8.5.11

FOTD No.1

Είπα να ξεκινήσω μια καινούργια στήλη στο blog μου που λεγεται FOTD: Face Of The Day. Πολλες κοπελες μου ζήτησαν να τους δείξω ιδεες για μακιγιάζ και πως χρησιμοποιώ τα καλλυντικά μου. Οπότε αποφάσισα να κανω μικρά posts με διαφορα μακιγιαζ που κάνω...

Να πω απο την αρχή οτι δεν ειμαι Makeup Artist και δεν ισχυρίζομαι οτι ξερω τα παντα απο μακιγιάζ. Μ'αρεσει οπως σε ολες μας να μαθαίνω και να δοκιμάζω καινουργια πραγματα. Επισης να πω οτι μου αρεσει περισσοτερο το απαλο μακιγιαζ, αλλα μερικες φορές δοκιμάζω και κατι πιο έντονο. Ειμαι ανοιχτή σε οποιαδήποτε επoικοδομητική κριτική... be easy on me :)

To πρώτο FOTD είναι κάτι πιο έντονο απ'οτι συνηθίζω, αλλα ήταν τα γενεθλια του άντρα μου και θα βγαίναμε εξω, οπότε θεωρησα οτι είναι η καταλληλη ευκαιρία για να ξεκινήσω αυτή την ενότητα!











Προϊόντα που χρησιμοποίησα:

Πρόσωπο:
BB Cream by Skin79
Highlighter 'Pearl' by MAC
Liquid Blush No.6 by Make Up For Ever

Ματια:
Primer Potion in 'Sin' by Urban Decay
Naked Pigment by MAC
Omega σκια by MAC
Feline μολύβι σε μαυρο χρώμα by MAC
Blitz and Glitz Fluidline by MAC
Mascara Plush Lash by MAC

Χείλια:
Rouge Coco Shine 'Liberte' by Chanel


Ελπίζω να σας αρεσε ;)

7 comments:

Κερασία είπε...

Ouaou!!!!!!!!!!! Kala h roz stin akri tou matiou prods ti myti einai ola ta lefta!!!!!!!!!!!!!!Episis mou arese o tropos pou evales to mauro molyvi...akoma paleuw na kanw mia grammi tis prokopis!!!
Kala ekanes k tin 3ekinises ti stili auti.Allwste min 3exnas oti oles eimaste makeup artist tou eautou mas!!!!
xoxo

Patricia είπε...

very nice, i have highlight pearl of MAC is very very beautiful. I'll try do but i'll use the palette of Urban Decay Naked.

kiss and you look so pretty.
bye

Unknown είπε...

Χριστινάκι thumbs up! Πολύ φωτεινό και φυσικό! Καλά οι ΒΒ κάνει θαύματα η επιδερμίδα σου είναι τέλεια και αρκετά smooth! Επίσης πολύ καλό σχήμα φρυδιών και τέλειο κραγιόν! Μπορεί να μην είσαι MUA αλλά τα καταφέρνεις μια χαρά!Μπράβο!

Unknown είπε...

Σας ευχαριστώ ολες για τα καλα σας λόγια :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive