9.9.11

Dupe for Clarisonic???

Clarisonic PLUS Skin Cleansing System Kit

Για όσους δεν γνωρίζουν, το Clarisonic είναι ένα σύστημα καθαρισμού το οποίο χρησιμοποιεί sonic συχνότητα περισσότερων από 300 κινήσεων το δευτερόλεπτο για να καθαρίσει, να μαλακώσει και να λειάνει την εμφάνιση της επιδερμίδας. Μόνο με 60 δευτερόλεπτα την ημέρα, το Clarisonic ισχυρίζεται οτι καθαρίζει 2 φορές καλύτερα την επιδερμίδα απο το απλό πλυσιμο του προσώπου. Το χρησιμοποιώ εδώ και αρκετούς μήνες και έχω παρατηρησει πολλές θετικές αλλαγές στην επιδερμίδα μου!! Το πρόσωπό μου είναι πιο λείο και μαλακό και οι πόροι μου έχουν μικρύνει ορατά!!

Βέβαια ολοι μιλάνε για το πόσο καλό ειναι το Clarisonic, αλλά και για το πόσο ακριβό ειναι...



Eγω αγόρασα το Clarisonic PLUS Skin Cleansing System Kit από το site www.feelunique.com με δωρεάν τα μεταφορικά και την καλύτερη τιμή online στα 218 ευρώ! (**Note: Το Clarisonic πωλείται τώρα στο site www.feelunique.com στα 223.75 ευρώ.)  Υπάρχει βέβαια και το  Clarisonic Mia το οποίο μπορείτε να το βρείτε και αυτό στο feelunique.com για £120 (δήλαδή γύρω στα €134) και πάλι χωρίς  μεταφορικά.

Κατά καιρούς εχουν εμφανιστεί πολλα αλλα προϊοντα που ισχυρίζονται οτι ειναι dupes για το Clarisonic και σε πολύ χαμηλότερη τιμη...  Ένα απο αυτά ειναι το'Sun Labs Body Polisher' το οποίο μπορείτε να βρείτε στο www.beautychoice.com.



Sun Labs Body Polisher

Κοστίζει $49.95 (περίπου €36.50) και τα μεταφορικά έρχονται στα $19.95 (€14.50) οπότε θα στοιχίζει σύνολο γύρω στα €51. Eρχεται με πολλά εξαρτήματα και εχει γενικά καλές κριτικές... Αλλα δεν χρησιμοποιεί sonic συχνότητα, απλά περιστρέφεται, οποτε για'μενα δεν ειναι το ιδιο προϊόν...

Αλλο ενα προϊόν, που βγηκε και σχετικα πρόσφατα, ειναι το Cleansing & Polishing Tool by Sigma.

Cleansing & Polishing Tool by Sigma

Ερχεται με 3 διαφορετικές κεφαλες και κοστίζει $39 (δηλαδή γύρω στα €28 + μεταφορικά). Και αυτο το προϊόν περιστρέφεται και δεν εχει την τεχνολογια sonic που εχει το Clarisonic, οπότε και αυτο το προϊον για μένα δεν μπορει να θεωρηθεί dupe για το Clarisonic. Για πιο αναλυτική κριτική του Cleansing & Polishing Tool απο τη Sigma σε σχέση με το Clarisonic, δείτε το video της Michele1218.


Tωρα ομως εμφανίστηκε η εταιρία Sirius και το Skinsonic Sonic Skincare System που υπόσχεται οτι ειναι το ιδιο και καλύτερο απο το Clarisonic και σε πολύ μικρότερη τιμη!!!


Συμφωνα με την εταιρία, το ScinSonic χρησιμοποιεί sonic συχνότητα περισσότερων από 300 κινήσεων το δευτερόλεπτο οπως και το Clarisonic. Προσφέρει καθαρισμό, απολέπιση, ενυδάτωση και επισης τονώνει το δέρμα. Δεν εχει επαναφορτιζόμενη μπαταρία, αλλα λειτουργει με απλες μπαταρίες. Το προϊόν αυτο κοστίζει $49.95 (€36) + shipping και περιλαμβάνει:
  • Sonic Device
  • Κεφαλή για κανονικό δερμα
  • Κεφαλή για ευαίσθητο δέρμα
  • Εξάρτημα για απολέπιση
  • Εξάρτημα για ενυδάτωση
  • Εξάρτημα για τόνωση
  • 2 Duracell μπαταριες

Για μένα ειναι ισως το πιο κοντινο dupe για το Clarisonic γιατι χρησιμοποιεί ακριβως την ιδια τεχνολογια. Δεν ξερω αν ολες αυτες οι κεφαλες και τα εξαρτηματα προσφερουν κατι διαφορετικο ή κατι παραπάνω απο το Clarisonic (οπως ισχυρίζεται η εταιρια), αλλα σίγουρα ειναι ενα πολυ καλο dupe σε πολύ δελεαστική τιμή! Μια απο τις YouTube Beauty Gurus το αγόρασε και ειναι πολύ ευχαριστημένη! Μπορείτε να δειτε την κριτική της εδω.

Εσείς εχετε δοκιμάσει καποιο απο τα παραπάνω προϊόντα? Τι νομίζετε γι'αυτα? Θα δοκιμάζατε το SkinSonic?

Tweet this post if you liked it!

27 comments:

Κερασία είπε...

Αμαν ρε συ Χριστίνα...παλι δεν σε προλαβα και αγορασα αυτό της Sigma. Προχθες που τα λέγαμε ήταν η μέρα που το παρέλαβα. Μία φορα το δοκίμασα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη ακόμα...θα περιμένω να το δουλέψω κανα μήνα και μετα θα μιλήσω!!!!
Πάντως να σου πω την αλήθεια, προτιμώ τις βούρτσες που περιστρέφονται...νιώθεις ρε παιδί μου ότι πραγματικά καθαρίζει το δέρμα...το άλλο με τη δόνηση...χμμμ δεν ξέρω....

Demi είπε...

Κορίτσια καλησπέρα

Όλα αυτά τα συστήματα ερεθίζουν το δέρμα? Θέλω να πώ, έχεις μετά κοκκινίλες ή φεφλουδίσματα?
Καλό το skinsonic αλλά μήπως το clarisonic είναι καλύτερο(με προβληματίζει το γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη απόκλιση στην τιμή)..?

Unknown είπε...

@Κερασία
Αχ Κερασάκι μου εσυ και το Clarisonic!!! lol lol Δεν μπορω να τα συγκρίνω για να σου πω την γνώμη μου, γι'αυτο και εβαλα το σχετικό video απο το youtube οπου η κοπελα τα χρησιμοποίησε και τα δυο και κανει την κριτική της... Παντως και η δόνηση κανει καλη δουλειά και την αισθάνεσαι!! Και ισως ειναι και πιο ευγενική για το δερμα... Περιμένω κριτικη για το Cleansing & Polishing Tool της Sigma! ;)

Unknown είπε...

@Zante
Εγω μέχρι στιγμής δεν είχα ουτε κοκκινίλες, ουτε ξεφλούδισε το δέρμα μου και ειναι και πολυ ευαίσθητο... Δεν το τριβεις, ουτε το πιεζεις πάνω στο δέρμα σου, απλα το ακουμπας και κανεις κυκλικές κινήσεις και το Clarisonic κανει την δουλειά! Τωρα για την τιμη, αυτο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι με το Clarisonic πληρώνεις κατα ενα μέρος την μάρκα. Eπιπλέον, το Clarisonic εχει και επαναφορτιζόμενη μπαταρια και φορτιστη οποτε μπορεί να ειναι γι'αυτο πιο ακριβο... Παντως το SkinSonic ειναι το πρωτο προϊόν που εχω δει που ειναι τοσο κοντινό dupe του Clarisonic...!

glittermeup είπε...

Thelw para poli na dokimaso kai to original clarasonic kai to skin polisher apo tin Sigma .

Demi είπε...

Σ'ευχαριστώ Χριστίνα!!
Προβληματίστηκα καθώς έχω ένα μικρό πρόβλημα με την ακμή μου και δε ξέρω κατά πόσο θα ερέθιζε έστω και αυτά τα "καταραμένα"σπυράκια!!

Y είπε...

Den eixa pote provlimata me to derma mou, alla exei arxisei na me endiaferei olo kai perissotero to skincare.
Gia to clarisonic den kserw an tha plirwna tosa polla s'auti ti fasi, alla to skinsonic tha to dokimaza gia na dw pws mou fainetai auti i methodos!
P.S. Xristinaki mou, poli gelasa me tin istoria sou gia ton efialti pou egine pragmatikotita! Min anisixeis, simvainoun kai stis kaliteres oikogeneies, hahaha

Alkistis είπε...

λοιπον το πηρα και μαζι πηρα και το aurora (με συχνοτητες φωτος). ηρθε μεσα σε περιπου 1 μηνα και επειδη παραγγειλα και τα 2 μου κοστισαν 160Ε αλλα και 60Ε δασμοι δηλαδη μου 220E και τα 2 μαζι δυστυχως δεν μου γραψαν "δωρο" στη συσκευασια αν και τους το χα πει..

χρησιμοποιω το sonic εδω και 3 μερες καθε βραδυ και μετα βαζω και την ενυδατικη μου με το συγκεκριμενο μηχανημα το ΣΚ θα χρησιμοποιησω και την κεφαλη απολεπισης και το aurora...

ειμαι πολυ ευχαριστημενη αισθανομαι το προσωπο μου πιο λειο και καθαρο και αν επαιρνα μονο το sonic δεν θα ειχα δασμους η θα ειχα πολυ λιγα το aurora ανεβασε τη τιμη (το οποιο χρειαζεται ανταπτορα απο αμερικανικη σε ελληνικη μπριζα αλλα η ισχυς κανει για ολες τις χωρες)

λεω να το παρω να το κανω δωρο και σε 2 φιλες μου που ταλαιπωρουνται και με ακμη εχει 2 κεφαλες καθαρισμου μια για ευαισθητα και μια για κανονικα δερματα εγω ξεκινησα με την κεφαλη για τα ευαισθητα....

τωρα για τις κεφαλες μπορει να τις παρω μεσω μιας φιλης απο Καναδα για να μην την ξαναπατησω με το τελωνειο η θα τους στειλω μειλ μπας και μπορεσουν να μου το στειλουν σαν "δωρο" τελικα

Alkistis είπε...

τελικα αν τα πληρωσω μεσω παυπαλ θα μου τα στειλουν σαν δωρο!!!!

Alkistis είπε...

χθες το χρησιμοποιησε ο αντρας μου για να πλυνει το προσωπο του με την κανονικη κεφαλη ε καθαρισε το προσωπο του!! φυγαν μαυρα στιγματα ενθουσιαστηκα!!!

Unknown είπε...

giati den mporw na steilw msg?

Unknown είπε...

Θα ξαναδοκικάσω:
ελεγα ότι αν είναι να σου στείλουν με fedex Πληρώνεις τελωνιο και ας σου γράφουν "gift" πάνω
Αν είναι με USPS σπάνια πληρώνεις

Unknown είπε...

@Alkistis
από πού το πήρες;

Alkistis είπε...

απο το σαιτ τους τωρα πληρωσα με paupal και ελπιζω να μου ερθει σαν gift χωρις τελωνειο... με ταχυδρομειο μου το στειλαν... εστειλα μειλ τη 2η φορα για να μην χρεωθω... θα σας πω οταν ερθει το 2ο!!

Unknown είπε...

ευχαριστώ, θα το πάρω και εγω για τα γενέθλιά μου αλλα αργούν ακόμα (δεκέμβρη) Λες να πάρω μόνο την απλή συσκευή χωρίς το aurora?
Τα ταχυδρομικά είναι 20$

Alkistis είπε...

και γω Δεκεμβρη εχω γενεθλια (16.12) το aurora ναι μεν το πηρα αλλα δεν βρισκω χρονο να το χρησιμοποιησω θελει κοντα 1 μισαωρο βραδυ παρα βραδυ... παντως το βουρτακι καθαρισμου και ενυδατωσης ειναι τελειο!!!

Κερασία είπε...

@Alkistis..loipon vlepontas ta sxolia sas toses meres simera to agorasa kai gw. Mono pou tin epilogi gia paypal den mou tin evgaze!!! :(
Etsi plirwsa me tin proplirwmeni alla ektos paypal. PIra to skinsonic giati twra pleon to clarisonic oi apatewnes to poulane 150 eurw (to Mia).
Elpizw na erthei syntoma...

Alkistis είπε...

και μενα δεν μου την εβγαλε μιλησα με τον υπευθυνο contact/support και εστειλα τη διευθυνση mail τοθ paypal και μου το καναν μονοι τους μεσω αυτου... τους εστειλα τι θελω...παντως επειδη το σονικ ειναι σχετικα φθηνο δε θα σου ρθει πολυ ως καθολου τελωνειο...

Κερασία είπε...

@Alkistis... alitheia to sonic einai kalo? Exw parei kai to sigma cleansing and polishing tool kai einai tis plakas!!! Aparadekto. Ax pes mou oti den pigan ta lefta mou xamena pali....Alitheia se poso kairo sou irthe>?

Alkistis είπε...

το λατρευω!! εγω χρησιμοποιω για τις ευαισθητες επιδερμιδες την κεφαλη, ο αντρας μου χρησιμοποιει για να πλενει το προσωπο του (εχει αφησει γενια τωρα τελευταια οποτε πρεπει να το πλενει πρωι βραδυ) την κανονικη κεφαλη και στα μαγουλα μυτη που ειχε μαυρα στιγματα φυγαν κατευθειαν!!! το εχω ερωτευτει!!! κοντα 1 μηνα εκανε αλλα πετυχα και διαφορες απεργιες εγω....

Alkistis είπε...

λοιπον σημερα ηρθαν τα πραγαμτακια μου αλλα τελικα δεν γραψανε gift ενω πληρωσα μεσω paypal και ετσι μου παν και πληρωσα 60Ε τελωνειο παλι....

πολυ ωραιο μηχανηματακι αλλα αν ειναι να πληρωνω τελωνειο καθε φορα (οκ τωρα πηρα 3 για δωρα και φιλες) και κατι ανταλλακτικα δε συμφερει

τους εστειλα μειλ περιμενω απαντηση...

Κερασία είπε...

Και μενα μου ήρθε χθες! Καμία σχέση με το Sigma. Τουλάχιστον αυτό δεν είναι της πλάκας. Και στην τελική τώρα εβαλα μυαλό. Θα το χρησιμοποιώ καθε μέρα για ενα μήνα. Αν δεν μείνω ευχαριστημένη θα το στείλω πίσω στην εταιρεία! Αν και νομίζω ότι θα τα πάμε καλά εμείς οι δύο...χιχιχ. Εγώ δεν πλήρωσα τιποτα στο τελωνείο..και μου ήρθε σχετικά γρήγορα. Φιλιά σε ολες σας και σας ευχαριστώ!!!

Alkistis είπε...

κερασια ισως επειδη εγω πηρα 3 και παιζει απο ταχυδρομειο σε ταχυδρομειοηταν πιο μεγαλο το ποσο.... τα ανταλλακτικα μηπως να τα παραγγελνω και να ρχονται στη δικια σου διευθυνση και να σου πληρωνω μονο τα μεταφορικα απο Αθηνα Θεσσαλονικη? παντως ειναι τελειο και μια φιλη αυτο μου ειπε!!

tina είπε...

Εγω Χριστινα εχω μια απορια, τι γινεται αν το clarisonic χαλασει πχ σταματησει να δουλεύει και εχεις πληρωσει τοσα λεφτα; Θελω να πω οτι επειδη το πηρες απο site εχει καποια εγγυηση;Γιατι εχω ακουσει και 2 περιπτωσεις απο καποιες κοπελες στο utube που ειπαν οτι τους χαλασε γρηγορα. Τι γινεται σ αυτη την περιπτωση;

Unknown είπε...

@tina
Το δικο μου το αγόρασα απο το site feelunique.com και ερχεται με εγγυηση ενος χρόνου! Ετσι αν παθει κατι, εχω την ηλεκτρονική αποδειξη και ειμαι καλυμένη. Τωρα απο αλλα sites δεν γνωρίζω...

tina είπε...

Και αρα τους ειδοποιεις και το στελνεις πισω? σωστα? αλλα η αποστολη γινεται με δικα σου εξοδα?

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive