19.12.11

Cherry Culture: NYX Haul



Πριν μερικές εβδομάδες είχα κάνει αλλη μια αγορά απο το Cherry Culture. Ηθελα εδω και καιρό να πάρω τα Jumbo Pencils της NYX και επιτέλους τα πήρα, αφού το Cherry Culture τα έχει τώρα σε SALE!

Jumbo Pencils by NYX

Τα Jumbo Pencils ειναι λιγο χονδρα, κρεμμωδη μολύβια που τα χρησιμοποιείς ως βάση πριν τις σκιές σου. Απλώνονται πολυ ευκολα χωρις να χρειάζεται να τριβεις το βλέφαρο του ματιού σου, και κάνουν ολα τα χρώματα των σκιών να φαινονται πιο έντονα. Το Cherry Culture εχει 28 διαφορετικές αποχρώσεις απο αυτά τα μολύβια! Εγώ αγόρασα 5 βασικά χρώματα, και τωρα πιστεύω οτι έχω βαση για οτι χρώμα ή οτι ειδους μακιγιάζ θέλω!

Οι αποχρώσεις λοιπόν που αγόρασα είναι:

Black Bean
 
Black Bean Jumbo Pencil by NYX


Milk

Milk Jumbo Pencil by NYX


Horse Raddish

Horse Raddish by NYX


Slate

Slate Jumbo Pencil by NYX



Iced Mocha

Iced Mocha Jumbo Pencil by NYX

Τα Jumbo Pencils της NYX είναι ακόμη σε SALE στο Cherry Culture απο $4.50 σε $2.99 το καθένα, δηλαδή €2.30/μολύβι!

Επίσης αγόρασα και ένα ρουζ απο την εταιρεία NYX που ακουγα την Michele1218 απο το YouTube να μιλάει συνέχεια γι'αυτο!

Ειναι το Raisin:
Raisin Blush by NYX swatch

Και εχω να ομολογήσω οτι είχε δίκιο η Michele! Πολύ ομορφο plummy χρώμα, τέλειο για το χειμώνα! Ειναι το πρώτο ρουζ της εταιρέιας ΝΥΧ που αγοράζω και μπορω να πω οτι έχει καλό pigmentation και διάρκεια! Κόστισε $4.50 δηλαδή €3.45.

Τωρα άκουσα παλι απο την Michele1218 για το ρουζ Angel της ΝΥΧ καθώς και για τα lip liners που εχουν οτι ειναι πολυ καλα! Αχ Michele τι μου κάνεις!! Μου φαινεται πρεπει να σταματήσω να κοιτάζω video απο το YouTube γιατι θα με καταστρέψουν!!! lol

Εσεις εχετε δοκιμάσει καποιο προϊόν απο την εταιρεία NYX που σας αρέσει πολύ, και θελετε να μου το προτείνετε?

bloglovin

11 comments:

Sugarenia είπε...

Έχω πάρει κι εγώ δύο Jumbo pencils, το Cottage cheese (λευκό με glitter) και το Iced Mocha (καφέ-χρυσό-bronze). Στην αρχή προσπάθησα να τα βάλω απευθείας από το μολύβι και μετά με τα δάχτυλα, αλλά επειδή έχω λιπαρό δέρμα έκαναν crease σχεδόν απευθείας!

Απογοητεύτηκα λίγο, αλλά ξαναπροσπάθησα κάνοντάς τα buff με πινέλο κι είναι αρκετά καλύτερα.

Επίσης από NYX έχω πάρει ένα eyeliner (όχι τόσο καλής ποιότητας όμως) και δύο matte lip creams. Γενικά δεν έχουν σίγουρα την ποιότητα που έχουν άλλες μάρκες, αλλά για τόσο χαμηλές τιμές, είναι μια χαρά!

Stella είπε...

το μαυρο, το ασπρο/ασημι και το γκρι/ανθρακι ειναι πολυ ωραια!

xxx
Miss Starshiny

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Α, τώρα Χριστίνα θίγεις ένα μεγάλο θέμα: πέρα από τη Μακ, η οποία κατέχει ξεχωριστή θέση στη συλλογή μου, έχω φάει κόλλημα με την εν λόγω εταιρία και έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα. Έχω 60 σκιές τους (ξέρω-ξέρω, υπερβολική όπως πάντα), 11-12 jumbo pencils, κραγιόν, ρουζ, βάση προσώπου και ματιών, μολύβια χειλιών, eyeliner με ή χωρίς γκλίτερ, λιπγκλος κτλ. Εν ολίγοις έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα. Δεν μπορώ να πω ότι με απογοήτευσε κάποιο προϊόν, πλην των liquid crystal eyeliners και των studio liquid liners, τα οποία έχουν απαίσιο βουρτσάκι, που είναι ασταθές, σα τριχούλες μαζεμένες, οι οποίες μερικές φορές αντί να εναποθέτουν χρώμα, τραβούν γραμμές δημιουργώντας κενό. Άσε που τα liquid crystal eyeliners δημιουργούν σα μία ταινία χρώματος η οποία, τουλάχιστον σε εμένα, φεύγει πολύ εύκολα...

Τα υπόλοιπα έχουν πολύ καλή χρωματική απόδοση, ειδικά οι σκιές και τα ρουζ, ωστόσο θα πρέπει να τονίσω ότι έχω ξηρή επιδερμίδα οπότε όλα "μου κάθονται" καλά.

Τώρα ζήλεψα το raisin ρουζ που πήρες οπότε λέω να το χτυπήσω με την επόμενη αγορά που θα κάνω από τη συγκεκριμένη εταιρία. Αχ τι μου κάνεις...

glittermeup είπε...

I mia tin alli voithame na ginoume akoma pio megaliteres shopaholics !! :p xo

Ανώνυμος είπε...

Χριστινάκι,με γεια σου κορίτσι καλοφόρετα!!!!Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμη να αποκτήσω κάποιο από τα προιόντα τους,αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω.....φιλάκια κορίτσι, και καλή σου εβδομάδα.

Γειά σου Χριστινάκι,
έχω πάρει κι εγώ το Jumbo Pencil, το Milk, κυρίως ως highlighter κάτω από το φρύδι, μιας και το λιπαρό μου δέρμα το απαγορεύει οπουδήποτε αλλού!
Ωστόσο, από τη ΝΥΧ έχω πάρει και το αγαπημένο μου ρουζ, το οποίο είναι το natural!(το οποίο μοιάζει πολύ με το peach)Τέλος, έχω πάρει και μερικά cream blushes, τα οποία μου αρέσουν πολυ!

Olga είπε...

Χριστίνα, άσε κι εγώ το ίδιο έκανα με το που είδα sale και είχα υποσχεθεί να μην ψωνίσω για μία βδομάδα καλλυντικά... Πήρα διάφορα από ΝYX και Μilani. Το Angel να το πάρεις οπωσδήποτε, είναι φοβερό! Εν τω μεταξύ, έχω πάθει πλάκα με το Infinite eyeliner από Milani, είναι τόσο σταθερό και το χρώμα είναι απίστευτο! Who knew??

Rafalena είπε...

εχω ακουσει τοσα πολλα για αυτη την εταιρια.λενε οτι προϊόντα που ανταγωνίζονται τα MAC σε πολύ καλύτερη τιμή.Μαλιστα σε καποια forum εχω διαβασει ποιο χρωμα π.χ. σκια της ΝUX αντιστοιχει στη MAC.τα δειχνουν και με swatch και η διαφορα τους οντως ειναι απειροελαχιστη.

μεγια τα μολυβια και το ρουζ και καλοφορετα.

μαριλού είπε...

Ούτε καν είχα ακουστα την εταιρία αυτή αλλά τωρα με τόσα καλα λογια που ακούω (διαβάζω) θα τη δοκιμασω σιγουρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Eγώ είχα αγοράσει μόνο το σκούρο καφέ, αλλα αγόρασα ακόμα 3 jumbo pencils.
Επίσης, έχω γύρω στα 20 κραγιόν της σειράς round lipsticks, και περιμένω ένα black label.
Τα δε Mega Shine lipgloss είναι τέλεια!
Γενικά η Nyx είναι μια πολύ value for money εταιρία.
Ευχαριστώ για το Swatch :)

penny είπε...

γεια! εχω τετοιο χοντρο μολυβι , οχι της συγκεκριμενης εταιριας, και θα συμφωνησω οτι ειναι πολυ βολικο. ειναι πολυ μαλακο και πολλες φορες χρησιμοποιω μονο αυτο.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive