22.9.11

Bερνίκια Νυχιών Mavala!

Λιγο πριν τις καλοκαιρινές μου διακοπές, επισκεφθηκα ενα καταστημα Galerie de Beaute για να παρω αυτα που θα χρειαζομουν για το ταξίδι. Ηθελα να αγορασω και καποια καινουργια βερνικια σε καλοκαιρινα χρωματα, γιατι μου αρεσει να εχω χρωμα στα νυχια μου το καλοκαιρι! Το προβλημα μου παντα ομως ειναι οτι δεν ταξιδευω 'ελαφρυά', και γιαυτο το λογο, ήθελα να παρω ισως 1-2 βερνικια που θα πηγαινουν με ολα τα ρουχα μου και ετσι δεν θα πιανουν και πολυ χωρο... Καθως κοιταγα ομως τις διαφορες μαρκες, ειδα και τα βερνικια της εταιριας Μavala. Ειχα ακουσει πολυ καλες κριτικες, αλλα δεν τα ειχα δοκιμασει ως τοτε. Επιπλεον, ερχονται σε πολυ μικρο μέγεθος το οποιο σημαινε οτι θα μπορουσα να παρω περισσοτερα απο 2 βερνικια μαζί μου! Τελεια!!!!

Ετσι πήρα τα παρακάτω χρώματα:



Flamingo Pink

Flamingo Pink by Mavala

Tangerine

Tangerine by Mavala

Sweety

Sweety by Mavala

Poetic

Poetic by Mavala


Swatches of Mavala nail polishes in: Flamingo Pink, Tangerine, Sweety and Poetic

To αγαπημένο μου πρεπει να πω οτι ήταν το Sweety το οποιο το φορεσα πολλες φορες αυτο το καλοκαιρι! Η formula ειναι απιστευτη, στρωνει τελεια πανω στο νυχι και στεγνώνει αρκετα γρηγορα! Το μονο που με προβληματισε στην αρχή ήταν η τιμη.. Το καθε μπουκαλακι βερνικιου Mavala κοστίζει €5.15... Βεβαια η ποσοτητα ειναι πολυ λιγοτερη απο τα κανονικα βερνικια νυχιών (5ml ενω ενα βερνίκι της Essie εχει 15ml..), αλλα η ποιότητα ειναι τελεια και φυσικα εμενα με βολεψαν παρα πολυ για το ταξίδι!!!

Πηρα επισης και το top coat που στεγνώνει γρηγορα απο την ιδια εταιρεία, Minute Quick Finish το οποιο ειναι πολυ καλο!! Στεγνωνει πολυ γρηγορα και δινει μια πολυ ομορφη λαμψη που διαρκεί!

Minute Quick Finish Top Coat by Mavala

Εσεις εχετε αγορασει καποιο βερνικι νυχιών της Mavala? Ποιο χρωμα θα μου προτείνατε να αγορασω την επομενη φορα που θα παω στο Galerie de Beaute?






Click on the bird and tweet this post if you liked it!

9 comments:

Λοιπόν τα Mavala τα πρωτοχρησιμοποίησα πριν 5 χρόνια όταν πρωτοήρθα Σουηδία! Είναι από τα αγαπημένα μου!! Τα χρώματα που διάλεξες τα έχω όλα. Αγαπημένο μου όμως το SWEET 397. Στο προτείνω!!!
Επίσης τα προιόντα γενικά για μανικιούρ της εταιρίας αυτης είναι πολύ καλά!!

Unknown είπε...

@Μοντερνα Σταχτοπουτα
Αν και ειναι μικρα, η ποιότητά τους ειναι τέλεια!!! Θα ριξω σιγουρα μια ματια σ'αυτο που μου είπες ;)

Leinti nti είπε...

o nai kai edo sto UK toso exoun peripou 4 lires. einai omorfa (exo eixa parei ena gkri pou ti dinane doro sto UK elle prosfata) kai pio prin ena taupe. mou aresei i siskevasia alla vrika oti piksane grigora. den ksero na eixes to idio provlima...isos na ekana kati lathos, na min ta filaksa stis idanikes sinthikes? pantos aplonontai efkola kai kala.

Leinti nti είπε...

ksehasa exoune oraia onomata,ena cyclades blue gia to kalokairi itane omorfo.

Unknown είπε...

@Moντερνα Σταχτοπουτα
Ομολογω οτι δεν περιμενα να ειναι τοσο καλα! Το Sweet 397 θα το εχω στα υπ'οψιν την επομενη φορα που θα παω! :)

Unknown είπε...

@λειντι ντι
Δεν εχω παρατηρήσει καποιο προβλημα μεχρι στιγμής. Θα σου πω αν δω κάτι! Φιλακια x

Y είπε...

einai poli wraia vernikia ontws! egw dokimasa kai to "STOP" tis seiras gia to sintrofo mou o opoios dagkwnei ta nixia tou, kai doulepse!

MAVALA GREECE είπε...

Είναι μεγάλη μας χαρά που σας αρέσουν τα προϊόντα μας. Η MAVALA είναι εταιρεία με περισσότερα από 50 χρόνια στον χώρο των Νυχιών - Χεριών και έχει πολύ ξεχωριστή φιλοσοφία.
Μπορείτε να μας βρείτε και στο Facebook πλέον σαν Mavala Greece και να ενημερώνεστε για όλα μας τα νέα!

Arti είπε...

Τα βερνίκια της Mavala είναι τα αγαπημένα μου!! Και ακριβώς επειδή είναι μικρά τα χρησιμοποιώ ολόκληρα όχι σαν τα μεγάλα μπουκάλια που τα έχεις καιρό και στο τέλος πήζουν χωρίς να τα ευχαριστηθεις. Αγαπημένα μου είναι το London (κόκκινο της φωτιάς) και St. Germain και Touch of Provence!!!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive