19.9.11

Au Naturel Palette by Sleek


H Sleek ειναι μια αγγλικη εταιρία με προϊοντα μακιγιάζ σε πολύ προσιτές τιμες και πολυ καλη ποιότητα! Εχω αλλες 3 παλέττες της εταιρίας και ειμαι απολυτα ικανοποιημένη! Ποιο συγκεκριμένα εχω την 'Bad Girl', την 'Paraguaya' και την αγαπημένη μου την 'Storm'. To μονο θεμα που ειχα με τις παλέττες της Sleek, ηταν οτι ειχαν περισσότερο shimmery χρώματα που γενικά τα αποφευγω τις πρωινές ωρες και ετσι δεν τις χρησιμοποιούσα οσο θα ήθελα... Οταν ομως ειδα την παλέττα Au Naturel ήξερα οτι επρεπε να την παρω γιατι ειχε απίστευτα neutral χρώματα τα οποια ειναι και matte!!! Eιναι μέρος απο την συλλογη της Sleek 'Νude Collection'.



Au Naturel Palette by Sleek

H παλέττα εχει 12 απιστευτα neutral χρωματα με μεταξένια υφή και πολυ καλο pigmentation.

Νougat, Nubuck, Cappucino and Honeycomb Swatches from the Au Naturel Palette by Sleek
Toast, Taupe, Conker and Moss Swatches from the Au Naturel Palette by Sleek
Bark, Mineral Earth, Regal and Noir Swatches from the Au Naturel Palette by Sleek

Aπο την ίδια συλλογή πηρα και το ρουζ το οποιο λεγεται 'Suede':

Suede Blush by Sleek


Suede Blush Swatch by Sleek
Πανέμορφο neutral-κοραλλί που θα πηγαινει θαυμάσια με τα χρώματα της παλέττας!

Tιμες προϊόντων:
Au Naturel Palette: €9
Suede Blush: €7
Shipping:  €9

Περιμένω πως και πως να τα δοκιμάσω! Εσεις εχετε καποια παλέττα απο την εταιρία Sleek? Τι νομιζετε για τα προϊοντα τους? Πως σας φαινεται η καινουργια παλεττα Au Naturel και γενικα η συλλογη Nude?





Click on the bird and tweet this post if you liked it!

25 comments:

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Φαίνεται καταπληκτική!!Από ποιο σάιτ τα αγόρασες; Θα μας κάνεις FOTD με αυτή την παλέτα;;;

Unknown είπε...

@EΥΘΥΜΙΑ
Tα αγορασα απο το site της Sleek www.sleekmakeup.com Σιγουρα θα κανω FOTD! Εχω κανει αρκετα, αλλα δεν μου βγαινουν καλες οι φωτογραφιες και γι'αυτο δεν τα εχω βαλει ακομη... Πρεπει να βρω το σωστο φως γιατι δεν φαινονται καθολου καλα τα χρωματα στις φωτογραφιες...

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Και κάτι ακόμη: το ρουζ είναι αρκετά pigmented? Εννοώ η χρωματική του απόδοση είναι καλή ή χρειάζεται να βάλεις ένα τόννο για να φανεί το χρώμα;

Unknown είπε...

@ΕΥΘΥΜΙΑ
Αυτο που βλεπεις στην φωτογραφια ειναι μια στρωση.. Ειναι αρκετα pigmented, αλλα δεν ειναι απο τα πολυ εντονα χρωματα που θα φανει και θα κανει μπαμ! Ειναι πιο neutral και απαλο. Βεβαια, αν το θελεις πιο εντονο μπορεις να βαλεις παραπανω και να φτιαξεις την αποχρωση στην ενταση που θελεις!

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Σε ευχαριστώ Χριστίνα. Πήγα στο σάιτ και έριξα μια ματιά. Το εν λόγω ρουζ φαίνεται πιο μπεζ εκεί, ενώ από τη δική σου φωτογρφαία φαίνεται ψιλο κοραλλί. Πάντα αυτό το πρόβλημα έχω με τα σάιτ που δε βάζουν φωτογραφίες αλλά εικονίδια: δεν ξέρω τι ρουζ να αγοράσω γιατί φοβάμαι ότι θα είναι διαφορετικό το χρώμα από αυτό που απεικονίζεται...Τέσπα, το δικό σου είναι πολύ γλυκό.

glittermeup είπε...

Den exo dokimasi pote apo tin seira sleek , ala oi times mou fenonde teleies kai ama einai kai oi skies fantabulous tote bori na to valo sto wish list mou !!

Κερασία είπε...

Ax Christinaki mou ematha oti mou kovoun ton mistho katakoryfa opote me 900 eurw to mina den nomizw na mporw pleon na exw tin polyteleia na agorazw oso syxna tha ithela pragmata apo to internet...snifffffff
Pantws to 3ereis oti me vazeis se megaaaaaaaalo peirasmo!!!!!! Eixa skopo na dokimasw ta sleek alla epeidh exw polles skies matiwn mallon tha to afisw gia argotera...exw sta skaria tin agora mias bb cream pros to paron.... :P

korina είπε...

Μολις μου ηρθε σημερα η πρωτη μου παραγγελια απο sleek η παλετα 'oh so special'.Δεν την εχω χρησιμοποιησει ακομα βεβαια,αλλα φαινεται τελεια!!Δες την Χριστινα,εχει φοβερες αποχρωσεις..
Υ.Γ: πολυ ωραια και τα 2!!

Ioanna G είπε...

Εμένα το ρουζάκι μου αρέσει πιο πολύ! Με έντονο μακιγιάζ ματιών και χειλιών θα είναι τέλειο!

Unknown είπε...

@ΕΥΘΥΜΙΑ
Εχεις δικιο! Και εγω οταν το αγορασα περιμενα ενα μπεζ blush αλλα οταν ηρθε ηταν απαλο κοραλλι... Οχι οτι ειναι ασχημο και σιγουρα θα το φορέσω, αλλα οταν αγοραζεις κατι, θελεις να ειναι οπως φαινεται στην φωτογραφια! Αυτα ισως ειναι απο τα αρνητικα του online shopping! :)

Unknown είπε...

@glittermeup
Σου συστήνω να τις αγορασεις σιγουρα!! Εχουν τελειες τιμες και πολυ καλο pigmentation!!! <3

Unknown είπε...

@Κερασια
Αχ Κερασακι μου εχεις δικιο γιατι οι καιροι ειναι δυσκολοι... Και τωρα περισσοτερο οι εταιρίες που προσφέρουν προϊόντα με καλη ποιότητα και προσητες τιμες θα κερδίσουν! Και νομιζω οτι η εταιρεία Sleek θα ειναι μια απο αυτές! x

Unknown είπε...

@korina
Με γεια σου! Και εγω ημουνα αναμεσα στην 'Oh so special' και την 'Au Naturel' και τελικα διαλεξα την τελευταία! Θα περιμενω review σου για την Oh so special και αν ειναι καλη ισως την αγορασω την επομενη φορα! ;)

Unknown είπε...

@NatalieDouka
Ναι τελικα το ρουζ, αν και μου βγηκε διαφορετικό απο το χρωμα που φαινοταν στην φωτογραφια, ειναι πολυ καλο και θα πηγαινει τελεια οπως λες!! Θα ακολουθησει FOTD πολυ συντομα! Αληθεια, εσυ πως τραβας τις φωτογραφίες σου για το FOTD? Γιατι εχω ενα προβλημα με τα χρωματα και δεν εμφανίζονται οσο καλα θα ηθελα... :/

Y είπε...

Poli omorfa xrwmata... Den exw dokimasei tipota apo sleek mexri twra, alla pros to paron prepei na stamatisw na agorazw makigiaz! Isws prepei na kanw ena apo auta ta 10 pan project i kati, alliws den exw swtiria!

Unknown είπε...

@Y
Εχεις δικιο, το εχω σκεφτει και εγω για το 10 pan project αλλα νομιζω οτι δεν θα αντεξω.... :P

Elena είπε...

@Y @Christina
Nαι βρε κορίτσια κάτι πρέπει να κάνω και εγώ!!! 10 pan project με χίλια!!!
@Christinaki οι sleek είναι φοβερές !!!

Natasha είπε...

Η Sleek είναι πολύ καλή εταιρεία... έχω την παλέττα Storm και το Kajal eyeliner της. Ήθελα κι εγώ αυτή τη neutral παλέττα... τώρα που την ξαναβλέπω τη θέλω περισσότερο, χεχε!

mariza είπε...

Θα την αγοράσω πολύ σύντομα μάλλον!! Πωπω κι έψαχνα τον τελευταίο καιρό κάτι Matte. 9€!! Τα χρώματα φαίνονται υπέροχα και σίγουρα θα την χρησιμοποιήσει κι η αδελφούλα μου που έχει ελάχιστες κι όλο "κλέβει" απ' τις δικιές μου σκιές. Χιχι.

mariza είπε...

PS: Επειδή μπήκα ήδη στο site της εταιρείας, ήθελα να σε ρωτήσω κάτι που δεν είδα. Δε δέχεται πληρωμή με paypal? Με τον αριθμό της κάρτας πλήρωσες?
Φιλιά.

Unknown είπε...

@mariza
Ναι, δεχονται μονο τις καρτες Mastercard, Solo, Maestro, Visa, Visa Debit, Visa Delta, Visa Electron... x

Unknown είπε...

από τις πολύ ωραίες neutral παλέτες που έχω δει πολύ καλά συνδυασμένα χρώματα και ματ όπως πρέπει να είναι τα περισσότερα neutral!!! H regal & η bark (γαυγίζω? lolololo) είναι φανταστικές σκοντεινές και τέλειες για γωνίες !!! Το ρουζάκι πιο μπεζ σε εμένα δεν θα έδειχνε καν το προτιμώ λίγο κοραλλί!!!

Ioanna G είπε...

χα! Μου είναι απίστευτα δύσκολο να βγάλω καλές φωτογραφίες το πρόσωπο! Και τώρα που θα χειμωνιάσει και δε θα έχει ήλιο ούτε τα βερνίκια δε θα φαίνονται καλά και έχω απογοητευτεί!! Δεν ξέρω τι να κάνω!! Ξέρεις τι; Θα κάνω τώρα ένα ποστ, ίσως τα άλλα κορίτσια έχουν κανένα τιπ να μας πουν.

Unknown είπε...

@NatalieDouka
Για τα βερνίκια και γενικως για προϊόντα μπορω να σε βοηθήσω να φτιαξεις μονη σου ενα light box αν ενδιαφέρεσαι. Για το προσωπο ομως εχω δοκιμάσει τα παντα! Εχω βαλει την φωτογραφική σε ολα τα σωστα settings, εχω βαλει scotch tape μπροστα απο το φλας (με αυτο ειχα καπως καλύτερα αποτελέσματα) αλλα δεν μου φαινονται καλα τα χρωματα... Help! :S

Make-up-.....?? είπε...

light box?Τι είναι αυτό ρε Χριστινάκι και πως γίνεται;Βγαίνουν καλύτερα οι φωτογραφίες από ότι κατάλαβα...Και από το αγοράζουμε αυτό αν επιτρέπεται;

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive