5.12.11

7 Days of Christmas: Day 1!

To νούμερο 7 ήταν πάντα και ακόμη είναι το τυχερό μου νούμερο! Δεν γνωρίζω το γιατί, αλλά το νουμερο 7 εμφανίζεται συνέχεια μπροστά μου και παντα για καλό σκοπό! Για να σας δώσω ενα παράδειγμα, τον γιο μου τον γέννησα στις 7 το πρωι (ακριβώς!), στις 7/4/2006 και τον ονομάσαμε Γιαννη που γιορτάζει στις 7 Ιανουαρίου!!!

Ετσι λοιπόν, μιας και εχουμε μπει και στο πνευμα των Χριστουγέννων, αποφάσισα να κανω το 7 Days of Christmas!


Για τις επόμενες 7 μέρες, και κάθε μέρα θα υπάρχει ενας διαφορετικός διαγωνισμός για διάφορα προϊόντα ομορφιάς! Θα ειναι είτε για προσφορές ή για προϊόντα που πιστεύω οτι θα σας αρέσουν, και πολλά απο τα οποία βρίσκονται συχνα στα αγαπημένα μου! Ο κάθε διαγωνισμος θα διαρκεί 24 ώρες απο την ωρα που θα αναρτησεται στο blog μου, και την επόμενη μέρα θα ανακοινώνεται το ονομα του νικητή ή της νικήτριας!

Eτσι λοιπόν ξεκινάμε την πρώτη μέρα του 7 Days of Christmas με δώρο:

7 κουπόνια για τα καταστήματα Sephora με έκπτωση 30% σε ολα τα προϊόντα Sephora!



7 τυχερές αναγνώστριες θα μπορέσουν να εκμεταλλευτούν την έκπτωση του 30% και να κάνουν τα ψωνια τους στα καταστήματα Sephora! Το κουπόνι ισχύει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2011 και είναι για προϊόντα της μάρκας Sephora.

Οδηγίες για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό

  1. Πρέπει να είσαστε follower μεσω Google Friends Connect.
  2. Το κάθε άτομο μπορεί να παρει μέρος μόνο μια φορά
  3. Το giveaway είναι ανοιχτό μόνο για την Ελλάδα. 
  4. Δεν υπάρχει όριο ηλικιάς, αλλα αν είστε κατω των 18 χρόνων θα πρεπει να παρετε την συγκατάθεση των γονιών σας για να μου δώσετε την διεύθυνσή σας. 
  5. O νικητής ή η νικήτρια θα βγεί μεσω random.org.
  6. O νικητής ή η νικήτρια θα ανακοινωθεί στο post της επόμενης ημέρας και θα τους δίνεται 48 ώρες για να απαντήσουν στο email μου ώστε να τους στείλω το δώρο τους. Σε περίπτωση που δεν μου απαντήσουν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρεπει να βγάλω νεο νικητή, πάλι μεσω random.org.

11 comments:

Ανώνυμος είπε...

Χριστίνα μου,καλή σου εβδομάδα κορίτσι!!!!Τέλεια η ιδέα σου....και μου αρέσει το πόστ,για το 7!!!!ΤΕΛΕΙΟ.Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια,δυστυχώς όμως, όχι ευχαριστώ δεν θα πάρω, διότι μετά θα ψάχνω για σπίτι να μείνω γιατί θα με έχει διώξει ο άντρας μου,αν ξαναπώ ότι πάω sephora!!!Μα να μην καταλαβαίνει πως κάνω επένδυση!!!χαχαχαχα....Φιλάκια γλυκιά μου...

mariza είπε...

Πολύ ευγενικό από μέρους σου! Ωραίος ο διαγωνισμός. Sephora κουπονάκια εγώ έχω οπότε θα περιμένω τους επόμενους, μην τα στερήσω από κοπέλα που τα θέλει. ΥΓ: Το 7 είναι το τυχερό νούμερο και της αδελφής μου. Μήπως είσαι κι εσύ ψαράκι στο ζώδιο όπως εκείνη? Χεχε. Φιλιά.

Unknown είπε...

@Natasa makeup-nails
Kαλή εβδομάδα και σε σένα Νατάσσα μου!! Αμαν αυτοί οι άντρες να μην μας καταλαβαίνουν!!!! lol Κοιτα τα post για τις επόμενες μέρες που θα έχει πολλά δωράκια! ;)

Unknown είπε...

@mariza
Εγώ ειμαι διδυμάκι!! ;)

Claire D. T είπε...

Τι όμορφη σκέψη!! :) Μπράβο κοπέλα μου!!
Έτσι και αλλιώς μέσα στις γιορτές έλεγα να πάω από τα Sephora οπότε μακάρι να κερδίσω!!

Καλή εβδομάδα
Φιλιά
Claire

aaaaaaaa...wste gi auto to christina77!!!
teleioooss diagwnismos!;)

CuteandGirlyDMS είπε...

bravo εξαιρετικη σκεψη! και ο διαγωνισμος τα σπαει! συνεχισε ετσι! ;)

Ανώνυμος είπε...

Μας βάζεις για τα καλά στο κλίμα των γιορτών! Ευχαριστούμε!

Daphne είπε...

Πολύ ωραία η σκέψη για τα δωράκια Χριστίνα, ευχαριστούμε!! :)

Marianna είπε...

Pw pwwwwwwww, ti teleio! trelenomai gia to sephora kai ta proionta tous, uperoxo to dwro sou, kai fantazomai k ola ta alla tha einai uperoxa, mia erwthsh mono (ligo xazh erwthsh) to kouponi tha to paralavoume apo sena, mesw taxudromeiou-elta, h tha to ektupwsoume mesw internet( merika site to dinoun etsi gia auto rwtaw)....
kai pali euxaristoume, makiaaaaaaa
mpainwwwwwwwwwww enter enter enter

Unknown είπε...

@Marianne M.
Το κουπονι θα σας το στείλω εγω μεσω ταχυδρομείου! :)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive