15.9.11

Benefit Mascara: 'They're Real'!



Γυρω στις 6 Αυγούστου, αν δεν κάνω λάθος, η εταιρία Benefit εβγαλε μια νεα mascara που ονομάζεται 'They're Real'! Aπο τότε συνεχεια ακουω τα καλυτερα λογια για αυτο το προϊόν! Ολες που την εχουν δοκιμάσει, απο YouTube Beauty Gurus μεχρι Beauty Bloggers, λενε οτι ειναι πολυ  καλη!!! Προσφέρει ογκο και μηκος και δινει φυσικό curl στις βλεφαρίδες. Η formula ειναι πολυ μαυρη (οχι σαν αυτες που λενε μαυρο και βγαινει στο ματι κατι σαν γκρι..) και επισης δεν κανει smudge και δεν ξηραίνει τις βλεφαρίδες!!! Μετα απο ολα αυτα, φυσικά επρεπε να την δοκιμάσω!!!



Πηγα στα Sephora και κατευθύνθηκα στον παγκο της Benefit! Μια πωλητρια ετρεξε προς το μέρος μου αλλα πριν προλαβει να μου μιλήσει καν, είχα αρπάξει το τελευταίο κουτί που υπήρχε!!! Τοτε μου ειπε οτι για αυτο το προϊόν θα μου μιλαγε και αυτη, και οτι καθε 1 λεπτο πωλειται μια τετοια μασκαρα!!! Μετά απο όλα αυτά, περιμενα πως και πως να γυρίσω σπιτι για να την δοκιμάσω!!! Η μασκαρα κόστισε €22.80.

Τhey're Real mascara by Benefit

Eχει πλαστικο βουρτσακι το οποιο τελειώνει σε μια μικρη μπαλίτσα, που ειναι πολυ βολική για να βαψεις και τις πιο μικρες βλεφαρίδες!

Τhey're Real Mascara by Benefit

Και ιδου τα αποτελέσματα:

They're Real Mascara by Benefit

Noμιζω οτι οι φωτογραφίες μιλάνε απο μόνες τους!! Πραγματικά ειναι τελεια και σιγουρα ειναι μεσα στις 5 αγαπημένες μου mascara of all time!!! Διαρκεί ολη μερα χωρις να ξηραινει τις βλεφαρίδες και επιπλέον οι βλεφαρίδες μου ήταν super απαλες χωρις να χανουν το σχημα και τον ογκο τους! Απλά τέλεια!!!!

Εσείς δοκιμάσατε αυτην την μάσκαρα της Benefit? Ποιά ειναι η αγαπημένη σας μασκαρα?







Tweet this post if you liked it!

16 comments:

alexandra είπε...

Φαίνεται πολύ καλή και μου τελειώνει και η δική μου, θα την δοκιμάσω!

glittermeup είπε...

Eixa diavasei kapia alli beauty guru pou eixe pei oti den einai toso kali oso lene na einai... Tha ithela poli na tin dokimaso i Benefit genika einai perfect gia mena :) xo

Φαίνεται υπέροχη!! Δεν την δοκίμασα αλλά θα το κάνω σίγουρα!!
Καλημέρα!!!

smugnificent είπε...

Την έχω εντοπίσει από την μέρα που κυκλοφόρησε αλλά έχω ήδη μια μισοτελειωμένη και μια ολοκαίνουργια μαύρη της HR. Θα τη δοκιμάσω probably γιατί γενικά χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα benefit εδώ και χρόνια και συνήθως μένω πολύ ικανοποιημένη, αλλά από τότε που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ mascaras της Rubinstein δεν με βλέπω να αλλάζω.

iliana είπε...

Έχω ακούσει κι εγώ εξαιρετικά σχόλια από πολλές beauty gurus για τη 'They're Real'...νομίζω πως όταν μου τελειώσει αυτή που έχω τώρα (Lancome Hypnose) θα κάνω κι εγώ μια επιδρομή στα Sephora!x
@smugnificent: της Rubinstein τις χρησιμοποιώ κι εγώ τα τελευταία 10 χρόνια περίπου και δε νομίζω ποτέ να τις 'εγκαταλείψω'.. είναι απλά φανταστικές!

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Α ρε Χριστίνα, πάλι φωτιές μας ανάβεις...Τι καλά την είχα ξεχάσει...Την είχα δει και εγώ όταν πρωτοβγήκε στην Αμερική, πριν έρθει σε εμάς και είχα πει ότι θα την αγόραζα. Στο μεταξύ δεν αντιστάθηκα στην έκπτωση -25% που είχαν κατά καιρούς τα καλλυντικά οπότε αγόρασα την Hypnose Drama, έχοντας ήδη 2 Max factor ανοιχτές, οπότε καταλαβαίνεις ότι "πάγωσα" λίγο την αγορά της αλλά τώρα που την είδα, μου ξαναφούντωσε η επιθυμία να την αποκτήσω...Πάντως εμένα μου αρέσουν πολύ οι μάσκαρα της Max Factor, βέβαια να σημειωθεί ότι βάζω από κάτω και primer.

Natasha είπε...

Γεια σου Χριστίνα, δεν είχα ακούσει γι' αυτή τη μάσκαρα, θέλω να τη δοκιμάσω :) η δική μου αγαπημένη είναι μία καινούρια της Bourjois και λέγεται Volumizer, είναι από αυτές που έχουν 2 βήματα, βάση και κυρίως μάσκαρα. Είναι καταπληκτική, πρέπει να τη δοκιμάσεις!

Y είπε...

Stis photo sou fainetai teleia! Kai i timi pantws, den einai ypervoliki, eidika an skefteis ti times exoun stin ellada oi mascara apo l'oreal klp!!!
I diafimisi pantws einai ola ta lefta hahahah

elena είπε...

Καλή φαίνεται αλλά δεν αλλάζω τη Magnascopic της Estee Lauder με τίποτα !!! Όσες φορές και αν το προσπάθησα αγόραζα απο άλλες εταιρείες και κατέληγα να χρησιμοποιώ μόνο αυτή. Σε εσένα πάντως με τα 2 περάσματα είναι οκ!!!
ΧΧΧΧ

Unknown είπε...

δεν είχα προσέξει την λεπτομέρεια στην άκρη για τις κάτω και τις ακριανές φλεφαρίδες...εσύ που έχεις δοκιμάσει και την badgal ποια σου άρεσε περισσότερο? Πάντως το αποτέλεσμα δείχνει τέλειο αν και έχω μια μικρή υποψία ότι η μάσκαρα δίνει περισσότερο έμφαση στο μήκος και μετά στον όγκο..αχ ρε Χριστίνα τι μας κάνει με τα benefit!!!

Unknown είπε...

@Natasha
Εχω ξανακούσει καλα λογια για αυτη τη μασκαρα της Bourjoir... Μαλλον θα ειναι η επομενη αγορά μου!!! :)

Unknown είπε...

@Demi
Μου αρέσουν και οι δυο για διαφορετικους λογους! Η Badgal εχει πιο 'στεγνη' φορμουλα και προσφέρει πιο φυσικο νομιζω αποτελεσμα - τελεια για το πρωι και για καθε μερα! Η They're Real εχεις δικιο οτι προσφέρει πιο πολυ μηκος και μετα ογκο. Εχει πολυ εντονο μαυρο χρωμα και νομιζω οτι θα την προτιμήσω για τις βραδινες εξόδους μου! Και η μπαλιτσα στην ακρη ειναι τελεια γιατι μπορεις και βαφεις και τις πιο μικρες βλεφαριδες και στην εσωτερική γωνια του ματιου! :)

Ioanna G είπε...

Γενικά μου αρέσουν αυτού του είδους τα βουρτσάκια και μου έκανε πολύ καλή εντύπωση το ότι έχει μπαλίτσα στην άκρη! Θα τη βάλω στην Benefit wishlist μου που μεγαλώνει καθημερινά!

Anna είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anna είπε...

They're real h Zoom lash by mac? Eimai anamesa stis duo elpizw na exeis dokimasei thn zoom lash

Unknown είπε...

@Anna
Εχω δοκιμάσει και την Ζοοm Lash της MAC και πιστεύω οτι ειναι απο τις χειρότερες mascara! Η formula ηταν τοσο υγρη που μου κολλαγε τις βλεφαριδες και οσο και αν προσεχα τιποτα! Χαλια! Σιγουρα σου προτείνω την 'They're real' της Benefit. Φιλακια x

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive