20.9.11

Chanel Bερνίκια!

Σας εχει τύχει να ξυπνάτε το πρωι και να αισθάνεστε λιγο...down χωρις κανενανα απολύτως λόγο? Ετσι ημουνα εγω την περασμένη Τριτη και για να 'ανέβω' λιγο ψυχολογικά, αποφάσισα να κάνω shopping therapy!! Ετσι κατευθύνθηκα προς το Mall και... εγινα καλα!!!

Μπαινοντας στην Galerie de Beaute πηγα αμεσως στον παγκο της Chanel! Ειχα ακουσει τοσο καλα λογια για τα βερνίκια της τελευταίας συλλογης, που επρεπε σίγουρα να ριξω μια ματια! Ηταν και τα 3 τελεια!!! Αποφάσισα ομως να παρω μονο τα δυο που ηταν πολυ ομορφα και διαφορετικά απο καθε αλλο βερνικι που εχω!



Το πρωτο που πηρα λεγεται Graphite:

Graphite Chanel nail varnish
Πολυ ομορφο χρωμα που ειναι τελειως διαφορετικο απ'οτι εχω ξαναδει! Οταν το κοιτας νομιζεις οτι ειναι μαυρο-γκρι βερνίκι με glitter αλλα δεν ειναι ετσι! Ολο το βερνικι ειναι φτιαγμενο απο μαυρο, γκρι και ασημι shimmer και οταν το βλεπεις στο φως κανει και χρωματισμους του χρυσου και του χακι!! ( Eλπιζω να το εξηγω καλα για να το καταλαβετε...) Η λάμψη που αφηνει στο νυχι ειναι εκπληκτική και σιγουρα θα ειναι ενα απο τα αγαπημενα μου για το χειμώνα!

Το δευτερο βερνίκι της συλλογης που αγορασα ειναι το Peridot:

Peridot Chanel nail varnish

Aυτο το βερνικι ειναι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό!!!!! Οπως βλεπετε και απο την φωτογραφια, και μονο που κοιτας το μπουκαλακι απο αλλη γωνια αλλαζει τελειως το χρώμα! Την μονη περιγραφή που θα μπορουσα να κανω ειναι οτι το χρωμα αυτο μοιαζει με... το χρωμα της χρυσομυγας!!! Αν ειναι να αγορασετε ενα βερνικι απο τη συλλογη, σιγουρα θα σας προτεινα να παρετε το Peridot!

Peridot and Graphite nail varnish swatches by Chanel

Peridot and Graphite nail varnish swatches by Chanel

Στις φωτογραφιες δυστυχως δεν φαινεται ποσο απιστευτα αλλαζουν στο φως αυτα τα βερνικια! Αν και ειναι πολυ ακριβα (€24.85!), αξίζουν πραγματικά τα λεφτα τους!!!

Ετσι λοιπον, εκανα τα ψωνια μου και γυρισα στο σπιτι αλλος ανθρωπος!!! Τελικά το shopping κανει καλο!!

Εσεις εχετε αγοράσει καποιο απο τα βερνικια της τελευταιας συλλογης της Chanel? Ποια ειναι η γνωμη σας γι'αυτα? Εχετε κανει ποτε και εσεις shopping therapy? Και αν ναι, τι αγοράσατε???






Click on the bird and tweet this post if you liked it!

13 comments:

glittermeup είπε...

Deen exei tixi pote na agoraso vernikia Chanel ala eimai megalo fan apo to makiaz , ta exo dokimasi sxedon ola. Teleia poiotita ! To 2o miazei katapliktiko , les kai einai foils !! Prepi na to paro !! xo

mariza είπε...

Τα βερνίκια υπέροχα, αν και δεν ξέρω αν θα τα αγοράσω λόγω τιμής.
:( Πάντως το shopping therapy κάνει καλό. Τον τελευταία καιρό είμαι κι εγώ πολύ down γενικά κι όλο στα μαγαζιά γυρνάει το μυαλό μου, αλλά προσπαθώ να συγκρατηθώ... στο μέτρο του εφικτού... γκρρρ..

Ανώνυμος είπε...

Αχ το Peridot ειναι φανταστικο!!
Δεν ξερω αν θα ενδωσω να το παρω,λογω τιμης..
Αλλα θα ψαξω για dupe..
Kαι ναι το shopping αλλαζει την διαθεση αμεσως!
Με γεια :)
xx

smugnificent είπε...

Το Graphite δε με ξετρέλανε αλλά το quartz μου άρεσε αρκετά και τo peridot είναι απίστευτο!
Η τιμή είναι αρκετά απογοητευτική για ένα μανό, ειδικά επειδή προσωπικά δεν ασχολούμαι πολύ με τα νύχια μου μου μόνη μου γι αυτό κατέφυγα στην πολύ οικονομική λύση των Sephora, no 68 Diving in Malaysia. Όσες ψάχνετε για dupe τσεκάρετε το, απίστευτοι ιριδισμοί!

Unknown είπε...

@glittermeup
Ειναι γεγονος οτι ολα τα προϊοντα της Chanel εχουν απιστευτη ποιότητα! Οτι αγοραζεις παίρνεις! ;)

Unknown είπε...

@mariza
To shopping εχει γινει λιγο δυσκολο στις μέρες μας, αλλα που και που μπορουμε να κανουμε ενα δωρακι στον εαυτό μας!!! ;)

Unknown είπε...

@Artemi
Οπως ειπε και η Smugnificent, υπαρχει dupe απο τα βερνικια της Sephora, το no 68 Diving in Malaysia, αλλα οταν πηγα να το βρω για να τα συγκρινω, δεν το ειχαν....

Unknown είπε...

@Smugnificent
Το quartz μου αρεσε και εμενα πολυ! Αλλα ειπα να παρω τα αλλα δυο που ειναι τοσο διαφορετικα απ'οτι αλλο βερνίκι νυχιών εχω! :)

Elena είπε...

Η ποιότητα των Chanel είναι φοβερή αλλά και η τιμή των βερνικιών
υπερβολική!!! Εγώ για μανό τόσα λεφτά δεν δίνω...Συμφωνώ με τη christina ως προς τα δωράκια για τον εαυτό μας αλλά προτιμώ με τα λεφτά του μανό να πάρω κάτι άλλο...οπότε πήρα το no 68 Diving in Malaysia της Sephora που είναι το καλύτερο dupe για το Peridot και κάνω τη δουλειά μου μια χαρά!!!

Unknown είπε...

στο τσακ είμαι για shopping therapy...όντως οι τιμές είναι λίγο απογοητευτικές αν τις μεταφράσεις σε 5 βερνίκια CGlaze αλλά και τα δύο είναι τέλεια...έχω ένα παρόμοιο του peridot από τη Peggy Sage θα το ξεθάψω για να δω πόσο κοντινό είναι!!!! 80's are back!!!

korina είπε...

Ναι οντως πανακριβα ρε γμτ... Συμφωνω με Demi για china glaze κι εγω που τα παρηγγειλα απο ebay μου βγηκε περιπου 5,5 ευρω το ενα!! Καλοφορετα παντως Χριστινακι !!

makeupbymarias είπε...

Χριστίνα first of ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για το blog σου είναι πολύ βοηθητικό.... για τα βερνίκια είναι πραγματικά τέλεια θα πάω να τα δώ. Απο τις επισκέψεις μου στα Sephora,Hondos κτλ βλέπω οτι φέτος θα παίξει πολύ το μεταλιζέ-και ο YSL έβγαλε 2 ΘΕ-Ι-ΚΑ βερνίκια τέτοιου τύπου σε σκούρο blue black και πράσινο.. check them out!!!

Unknown είπε...

@makeupbymarias
Σ'ευχαριστώ πολύ! Μολις ανακάλυψα και το δικό σου! Τα βερνίκια του YSL δεν τα ειδα, αλλα τωρα που μου το ειπες σιγουρα θα τους ριξω μια ματια την επομενη φορα που θα παω στα μαγαζιά!!! Thanks :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive