12.5.11

MAC Surf Baby Collection - Ήρθε στο αεροδρόμιο!!!!


Ναι είναι γεγονός! Η συλλογή της ΜAC 'Surf Baby' που αναμένεται να κυκλοφορήσει στα καταστηματα της MAC στην Ελλάδα στις αρχές του Ιουνίου, είναι ήδη διαθέσημη στο κατάστημα της MAC στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος!

Την προηγούμενη εβδομάδα ταξίδεψε η μητέρα μου και μου πήρε και 2-3 πραγματάκια!! Τα υπόλοιπα θα τα πάρω σε μερικές βδομάδες που θα είναι διαθέσιμη η συλλογή και στα μαγαζιά!

Αυτά που έχω λοιπόν είναι τα εξής:

- Hibiscus :Πανέμορφο κοραλλι-πορτοκαλί χρώμα (Cremesheen)(Limited Edition)

MAC Surf Baby - Hibiscus


MAC Surf Baby - Hibiscus


-Mocha: Καφέ με ροδακινί τόνους (Satin) (Permanent)


MAC Surf Baby - Mocha


MAC Surf Baby - Mocha


- Short Shorts: Λευκό της σαμπάνιας (Frost) (Limited Edition)


MAC Surf Baby - Short Shorts

MAC Surf Baby - Short Shorts


MAC Surf Baby - Short Shorts


Μου αρέσει πολύ αυτή η συλλογή καθώς επίσης και η συσκευασία της!!!!
Λιγο πριν κυκλοφορήσει κανονικά στην Ελλάδα, θα κάνω αναλυτικό post με όλα τα κομμάτια της συλλογής. Πάντως εγώ ξέρω ήδη τι θέλω να αγοράσω και έχω ετοιμη την μικρή μου λίστα!!! :)

1. Full of Grace - Lip Balm
2. Gold Go Lightly - Studio Careblend Pressed Powder
3. My Paradise - Powder
4. Strange Potion - Lipglass
5. Summer Stash Pigments

Αν λοιπόν βρεθειτε στο αεροδρόμιο σας εύχομαι καλά ψώνια και καλο σας ταξίδι!!!!
Εσείς τι νομίζετε για αυτή την συλλογή της MAC? Τι σκέφτεστε να αγοράσετε?


9 comments:

Patricia είπε...

Hello! i love hisbicus, and eyeshadow shorts shorts, but i don't like others.

I love MAC everywhere.

Kiss from Spain.

Unknown είπε...

Hi Patricia and thank you for visiting my blog!!
I am a MAC lover too!!
Kisses from Greece ;)

teleioooooooo to hibiscus!!mhpws moiazei me to crosswires???

p.s...eida oti ta lip balm den vgazoun polu xrwma...einai psiloapogohteutika

Unknown είπε...

@vikaki24
Γεια σου!
Το Hibiscus είναι πραγματικά τελειο! Δεν εχω το crosswires για να το συγκρίνω (αν και είδα καποιες φωτογραφιες online και νομιζω οτι είναι πιο εντονο). Στην αρχη νομιζα οτι μοιαζει με το Viva Glam Cindy, αλλα τελικα ειναι πιο πορτοκαλί - κοραλλι, ενω το Cindy είναι πιο κόκκινο. Πάντως αξίζει. Οταν βγει η συλλογή μη το χάσεις ;)
Tα lip balm οντως δεν είναι πολύ pigmented, αλλα το Full of Grace που θέλω νομίζω οτι είναι το πιο καλό. Θα πρεπει να τα δω και απο κοντα βέβαι....
Φιλάκια ;)

Unknown είπε...

To hibiscus είναι τ έ λ ε ι ο! Μια φορά βρέθηκα στο Ελ. Βενιζέλος και έκανα στροφή 180 μοιρών στο τμήμα καλλυντικών γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα έχαν την πτήση αν έμπαινα μέσα...Παρακαλώ το Θεούλη να βρω μια φίλη να δουλεύει στο τμήμα καλλυντικών στα duty free γιατί οι τιμές είναι αρκετά χαμηλές και ναι βρίσκεις πράγματα που μπορεί να μην τα βρεις ποτέ στα Hondos. Σε παρακαλώ μην ποστάρεις άλλες αγορές γιατί παρασύρομαι και να δω πως θα αντέξω να μην αγοράσω αυτό το τέλειο κραγιόν η κάρτα μου έχει αρχίσει να βαραίνει πολύ στο πορτοφόλι!

makeupattitude είπε...

Η Short Shorts και το κραγιόν Hibiscus φαίνονται πολύ ωραία!Με δελέασες κι άλλο τώρα...Αν τελικά καταφέρω να έχω γεμάτο πορτοφόλι μέχρι να βγει στα καταστήματα, θέλω να αγοράσω τη σκιά Surf U.S.A. & Sun Blonde , θα ταιριάζουν πολύ σε μαυρισμένο δέρμα νομίζω...

christina...eixa afhsei comment edw alla den to vlepw...
anyway...to hibiscus moiazei ka8olou kai to crosswires??xereis?

Unknown είπε...

@vikaki24
Με αυτο που εγινε με τον blogger πολλά μηνύματα σβήστηκαν... Δεν εχω το crosswires αλλα απο φωτογραφίες στο internet μπορώ να πω οτι το hibiscus ειναι πιο εντονο και πορτοκαλι... Πάντως το crosswires φαίνεται πολύ ομορφο χρώμα και σιγουρα θα το κοιταξω οταν ξαναπεράσω απο την MAC!!! ;)

hhmm katalava!!!to crosswires na to deis sigoura!
einai teleio xrwma gia to kalokairi!!;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive