18.10.11

1st GBB Meeting!!!!

To Σάββατο που μας περασε ήταν προγραμματισμένη η πρώτη συνάντηση των Greek Beauty Bloggers! Πραγματικά την περιμενα αυτη την μέρα πως και πως, γιατι ηταν ευκαιρία να γνωριστώ και απο κοντα με άλλες beauty bloggers που διαβάζω τα blog τους καθημερινά!

Eτσι λοιπόν, συναντηθήκαμε στο Flocafe στο Mall με την Κερασία και τη Demi, καθώς και με τις εκπροσώπους της L'Oreal Paris που ήταν o σπόνσορας της συνάντησης!

Η ομάδα του GBB: Χριστίνα (christina77star), Kερασία (Oμορφιάς Νεα) και Demi (Make yourself up with Demi)



Aπο αριστερά: Χριστινα (christina77star) και οι εκπρόσωποι της L'Oreal Paris Mαρία και Νάντια

Όταν έφτασαν και οι άλλες κοπέλες, μιλήσαμε για τις Greek Beauty Bloggers, πως ξεκινήσαμε και που έχουμε φτάσει, καθώς και για τα μελλοντικά σχέδια του  GBB blog. Μιλήσαμε με τα κορίτσια και τους είπαμε οτι είμαστε ανοιχτές σε ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση του GBB network και του blog.

Μετά οι εκπρόσωποι της L'Oreal Paris, μοίρασαν σε ολες τις κοπέλες απο ενα USB Flash Disk που ειχε το ονομα του blog τους επάνω, καθώς και μια τσάντα με πολλα πολλα δωράκια!!!

USB Flash Disk δώρο της L'Oreal Paris



Tα δώρα της L'Oreal Paris περιελάμβαναν:

Λακ Elnett "Collection"
Ολοι γνωριζουν την Elnett και είναι πραγματικά μια απο τις καλύτερες λακ που εχω χρησιμοποιήσει. Αυτο το μπουκαλάκι ομως ειναι συλλεκτικο. Προκειται για την καινουργια σειρα της Elnett που ειναι limited edition. Την συγκεκριμένη συσκευασία, την εχει φτιαξει ο Jojone που ειναι πολυ γνωστος για το Street Art και το Graffiti του! Tελειο μπουκαλάκι που χωραει ανετα μέσα στην τσάντα!!

Ορός προσώπου "Κώδικας Νεότητας"
Πρόκειται για εναν ορό που περιεχει Pro-Gen και βοηθάει στο να γίνει η επιδερμίδα ενυδατωμένη, λεια και πιο φωτεινή. Ειμαι πολυ περιέργη να τον δοκιμάσω!  

Elvive Ολική Αναδόμηση (για φθαρμένα μαλλιά)
Αυτη η μάσκα/conditioner μυρίζει τέλεια!!! Περιέχει προ-κερατίνη για την επανασύσταση της δομής της τρίχας και ceramide  για την επανασυσταση της επιφάνειάς της. Υπόσχεται αμεσα αποτελέσματα για μαλλιά λεια και μαλακά!! Θελω πολυ να την δοκιμάσω και αυτο που μου αρέσει περισσότερο, εκτος απο την μυρωδιά, ειναι οτι δεν χρειαζεται να περιμενεις οπως τις αλλες μασκες μαλλιών. Δρα αμεσα και μπορεις να την ξεβγαλεις αμέσως!   

Lash Architect 4D mascara
Είχα ακουσει την TiffanyD να μιλάει με τα καλύτερα λόγια γι'αυτή τη μάσκαρα και ήταν ήδη στο wish list μου! Ετσι χάρηκα πολύ οταν την ειδα αναμεσα στα δώρακια!!! Εχει περιεργο βουρτσάκι που δεν θα διαλεγα συνήθως, αλλα εχω ακουσει τοσο καλα λογια που περιμένω να τελειωσω αυτην που χρησιμοποιώ τωρα για να δω τα αποτελέσματα! Σιγουρα θα ακολουθήσει review!! ;)   

Studio Secrets Primer
Ειναι ενα primer προσώπου που χρησιμοποιήται πριν απο το foundation. Γενικώς δεν χρησιμοποιώ primer, αλλα τωρα τελευταια εψαχνα να βρω ενα καλο για τις special περιστάσεις!! Ετσι ηταν μια ευχάριστη εκπληξη το primer αυτο το οποίο θελω να δοκιμάσω σύντομα!
  
Studio Secrets Universal Lip Glow
Για αυτο το προϊόν εχω μιλησει σε προηγουμενο post μου (δειτε εδω) με τα καλύτερα λογια!! Πιστευω οτι ειναι με διαφορα ενα απο τα προϊόντα της χρονιάς και το χρησιμοποιώ σχεδον καθημερινά!


Εκτός απο αυτά τα δώρα, είχαμε και μια αλλη έκπληξη απο την Τζούλια και το beautyblog.gr!!! Mας έστειλε με την πολυ γλυκιά Κατερίνα μια τσάντα γεματη δωράκια για τα κορίτσια τα οποία μοιράστηκαμε!!!


Εγώ κέρδισα την σκια Wet & Dry Sparkler 456 της Erre Due καθώς και το βερνίκι Night Spirit της Sephora!

Wet & Dry Sparkler 456 της Erre Due swatch

Το χρώμα αυτής της σκιάς ειδικά οταν ειναι βρεγμένο είναι απίστευτο! Θελω πολύ να το δοκιμάσω σε smokey eye με μαυρο μολυβι και μαυρη σκια στην γωνία!!!


Sephora in Night Spirit Swatch and China Glaze Crackle in Cracked Concrete


Το βερνικι αυτο, αν και στην αρχη δεν μου γεμισε το ματι, γιατι δεν συνηθίζω τα ασημι χρώματα, πραγματικά ειναι τέλειο! Μολις το δοκίμασα άλλαξα τελείως γνώμη! Και φυσικα το δοκίμασα και με το Concrete Crackle της China Glaze και πρεπει να ομολογήσω οτι ειναι ο καινουργιος μου αγαπημένος συνδυασμός!



H βραδια κυλισε θαυμάσια, αφου γνωριστήκαμε λιγο καλύτερα με ολες τις κοπέλες, με συζητήσεις για προϊόντα ομορφιάς καθως και για τα υπέροχα δωράκια μας!


Aπο αριστερά: Demi (Make yourself up with Demi), Κατερίνα (εκπρόσωπος της Τζούλιας), Μαρια (Makeup by Marias), Αργυρώ, Χριστίνα (christina77star) και Νάντια (εκπρόσωπος L'Oreal Paris)
Aπο αριστερά: Σταυρούλα (Drugstore and Bargain Lover), Nαταλία (Natalie's Beautyland) και Demi (Make yourself up with Demi)
Aπο αριστερά: Gina (House of Doll), Σταυρούλα (Drugstore and Bargain Lover), Nαταλία (Natalie's Beautyland)


Χριστίνα (christina77star), Kερασία (Oμορφιάς Νεα)

Πέρασα τέλεια στην πρώτη μας αυτη συνάντηση και περιμένω πως και πως την δευτερη η οποια θα γίνει πολύ συντομα στην Θεσσαλονίκη!!! 


Για περισσοτερες λεπτομέριες για την συνάντηση, καθώς και για περισσότερες φωτογραφίες μπορειτε να επισκεφθείτε το GBB blog.

12 comments:

Ανώνυμος είπε...

Από ότι έχω μάθει περάσατε τέλεια!!!Αναμένουμε την συνάντηση της Θεσσαλονίκης,να γνωριστούμε και εμείς οι βόρειες bloggers....φιλάκια..

Unknown είπε...

@Natasa makeup-nails
Στην συναντηση της Θεσσαλονίκης θα ειμαι και εγω!!! Θελω πολυ να σας γνωρίσω ολες απο κοντα!! Συντομα θα ανακοινώσουμε την ημερομηνία!! :)

Κερασία είπε...

Έχω να καταγγείλω ότι τα χαρακτηριστικά μου αλλοιώθηκαν με photoshop για να με δείξετε πιο χοντρη!!! χαχαχαχαχα
Θελω και γω Θεσσαλονικη!!!

Unknown είπε...

@Κερασία
Πρεπει να ομολογήσω οτι ο φακος σε παχαίνει Kερασία μου!!! Θα τα ξαναπουμε στην Θεσσαλονίκη!!! :)

smugnificent είπε...

τέλεια! Όλες λοιπόν περιμένουμε τη συνάντηση της Θεσσαλονίκης!

Ioanna G είπε...

Ήταν όλα τέλεια και χάρηκα πάρα πολύ που σας γνώρισα!! Πολύ ωραίος συνδυασμός στα νυχάκια και η σκιά στο hot χρώμα του χειμώνα!!

Unknown είπε...

Είναι τέλειο που η καθεμιά περιγράφη τη συνάντηση από τη δική της οπτική!!!! Χριστίνα νομίζω ότι παίρνεις βραβείο φωτογένειας! Η σκιά είναι τέλεια και το ασημί με το κρακελέ πολύ ροκ συνδυασμός!!!

glittermeup είπε...

Thelw kai egw Thessaloniki !! Koukles eiste !! xo

Unknown είπε...

@NatalieDouka
Kαι εγω χάρηκα πολύ που σε γνώρισα! Εισαι πολυ γλυκιά! Ναι τελικα και τα δυο προϊόντα που κερδισα ειναι πολυ ομορφα! Στην αρχή να σου πω δεν τους ειχα δώσει σημασία γιατι ειχα βαλει στο ματι την σκια της Chanel!!! lol <3

Unknown είπε...

@Demi
Εχω διαβάσει απο το πρωι 4-5 posts σχετικα με την συνάντηση και δεν χορταινω να βλεπω τις φωτογραφιες και να διαβαζω πως περιγράφει η καθεμια την συνάντηση! Εγω βλεπω το δαχτυλιδάκι σου στις φωτογραφιες και θελω και το δικό μου! Που ειναι το δαχτυλιδι μου Loisir ωεω? lol xxx

Stevista είπε...

Χριστίνα ένα έχω να πω : ο φακός σε λατρεύει!!

Δέσποινα είπε...

Ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω!Ας μην είχα μετακομίσει 800χλμ μακριά και θα ήμουν κι εγώ εκεί...

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive