19.5.11

My MAC Pigments Collection!!

Μιλώντας για τα προϊόντα της ΜΑC που έχω, δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στα pigments τα οποία λατρεύω!!! Το pigment είναι μια πούδρα που περιέχει μεγάλη συγκέντρωση χρώματος. Τα χρώματα της MAC είναι απίστευτα, και όταν φορεθουν με νωπό πινέλο είναι ακόμη πιο έντονα! Ανάλογα με την απόχρωση, τα pigments μπορούν εκτός απο σκιες να φορεθούν σαν highlighter στο πρόσωπο (το αγαπημένο μου είναι το vanilla), ή σαν highlighter στο κέντρο των χειλιών αφου φορέσουμε το κραγιόν μας (τους δινει μια 3η διάσταση), ή μπορείτε να φτιάξετε το δικό σας lipgloss αναμειγνύοντας διαφανές lipgloss η βαζελίνη με το χρώμα pigment που εσείς θέλετε. (Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρήσεις των pigments δείτε αυτό το video)

Τα pigments λοιπόν που έχω είναι:


-Vanilla: Soft ivory white (Frost) 

Vanilla


-Naked: Fleshy beige w/ pearl (Matte)

Naked



- Sunnydaze - Limited Edition (Holidays 2009)

Sunnydaze



- Melon: Soft bright golden peach 

Melon


- Golden Olive: High frosted green/gold (Frost)
Golden Olive


-Gold Dusk: Limited Edition (Little Darlings 2008 Holiday Set)
Gold Dusk


-Deep Brown: MAC Pro Collection
Deep Brown



-Blue Brown: Brown w/ blue/green pearl (Frost)

Blue Brown


-Gift o' Glamour - Limited Edition (Tartan Tales Collection)

Gift o' Glamour



-Gilded Green: Limited Edition (Tartan Tales Collection)

Gilded Green




-Gold Mode:Limited Edition (Tartan Tales Collection)

Gold Mode




-Most Darling:Limited Edition (Tartan Tales Collection)

Most Darling




-Reflects Bronze: Limited Edition (Tartan Tales Collection)

Reflects Bronze


Αυτά ήταν λοιπόν τα pigments της συλλογής μου. Εδώ θέλω να σημειώσω οτι εκτός απο τα pigments της συλλογής Tartan Tales, ολα τα άλλα τα έχω αγοράσει απο το site www.thebodyneeds2.com για 2 ή 3 δολλάρια το καθένα! Φυσικά δεν είναι ολόκληρη η ποσότητα, αλλα ετσι και αλλιως τα pigments δεν τα χρησιμοποιείς και τοσο συχνα και πραγματικά δεν νομίζω οτι χρειάζεσαι ολο το κουτι! Ασε που βρίσκεις και πολλά limited edition κομμάτια! Επιπλεον, αυτος είναι ενας εξυπνος τροπος να δοκιμάσεις πολλά pigments, και αν δεις οτι σου αρεσει καποιο παρα πολύ τότε να το αγοράσεις!!

Εσείς τι γνώμη έχετε για τα pigments? Ποιά είναι τα αγαπημένα σας?

5 comments:

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Χριστίνα είσαι απίστευτη! Μου αρέσει πολύ το blog σου. Keep going. Το μόνο που θα ήθελα, είναι να βάζεις την ημερομηνία δημοσίευσης του εκάστοτε θέματος. Τι έξοδα αποστολής έχει αυτό το site;;; Εγώ πέρα από πινέλα, καθαριστικό και το mixing medium water base της Mac, δεν έχω κάποιο άλλο προϊόν τους στη συλλογή μου. Μετά τις φωτογραφίες σου όμως, μάλλον ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτώ...

Unknown είπε...

Γεια σου Ευθυμία! Σ'ευχαριστώ που παρακολουθέις το blog μου και για τα καλά σου λόγια! Εχεις δίκιο για τις ημερομηνίες! Θα το αλλάξω σύντομα ;)

Οσο για το site www.thebodyneeds2.com, έχει έξοδα αποστολής ανάλογα με το ποσα πραγματα θα πάρεις. Απ'οτι ξέρω, ξεκινάει απο $5.95 και αναλογα με την ποσότητα ανεβαίνει. Παντως εγω αγοράζω απο εκει εκτος απο pigments και οτι αλλο της MAC θελω να δοκιμασω πρωτα πριν αγοράσω το κανονικο μέγεθος. Μπορεις να παρεις δείγματα απο paint pots μεχρι cremeblend blushes!

Το καθαριστικό πινέλων της MAC είναι απίστευτο! Παντως στην επομενη επίσκεψή σου σε ένα απο τα καταστήματα της MAC δες και τα υπόλοιπα προϊόντα τους! Είμαι σίγουρη οτι θα λατρέψεις τις σκιές και τα κραγιόν τους! Φιλάκια xxx

Unknown είπε...

καλή φάση τα testers...μπράβο βρε Χριστίνα στις online αγορές δεν παίζεσαι...αγαπημένα μου είναι το Naked σίγουρα θα κοιτάξω το golden olive και το blue brown! Σε φιλώ η mac addict follower σου!

Leinti nti είπε...

to blue brown einai fantastiko. mou aresoun ta pigments aplos den ksero na ta xrisimopoio. fovamai oti einia poli frosty epano mou episis kai oti me kanoun na fainomai megaliteri...

Eva είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive