21.5.11

Awards!

Η αγαπημένη makeupattitude μου έκανε την τιμή να μου δώσει 3 βραβεία για το blog μου!!! Εκτιμώ πάρα πολύ το γεγονός οτι μπορεί κάποιος να παρακολουθεί το blog μου και αυτα που έχω να πω, και να πιστεύει οτι μου αξίζει καποιο βραβείο. Και πάλι ευχαριστώ!

Τα βραβεία ήταν τα εξής:





Σύμφωνα με τις οδηγίες, οποιος πάρει καποιο βραβείο θα πρέπει να:
1. Ευχαριστήσει αυτον που του έδωσε το βραβείο, να αναφέρει το ονομά του στο post και να κάνει link στο blog του.
2. Να αναφέρει στο post του 7 πράγματα για τον εαυτό του!
3. Να δώσει το βραβείο σε άλλα 15 blogs.

Εχουμε λοιπόν και λέμε!

7 πράγματα για μένα:

1. Είμαι παντρεμένη και έχω δυο παιδάκια - τον Γιάννη (5) και τη Ναταλία (3.5).
2. Ο αντρας μου είναι αγγλος και στο σπιτι μιλάμε σχεδον πάντα αγγλικά.
3. Εζησα στην αγγλία για 10 χρόνια αλλα μου ελειψε η μαμα πατρίδα (και η μαμα μου!!) και αποφάσισα να γυρίσω!! Ευτυχώς με ακολουθησε και ο αντρας μου ;)
4. Φοράω πάντα παντελόνι! Ζήτημα να έχω φορέσει φούστα 10 φορές στη ζωή μου!! Απλα δεν μου αρεσουν οι φουστες!!
5. Έχω υψοφοβία! Κάθε φορά που απλώνω τα ρούχα τρέμει η ψυχή μου!!!
6. Τρελαίνομαι για σοκολάτα και γενικώς για γλυκά!
7. Νο.1 στην λίστα με τα πράγματα που θέλω να κάνω πριν πεθάνω - να κολυμπίσω με δελφίνια!

Με την σειρά μου λοιπόν δίνω αυτά τα βραβεία στα παρακάτω blog:

www.omorfiasnea.blogspot.com/
www.makeyourselfupwithdemi.blogspot.com
www.timefortrips.blogspot.com
www.realbeautyisforfree.blogspot.com
www.lifeisonebigplayground.blogspot.com
www.womenfromtheinside.blogspot.com
www.beautywithartemi.blogspot.com/
www.itsallbeautytome.blogspot.com/
www.newbloginthecity.blogspot.com/
www.drugstorandbargainlover.com



Αλλο ενα ευχαριστώ λοιπόν στην makeupattitude που μου εδωσε τα βραβεία και μην ξεχάσετε να περάσετε και απο το blog της (αν δεν το εχετε κανει ήδη!!)

Φιλάκια xxx


5 comments:

Κερασία είπε...

OMG!!! Thank u thank u!!!! Timh mas!!!

Unknown είπε...

3 βραβεία του me! Σε ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυ!

Leinti nti είπε...

se efxaristo poli gia tovraveio. iposxomai na to kano to test. na sou dinoun ta paidakia sou!

Leinti nti είπε...

na sou zisoun enoo. o,ti na nai :(

Unknown είπε...

@λειντι ντι
Σ'ευχαριστώ πολύ! :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive