυσικό τροπο και χωρίς χημικά, ενώ ταυτόχρονα προστατεύουν την ίνα της τρίχας. Η πρωτοποριακή σύνθεσή του χωρίς αλκοόλ, επαναφέρει την υγρασία και ενισχύει τα μαλλιά, χωρίς όμως να τα κάνει λιπαρά ή να τα βαραίνει.


Botanical Hair Relaxing Balm by Phyto - Ingredients


Botanical Hair Relaxing Balm by Phyto

Έρχεται μεσα σε σωληνάριο των 100ml και η μορφή του ειναι σαν ενα διαφανές gel το οποίο απλώνεται πολυ ευκολα στα μαλλιά. Χρειάζεται πολυ μικρή ποσοτητα την οποια την απλώνεις στα σημεια που θελεις (εγω συγκεντρωνόμουν περισσοτερο στις ακρες που εχω και το μεγαλύτερο πρόβλημα) και μετα τα στεγνωνεις με το πιστολάκι για να ενεργοποιηθεί το προϊον.Οσο περισσοτερες φορες το χρησιμοποιείς, τοσο μεγαλυτερο αποτέλεσμα βλεπεις.

Πραγματικα αυτο το balm με εχει σώσει! Κάνει τα μαλλιά μου λεια και απίστευτα απαλα χωρίς να τα βαραίνει ή να τα λαδώνει. Λατρεύω το γεγονός οτι τα 2/3 των συστατικών του ειναι φυτικά και ετσι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω δυνατα χημικά στο κεφάλι μου για να εχω το επιθυμητό αποτέλεσμα! Το χρησιμοποιώ τους τελευταίους 3 μήνες και εχω δει απιστευτη διαφορά στα μαλλιά μου! Ολο αυτον τον καιρο δεν χρειαστηκε να χρησιμοποιήσω το straitening iron ουτε μια φορα!


 




Τα μαλλιά μου στην φωτογραφία τα εχω απλά στεγνώσει με το πιστολάκι!!! Και οπως βλέπετε είναι λεια χωρις ομως να εχουν χάσει τον ογκο τους. 


Εδω μπορείτε να δειτε και το video απο την Sarah (sardun1) η οποία μιλαει και αυτη με τα καλύτερα λογια για αυτο το προϊον και για το πως εχει μεταμορφώσει και τα δικά της μαλλια!





Απ'οτι ειδα στο feelunique, τωρα εχει αλλαξει συσκευασια και ονομα αλλα το προϊόν παραμένει το ιδιο! Τώρα ονομάζεται PhytoDefrisant Botanical Straightening Balm. Το αγόρασα απο το feelunique με δωρεαν τα μεταφορικά και μου κόστισε €18.85.

Hope you have an amazing weekend!!!

11 comments:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Χριστίνα! Πολύ ενδιαφέρον το balm, θα το έχω υπόψη μου. Κάποτε είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, αλλά μετά ανακάλυψα το argan oil. Πρώτα δοκίμασα τη μάρκα Moroccal Oil, μετά τη μάρκα Agadir και μία ακόμα που λέγεται milk shake. H μάρκα Agadir ήταν μακράν η καλύτερη και με έχει σώσει. Κατά περιόδους χρησιμοποιούσα σαμπουάν, μαλακτικό και λαδάκι και τα μαλλιά μου δεν είχα γνωρίσει καλύτερες μέρες.
Εάν βρεις ευκαιρία μελλοντικά δοκίμασέ το, όχι μόνο για το φριζάρισμα, αλλά γιατί θα δεις πόσο πιο γρήγορα θα στεγνώνουν τα μαλλιά σου, που ειδικά για το χειμώνα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας. Έχει στο feelunique agadir, αλλά το έχει ακριβά. Εγώ συνήθως το παίρνω από το ebay και μου βγαίνει περίπου 20€ τα 110ml μαζί με τα ταχυδρομικά.

Φιλικά,
Λίνα

Unknown είπε...

@lina-granger
Γεια σου! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! θα τα κοιτάξω σιγουρα τα προϊόντα Agadir! Φιλάκια x

Christina είπε...

Χαχαχα τι πλάκα έχεις στις πρώτες φωτογραφίες :D
Μμμμ...θα το χρειαζόμουν αυτό το προϊόν σίγουρα αλλά έκοψα τα μαλλιά μου...Θα προσπαθήσω όμως να το θυμάμαι για όόόταν με το καλό μακρύνουν!!

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο ποστ, και οι φωτογραφίες του πριν :) :) τέλειες! εμπεριστατομένο και πλήρες ποστ.
Εγω σκεφτόμουν τη θεραπεία- ισιωτική με τη Κερατίνη στο κομμωτήριο. Μάλιστα έχει τελευταία πολύ καλές προσφορες.
αραγε τέτοιο είναι το σαμπουάν που σου δίνουν για μετά τη θεραπεία αυτή τα κομμωτήρια;
θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε. Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις! ανυπομονώ κάθε φορά για το ποστ σου :)

Dora T. είπε...

Χριστινακι χαίρομαι που επανήλθες. Λατρεύω τα post σου κ τα ακολουθώ πιστά. Το προϊόν το αγόρασα ήδη κ είναι όντως θαυματουργό. 😉

Κερασία είπε...

Από τότε που διάβασα την ανάρτηση μου χει μπει στο μυαλό να το αγοράσω...πάση θυσία όμως!!! Αχ τι μου κάνεις τι μου κάνεις...αλλά αν ειναι να σωθώ και να ξεφριζαριστώ η γυναίκα χαλάλι του. Αραγε πως θα λειτουρήσει στα δικά μου μαλλιά που ειναι κατσαρά?? ΟΕΟ??

Unknown είπε...

@Christina, @eupap @Dora T.
Κορίτσια σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Ναι ειναι γεγονος οτι στις πρωτες φωτογραφίες ειμαι για γελια αφου εχω το μαυρο μου το χάλι!!! Πάντως αυτο το προϊόν εχει γίνει holy grail!!!! :)

Unknown είπε...

@Kerasia
Κερασάκι δεν ξερω να σου πω για σγουρα μαλλιά πως θα ενεργήσει, αν και η κοπέλα στο video εχει σγουρά/σπαστα μαλλια... Ισως αν ψαξεις λιγο online να δεις και αλλα reviews απο κοπελες με τον ιδιο τυπο μαλλιων να βοηθούσε!

Πολλα φιλάκια x

Ανώνυμος είπε...

@Christina
Ήμουν έτοιμη να παραγγείλω το balm από το feel unique, και ευτυχώς μου έκοψε να κάνω μία αναζήτηση για τιμές. Ανακάλυψα πως το έχουν και τα Ελληνικά φαρμακεία, και το βρήκα σε ένα site με 10€! Δες μήπως το έχουν και τα φαρμακεία στην Κύπρο, όταν σου τελειώσει να πάρεις από κει.

Από ότι κατάλαβα, το balm κάνει την ίδια δουλειά και καλύτερα από το argan oil, αλλά έχουν μία μικρή σημαντική διαφορά: το argan oil έχει την ιδιότητα να απορροφά την υγρασία των μαλλιών και σε βοηθάει να τα στεγνώσεις γρήγορα.

Αφού το βρήκα τόσο φτηνά το balm όμως θα το πάρω και αυτό, και θα τα χρησιμοποιώ εναλλάξ. Ίσως και ταυτόχρονα!

Stevista είπε...

Wow!! Έχω και εγώ θέμα με φριζάρισμα, παρόλο που δε χρησιμοποιώ πιστολάκι (φαντάσου να χρησιμοποιούσα κιόλας), οπότε σίγουρα θα το τσεκάρω αυτό το προϊόν! Πρόσφατα δοκίμασα τη Phyto 7 και μου άρεσε πολύ, δε μου βάρυνε/λάδωσε καθόλου τα μαλλιά!

Στην τελευταία φωτό είσαι κούκλα!! x

Unknown είπε...

@lina-granger
Σε ποιο φαρμακείο ακριβώς το έχεις βρει? γιατι κάνω έρευνα απο το πρωί...και τίποτε ...
Please, help....

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME