10.12.11

7 Days of Christmas: Day 6!


O σημερινός διαγωνισμός ειναι για μια BB Cream by Skin79!

Skin79 BB Cream

Η συγκεκριμένη BB Cream έρχεται σε ένα πολύ ομορφο ροζ κυλινδρικό κουτί των 40gr και το προϊόν βγαινει με αντλία. Ισχυρίζεται οτι λευκαίνει την επιδερμίδα, βελτιώνει την εμφάνιση των ρυτίδων και έχει και αντηλιακή προστασία SPF25 PA++. Εγώ ειμαι πραγματικά ενθουσιασμένη με αυτό το προϊόν και το φοράω σχεδόν καθημερινά! Για το αναλυτικό review μου δειτε εδώ.

Μια τυχερή αναγνώστρια λοιπόν θα κερδίσει μια BB Cream by Skin79!

Οδηγίες για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό

  1. Πρέπει να είσαστε follower μεσω Google Friends Connect.
  2. Το κάθε άτομο μπορεί να παρει μέρος μόνο μια φορά
  3. Το giveaway είναι ανοιχτό μόνο για την Ελλάδα. 
  4. Δεν υπάρχει όριο ηλικιάς, αλλα αν είστε κατω των 18 χρόνων θα πρεπει να παρετε την συγκατάθεση των γονιών σας για να μου δώσετε την διεύθυνσή σας. 
  5. O νικητής ή η νικήτρια θα βγεί μεσω random.org.
  6. O νικητής ή η νικήτρια θα ανακοινωθεί στο post της επόμενης ημέρας και θα τους δίνεται 48 ώρες για να απαντήσουν στο email μου ώστε να τους στείλω το δώρο τους. Σε περίπτωση που δεν μου απαντήσουν μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, θα πρεπει να βγάλω νεο νικητή, πάλι μεσω random.org.

6 comments:

Elena είπε...

Aυτή θα ήθελα πολύ να τη δοκιμάσω για να τη συγκρίνω με τη GARNIER!!!!

Δέσποινα είπε...

Αυτό δεν είναι δώρο,είναι ΤΟ ΔΩΡΟ!

Stevista είπε...

Τη θέλωωωωωωωωω!! :D

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Ααααααα, σ' αυτό το δώρο πρέπει να εξαντλήσω την τύχη μου...

Vaso είπε...

Σήμερα το πρωι κοιταζα για αυτη την κρεμα στα topics εδω με αφορμη κατι που διαβασα ..!!μακαρι να την κερδισω.***

annasylivestrou είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ.ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΩΡΟ!!!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive