4.10.12

Happy Birthday Feelunique!!!!



Καλημέρα κορίτσια!!

Δεν ειναι τέλειο αυτο το cupcake στην φωτογραφία???? Υum!!!

Σήμερα ένα απο τα αγαπημένα μου online sites for shopping έχει τα γενέθλιά του και γίνεται 7!!!! Ο αγαπημένος μου αριθμός!! Γι'αυτο και προσφέρουν 10% σε ολα τα προϊόντα που προσφέρουν στο site μονο για σήμερα!! Χρησιμοποιήστε τον κωδικο 7TODAY στο checkout για να επωφεληθείτε της προσφοράς!

Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία σας στο newsletter του feelunique και υπόσχονται οτι θα σας στείλουν ένα δωρακι οταν θα εχετε εσεις γενέθλια!!! Τελειο???



Αχ, αυτο το cupcake μου ανοιξε την όρεξη!!! Μου φαίνεται οτι θα φτιαξω και εγω μερικά (η κορη μου τα λατρεύει και θα ξετρελαθει οταν τα δει μολις ερθει απο το σχολείο!!) και θα φαω ενα με το καφεδάκι μου κάνοντας λιγο online shopping!!! ;)

Hope you are having a very sweet day like a cupcake!!!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME