Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Benefit. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Benefit. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
18.1.13
My Everyday Look
Καλημέρα!
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας το καθημερινό μου look! Όταν είσαι μαμά με 2 παιδιά, ο χρόνος που έχεις στη διάθεσή σου είναι περιορισμένος. Αυτό όμως δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να είσαι απεριποίητη! Oh no! Κατα περιόδους δημιουργώ διάφορα looks τα οποία μου παίρνουν 5-10 λεπτά και είναι κατάλληλα για όλες τις περιστάσεις! Έτσι μέσα σε λίγα λεπτά αισθάνομαι όμορφη και γεμάτη αυτοπεποίθηση!
Έχω ένα τσαντάκι καλλυντικών που εκεί μέσα έχω όλα τα καλλυντικά που χρειάζομαι για το καθημερινό μου μακιγιάζ. Έτσι γλυτώνω αρκετό χρόνο γιατί δεν χρειάζεται να ψάχνω κάθε φορά τα προϊόντα που θέλω να χρησιμοποιήσω! Φυσικά το look μου αλλάζει καθε 2-3 εβδομάδες ανάλογα με τη διάθεσή μου! ;)
Τα καλλυντικά που χρησιμοποίησα για το παραπάνω μακιγιάζ είναι τα εξής:
1. MAC Face and Body Foundation in C2
2. Bobbi Brown Corrector in Bisque
3. Bobbi Brown Concealer in Beige
4. MAC MSF Natural in Medium
5. MAC Gold Go-Lightly Careblend (Limited Edition)
6. Benefit's Bella Bamba Blush
7. Anastasia EyeBrow Powder Duo in Ash Blonde
8. MAC Paint in Sublime Nature
9. Naked Palette the eyeshadow Buck
10. MAC eyeshadow in Copperplate
11. MAC eye pencil in Teddy
12. Urban Decay Supercurl Curling Mascara
13. Estee Lauder Plum Divine Lipgloss
Ποιό είναι το καθημερινό σας μακιγιάζ? Ποιές σκιές χρησιμοποιήτε?
Labels:Anastasia,Benefit,Bobbi Brown,FOTD,MAC,Urban Decay | 6
comments
6.4.12
Monthly Favourites: Τα αγαπημένα του Μαρτίου!
Λιγο καθυστερημένα, το ξέρω, αλλα επιτέλους θα ανεβάσω την αναρτηση με τα αγαπημένα του μήνα που μας περασε!!! Ενας μήνας με πολυ τρεξιμο και πολυ ξεκαθάρισμα, αφου εχω ξεκινήσει ήδη ολη την διαδικασία για την μετακόμιση!! Super excited αλλα και στεναχωριμένη συνάμα που θα αφησω την Ελλάδα, την οικογένειά μου και τους φίλους μου! Ομως, η Κυπρος ειναι μονο μια ωριτσα με το αεροπλάνο, και ετσι θα ερχομαι πολυ συχνα να σας βλέπω! ;)
Θα ξεκινήσω με την σκιά που χρησιμοποιώ καθημερινά για τα φρύδια μου και δεν ειναι αλλη απο το Charcoal Brown της MAC!
Το πιο τέλειο χρώμα που δινει ενα τοσο μα τοσο φυσικό αποτέλεσμα!!! Την αγορασα νομιζω στις αρχες του μήνα και πραγματικά την χρησιμοποιώ καθε μέρα!!
Το επομενο προϊόν που χρησιμοποιώ σχεδον καθε μερα, είναι το Sublime Nature Paint της MAC.
Για οποιον δεν γνωρίζει, τα paints ειναι κρεμμωδεις σκιες σε σωληνάριο, οι οποίες μπορουν να φορεθουν μονες τους ή σαν βαση κατω απο τις σκιες για να τις τονίσουν και να τις κρατήσουν σταθερες ολη μερα!
Εχω παρατηρήσει οτι τα paints της MAC μου αρέσουν περισσότερο απο τα paintpots. Ειναι πολυ πιο κρεμμωδεις, πιο hygienic αφου ειναι σε σωληνάριο, δεν ξεραίνονται οπως τα paintpots, και νομιζω οτι (στο ματι μου τουλάχιστον) διαρκουν περισσοτερο! Ειδικα αυτο το χρωμα αυτον τον μήνα το λάτρεψα! Λογω ελλειψης χρόνου, προτιμουσα να κανω πολυ γρηγορα και ευκολα μακιγιαζ, και το καλυτερο απ'ολα ηταν το Sublime Nature σε ολο το κινητο βλεφαρο και λιγο στην γραμμη των κατω βλεφαριδων, λιγη μασκαρα, ρουζ και lipgloss και εξω απο την πορτα!
Οι σκιές που φορεσα περισσοτερο αυτον τον μήνα ήταν:
Η Era by MAC
H Patina by MAC
Kαι η Safari by Chanel
Οπως βλέπετε προτίμησα ζεστα καφε-taupe χρώματα που ειναι πολυ ευκολοφόρετα και αισθάνομαι απιστευτα ανετα να τα φοράω!
Για bronzer χρησιμοποίησα καθε μα καθε μερα το Laguna by NARS, γιατι προσπαθω να το τελειώσω και οπως βλέπετε θελω λιγο ακομη!!!!
Ειναι ενα πολυ ομορφο bronzer που δινει ενα πολυ φυσικό αποτέλεσμα. Και αν και στεναχωριέμαι που τελειώνει, περιμένω πως και πως να αγορασω κατι αλλο για αλλαγή! ;)
Τελος το lipgloss που χρησιμοποιούσα ολη την ωρα αυτον τον μήνα, με καθε μακιγιάζ ειναι το Curvaceous by MAC
Για μένα είναι ισως το καλύτερο lipglass που εχει βγάλει η MAC!!! Απλά τέλειο! Γενικά η συλλογη MAC ME OVER πιστεύω οτι ήταν μια απο τις καλύτερες που εχει βγαλει η ΜAC τα τελευταία χρόνια, και χτυπιέμαι που δεν πηρα backups απο ορισμένα προϊόντα οπως αυτο το lipglass και το ρουζ Stunner που ειναι limited edition!
Και φυσικά το αγαπημένο μου blush για αυτον τον μήνα δεν ηταν αλλο απο το Hervana της Benefit!
Πανέμορφο χρώμα με πολυ φυσικό τελειωμα το οποιο λατρεψα πραγματικα αυτον τον μήνα!
Το επόμενο αγαπημένο ήταν η κρεμα ματιών με αβοκάντο της Kiehl's
Είναι μια πηχτή κρέμα που ειναι super ενυδατική και για την οποία εκανα αναλυτικό review εδω.
Αλλο ενα προϊον της Kiehl's που ειναι απλα τέλειο και υποσχομαι να κανω αναλυτικότατο review πολυ συντομα, έιναι το Midnight Recovery Concentrate.
Ειναι ενα λαδακι το οποιο το εφαρμόζεις το βραδυ στο πρόσωπό σου ταμποναριστα και υπόσχεται την επανορθωση της επιδερμίδας σου μεχρι το πρωι. Τελειο προϊόν! Αν ειναι να αγοράσετε ενα προϊον απο την Kiehl's (που απ'οτι εχετε καταλάβει εχει γινει η νεα αγαπημενη μου εταιρεια!), θα σας έλεγα να παρετε αυτο!!!!
Άλλο ένα προϊόν που μου αρεσει πολυ και χρησιμοποιώ καθε εβδομάδα συστηματικά είναι το Silver Powder by Mario Badescu.
Πρόκειται για μια λευκή σκόνη που μπορεις να χρησιμοποιείς 1-2 φορες την εβδομάδα, και η οποία με εχει βοηθήσει πολυ στο να καθαρίσω το πρόσωπό μου απο τα μαυρα στίγματα! Για περισσοτερες λεπτομέρειες σχετικα με αυτο το προϊον και αν θελετε να δειτε την ρουτινα που κανω καθε Κυριακή για το πρόσωπό μου μπορείτε να δειτε εδω.
Kαι περνάμε στα μαλλιά και στο προϊόν με το οποίο εχω δει μεγάλη διαφορα στην εμφάνιση των μαλλιών μου αφου τα κανει αναλαφρα, λαμπερα και πολυ μαλακα! Προκειται για το Philip Kingsley Elasticizer.
Οπως θα δείτε και εδω, οπου μιλάω πιο αναλυτικα για το προϊόν αυτο, ειναι μια κρέμα μαλλιων που χρησιμοποιείται σαν θεραπεία πριν απο το λουσιμο. Απευθύνεται σε ολους τους τύπους μαλλιών και ειναι ιδανική για τα μαλλιά που ειναι ταλαιπωρημένα απο βαφες και styling! Ειναι extra-ενυδατική και προσφέρει στα μαλλιά ελαστικότητα και λαμψη!
Το τελευταίο προϊον που θα αναφέρω σήμερα ειναι και εκεινο που με εξέπληξε περισσοτερο αυτον τον μηνα ειναι το John Master's Organics Argan Oil.
Οπως θα δειτε και εδω, ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ στις άκρες των μαλλιών μου τις οποίες τις κάνει κανει πολύ απαλες και λαμπερες. Το χρησιμοποιώ επισης και σαν κρεμα σωματος, και εδω θελω να σταθώ λιγακι γιατι πραγματικα ειδα μεγαλη διαφορα με αυτο το προϊον. Τα μέρη του σώματος μου που μπορει να ειναι λιγο πιο σκληρα, οπως οι αγκώνες μου μεταμορφώθηκαν! Ειχα παρατηρήσει οτι ειχαν γινει λιγο σκληροι και ειχαν σκουρήνει λιγο, γιατι καθομαι αρκετες ωρες στον υπολογιστη και ακουμπαω τους αγκωνες μου στο γραφειο... Με ειχε προβληματισει λιγο το γεγονος και ειχα δοκιμασει καποια αλλα προϊοντα, αλλα δεν ειχα δει καποιο αποτέλεσμα... Ετσι το ειχα ξεχασει... Ομως απο τοτε που χρησιμοποιω αυτο το προϊον οι αγκωνες μου ειναι απιστευτα μαλακοι και ξαναβρήκαν το χρώμα τους!! Και στις φτερνες μου το ιδιο! Και αναφερω αυτα τα μερη γιατι εκει ειδα την μεγαλυτερη βελτιωση στο σωμα μου! Αν αντιμετωπίζετε και εσεις καποιο παρόμοιο πρόβλημα σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! Αλλα και αν δεν παρουσιαζετε κατι αναλογο, και παλι θεωρω οτι γενικα το Argan Oil ειναι ενα απο τα καλυτερα προϊόντα!!!
Αυτα λοιπον ηταν τα αγαπημένα του Μαρτίου! Ελπίζω να σας αρεσαν και περιμένω να διαβασω και τα δικά σας αγαπημενα για αυτον τον μήνα στα σχόλια!!
Θα ξεκινήσω με την σκιά που χρησιμοποιώ καθημερινά για τα φρύδια μου και δεν ειναι αλλη απο το Charcoal Brown της MAC!
| Charcoal Brown by MAC |
![]() |
| Eyebrows with Charcoal Brown by MAC |
Το πιο τέλειο χρώμα που δινει ενα τοσο μα τοσο φυσικό αποτέλεσμα!!! Την αγορασα νομιζω στις αρχες του μήνα και πραγματικά την χρησιμοποιώ καθε μέρα!!
Το επομενο προϊόν που χρησιμοποιώ σχεδον καθε μερα, είναι το Sublime Nature Paint της MAC.
| Sublime Nature Paint by MAC |
Για οποιον δεν γνωρίζει, τα paints ειναι κρεμμωδεις σκιες σε σωληνάριο, οι οποίες μπορουν να φορεθουν μονες τους ή σαν βαση κατω απο τις σκιες για να τις τονίσουν και να τις κρατήσουν σταθερες ολη μερα!
Εχω παρατηρήσει οτι τα paints της MAC μου αρέσουν περισσότερο απο τα paintpots. Ειναι πολυ πιο κρεμμωδεις, πιο hygienic αφου ειναι σε σωληνάριο, δεν ξεραίνονται οπως τα paintpots, και νομιζω οτι (στο ματι μου τουλάχιστον) διαρκουν περισσοτερο! Ειδικα αυτο το χρωμα αυτον τον μήνα το λάτρεψα! Λογω ελλειψης χρόνου, προτιμουσα να κανω πολυ γρηγορα και ευκολα μακιγιαζ, και το καλυτερο απ'ολα ηταν το Sublime Nature σε ολο το κινητο βλεφαρο και λιγο στην γραμμη των κατω βλεφαριδων, λιγη μασκαρα, ρουζ και lipgloss και εξω απο την πορτα!
Οι σκιές που φορεσα περισσοτερο αυτον τον μήνα ήταν:
Η Era by MAC
| Era Eyeshadow by MAC |
H Patina by MAC
| Patina Eyeshadow by MAC |
Kαι η Safari by Chanel
| Safari Eyeshadow by Chanel |
Οπως βλέπετε προτίμησα ζεστα καφε-taupe χρώματα που ειναι πολυ ευκολοφόρετα και αισθάνομαι απιστευτα ανετα να τα φοράω!
Για bronzer χρησιμοποίησα καθε μα καθε μερα το Laguna by NARS, γιατι προσπαθω να το τελειώσω και οπως βλέπετε θελω λιγο ακομη!!!!
| Laguna Bronzer by NARS |
Ειναι ενα πολυ ομορφο bronzer που δινει ενα πολυ φυσικό αποτέλεσμα. Και αν και στεναχωριέμαι που τελειώνει, περιμένω πως και πως να αγορασω κατι αλλο για αλλαγή! ;)
Τελος το lipgloss που χρησιμοποιούσα ολη την ωρα αυτον τον μήνα, με καθε μακιγιάζ ειναι το Curvaceous by MAC
| Curvaceous Lipglass by MAC |
Για μένα είναι ισως το καλύτερο lipglass που εχει βγάλει η MAC!!! Απλά τέλειο! Γενικά η συλλογη MAC ME OVER πιστεύω οτι ήταν μια απο τις καλύτερες που εχει βγαλει η ΜAC τα τελευταία χρόνια, και χτυπιέμαι που δεν πηρα backups απο ορισμένα προϊόντα οπως αυτο το lipglass και το ρουζ Stunner που ειναι limited edition!
Και φυσικά το αγαπημένο μου blush για αυτον τον μήνα δεν ηταν αλλο απο το Hervana της Benefit!
| Hervana blush by Benefit |
Πανέμορφο χρώμα με πολυ φυσικό τελειωμα το οποιο λατρεψα πραγματικα αυτον τον μήνα!
Το επόμενο αγαπημένο ήταν η κρεμα ματιών με αβοκάντο της Kiehl's
| Creamy Eye Treatment by Kiehl's with Avocado |
Αλλο ενα προϊον της Kiehl's που ειναι απλα τέλειο και υποσχομαι να κανω αναλυτικότατο review πολυ συντομα, έιναι το Midnight Recovery Concentrate.
![]() |
| Midnight Recovery Concentrate by Kiehl's |
Ειναι ενα λαδακι το οποιο το εφαρμόζεις το βραδυ στο πρόσωπό σου ταμποναριστα και υπόσχεται την επανορθωση της επιδερμίδας σου μεχρι το πρωι. Τελειο προϊόν! Αν ειναι να αγοράσετε ενα προϊον απο την Kiehl's (που απ'οτι εχετε καταλάβει εχει γινει η νεα αγαπημενη μου εταιρεια!), θα σας έλεγα να παρετε αυτο!!!!
Άλλο ένα προϊόν που μου αρεσει πολυ και χρησιμοποιώ καθε εβδομάδα συστηματικά είναι το Silver Powder by Mario Badescu.
![]() |
| Silver Powder by Mario Badescu |
Πρόκειται για μια λευκή σκόνη που μπορεις να χρησιμοποιείς 1-2 φορες την εβδομάδα, και η οποία με εχει βοηθήσει πολυ στο να καθαρίσω το πρόσωπό μου απο τα μαυρα στίγματα! Για περισσοτερες λεπτομέρειες σχετικα με αυτο το προϊον και αν θελετε να δειτε την ρουτινα που κανω καθε Κυριακή για το πρόσωπό μου μπορείτε να δειτε εδω.
Kαι περνάμε στα μαλλιά και στο προϊόν με το οποίο εχω δει μεγάλη διαφορα στην εμφάνιση των μαλλιών μου αφου τα κανει αναλαφρα, λαμπερα και πολυ μαλακα! Προκειται για το Philip Kingsley Elasticizer.
| Philip Kingsley Elasticizer |
Οπως θα δείτε και εδω, οπου μιλάω πιο αναλυτικα για το προϊόν αυτο, ειναι μια κρέμα μαλλιων που χρησιμοποιείται σαν θεραπεία πριν απο το λουσιμο. Απευθύνεται σε ολους τους τύπους μαλλιών και ειναι ιδανική για τα μαλλιά που ειναι ταλαιπωρημένα απο βαφες και styling! Ειναι extra-ενυδατική και προσφέρει στα μαλλιά ελαστικότητα και λαμψη!
Το τελευταίο προϊον που θα αναφέρω σήμερα ειναι και εκεινο που με εξέπληξε περισσοτερο αυτον τον μηνα ειναι το John Master's Organics Argan Oil.
| John Master's Organics Argan Oil |
Οπως θα δειτε και εδω, ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ στις άκρες των μαλλιών μου τις οποίες τις κάνει κανει πολύ απαλες και λαμπερες. Το χρησιμοποιώ επισης και σαν κρεμα σωματος, και εδω θελω να σταθώ λιγακι γιατι πραγματικα ειδα μεγαλη διαφορα με αυτο το προϊον. Τα μέρη του σώματος μου που μπορει να ειναι λιγο πιο σκληρα, οπως οι αγκώνες μου μεταμορφώθηκαν! Ειχα παρατηρήσει οτι ειχαν γινει λιγο σκληροι και ειχαν σκουρήνει λιγο, γιατι καθομαι αρκετες ωρες στον υπολογιστη και ακουμπαω τους αγκωνες μου στο γραφειο... Με ειχε προβληματισει λιγο το γεγονος και ειχα δοκιμασει καποια αλλα προϊοντα, αλλα δεν ειχα δει καποιο αποτέλεσμα... Ετσι το ειχα ξεχασει... Ομως απο τοτε που χρησιμοποιω αυτο το προϊον οι αγκωνες μου ειναι απιστευτα μαλακοι και ξαναβρήκαν το χρώμα τους!! Και στις φτερνες μου το ιδιο! Και αναφερω αυτα τα μερη γιατι εκει ειδα την μεγαλυτερη βελτιωση στο σωμα μου! Αν αντιμετωπίζετε και εσεις καποιο παρόμοιο πρόβλημα σας το συστήνω ανεπιφύλακτα! Αλλα και αν δεν παρουσιαζετε κατι αναλογο, και παλι θεωρω οτι γενικα το Argan Oil ειναι ενα απο τα καλυτερα προϊόντα!!!
Αυτα λοιπον ηταν τα αγαπημένα του Μαρτίου! Ελπίζω να σας αρεσαν και περιμένω να διαβασω και τα δικά σας αγαπημενα για αυτον τον μήνα στα σχόλια!!
8.3.12
Hervana το νεο blush της Benefit!
Για το συγκεκριμένο blush ακουγα συνέχεια στο YouTube τα καλύτερα και περιμενα πως και πως να έρθει και στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω! Γενικά μου αρέσουν τα blushes της Benefit, αν και δεν ειμαι fan της συσκευασίας τους γιατι πιάνει πολύ χωρο! Τα χρωματα πάντως είναι φανταστικά! Εχω ήδη το Coralista και το Bella Bamba.
Το Hervana λοιπόν έρχεται στο γνωστό κουτάκι που αυτη τη φορα έχει απαλα χρώματα σε ροζ και μωβ.
Kαι φυσικά εχει και το γνωστό βουρτσάκι το οποίο προσωπικά δεν χρησιμοποιώ ποτε! (Αλλά βεβαια ποτέ δεν ξέρεις, οπότε καλό ειναι να το εχεις και αυτο για ωρα ανάγκης!)
Το συγκεκριμένο blush εχει μια ιδιομορφία - αποτελείται απο 4 διαφορετικά χρώματα οπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Και η ιδέα πίσω απο αυτό είναι οτι αν στριφογυρίσεις το πινέλο σου μεσα στο κουτάκι, σμήγουν τα χρώματα και δημιουργούν την τέλεια απόχρωση! Στην αρχή το κοιταζα με περιέργεια, αλλά πραγματικά λειτουργεί!
Το χρώμα που βγαίνει είναι ενα απαλό ματ ροζ χρώμα το οποίο ειναι πολύ ομορφο και δίνει την εντυπωση οτι έχεις flushed cheeks!!!! Το αποτέλεσμα ειναι πολύ ομορφο και φυσικό, και το προτιμώ που είναι ματ (γιατί τα αλλα δυο blushes της Benefit που έχω ειναι shimmery). Πιστεύω οτι είναι μια τέλεια απόχρωση για το καθημερινό μακιγιάζ!
Το Hervana κοστίζει €32 και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Sephora.
Εσεις εχετε δοκιμάσει καποιο απο τα blushes της Benefit? Ποιο σας αρέσει περισσότερο?
| Hervana blush by Benefit |
Το Hervana λοιπόν έρχεται στο γνωστό κουτάκι που αυτη τη φορα έχει απαλα χρώματα σε ροζ και μωβ.
| Hervana blush by Benefit |
Kαι φυσικά εχει και το γνωστό βουρτσάκι το οποίο προσωπικά δεν χρησιμοποιώ ποτε! (Αλλά βεβαια ποτέ δεν ξέρεις, οπότε καλό ειναι να το εχεις και αυτο για ωρα ανάγκης!)
| Hervana by Benefit |
Το συγκεκριμένο blush εχει μια ιδιομορφία - αποτελείται απο 4 διαφορετικά χρώματα οπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Και η ιδέα πίσω απο αυτό είναι οτι αν στριφογυρίσεις το πινέλο σου μεσα στο κουτάκι, σμήγουν τα χρώματα και δημιουργούν την τέλεια απόχρωση! Στην αρχή το κοιταζα με περιέργεια, αλλά πραγματικά λειτουργεί!
| Hervana by Benefit swatch |
Το χρώμα που βγαίνει είναι ενα απαλό ματ ροζ χρώμα το οποίο ειναι πολύ ομορφο και δίνει την εντυπωση οτι έχεις flushed cheeks!!!! Το αποτέλεσμα ειναι πολύ ομορφο και φυσικό, και το προτιμώ που είναι ματ (γιατί τα αλλα δυο blushes της Benefit που έχω ειναι shimmery). Πιστεύω οτι είναι μια τέλεια απόχρωση για το καθημερινό μακιγιάζ!
Το Hervana κοστίζει €32 και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Sephora.
Εσεις εχετε δοκιμάσει καποιο απο τα blushes της Benefit? Ποιο σας αρέσει περισσότερο?
Labels:Benefit | 4
comments
2.2.12
Monthly Favourites: Τα αγαπημένα του Ιανουαρίου!
Γεια σας και καλό μήνα! Δεν το πιστεύω οτι πέρασε τοσο γρήγορα ο Ιανουάριος! Αυτον το μήνα προσπάθησα να χρησιμοποιήσω (και να τελειώσω!) οσα περισσότερα προϊόντα καλλυντικών και μακιγιάζ μπορούσα! Και αυτό γιατι, οπως είπα και στο προηγούμενο post μου, δεν θα αγοράσω τιποτα καινούργιο αν δεν τελειώσω αυτα που ήδη έχω (ανα κατηγορία)! Staying true to myself λοιπόν, αυτο και έκανα!!
Ξεκινάμε λοιπόν!
Foundation: Face and Body by MAC
Θέλω να αγοράσω ένα καινουργιο foundation, (το Nude by Dior) και γιαυτό πρεπει πρώτα να τελειώσω το Face & Body by MAC (C2 shade) που το είχα παραμελήσει τελείως... Ετσι ξεκινησα να το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Μια μέρα μάλιστα, δοκίμασα να το εφαρμόσω με τα χέρια και το λάτρεψα ακόμη πιο πολύ!! Μέχρι τώρα το έβαζα με τo πινέλο F60 της Sigma, και δεν ημουν ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα... Τώρα ομως που άλλαξα τρόπο εφαρμογής το αποτέλεσμα ειναι τέλειο και διαρκεί! Πραγματικά πολύ καλο foundation!
Face Powder: Radiant Smoothing Powder by Lancome
Είχα ξεχάσει τελείως οτι είχα αυτη την πουδρα απο την Lancome! Είναι η Radiant Smoothing Powder και πραγματικά δίνει ενα πολύ φυσικό αποτέλεσμα χωρίς να φαίνεται cakey!!! Tην φοράω καθημερινά ολόκληρο τον μήνα και πραγματικά ειναι τέλεια!!! Μερικές φορες εχουμε προϊόντα στην συλλογή καλλυντικών μας που είναι θησαυροί και αμελούμε να τους χρησιμοποιήσουμε!
Brightening Powder for eyes: Powderflage by Benefit
Άλλο ένα προϊον που χρησιμοποιώ ολο τον μήνα και προσπαθώ να το τελειώσω! Οχι οτι ειναι ασχημο σαν προϊον.... αλλά με ολα τα καλά λογια που είχα ακούσει πριν το αγορασω και την τιμή του, περιμενα πολύ περισσότερα! Ετσι δεν νομίζω οτι θα το ξαναγοράσω... Μολις το τελειώσω, θέλω να δοκιμάσω το Well Rested by Bare Escentuals! Η Μichele1218 είχε κάνει ένα σχετικό video που συγκρινε τις δυο πούδρες και η διαφορά ειναι εμφανής!
Bronzer: Laguna by NARS
Το Laguna είναι ενα πολύ καλό bronzer που το έχω σχεδόν ένα χρόνο και οπως βλέπετε το εχω ευχαριστηθεί πολύ!!! Εχει απειροελάχιστο shimmer που οταν το απλώνεις στο πρόσωπό σου δεν φαίνεται καθόλου, αλλά σου δινει μια υπέροχη λάμψη!!! Πραγματικά πολύ καλο προϊόν, και διαρκεί παρα πολυ!!
Face Primer: Studio Secrets Primer by L'Oreal
To προϊόν αυτό μας το δώσανε δώρο σε ένα απο τα meetings με τις Greek Beauty Bloggers, και ομολογώ πως μέχρι τώρα δεν το είχα χρησιμοποιήσει.. Γενικά δεν φοράω primer γιατί, λογω και του προβλήματος με την ακμή που παρουσίασα, ειμαι πολυ προσεχτική με το τι βαζω στο πρόσωπό μου! Ομως ήθελα να το δοκιμάσω, γιατί πολλές κοπέλες μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια γι'αυτο! Ετσι αποφάσισα να το δοκιμάσω σε ορισμένα σημεία του προσώπου μου, που πιστεύω χρειάζονται περισσοτερη κάλυψη! Κυριως λοιπον το εβαζα στο μετωπο, οπου εχω αρκετες γραμμες έκφρασης, και ομολογώ οτι το αποτέλεσμα ειναι απίστευτο! Καλυπτει τελεια τις γραμμές και αφήνει την επιδερμίδα λεια, κάνοντας την εφαρμογή του foundation παιχνιδάκι!! Ενα απο τα πολύ καλά προϊόντα της L'Oreal που το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Concealer Primer: Stay Don't Stray by Benefit
To Stay Don't Stray το ειχα αγοράσει στο παρελθον σε κανονικό μέγεθος και δεν μου άρεσε καθόλου! Το κανονικό μέγεθος ερχεται με αντλία, το οποίο ναι μεν ειναι πιο υγιεινό, αλλα η αντλία εβγαζε τοσο πολύ προϊόν που πήγαινε χαμένο και το αποτέλεσμα δεν ήταν και το καλύτερο! Την τελευταια φορά που αγορασα κατι απο την Benefit, μου δώσανε το δείγμα που βλεπετε στην φωτογραφία, το οποιο εχει doe foot applicator. Μια μέρα αποφάσισα να του δώσω αλλη μια ευκαιρία και πραγματικά το αποτέλεσμα ήταν τέλειο! Το doe foot applicator τοποθετεί την κατάλληλη ποσοτητα και το προϊον εφαρμόζει σαν corrector και σαν primer για το concealer! Το concealer διαρκουσε πολύ περισσότερο οποτε χρησιμοποιούσα το Stay Don't Stray πρωτα, και ειδα και μεγαλη διαφορα στην κάλυψη των μαυρων κύκλων! Το πρόβλημά μου τωρα ειναι οτι μου αρεσει μονο ετσι, στην μικρη συσκευασιά, και αν τελειώσει δεν νομίζω οτι θα αγοράσω το μεγαλο μέγεθος! Μου φαίνεται θα πηγαινω στην Benefit και θα ζητάω δείγματα!!! lol
100% Organic Wild Cherry Lip Balm by Figs & Rouge
To προϊόν αυτο ηταν στην wish list μου εδώ και καιρό! Εψαχνα online να βρω ενα καλο lip balm που να ειναι organic, γιατι το χρησιμοποιώ και στα παιδιά μου τώρα τον χειμώνα. Είχα δει λοιπον στο Feelunique.com οτι αυτο το Wild Cherry by Figs and Rouge ειναι και απο τα αγαπημένα προϊόντα της Emma Watson, και αφου ήταν ακριβώς αυτο που εψαχνα ειπα, γιατι οχι?? Αφου αρεσει και στην Emma, αυτη κατι θα ξερει!!! Ελα ομως που δεν ξερει!!! lol Τουλαχιστον σε μένα το προϊόν αυτο δεν ήταν καλό... Μυριζει τέλεια (σου έρχεται να το φας!) και εχει τελεια συσταση, αλλα οταν το εβαζα στα χειλια μου μετα απο λίγο τα αισθανομουν πολυ πολυ ξηρα! Το αντιθετο δηλαδή απο αυτο που ήθελα...! Επειδη ομως ημουν αποφασισμένη να το χρησιμοποιήσω... το δοκίμασα μια μερα και σαν ενυδατικο balm για τα επωνύχια! Πραγματικά σας μιλάω ειναι ενα απο τα καλυτερα προϊόντα που εχω δοκιμάσει για τα επωνύχια!!!! Τα ενυδατώνει απίστευτα και κανει τα νυχια μου να φαινονται περιποιημένα και ομορφα!!! Σιγουρα θα το ξαναγοράσω!!!!
Diorshow Maximizer - Lush Plumping Serum
Tον τελευταίο καιρό οι βλεφαριδες μου δεν ηταν και στα καλύτερά τους... Ηταν αδύναμες και είχα την εντύπωση οτι ειχαν αραιώσει λιγο, οποτε εψαξα να βρω κατι που θα τις βοηθήσει να παρουν τα πάνω τους!!! Βρηκα λοιπον αυτο το Serum για βλεφαρίδες by Dior που δρα και σαν primer πριν την εφαρμογή της μασκαρα, και σαν serum που τις προστατεύει και τις θρεφει! Τελεια! Μπορεις να το φορας και το βραδυ πριν κοιμηθείς, αλλα επειδη κανει τις βλεφαρίδες σου ασπρες, και επειδη θα τρομάξω και τον αντρα μου (lol), το φοράω μονο πριν βαλω την μασκαρα, και ομολογώ οτι εχω δει εμφανή βελτίωση! Επισης, νομίζω οτι βοηθάει και στην καλύτερη εφαρμογή της μασκαρα (οποια μαρκα και αν χρησιμοποίησα!) και τις κανει να φαίνονται απίστευτα μακριες και με πολύ ογκο! Αν λοιπον ψαχνετε κατι καλο για τις βλεφαρίδες σας, σας το συνιστώ!
Οι σκιές που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτον το μήνα ήταν οι σκιες Νο.501 και Νο.434 της Inglot και οι Club, Twinx και Swiss Chocolate της MAC.
Και τα looks που δημιούργησα με αυτές είναι:
(Το ξέρω οτι δεν ειναι και οι πιο καθαρές φωτογραφιες.. but I'm working on it!!! ;-))
Οσον αφορά τα προϊόντα για τα χείλια που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτόν τον μήνα, πρεπει να ομολογήσω οτι ήταν περισσότερο σε nude αποχρώσεις. Επειδη μου αρεσαν περισσότερο τα έντονα μάτια, προτίμησα κατι πιο απαλό για τα χείλια.
Stila kajal eye pencil in Topaz
Ναι καλά διαβάσατε! Το μολύβι αυτο ειναι μολύβι ματιών και μαλιστα το ειχα αγοράσει για να το βαζω στην εσωτερική γραμμη του ματιου για να.. ανοίξει το ματι και έτσι να δειχνουν τα ματια μου λίγο πιο μεγαλα. Ομως, αφου το δοκίμασα μερικές φορές, αποφάσισα οτι δεν μου αρεσει το look αυτο και ετσι το ειχα αφήσει ξεχασμένο στο συρτάρι μου. Το ανακάλυψα μεσα στον Ιανουάριο και το δοκίμασα για το περιγραμμα των χειλιών μου... and it works!! Επειδη τα χειλια μου μερικες φορες εχουν καπως εντονο ροζ χρώμα, οταν βαζω τα nude lipsticks ή lipglosses το χρώμα τους αλλοιώνεται και δεν φαινεται οπως θα το ήθελα... Μεχρι σήμερα χρησιμοποιούσα το Myth by MAC ή το foundation μου, αλλα εβλεπα οτι εκαναν τα χειλια μου να φαινονται ξηρα και δεν ειχα το επιθυμητό αποτέλεσμα... Ομως αυτο το μολυβι ειναι πολύ κρεμμωδες και ενυδατικό και ετσι είναι τέλειο για αυτον το σκοπο!!!!
Stila Kajal in Topaz and Estee Lauder Tempting Tearose Lipgloss
Αυτο το διπλο lipgloss της Estee Lauder ήταν δώρο σε ενα περιοδικό και πραγματικά το λατρεύω!!! Οταν μαλιστα βάλω το Topaz της Stila απο κάτω και βγαινει ακριβως το χρώμα (οπως βλεπετε στην φωτογραφία) ειναι τέλειο!!!
Stila Topaz and MAC Join the party lipglass
Άλλος ενας παρόμοιος συνδιασμός που φόρεσα πολύ αυτον τον μήνα!
YSL Rouge Volupte in no 1
Είχα ξεχασει ποσο ομορφο και ενυδατικό ειναι αυτο το κραγιον! Για μένα εχει μια απο τις πιο ομορφες nude αποχρώσεις και αφηνει τα χειλια ομορφα και μαλακά. Και μυρίζει υπέροχα!!!
Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον Ιανουάριο! Ελπίζω να σας άρεσαν και περιμένω να δω και τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα για αυτον τον μήνα στα σχόλια!
Ξεκινάμε λοιπόν!
Foundation: Face and Body by MAC
| Face and Body Foundation by MAC (C2) |
Θέλω να αγοράσω ένα καινουργιο foundation, (το Nude by Dior) και γιαυτό πρεπει πρώτα να τελειώσω το Face & Body by MAC (C2 shade) που το είχα παραμελήσει τελείως... Ετσι ξεκινησα να το χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά. Μια μέρα μάλιστα, δοκίμασα να το εφαρμόσω με τα χέρια και το λάτρεψα ακόμη πιο πολύ!! Μέχρι τώρα το έβαζα με τo πινέλο F60 της Sigma, και δεν ημουν ενθουσιασμένη με το αποτέλεσμα... Τώρα ομως που άλλαξα τρόπο εφαρμογής το αποτέλεσμα ειναι τέλειο και διαρκεί! Πραγματικά πολύ καλο foundation!
Face Powder: Radiant Smoothing Powder by Lancome
| Radiant Smoothing Powder by Lancome |
Είχα ξεχάσει τελείως οτι είχα αυτη την πουδρα απο την Lancome! Είναι η Radiant Smoothing Powder και πραγματικά δίνει ενα πολύ φυσικό αποτέλεσμα χωρίς να φαίνεται cakey!!! Tην φοράω καθημερινά ολόκληρο τον μήνα και πραγματικά ειναι τέλεια!!! Μερικές φορες εχουμε προϊόντα στην συλλογή καλλυντικών μας που είναι θησαυροί και αμελούμε να τους χρησιμοποιήσουμε!
Brightening Powder for eyes: Powderflage by Benefit
| Powderflage by Benefit |
Άλλο ένα προϊον που χρησιμοποιώ ολο τον μήνα και προσπαθώ να το τελειώσω! Οχι οτι ειναι ασχημο σαν προϊον.... αλλά με ολα τα καλά λογια που είχα ακούσει πριν το αγορασω και την τιμή του, περιμενα πολύ περισσότερα! Ετσι δεν νομίζω οτι θα το ξαναγοράσω... Μολις το τελειώσω, θέλω να δοκιμάσω το Well Rested by Bare Escentuals! Η Μichele1218 είχε κάνει ένα σχετικό video που συγκρινε τις δυο πούδρες και η διαφορά ειναι εμφανής!
Bronzer: Laguna by NARS
| Laguna Bronzer by NARS |
Το Laguna είναι ενα πολύ καλό bronzer που το έχω σχεδόν ένα χρόνο και οπως βλέπετε το εχω ευχαριστηθεί πολύ!!! Εχει απειροελάχιστο shimmer που οταν το απλώνεις στο πρόσωπό σου δεν φαίνεται καθόλου, αλλά σου δινει μια υπέροχη λάμψη!!! Πραγματικά πολύ καλο προϊόν, και διαρκεί παρα πολυ!!
Face Primer: Studio Secrets Primer by L'Oreal
| Studio Secrets Primer by L'Oreal Paris |
To προϊόν αυτό μας το δώσανε δώρο σε ένα απο τα meetings με τις Greek Beauty Bloggers, και ομολογώ πως μέχρι τώρα δεν το είχα χρησιμοποιήσει.. Γενικά δεν φοράω primer γιατί, λογω και του προβλήματος με την ακμή που παρουσίασα, ειμαι πολυ προσεχτική με το τι βαζω στο πρόσωπό μου! Ομως ήθελα να το δοκιμάσω, γιατί πολλές κοπέλες μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια γι'αυτο! Ετσι αποφάσισα να το δοκιμάσω σε ορισμένα σημεία του προσώπου μου, που πιστεύω χρειάζονται περισσοτερη κάλυψη! Κυριως λοιπον το εβαζα στο μετωπο, οπου εχω αρκετες γραμμες έκφρασης, και ομολογώ οτι το αποτέλεσμα ειναι απίστευτο! Καλυπτει τελεια τις γραμμές και αφήνει την επιδερμίδα λεια, κάνοντας την εφαρμογή του foundation παιχνιδάκι!! Ενα απο τα πολύ καλά προϊόντα της L'Oreal που το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Concealer Primer: Stay Don't Stray by Benefit
| Stay Don't Stray by Benefit |
To Stay Don't Stray το ειχα αγοράσει στο παρελθον σε κανονικό μέγεθος και δεν μου άρεσε καθόλου! Το κανονικό μέγεθος ερχεται με αντλία, το οποίο ναι μεν ειναι πιο υγιεινό, αλλα η αντλία εβγαζε τοσο πολύ προϊόν που πήγαινε χαμένο και το αποτέλεσμα δεν ήταν και το καλύτερο! Την τελευταια φορά που αγορασα κατι απο την Benefit, μου δώσανε το δείγμα που βλεπετε στην φωτογραφία, το οποιο εχει doe foot applicator. Μια μέρα αποφάσισα να του δώσω αλλη μια ευκαιρία και πραγματικά το αποτέλεσμα ήταν τέλειο! Το doe foot applicator τοποθετεί την κατάλληλη ποσοτητα και το προϊον εφαρμόζει σαν corrector και σαν primer για το concealer! Το concealer διαρκουσε πολύ περισσότερο οποτε χρησιμοποιούσα το Stay Don't Stray πρωτα, και ειδα και μεγαλη διαφορα στην κάλυψη των μαυρων κύκλων! Το πρόβλημά μου τωρα ειναι οτι μου αρεσει μονο ετσι, στην μικρη συσκευασιά, και αν τελειώσει δεν νομίζω οτι θα αγοράσω το μεγαλο μέγεθος! Μου φαίνεται θα πηγαινω στην Benefit και θα ζητάω δείγματα!!! lol
100% Organic Wild Cherry Lip Balm by Figs & Rouge
![]() |
| 100% Organic Wild Cherry Lip Balm by Figs & Rouge |
To προϊόν αυτο ηταν στην wish list μου εδώ και καιρό! Εψαχνα online να βρω ενα καλο lip balm που να ειναι organic, γιατι το χρησιμοποιώ και στα παιδιά μου τώρα τον χειμώνα. Είχα δει λοιπον στο Feelunique.com οτι αυτο το Wild Cherry by Figs and Rouge ειναι και απο τα αγαπημένα προϊόντα της Emma Watson, και αφου ήταν ακριβώς αυτο που εψαχνα ειπα, γιατι οχι?? Αφου αρεσει και στην Emma, αυτη κατι θα ξερει!!! Ελα ομως που δεν ξερει!!! lol Τουλαχιστον σε μένα το προϊόν αυτο δεν ήταν καλό... Μυριζει τέλεια (σου έρχεται να το φας!) και εχει τελεια συσταση, αλλα οταν το εβαζα στα χειλια μου μετα απο λίγο τα αισθανομουν πολυ πολυ ξηρα! Το αντιθετο δηλαδή απο αυτο που ήθελα...! Επειδη ομως ημουν αποφασισμένη να το χρησιμοποιήσω... το δοκίμασα μια μερα και σαν ενυδατικο balm για τα επωνύχια! Πραγματικά σας μιλάω ειναι ενα απο τα καλυτερα προϊόντα που εχω δοκιμάσει για τα επωνύχια!!!! Τα ενυδατώνει απίστευτα και κανει τα νυχια μου να φαινονται περιποιημένα και ομορφα!!! Σιγουρα θα το ξαναγοράσω!!!!
Diorshow Maximizer - Lush Plumping Serum
![]() |
| Diorshow Maximizer - Lush Plumping Serum |
Tον τελευταίο καιρό οι βλεφαριδες μου δεν ηταν και στα καλύτερά τους... Ηταν αδύναμες και είχα την εντύπωση οτι ειχαν αραιώσει λιγο, οποτε εψαξα να βρω κατι που θα τις βοηθήσει να παρουν τα πάνω τους!!! Βρηκα λοιπον αυτο το Serum για βλεφαρίδες by Dior που δρα και σαν primer πριν την εφαρμογή της μασκαρα, και σαν serum που τις προστατεύει και τις θρεφει! Τελεια! Μπορεις να το φορας και το βραδυ πριν κοιμηθείς, αλλα επειδη κανει τις βλεφαρίδες σου ασπρες, και επειδη θα τρομάξω και τον αντρα μου (lol), το φοράω μονο πριν βαλω την μασκαρα, και ομολογώ οτι εχω δει εμφανή βελτίωση! Επισης, νομίζω οτι βοηθάει και στην καλύτερη εφαρμογή της μασκαρα (οποια μαρκα και αν χρησιμοποίησα!) και τις κανει να φαίνονται απίστευτα μακριες και με πολύ ογκο! Αν λοιπον ψαχνετε κατι καλο για τις βλεφαρίδες σας, σας το συνιστώ!
Οι σκιές που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτον το μήνα ήταν οι σκιες Νο.501 και Νο.434 της Inglot και οι Club, Twinx και Swiss Chocolate της MAC.
![]() |
| Inglot eyeshadows: No. 501 and No. 434 |
![]() |
| MAC eyeshadows: Twinks, Swiss Chololate and Club |
Και τα looks που δημιούργησα με αυτές είναι:
(Το ξέρω οτι δεν ειναι και οι πιο καθαρές φωτογραφιες.. but I'm working on it!!! ;-))
Οσον αφορά τα προϊόντα για τα χείλια που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτόν τον μήνα, πρεπει να ομολογήσω οτι ήταν περισσότερο σε nude αποχρώσεις. Επειδη μου αρεσαν περισσότερο τα έντονα μάτια, προτίμησα κατι πιο απαλό για τα χείλια.
Stila kajal eye pencil in Topaz
![]() |
| Stila Kajal eye pencil in Topaz |
Ναι καλά διαβάσατε! Το μολύβι αυτο ειναι μολύβι ματιών και μαλιστα το ειχα αγοράσει για να το βαζω στην εσωτερική γραμμη του ματιου για να.. ανοίξει το ματι και έτσι να δειχνουν τα ματια μου λίγο πιο μεγαλα. Ομως, αφου το δοκίμασα μερικές φορές, αποφάσισα οτι δεν μου αρεσει το look αυτο και ετσι το ειχα αφήσει ξεχασμένο στο συρτάρι μου. Το ανακάλυψα μεσα στον Ιανουάριο και το δοκίμασα για το περιγραμμα των χειλιών μου... and it works!! Επειδη τα χειλια μου μερικες φορες εχουν καπως εντονο ροζ χρώμα, οταν βαζω τα nude lipsticks ή lipglosses το χρώμα τους αλλοιώνεται και δεν φαινεται οπως θα το ήθελα... Μεχρι σήμερα χρησιμοποιούσα το Myth by MAC ή το foundation μου, αλλα εβλεπα οτι εκαναν τα χειλια μου να φαινονται ξηρα και δεν ειχα το επιθυμητό αποτέλεσμα... Ομως αυτο το μολυβι ειναι πολύ κρεμμωδες και ενυδατικό και ετσι είναι τέλειο για αυτον το σκοπο!!!!
Stila Kajal in Topaz and Estee Lauder Tempting Tearose Lipgloss
![]() |
| Stila Kajal in Topaz and Estee Lauder Tempting Tearose Lipgloss |
Αυτο το διπλο lipgloss της Estee Lauder ήταν δώρο σε ενα περιοδικό και πραγματικά το λατρεύω!!! Οταν μαλιστα βάλω το Topaz της Stila απο κάτω και βγαινει ακριβως το χρώμα (οπως βλεπετε στην φωτογραφία) ειναι τέλειο!!!
Stila Topaz and MAC Join the party lipglass
![]() |
| Stila Topaz and MAC Join the party lipglass |
Άλλος ενας παρόμοιος συνδιασμός που φόρεσα πολύ αυτον τον μήνα!
YSL Rouge Volupte in no 1
| YSL Rouge Volupte in no. 1 swatch |
Είχα ξεχασει ποσο ομορφο και ενυδατικό ειναι αυτο το κραγιον! Για μένα εχει μια απο τις πιο ομορφες nude αποχρώσεις και αφηνει τα χειλια ομορφα και μαλακά. Και μυρίζει υπέροχα!!!
Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον Ιανουάριο! Ελπίζω να σας άρεσαν και περιμένω να δω και τα δικά σας αγαπημένα προϊόντα για αυτον τον μήνα στα σχόλια!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις
(Atom)
LABELS
BLOG ARCHIVE
-
▼
2013
(41)
- ► Σεπτεμβρίου (5)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (9)
-
►
2012
(70)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2011
(232)
- ► Δεκεμβρίου (28)
- ► Σεπτεμβρίου (25)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (6)






















