1.9.11

Dupes: ΜΑC και ELF Brightening Eye Color in Butternut'

Αποφάσισα να ξεκινήσω μια καινούργια στηλη στο blog μου που θα αναφερεται στα dupes διαφορων γνωστων καλλυντικών που μπορουμε να βρουμε στην αγορα. Ξέρω οτι ολες μας θα θελαμε να μπορουμε να αγορασουμε ολα τα καλλυντικα απο τις high end brands, αλλα δυστυχως οι καιροι ειναι δυσκολοι (οπως λεει και η γιαγια μιας φίλης μου!) και το πορτοφόλι μας δεν μπορει να αναποκριθεί σε οσα εμεις θελουμε να αγοράσουμε!!! Αν μπορουμε ομως να βρουμε ένα παρομοιο προϊόν με πολυ λιγοτερα χρηματα γιατι να μην το πάρουμε???

Στο αυτο το πρωτο post λοιπόν θα αναφερθώ σε μια παλεττα (quad) απο την ELF. Oνομάζεται 'Butternut' και ειναι απο την σειρα Brightening Eye Color που εχει βγαλει η συγκεκριμένη εταιρία. Κόστισε £1.50 (δηλαδη €1.70!!!) + shipping!

ELF Brightening Eye Color in Butternut



Aποτελειται απο 4 σκιες και ενα διπλο πινελο/σφουγγαρακι. Το καλο με αυτην την παλεττα ομως ειναι οτι περιλαμβανει dupes απο σκιες της MAC!!!

Brown from the 'Butternut' Quad by ELF and Tempting by MAC Swatches

To ανοιχτό καφέ της παλέττας ειναι ακριβες dupe της σκιας Tempting της MAC!!!


Dark brown from the 'Butternut' Quad by ELF and Mystery by MAC Swatches

To σκούρο καφε της παλέττας ειναι παρόμοιο με την σκια Mystery της MAC! Η μονη διαφορα ειναι, οτι αυτη της ΕLF εχει λιγο shimmer, ενω η MAC ειναι matte...

Shimmery Champaign color from the Butternut palette by ELF and Naked Pigment by MAC swatches

Tελος το ανοιχτο χρωμα της παλέττας μοιαζει πολύ με το Naked Pigment της MAC. Ισως το Naked να εχει λιγο περισσοτερο ροζ, αλλα πανω κατω ειναι ιδια!

Ετσι με €1.70 εχω μια ολόιδια σκια και δυο σχεδον ιδιες σκιες με αυτες της MAC που θα μου στοιχιζαν πανω απο €30!! Μπορω να την παίρνω και στα ταξίδια χωρίς να με νοιάζει αν θα πάθουν κατι οι σκιες! (σε ενα ταξίδι μου, μου επεσε κατω η τσαντα με τις σκιες της MAC και μου σπασανε 3... σχεδον εβαλα τα κλαμματα!!!!)

Ελπίζω να σας άρεσε η καινούργια στηλη του blog μου! Αν εχετε και εσεις βρει καποια dupes μπορείτε να τα μοιραστείτε μαζί μας στα σχόλια! Θα ακολουθήσουν και πολλα αλλα posts με αναλογα προϊόντα!

Αν σας άρεσε αυτο το post, μοιραστείτε το στο twitter!

4 comments:

mariza είπε...

Πολύ ωραία αυτή η στήλη!! Ανυπομονώ και για επόμενα που θα αφορούν blush και bronzers.

Ioanna G είπε...

Τέλεια στήλη, τέλειο ποστ!!

Daphne είπε...

υπέροχη η στήλη και παρα πολύ χρησιμη στις μέρες μας όπως κι εσυ είπες!!
Δεν έχω δοκιμάσει προιόντα της ЕLF, αλλά είναι πολύ όμορφα και οικονόμικα, από ότι φαίνεται θα ενδώσω!!


http://crushwith-eyeliner.blogspot.com/

Unknown είπε...

Ναι μου αρέσει πολύ η ιδέα γιατί όπως είπε και η δικιά μου η γιαγιά οι καιροί είναι δύσκολοι και τα καλά dupes αν είναι και οικονομικότερα είναι μια λύση!!!!(Αν και βαθειά μέσα μου πιστεύω ότι ποτέ δεν θα απαγκιστρωθώ από τα high end προιόντα...είμαι θύμα το ξέρω!!!)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive