16.12.11

BB Cream by Garnier - Review and Giveaway!!!

Πριν 2-3 βδομάδες η Garnier μου έστειλε να δοκιμάσω την καινούργια BB Cream της εταιρείας! Ομολογώ οτι χάρηκα πολύ, γιατί θα ήθελα να βρω μια BB Cream που να ειναι οικονομική, καλης ποιότητας και να μπορώ να την αγοράζω εδώ στην Ελλάδα.

Για οποιον δεν γνωρίζει, οι BB Creams είναι η συντομογραφία για τις Beblesh Balm Creams (ή Blemish Balm Creams). Δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά στην Γερμανία για τους ανθρώπους που είχαν κανει πλαστικες εγχειρήσεις στο πρόσωπο ή είχαν κανει chemical peals και ήθελαν κατι που να καλύπτει τα σημάδια και να βοηθάει το δερμα να επουλωθεί πιο γρήγορα. Τα τελευταία χρόνια, οι ΒΒ Creams χρησιμοποιούνται απο πολλούς ανθρώπους για τις ιδιότητές που έχουν στην ανανέωση του δερματος και στην πολύ φυσική κάλυψη που προσφέρουν. Χρησιμοποιούνται πολύ απο celebrities στην Κορέα και εχουν γίνει πολύ δημοφιλείς στην Κίνα, το Hong Kong και γενικότερα στην Ασία. Οι BB Creams έρχονται σε πολλές διαφορετικές φόρμουλες. Αλλες ισχυρίζονται οτι λευκαίνουν το δέρμα, αλλες οτι είναι κατα της ακμής ή των ρυτίδων και αλλες ισχυρίζονται οτι 'σβηνουν' τα σημαδια που μπορει καποιος να εχει στο πρόσωπο και κανουν την επιδερμίδα του να φαίνεται πιο ομοιόμορφη.


BB Cream by Garnier in 02-Light


H BB Cream της Garnier ισχυρίζεται οτι ενυδατώνει, προσφέρει άνεση στην επιδερμίδα, προστατεύει απο τις ακτίνες UV και καλύπτει από τα σημάδια της κούρασης, τη θαμπάδα, τις λεπτές γραμμές, τις ατέλειες και τα σημάδια. Περιέχει παράγωγο Βιταμίνης C, μεταλλικά χρωστικά στοιχεία και UVA/UVB SPF 15. Έρχεται σε 2 αποχρώσεις (02-Light και 03-Medium) και η συσκευασία είναι ένα squeezy tube των 50ml.

BB Cream by Garnier in 02-Light

Συστατικά:

AQUA/WATER, ISONONYL ISONONANOATE, ISOHEXADECANE, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., PEG-20 METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, METHYL GLUCOSE SESQUISTEARATE, CETYL PALMITATE, NYLON-12, CYCLOHEXASILOXANE, PROPYLENE GLYCOLE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, STEARYL ALCOHOL, ARGILLA/MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, CAPRYLYL GLYCOL, LITHIUM MAGNESIUM SODIUM SILICATE, DISODIUM EDTA, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, LIMONENE, CAFFEINE, ASCORBYL GLUCOSIDE, BENZYL ALCOHOL, GERANIOL, CELLULOSE ACETATE BUTYRATE, POLYPHOSPHORYLCHOLINE GLYCOL ACRYLATE, CITRAL, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE/AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, POLYNINYL ALCOHOL, SODIUM CHLORIDE, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM HYALURONATE [+/- MAY CONTAIN CI 77891/ TITANIUM DIOXIDE, CI77491, CI 77492, CI 77499/ IRON OXIDES].


Οταν πήρα την BB Cream της Garnier είδα οτι έρχεται σε 2 αποχρώσεις. Φαίνεται δηλαδή σαν foundation, και όχι σαν τις περισσότερες ασιατικές BB creams που δεν εχουν χρώμα. Αυτό θα καθησυχάσει και τις κοπέλες που ανησυχουσαν για την "γκρί μασκα" που δημιουργουν συνήθως οι BB Creams πριν ομοιογενοποιηθουν με το χρώμα του προσώπου. Διάλεξα λοιπόν την 02-Light, καθώς η 03-Medium μου φάνηκε πολύ σκουρα για την επιδερμίδα μου. Με προβλημάτισε λιγο το γεγονός όμως, και ήθελα να δω κατα πόσο θα ταιρίαζει με το δικό μου χρώμα. Ειχα συνηθίσει μεχρι τωρα να χρησιμοποιώ μια BB Cream χωρίς χρώμα, οπότε δεν ήξερα αν το colour match θα ήταν καλο. Προς μεγάλη μου έκπληξη λοιπόν, το χρώμα ταιριαξε απολυτα με το δικο μου.

BB Cream by Garnier swatch

Μολις την πρωτοδοκίμασα, προσεξα πρώτα την υφή της κρέμας που ειναι πηκτη σαν mousse και απλωνόταν αρκετά εύκολα. Το δευτερο που παρατήρησα, ήταν η μυρωδιά της που είναι αρκετά έντονη (για τα δικά μου δεδομένα) και δεν μου άρεσε... Δεν είναι άσχημη η μυρωδια - είναι η γνωστη μυρωδιά των προϊόντων της εταιρείας Garnier με την fruity/flowery scent. Aπλα δεν θεωρώ οτι είναι απαραίτητη σε ένα καλλυντικό προσώπου. Να πω εδω οτι, λογω του προβλήματος ακμης που παρουσίασα, είμαι πολύ επιλεκτική στο τι βαζω στο πρόσωπό μου  και προσπαθώ να αποφεύγω οτιδήποτε με άρωμα. Επίσης πρόσεξα στα συστατικά οτι περιέχει alcohol... και πάλι προβληματίστηκα ως προς το γιατί μια κρεμα προσώπου θα πρεπει να περιέχει alcohol μέσα στα συστατικά της??

Την πρώτη φορά που εφάρμοσα την BB Cream της Garnier, την άπλωσα με τα χέρια μου σαν κρέμα. Αν και απλώθηκε εύκολα, παρατήρησα οτι αφηνε καποιες γραμμές στο πρόσωπό μου.


BB Cream by Garnier - εφαρμογή με τα δάχτυλα

Ετσι δοκίμασα να την αντιμετωπίσω σαν foundation, και την απλωσα με το πινέλο F80 της Sigma. Το αποτέλεσμα ήταν 10 φορές καλύτερο!!

BB Cream by Garnier - εφαρμογή με το πινέλο F80 by Sigma

Όσο για την κάλυψη μπορώ να πω οτι είναι αρκετά ελαφριά σαν tinted moisturiser. Bεβαια, αναφέρει στο πακέτο οτι για μεγαλύτερη κάλυψη μπορεις να απλώσεις και δευτερη στρωση. Αλλα, για να ειμαι ειλικρινής περιμένω να εχω το επιθυμητό αποτέλεσμα με την πρωτη φορα!

Εφαρμογή της BB Cream by Garnier (Before and After)

Στη αριστερή φωτογραφία ειμαι εγω σε ολο μου το μεγαλείο χωρίς τιποτα στο πρόσωπό μου παρα την ενυδατική μου! Οπως βλέπετε εχω μαυρους κύκλους, πολλες φακίδες, κοκκινίλες γυρω απο την μύτη και αρκετά σημάδια στο πιγουνι απο την ακμή που πέρασα - μια ομορφιά δηλαδή!!!

Στην δεξιά φωτογραφία ειμαι πάλι εγω (hello!) μετά την εφαρμογή της BB Cream by Garnier. Μπορω να πω οτι υπάρχει αρκετή μείωση στους μαυρους κύκλους και στις κοκκινίλες, αλλα φαίνονται ακόμη οι φακίδες καθώς και τα σημάδια στο πιγουνι. Θα ήθελα λοιπον λίγο παραπάνω κάλυψη απο αυτο το προϊόν... Τα σημεία που ήθελα παραπάνω κάλυψη τα κάλυπτα με λιγο concealer.

To τελείωμα αυτης της BB Cream είναι αρκετά dewy (λαμπεις Λαμπη μου!). Αλλα, εγω συνήθως εβαζα και πουδρα απο πάνω για να διαρκεί περισσότερο, και ετσι κάλυπτα τα σημεία που δεν θελω να γυαλίζω οπως το μετωπο,  τη μύτη και το πιγούνι. Βεβαια να σημειώσω εδω οτι το δέρμα μου ειναι κανονικό με ορισμένα λιπαρα τμήματα, και γι' αυτο ισως να χρειάζομαι περισσότερο την πουδρα. Πιστευω οτι αυτο το προϊόν θα ειναι τελειο για κανονικές προς ξηρές επιδερμίδες, γιατι ειναι super ενυδατικο.

Γενικά λοιπόν πιστεύω οτι είναι μια αρκετά καλή προσπάθεια της Garnier στην δημιουργια της πρωτης στους BB Cream και σε καλή τιμή! Τα μόνα παράπονα που είχα ήταν για το άρωμα, το alcohol και θα ήθελα λίγο περισσότερη καλυψη. Επισης πιστεύω οτι θα μπορούσε να εχει λίγο πιο μεγάλο SPF γιατι, ειδικά το καλοκαίρι, θελω μεγαλύτερη προστασία απο τον ήλιο!

Την BB Cream της Garnier μπορείτε να την βρείτε στα καταστήματα Hondos, κατα την διάρκεια του μήνα του Δεκεμβρίου. Απο τον καινούργιο χρόνο όμως, θα ειναι διαθέσιμή σε ολα τα καταστήματα καλλυντικών. Kοστίζει €9.99.

Ήρθε η ώρα ομως για άλλο ένα giveaway!! Η εταιρεία Garnier μου έστειλε άλλα 5 κουτιά απο την BB Cream τους για τα να δώσω σε 5 τυχερες αναγνώστριες του blog μου!!

Το μονο που έχετε να κάνετε ειναι να αφήσετε ένα σχόλιο σε αυτό το post  και να μου πείτε μια όμορφη ανάμνηση που έχετε απο περασμένα Χριστουγεννα!

Μην ξεχάσετε να αφήσετε και το email σας για να μπορεσω να επικοινωνήσω μαζί σας ;)

Για παράδειγμα, μια από τις πιο όμορφες Χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις που έχω, ήταν οταν μου έκανε έκπληξη ο άνδρας μου και πήγαμε στο Παρίσι! Μαγευτική πόλη που είναι ακόμη πιο ονειρεμένη τα Χριστούγεννα με ολους τους στολισμούς και τα λαμπιόνια! Πραγματικά περάσαμε υπέροχα!

Ο διαγωνισμός ισχύει μέχρι το Σαββατο 17 Δεκεμβρίου 2011 (23:59 ώρα Ελλάδος).

Οδηγίες για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό
  1. Το κάθε άτομο μπορεί να παρει μέρος μόνο μια φορά
  2. Το giveaway είναι ανοιχτό μόνο για την Ελλάδα. 
  3. Δεν υπάρχει όριο ηλικιάς, αλλα αν είστε κατω των 18 χρόνων θα πρεπει να παρετε την συγκατάθεση των γονιών σας για να μου δώσετε την διεύθυνσή σας. 
  4. Oι 5 νικητές θα βγουν μεσω random.org.
  5. Oι 5 νικητές θα ανακοινωθούν στο post της Κυριακής (18/12) και θα τους δίνεται 24 ώρες για να απαντήσουν στο email μου ώστε να τους στείλω το δώρο τους. Σε περίπτωση που δεν μου απαντήσουν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρεπει να βγάλω νεο νικητή, πάλι μεσω random.org.

Good Luck ;)

69 comments:

nora Dal είπε...

στο χωριο με την οικογενεια..ξενερα αλλα ηταν τουλαχιστον κατι διαφορετικο!!!:Ρ

CuteandGirlyDMS είπε...

Χριστινάκι μου τελειο ποστ!
λοιπον δυο πραγματα έχω να σου πω.

1ον αυτη η bb cream σου παει πιο πολυ από την άλλη που μας ειχες δείξει. ειναι πιο κοντα στο χρώμα σου αν κ μου φαινεται λιγότερο καλυπτικη.. μπορει ομως να κάνω κ λαθος.

2ον η ομορφη αναμνηση μου απο τα χριστουγεννα ειναι μαλλον το πρωι τον χριστουγενων που τρωμε ολοι μαζι πρωινο διπλα στο τζακι! με τα φωτακια του δεντρου ανοιχτα!!!!

Καλες γιορτες να εχουμε!!!!!!!!!!!!!!

krystalllyc είπε...

ligo gkrinia thimame apo ta persina xristoygena alla doksa to theo ola kala perasame oraia !!!elpizo to idio kai fetos xoris gkrinia

Unknown είπε...

Thanks για το giveaway Χριστινα!! Η αγαπημενη μου αναμνηση η μαλλον καθιερωμενη αγαπημενη αναμνηση ειναι το πρωινο ξυπνημα κ η ολη ετοιμασια για το μαγειρεμα, να καθετε ολη η οικογενεια περιμενοντας μεχρι το μεσημερι πινοντας καφεδακι κ τρωγωντας καποιο Χριστουγεννιατικο γλυκακι. Μου αρεσει αυτη η ρουτινα του Χριστουγεννιατικου πρωινου!

Δεσποινα είπε...

Μια ωραια αναμνηση ηταν πριν απο αρκετα χρονια οταν περασαμε Χριστουγεννα στο Λονδινο και τρελαθηκαμε με το στολισμο εκει και με τα καταστηματα που ηταν φανταστικα!

Iliahtida είπε...

Η ωραιότερη ανάμνηση ήταν όταν αρκετά χρόνια πριν, είχα περάσει τις γιορτές στην Καστοριά με πολύ καλή παρέα και πολύ χιόνι!!!!!!
Καλές γιορτές στην Χριστίνα και σε όλη την παρέα εδώ!

myStickland είπε...

Tα ωραιότερα Χριστούγεννα ήταν αυτά που πέρασα-για τελευταία φορά- με τους αγαπημένους μου γονείς(που δεν υπάρχουν πια!)

Δέσποινα είπε...

Το Σάββατο 17 (αύριο δλδ ) είναι τα γενέθλιά μου,ελπίζω να είμαι τυχερή!Όμορφη ανάμνηση από τις περσινές γιορτές είναι η ανταλλαγή δώρων και η παρέα με την αδερφή μου, είχα πολύ καιρό να τη δω και χάρηκα που ήρθε και κάναμε μαζί Χριστούγεννα. Φέτος δυστυχώς θα είμαστε χώρια.

Ανώνυμος είπε...

'Αλλη μια ωραία σου ανάρτηση! Τα Χριστούγεννα που θυμάμαι πιο έντονα ήταν τα πρώτα της κόρης μου που την κρατούσα αγκαλιά και κοιτούσαμε τα φωτάκια του δέντρου (έχει πάει 8 και ακόμα το κάνουμε).
καλές γιορτές!

Vicky A. είπε...

egw 8umamai pou otan hmoun mikroterh ka8omastan me th mama kai thn aderfh mou gyrw apo to xristougenniatiko dentro kai legame tragoudakia...

Πόπη Κ είπε...

H πιο όμορφη ανάμνηση μου από τα χριστούγεννα είναι πέρισυ που τα πέρασα για πρώτη χρονιά με τον γίο!!! Τον είχα αγκαλιά και τον νανουρίζα με χριστουγεννιάτικα τραγούδια!!!

:):)
xxxmm,xristougenna me thn mhtera mou kai prwtoxronia me to agori mou!
wraia htan!

Daphne είπε...

τα αγαπημένα μου χριστούγεννα ήταν του 2000, τα πρώτα του μικρού μου αδερφού τα οποία τα περάσαμε κλασικα στο χωριο. το highlight της βραδιάς ήταν οτι με πιάσαν την ώρα που πηγα να μπουκώσω το μωρο με τσουρέκι (ημουν μικρό δεν ήξερα :ρ) αξέχαστα χριστούγεννα! :)

iliana είπε...

Όλα τα Χριστούγεννα που πέρασα ως παιδί είναι αγαπημένες αναμνήσεις.. σ'ευχαριστούμε για το Giveaway!

ilianarep@gmail.com

Olga είπε...

Να στολίζω το δέντρο με τον αδερφό μου, να σπάμε σίγουρα 2-3 μπάλες και να το ρίχνουμε στο τραγούδι! Κάθε χρόνο τα ίδια!!!

peggyilia είπε...

τα τελευταια Χριστουγεννα με τον μπαμπα μου το 94....και απο το 2007 που εγινα μαμα μονο καλες αναμνησεις εχω με τις κορες μου καθε Χριστουγεννα

Penny είπε...

Χριστουγεννα..μικρουλα με τους γονεις μου στο πατρικο.. Να ξυπναω τη νυχτα και να κανω ησυχια μηπως και ακουσω τον Αη Βασιλη να βγαινει απο το τζακι..Αυτο θυμάμαι! Και νοσταλγώ εκεινες τις εποχες..

Σχετικα με την BB, επειδη πήγα προσφατα στην Κορεα (ο φιλος μου για δουλεια, εγω για διακοπες χεχε) γυρισα πισω με πολλές ΒΒ creams. Εκει εχουν μεγάλη μανια με αυτα.. Αγορασα λοιπον απο Missha, TonyMoly με σαλιγκαρι, Skin79 (οχι την ροζ που ειχες και εσυ Χριστινα, αλλα την χρυση), EtudeHouse, Ηanskin και αρκετες ακομα. Εκει ειναι παμφτηνες (~ 7-8 ευρω..μονο αυτη με το σαλιγκαρι εκανε λιγο πιο πανω) και τωρα ειμαι στη φαση που τις τεσταρω.. Παντως καλη η καινοτομια της Garnier..Επιτελους BB και στην Ελλαδα!

Beauty in Crisis είπε...

Χριστουγεννα στη Συρο με τους γονεις μου..διπλα στη θαλασσα, με στολισμενα μαγαζια κ τραπεζακια εξω απ'το καθενα με γλυκα, ποτα, ξηρους καρπους...χαρουμενα προσωπα.. Πολλη ζεστη ατμοσφαιρα!

Ευχαριστουμε για το διαγωνισμο!
Καλη επιτυχιααα;-)

Ecori είπε...

xristougenna sto spiti me filous apo to sxoleio kai xenuxti mexri to xhmeroma

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Εμένα πάλι βρε Χριστίνα μου άρεσε η άλλη BB cream επάνω σου...Παρίσι ε;;;Τέλεια, αχ αυτός ο άνδρας σου και που δε σε πάει!

Αγαπημένη ανάμνηση είναι από τα παιδικά μου χρόνια όπου χαλούσαμε με την αδελφή μου τις βασιλόπιτες για να βρούμε το φλουρί και μετά για να μην τα ακούσουμε τα ρίχναμε στο μικρό μας αδελφό (12 και 10 χρόνια μικρότερος από μας αντίστοιχα). Ε, μοναχογιός και μάλιστα μικρός, καταλαβαίνετε...η μαμά του είχε αδυναμία!!!

Μμμμμ... Η πιο όμορφη αναμνηση Χριστουγέννων είναι νομίζω πρίν 2 χρόνια στο χωριό μου πρός Γρεβενα...είχε ρίξει τόοοοοσο χιόνι που απλά δεν βρίσκαμε το αμάξι...και ''αποκλειστήκαμε'' μέσα στο σπίτι με Τζακάδα και τα σχετικα....

Marianna είπε...

Μμμμμ...η πιο όμορφη ανάμνηση μου πρέπει να είναι οι διακοπές στη μακρυνίτσα με την οικογένεια μου, ήταν πραγματικά μαγευτικά, το μέρος έμοιαζε βγαλμένο από παραμύθι. Μέναμε σε ένα παραδοσιακό μικρό σπιτάκι το οποίο το λάτρεψα, αφού δεν έλεγα να σταματήσω να βγάζω αναμνηστικές φωτογραφίες..
Πάντως να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ μιας και έκανες τόσα πολλούς διαγωνισμούς τελευταία και πάλι μας σκέφτεσαι όμως και θες να μας χαρίζεις πραγματάκια, ευχαριστούμε...

Sofia G. είπε...

ΧΜΜΜ... ΠΡΟΠΕΡΣΥ ΗΤΑΝ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.. ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΜΕ ΤΝ ΚΟΛΛΗΤΗ Μ.. 10 ΜΕΡΕΣ ΒΟΛΤΕΣ, ΧΑΡΑ, ΨΩΝΙΑ.. ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Τα πιο όμορφα Χριστούγεννα ήταν του 2000 που είχα τον γιό μου 2 μηνών,και που καθόταν και κοιτούσε τόσο περίεργα τα φωτάκια λες και έβλεπε κάτι μαγικό!!! Υπέροχες αναμνήσεις...ευχαριστούμε Χριστινάκι,πολύ ωραίο δώρο!!! Φιλάκια,κορίτσι...

Yiota71 είπε...

Αγαπημένα Χριστούγεννα στο Παρίσι το 2000 με ωραία παρέα, ατελείωτη σαμπάνια που έπινες στο δρόμο, χιλιάδες λαμπιόνια, και βροχή από πυροτεχνήματα !!!

Δεν έγινε κάτι ιδιαίτερο πέρσι τα Χριστούγεννα, αλλά τα Χριστούγεννα του 2005 ήταν οι πρώτες γιορτές στο σπιτάκι ΜΟΥ!

Angelina
lagadinoua@yahoo.gr

smugnificent είπε...

Έχω περάσει πολλα όμορφα Χριστούγεννα αλλά αυτά που δε θα ξεχάσω ποτέ είναι της παιδικής μου ηλικίας. Στο χωριό κάπου εκεί στα 6-7 μου, με μισό μέτρο χιόνι να έχω εκεί όλους τους δικούς μου ανθρώπους. να παίζω χιονοπόλεμο, να φτιάχνουμε χιονανθρώπους. Και η πρωτοχρονιά ήταν ακόμη πιο μαγική με όλους τους να κάνουν τα πάντα για να πιστέψω πως με βρήκε ο Αη-Βασίλης! Υπέροχα

www.ourwalkingclosetssecrets@gmail.com

θέλω πολύ να την δοκιμάσω την ΒΒ cream την ψάχνω από την πρώτη μέρα αλλά δυστυχώς δεν έχει έρθει Θεσσαλονίκη ακόμη

Alkistis είπε...

εγω οταν ειχα παει στο Χονγκ Κονγκ για δουλεια γιατι δεν ηξερα τις BBcreams?? τελος παντων με τοσο τρεξιμο που ειχαμε ριξει εκεινες τις μερες σε εκθεσεις και να το ξερα δε νομιζω να το σκεφτομουν...

εγω εχω της clinique City Block Sheer Oil-Free Daily Face Protector SPF 25 αν και δεν ειναι BBcream εχει spf (αν και κυκλοφορει 40 στην Ελλαδα δεν υπαρχει σκεφτομαι να το παραγγειλω απο το σαιτ derma... (απο σενα το ειδα) κια μου αρεσει η καλυπτικοτητα του και οτι επειδη μαλλον εχουμε ιδια επιδερμιδα μικρη με λιπαρη με ενυδατωνει για καλοκαιρι....

οσο για την αναμνηση τα Χριστουγεννα στο χωριο...

alkistisvarlami(at)yahoo(dot)com

xrisoulitsa είπε...

itan poly oikogeneiaka xristougenna alla ok!

x.risoulitsa@hotmail.com

Despoinaki είπε...

Το έχω ξαναπεί, αλλά ευχάριστη ανάμνηση για εμένα ήταν τα μοναδικά χριστούγεννα που πέρασα σε ένα χωριό στο τέρμα του πουθενά παρέα με τους πολυαγαπημένους μου παππούδες που έβλεπα σπάνια λόγω μετακομίσεων μπαμπά και το ότι μας τράβαγε πάντα στην κρήτη που ήταν η δική του οικογένεια... τους λάτρευα, ήταν ο πιο καλούς παπούς και γιαγιά του κόσμου, δε ζουν πια, μου λείπουν πάντα και δε θα τους ξεχάσω ποτέ..

Stella είπε...

Τα πιο ομορφα Χριστουγεννα τα περασα περσι στο χωριο μου με ολη την οικογενεια και τους ανθρωπους που αγαπω!

jenny είπε...

Τέλειο δώρο! Θυμάμαι τις στιγμές με φίλους δίπλα στο τζάκι παίζοντας επιτραπέζια!

jenny είπε...

ξέχασα το email μου! λοιπόν, jennoulanew@hotmail.com

alelpida είπε...

Όταν γέννησα τον γιό μου.
alelpida@hotmail.com

ΚΑΤΕΡΙΝΑ είπε...

Πέρυσι που έκανα χριστούγεννα και πρωτοχρονιά στο Άμστερνταμ!!!Με τον αντρούλη μου κι ένα φιλικό μας ζευγάρι.Περάσαμε απίθανα!!!!!!!!
papinoula@hotmail.com

foteini83 είπε...

Η ωραιότερη χριστουγεννιάτικη ανάμνηση είναι η περσινή ,όπου γυρίσαμε με τον γιο μας από το μαιευτήριο.Τον βάλαμε με την καλαθουνα κάτω από το δέντρο ,σαν τον μικρό Χριστουλη ηταν!Το καλύτερο δώρο και ανάμνηση που θα κρατώ για πάντα.Μπράβο Χριστινακι πολύ ωραίο θέμα! fkuriazi@hotmail.gr

Anna Leon είπε...

Σ' ευχαριστούμε για το δωράκι, θα ήθελα να το δοκιμάσω...ειδικά τη light απόχρωση.

Τώρα όσον αφορά τις αναμνήσεις Χριστουγέννων...χμμμ...νομίζω ότι τα πιο όμορφα Χριστούγεννα που πέρασα ήταν το 2008 όταν μαζευτήκαμε 10 λατρεμένοι φίλοι και έτσι αυθόρμητα φύγαμε για ένα 4ημερο στο χωριό. Οι δουλειές, τα στολίσματα και όλα τα απαραίτητα γίναν στο πι και φι...μετά τζάκι στο φουλ, κρασάκι, παιχνίδια, ιστορίες και πολλά πολλά γέλια.Δεν ξέρω αν ήταν αυτό το αυθόρμητο, ο καιρός που μας έκανε τη χάρη και άρχισε να χιονιζει παραμονή, οι γιορτές ή εμείς που είχαμε τρελά κέφια αλλά ήταν υπέροχα!!!

Εύχομαι να έχεις καλές γιορτές εσύ και όλες οι αναγνώστριες σου...Καλά Χριστούγεννα κορίτσια!!!

tina είπε...

Τα καλυτερα Χριστουγεννα ηταν οταν πηγα με το αγορι μου στο χωριο του επανω στο βουνο και ολα ηταν χιονισμενα και πανεμορφα. Τα καλυτερα Χριστουγεννα της ζωης μου ηταν αυτα. ΥΓ Τελειο giveaway Χριστινακι.
ti-1-na@hotmail.com

Anna Leon είπε...

Συγνώμη...ξέχασα να αφήσω το E-mail

leontaridou@hotmail.com

Claire D. T είπε...

Μμμ.. Θα έλεγα ότι ήταν τα Χριστούγεννα του 2007. Ήμουν 3η λυκείου και ήταν η τελευταία χρόνια που κάναμε όλη η παρέα του σχολείου μαζί Χριστούγεννα!!!
Ήταν πανέμορφα και μου έχουν λείψει τέτοιες στιγμές..

μου αρεσε παρα πολυ το review σου!κ πραγματικα οι αποψεις μας ειναι στα ιδια επιπεδα!Γενικα ειναι πολυ καλη πρωτη προσπαθεια..λιγο ακομα καλυψη κ θα μου αρεσε παρα πολυ!!

ps μη με λαβεις υπ'οψιν στο giveaway!

xxx

sophie είπε...

Πολυ ενδιαφερουσα αυτη η κρεμα,που εχει και λιγο χρωμα μεσα,ενω παραλληλα ειναι και θεραπευτικη για το προσωπο..!!
Ωραια αναμνηση Χριστουγεννων ηταν οταν πηραμε προπερσυ το εξοχικο μας και καναμε εκει διακοπουλες,με τζακι κλπ κλπ..!!
φιλακια πολλα!!

Anastasia είπε...

Γεια σου! thanks για το giveaway!
παρακολουθω εδω και καιρο το μπλογκ σου και μου αρεσει πολυ!
τα περσινα Χριστουγεννα ηταν σκετη ξενερα :/ ελπιζω τα φετινα να ειναι καλυτερα 8)
φιλακια!

vicky είπε...

Oi wraioteres anamnhseis einai apo ta paidika mou xronia pou xenhxtousa perimenontas ton Ai Vasilh na mou ferei to dwro mou kai olo me epiane o ypnos ton kanape.
Email butterfly_vasilikh@yahoo.gr

My blueprint είπε...

Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω μία BB cream!!
Υπέροχα Χριστούγεννα έχω περάσει στο Εδιμβούργο, με το σύζυγο (τότε δεν ήταν), φοιτητές! Άλλη μαγεία οι χώρες της Βορειας και Κεντρικής Ευρώπης.
Καλό βράδυ

tereza k είπε...

xristougenna 2008 me thn kollhth mou sth syro!!!

Rena S είπε...

Χριστουγεννα..μικρουλα με τους γονεις μου στο πατρικο.. μηπως και ακουσω τον Αη Βασιλη να βγαινει απο το τζακι..Αυτο θυμάμαι! Και νοσταλγώ εκεινες τις εποχες..

EYDOXIA είπε...

ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 1999 ΣΤΗ ΡΟΔΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ.ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΟΝΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΤΟΤΕ ΚΟΡΗ!!ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ!!!

dorador είπε...

τα Χριστουγεννα 2005 που παντρευτηκα .ηταν τα μονα που δεν καταλαβα λογω αγωνιας και προετοιμασιων για τον γαμο...

evi-22 είπε...

apokleismenh sto xwrio mou!xristougenna toy 2009!wraia htan!

evi-22 είπε...

ksexasa na valw to mail mou evi-21@windowslive.com

mary2002do είπε...

Τα αγαπημένα μου Χριστούγεννα είναι το προπέρσινα τα πρώτα Χριστούγεννα με τον γιόκα μου ,ήταν η χρονιά που ήρθε στη ζωή μου και σίγουρα θα έχω πολλά όμορφα Χριστούγεννα ακόμα..
mary2002do@hotmail.com

Rafalena είπε...

μαλλον δεν προλαβα,αλλα δεν πειραζει.
Αγαπημενα Χριστουγεννα περασα το 2007 στη Ναπολη της Ιταλιας.

elenatriant@yahoo.gr

Natasha K είπε...

Πέρυσι στην ορεινή κορινθια στο χωριό της γιαγιάς με την οικογένεια μου!!!

Aggelikh είπε...

To 2010 Stan Araxwva me to agori mou!poli romantics!!!

AnastasiaPa είπε...

Το 2009 εκδρομή στη Disneyland οικογενειακών απίθανα!




billtr91@gmail.com

Elenineraidoula είπε...

Persi στην Αθήνα με τις κολλητες μου!!!μπουζουκια μέχρι το πρωί !!

AggelBarbie είπε...

To 2010 sto χιονισμένο Bansko me filous!!

tania είπε...

To 2004 με φίλους στην Αράχωβα !
ouranos0@gmail.com

Olga Ristani είπε...

Παρονη Χριστουγεννων στο χωριο μα τον παππου και την γιαγια,με 1.5 χιονι και με τον θειο μου ντυμενο με μια στολη του ΑιΒσιλη...κι εγω φυσικα να του τραβαω τα γενεια...Υπεροχα παιδικα χρονια.




olgaristani@yahoo.gr

Felicia Cyaniris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΝΑΤΑΣΑ είπε...

Τα καλυτερα μου χριστουγεννα; Πρόπερσυ, μόλις είχα γνωρίσει ένα ψηλό, μελαχρινό άντρα και ότι είχαμε ερωτευτεί και φυσικά τα χριστούγεννα ήταν όλο μαγεία, σαν τα χαζα που βλεπεις στις ταινίες. Ευτυχώς αυτός ο άντρας με άντεξε και είμαστε ακόμα μαζί χαχαχα
n1383at@gmail.com

Μια ωραία ανάμνηση ήταν πριν από αρκετά χρόνια,όταν είχα πάει στην Ιταλία με την μητέρα μου και την αδερφή μου.Η Ρώμη τα Χριστούγεννα είναι φανταστική,λαμπάκια πολλά,τα καταστήματα είναι υπέροχα και την Πρωτοχρονιά ο ουρανός γεμίζει από βεγγαλικά και η σαμπάνια ρέει άφθονη.

Nansy-1970@hotmail.com

ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΙΣΡΟΥΓΕΝΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 2003 ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΟΛΙΣ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ.ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΗΤΑΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΣ ΣΤΗ ΤΡΕΛΛΗ ΧΑΡΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 2003 ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΜΟΛΙΣ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive