8.3.12

Hervana το νεο blush της Benefit!

Για το συγκεκριμένο blush ακουγα συνέχεια στο YouTube τα καλύτερα και περιμενα πως και πως να έρθει και στην Ελλάδα για να το δοκιμάσω! Γενικά μου αρέσουν τα blushes της Benefit, αν και δεν ειμαι fan της συσκευασίας τους γιατι πιάνει πολύ χωρο! Τα χρωματα πάντως είναι φανταστικά! Εχω ήδη το Coralista και το Bella Bamba.

Hervana blush by Benefit

Το Hervana λοιπόν έρχεται στο γνωστό κουτάκι που αυτη τη φορα έχει απαλα χρώματα σε ροζ και μωβ.


Hervana blush by Benefit

Kαι φυσικά εχει και το γνωστό βουρτσάκι το οποίο προσωπικά δεν χρησιμοποιώ ποτε! (Αλλά βεβαια ποτέ δεν ξέρεις, οπότε καλό ειναι να το εχεις και αυτο για ωρα ανάγκης!)


Hervana by Benefit


Το συγκεκριμένο blush εχει μια ιδιομορφία - αποτελείται απο 4 διαφορετικά χρώματα οπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Και η ιδέα πίσω απο αυτό είναι οτι αν στριφογυρίσεις το πινέλο σου μεσα στο κουτάκι, σμήγουν τα χρώματα και δημιουργούν την τέλεια απόχρωση! Στην αρχή το κοιταζα με περιέργεια, αλλά πραγματικά λειτουργεί!


Hervana by Benefit swatch

Το χρώμα που βγαίνει είναι ενα απαλό ματ ροζ χρώμα το οποίο ειναι πολύ ομορφο και δίνει την εντυπωση οτι έχεις flushed cheeks!!!! Το αποτέλεσμα ειναι πολύ ομορφο και φυσικό, και το προτιμώ που είναι ματ (γιατί τα αλλα δυο blushes της Benefit που έχω ειναι shimmery). Πιστεύω οτι είναι μια τέλεια απόχρωση για το καθημερινό μακιγιάζ!

Το Hervana κοστίζει €32 και μπορείτε να το βρείτε στα καταστήματα Sephora.

Εσεις εχετε δοκιμάσει καποιο απο τα blushes της Benefit? Ποιο σας αρέσει περισσότερο?

4 comments:

Maria Karakousi είπε...

Τα blusher της Benefit είναι όντως πολύ καλά και με υπέροχα χρώματα, εγώ έχω το Dandelion...που μάλλον είναι παλιό και το είχα πάρει απ'το ebay πολύ φθηνότερα....για ψάξτο γιατί 32ευρώ δεν είναι κ λίγα για ρουζ!!!!

Μαρία Π. είπε...

Με γεια!!!Εγώ έχω το Bella Bamba και είμαι πραγματικά πολύ ευχαριστημένη!!!

http://mybeautysteps.blogspot.com/
Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου!!

Rafalena είπε...

ειναι υπεροχο!εχω διαβασει πολλα για το συγκεκριμενο.ειναι στη wish list μου.:)

Beautymagnets είπε...

το hervana είναι πολύ ψηλά στη wishlist!Το dandelion και το thrrrob είναι τα πιο αγαπήμενα blush που έχω αγοράσει.Γενικά η benefit έχει φοβερά ρουζ!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive