31.5.11

MAC Surf Baby Collection - Τι αγόρασα!

Την συλλογή Surf Baby της MAC την περίμενα πως και πως! Είχα κανει την έρευνά μου online σχετικά, και είχα ετοιμη και την μικρή μου λίστα με το τι θα αγόραζα! Οταν ομως βγηκε στα μαγαζιά πρεπει να πω οτι απογοητεύτηκα λιγο... Τα προϊόντα δεν ήταν οπως τα περίμενα και ετσι αγορασα μονο τα μισα απο την μικρή μου λιστα... Αυτά που αγόρασα λοιπόν είναι:


Cheek Powder 'My Paradise':  Ροδακινί πούδρα με χρυσό λουλούδι υβίσκου (Limited Edition)


MAC My Paradise Cheek Powder


Για αυτη το ρουζ μιλάνε ολοι στο internet και στην Αμερική είχε εξαντληθεί πριν ακόμη κυκλοφορήσει!! Είναι πραγματικά ενα πολύ ομορφο ρουζ και σαν εμφάνιση (ο χρυσός υβίσκος είναι τελειος!) αλλα και σαν εφαρμογή πάνω σου.

MAC My Paradise Cheek Powder

MAC My Paradise Cheek Powder

Ο υβίσκος είναι φτιαγμένος απο χρυσόσκονη και έχει σχεδόν 1mm πάχος. Δυστυχώς, μετα απο αρκετες χρύσεις ο υβισκος θα διαλυθεί και θα παραμείνει μόνο το πορτοκαλοροδακινί χρώμα, το οποίο είναι και αυτο πανέμορφο, αλλα αυτό που κανει το προϊόν διαφορετικό απο τα άλλα ειναι ο υβίσκος... Εγώ χρησιμοποιώ το μικρό πινέλο F55 της Sigma για να παίρνω το ροδακινί χρώμα χωρίς να ακουμπάω τον υβίσκο!


MAC My Paradise Cheek Powder Swatches
Από αριστερά: χρυσόσκονη, συνδιασμός χρυσοσκονη και χρώμα, χρώμα μονο



To ρουζ αυτό εχει αρκετά καλό χρωματισμό. Και μόνο του το χρώμα αλλά και ο συνδιασμός χρυσόσκονης και χρώματος είναι πραγματικά απίθανα και τόσο καλοκαιρινά!!! Αν είναι να αγοράσετε ενα προϊόν απο αυτή τη συλλογή θα σας πρότεινα να αγοράσετε το My Paradise!!

Το επόμενο κομματι της συλλογής που αγόρασα είναι το:

Gold-Go-Lightly (Studio Careblend Pressed Powder): Mid-tone golden tan brown (Limited Edition)

Gold-Go-Lightly Studio Careblend Pressed Powder Packaging
Gold-Go-Lightly Studio Careblend Pressed Powder

Αυτή είναι μια πούδρα τύπου bronzer η οποία είναι τελείως ματ. Εγω προσωπικά δεν θα την χρησιμοποιούσα καθολου για contouring, γιατί εχει orange tint και δεν νομίζω οτι το αποτέλεσμα θα ήταν ομορφο... Μπορεί ομως να χρησιμοποιηθεί σαν all over bronzer και να δωσει αυτην την ηλιοκαμένη οψη στο πρόσωπο.


Gold-Go-Lightly Studio Careblend Pressed Powder Swatch


Το επόμενο κομμάτι της συλλογής που αγορασα είναι το lipglass:

Strange Potion: απαλό κοραλλί-ροζ (Limited Edition):

Strange Potion Lipglass

Αυτο ήταν που περίμενα περισσότερο απο αυτή τη συλλογή!!! Εχω μια μανία με τα lipgloss και δη με τα κοραλλι χρώματα!!! 


Strange Potion Lipglass Swatch

To χρωμα πραγματικά είναι τ έ λ ε ι ο!!!!!!!! Δεν εχω λόγια! Και θα φαίνεται ακομη πιο ωραιο σε μαυρισμένη επιδερμίδα!!! Επίσης παει πάρα πολύ πανω απο το επόμενο κομμάτι που αγόρασα απο την συλλογή το οποιο είναι το κραγιόν:

Hibiscus :Πανέμορφο κοραλλι-πορτοκαλί χρώμα (Cremesheen)(Limited Edition)

Hibiscus

Hibiscus Swatch

Και μόνο του το κραγιόν εχει τέλειο χρώμα, αλλα και ο συνδιασμος κραγιον-lipglass ειναι πραγματικα πολυ ομορφος!!!


Τέλος η μόνη σκιά που αγόρασα ήταν η:

Short Shorts: Λευκό της σαμπάνιας (Frost) (Limited Edition)

Short Shorts


Short Shorts Swatch

Τώρα το καλοκαίρι my go to look είναι πολυ απλα μάτια με μασκαρα, bronze επιδερμίδα με highlight στα μαγουλα και peachy blushes, και κοραλλι αρκετα εντονα χείλια! Γι'αυτό και αγόρασα αυτή την σκιά!

Στην μικρή μου λίστα είχα να αγοράσω καποια απο τα Suntints SPF20 Liquid Lip Balms αλλα ήταν τελείως διαφανή και απογοητεύτηκα! Επισης ήθελα και τα Crashed Metallic Pigment Stacks, αλλα για να πω την αληθεια μου δεν ξετρελάθηκα και επιπλέον είδα οτι τα εχει ήδη το site www.thebodyneeds2.com οπότε θα τα αγοράσω απο εκεί!

Αυτά λοιπόν σχετικά με την συλλογή Surf Baby. Πως σας φάνηκε αυτή η συλλογή της MAC? Εσείς τι αγοράσατε?


18 comments:

Patricia είπε...

i like brush and lipstick hisbicus....:)

Unknown είπε...

πόσο τέλειο είναι το paradise! αχ και το hibiscous τα σπάει...! με γειά σου! θέω fotd με συνδιασμό τους please!!!!

Demi είπε...

Τέλειο το strange potion lipglass..και η short shots είναι όμορφη(για βάση νομίζω..)
Ελπίζω να πέτυχες τις εκπτώσεις των Mac stores!!
Μέχρι το Σάββατο έχουν 25%(έχω παρατηρήσει πως,όταν βγαίνει καινούρια σειρά πάντα υπάρχει εβδομάδα εκπτώσεων..:-) )

Εγώ πήγα χτες&αγόρασα κάποια πραγματάκια αλλά όχι από αυτή τη σειρά.
Πήρα το Lipstick "snob" το οποίο ανήκει στην κατηγορία frost.Το λάτρεψα από την πρώτη στιγμή!
Πήρα τη διάφανη πούδρα pre &prime set powder η οποία βοηθάει αρκετά στο να σταθεροποιείται το make up(σε σημερινή δοκιμή είδα αποτέλεσμα).Επίσης, πήρα το studio finish spf 35 concealer(δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα) και πήρα ξανά την πούδρα minerilise skinfinish medium plus!!

Unknown είπε...

@Patricia
Thank you :)

@Demi
Σ΄ευχαριστώ! Θα ακολουθήσει FOTD σίγουρα!!

@D.V.
Τα αγόρασα την ημέρα που βγήκαν οποτε δεν πετυχα τις εκπτώσεις.. Αλλα έχω και την καρτα της ΜAC οπότε έχω πάντα εκπτωση 25%.

To snob απο φωτογραφίες που είδα είναι τέλειο!!! Σιγουρα θα το παρω και εγω!!! Η πουδρα prep&prime ειναι τελεια για το καλοκαίρι. Και το mineralize skinfinish medium plus αγαπημένο μου κάθε μήνα!! Καλοφόρετα!!

Demi είπε...

Αν επιτρέπεται,γνωρίζεις την κάρτα της Mac πώς μπορεί να τη βγάλει κανείς?

Το snob είναι ένα χρώμα ροζ-μωβ ματ.Είναι τέλειο όντως και φορώντας το σήμερα το πρωί είδα ότι έχει και μεγάλη διάρκεια.
Στο προτείνω ανεπιφύλακτα!

evi είπε...

me geia sou! ithela tin saffron alla itan sold out :( otan piga. h short shorts fainetai toso wraia, otan tin eida apo konta den itan to idio.

Unknown είπε...

@D.V.
Την MAC Pro Card μπορεί να την βγάλει οποιος ανήκει σε ενα απο τα παρακάτω επαγγέλματα: Makeup Artists, Aestheticians, Cosmetologists, Hairstylists, Fashion Stylists, Nail Technicians, Costume Designers, Models, On-Air Talent/Performers, και Photographers. Εγώ εβγαλα την δικιά μου μεσω του Αγγλικού site οπου εστειλα με fax μια φωτογραφία μου, την επαγγελματική μου κάρτα καθως και το δίπλωμά μου και πλήρωσα 40 ευρώ.

Δυστυχώς στην Ελλάδα η γραφειοκρατία έχει χτυπησει και την MAC! Όταν πήγα να ρωτήσω για να βγάλω την κάρτα, μου ζητήσανε την Αρτα και τα Γιάννενα! Και γι'αυτο προτίμησα το Αγγλικό site!

Demi είπε...

Μμμμμμμ :-(

Κρίμα, δεν ανήκω σε κανένα από αυτά!
Δεν πειράζει..

Σ'ευχαριστώ πολύ !!

ps: Περιμένω&εγώ FOTD!

Κερασία είπε...

Aaaaa mesena prepei na paw sta mac... egw opote mpainw ekei mesa ta xanw k vgainw me adeia xeria kathe fora....(eixa k to thema me tis pwlitries...akoma den piga sto allo tou Peristeriou).....
Teleies oi agores sou!!!!

Unknown είπε...

@Κερασία
Την επόμενη φορά που θα ερθεις Αθήνα, θα κανονίσουμε να παμε μαζί στη ΜAC!! ;)

Κερασία είπε...

3ereis twra ti mou rthe e? Tha thela na soun esy kai mazi kai h Demi (afou einai kai fan tis MAC) na sas gnwrisw kai apo konta kai na mou dwsete kai ta fwta sas gia to ti na pswnisw...
Alla tha prepei na exw pollllllllaaaaaaa lefta mazi mou giati den tha me mazeuete apo ekei mesa. Kai meta na pame gia kafedaki kai na vgaloume fwtografies kai na kanoume anartiseis apo tin trelo-mac-synantisi!!!!!!
(kai meta 3ypnisa...eidika sto zitima twn pollwn xrimatwn :P)
Pantws tha tan wraia!!!!...kale Athina menw (pros to paron toulaxiston)ektos an ennoeis to kentro tis Athinas....:P

Unknown είπε...

Θα ήταν τέλεια να συναντηθούμε όλες!!!! Πρεπει να το κανονίσουμε σίγουρα!! Και εγω νόμιζα οτι μένεις εκτος Αθηνών... :P Θα περιμένουμε τοτε να κατέβει η Demi απο Θεσ/κη! (εκτος αν κανω λαθος και μενει και αυτή αλλου???? :/

Unknown είπε...

καλέ τώρα είδα το mail! Καλά η Χριστίνα στα Mac δεν παίζεται όσο εγώ....για συνάντηση ψήνομαι αλλά επειδή είμαι Θεσ/νίκη πρέπει να θέσουμε μια ημερομηνία που να βολεύει όλες μας ίσως και άλλες blogger και να κάνουμε μια συνάντηση όλες μαζί είστε? Προς το παρόν δύσκολα να κατέβω Αθήνα μέχρι τον Αύγουστο αλλά μετά κάτι γίνεται πάντα κατεβαίνω μια φορά τον χρόνο....πολύ με άρεσε η ιδέα σου Kerasia...το θέμα είναι πως θα την υλοποιήσουμε νομίζω ένα αντίστοιχο page στο fb θα ήταν καλή ιδέα! Εσείς τι λέτε?

Κερασία είπε...

Ameeeeee mesa!!! Kala egw 3exasa teleiws oti esy eisai Thessaloniki. Ena myalo olo to xrono...ti perimeneis??xaxaxaxa
Loipon, an mporeis kai exeis diathesi, kane ti selida sto fb, kai ta leme apo ekei!!!! Plaka tha exei!!! Kai tha nai toooooooso endiaferousa mia tetoia synantisi!!!!!

Unknown είπε...

Τέλεια ιδέα!!!! Να το κανονίσουμε σίγουρα!!!!! Αν φτιάξεις σελίδα Demi στο fb πες μας, αλλιώς μπορώ να την φτιάξω και εγω απο Δευτέρα!!! ;) Can't wait!!!!

Unknown είπε...

Christine ήδη τη δουλεύω στο μυαλό μου...μέσα στο Σκ θα την φτιάξω...θα κάνω και αντίστοιχο logo....είστε μέσα για διαχειριστές; Θα σας στείλω mail αύριο ή την Κυριακή αφού τελειοποιήσω και το logo. Φιλάκια πολλά και καληνύχτα.

Unknown είπε...

Σίγουρα μέσα!!! ;) Πολλα φιλακια x

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive