7.12.11

7 Days of Christmas: Day 3!


Ο σημερινός διαγωνισμός θα είναι για το Express Nail Polish Remover by Sephora!

Express Nail Polish Remover by Sephora

To προϊόν αυτό ειναι ένα απο τα αγαπημένα μου! Εχει κάνει την αφαίρεση του βερνικιού απο τα νύχια παιχνιδάκι και ειδικά του glitter!! Πολύ χρήσιμο ειδικά τις γιορτινές μέρες που ολο και ενα glitter βερνίκι θα φορέσουμε! ;) Για πιο αναλυτικό review δειτε το σχετικό post εδω.

Μια τυχερή αναγνώστρια θα κερδίσει λοιπόν το θαυματουργό αυτο Express Nail Polish Remover by Sephora!

Οδηγίες για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό

  1. Πρέπει να είσαστε follower μεσω Google Friends Connect.
  2. Το κάθε άτομο μπορεί να παρει μέρος μόνο μια φορά
  3. Το giveaway είναι ανοιχτό μόνο για την Ελλάδα. 
  4. Δεν υπάρχει όριο ηλικιάς, αλλα αν είστε κατω των 18 χρόνων θα πρεπει να παρετε την συγκατάθεση των γονιών σας για να μου δώσετε την διεύθυνσή σας. 
  5. O νικητής ή η νικήτρια θα βγεί μεσω random.org.
  6. O νικητής ή η νικήτρια θα ανακοινωθεί στο post της επόμενης ημέρας και θα τους δίνεται 48 ώρες για να απαντήσουν στο email μου ώστε να τους στείλω το δώρο τους. Σε περίπτωση που δεν μου απαντήσουν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρεπει να βγάλω νεο νικητή, πάλι μεσω random.org.

7 comments:

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Χριστίνα τέλειο δωράκι!!!Το έχω και εγώ οπότε λέω να κρατήσω την τύχη μου για άλλες εκπλήξεις...

Ioanna G είπε...

Κρατήθηκα τις προηγούμενες μέρες αλλά σήμερα δε γινόταν!! χιχι! Ευχαριστούμε Χριστίνα!!!

Demi είπε...

Χριστινάκι τέλειο το δώρο σου!!
Το έχω , είναι ένα από τα αγαπημένα μου αλλά όπως η ΕΥΘΥΜΙΑ έτσι και εγώ θα κρατήσω την τύχη μου για τα επόμενα...
Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

εγώ προσωπικά θα ήθελα να δοκιμάσω να το κερδίσω γιατί θα ήθελα να το δοκιμάσω,ευχαριστώ...

Stevista είπε...

Θέλω εδώ και καιρό να το δοκιμάσω, όλο καλά λόγια ακούω γι'αυτό! Ευχαριστούμε Χριστίνα :) x

annasylivestrou είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΔΩΡΑΚΙ!!!!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive