18.12.11

Οι 5 νικήτριες του διαγωνισμού της Garnier είναι....

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλες εσας που πήρατε μέρος στον διαγωνισμό της Garnier για τις 5 BB Creams!!! Όλες οι αναμνήσεις σας ήταν πολύ ομορφες και γλυκιές και σας ευχαριστώ που τις μοιραστήκατε μαζί μου! Τελικά δεν εχει σημασία που βρισκόμαστε... Οι μαγικές στιγμές με τους ανθρωπους που αγαπάμε και με τους φιλους μας είναι αυτές που κανουν ολα τα Χριστούγεννα ξεχωριστα!

Αφού λοιπόν επιβεβαίωσα οτι οι συμμετοχές είναι έγκυρες και μέσα στον καθορισμένο χρόνο, χρησιμοποίησα το site http://www.random.org/ για την επιλογή των νικητριών.

Έτσι λοιπόν οι 5 τυχερές που κερδίζουν απο μια BB Cream της Garnier στην απόχρωση 02-Light είναι:


ΠόπηΚ
Penny
ΕΥΘΥΜΙΑ
evi-22
jenny

Συγχαρητήρια !!!!

Σας έχω ήδη στείλει email και περιμένω την απάντησή σας με τις λεπτομέριες που χρειάζομαι για να σας στείλω το δώρο σας. Θα περιμένω μέχρι αύριο 19 Δεκεμβρίου 2011. Στην περίπτωση που δεν έχω νεα σας μέχρι τοτε, θα πρεπει να επαναλάβω την διαδικασία για να βγει άλλη νικήτρια.

Σας ευχαριστώ και πάλι που πήρατε μέρος, και εύχομαι σε όλους και αυτά τα Χριστούγεννα να είναι γεμάτα με υπέροχες στιγμές αγαπης και χαράς που θα θυμάστε για πάντα!

Merry Xmas!


bloglovin

6 comments:

Penny είπε...

Χριστινα σε ευχαριστουμε πολύ!

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Χριστινάκι να' σαι καλά, σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Είναι η πρώτη φορά που κερδίζω κάτι, λες να είναι σημαδιακό;;;

jenny είπε...

Σου έστειλα mail αλλά θέλω να σε ευχαριστήσω και από εδώ! Καλές γιορτές σε όλους! :)

Unknown είπε...

@ΕΥΘΥΜΙΑ
Ειμαι σίγουρη οτι το 2012 θα ειναι η καλύτερη χρονιά σου και θα σου φέρει πολύτιμους θησαυρούς!!! ;)
Nα εισαι πάντα καλά και να έχεις τα πιο τέλεια Χριστουγεννα!!

Stevista είπε...

Συγχαρητήρια σε όλες!! :D

evi-22 είπε...

ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ!ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΔΩΡΟ!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive