7.10.11

Dupe για το μαντήλι του Alexander McQueen

Moυ αρέσουνε τα dupes. Πιστεύω οτι ειδικά αυτον τον καιρό ειναι απαραίτητα! Και ενθουσιάζομαι πολύ οταν βρισκω dupes εκεί που δεν το περιμένω, και για πράγματα που μου άρεσαν, αλλα τα βρήκα τελικά πολυ ακριβά για να τα αγοράσω!

Αυτό έγινε και προχθές που πήγα μια βόλτα στο Mall, και το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στην βιτρίνα του καταστήματος Alexi Andriotti! Ένα απο τα πράγματα που μου άρεσαν πολύ, αλλα δεν ήθελα να ξοδέψω τοσα λεφτα για να το αγοράσω, είναι το γνωστο  μαντήλι του Alexander McQueen με τις νεκροκεφαλές. Να πω εδώ οτι αποφεύγω οτιδήποτε με νεκροκεφαλές και κόκκαλα, αλλα το συγκεκριμένο κομμάτι μου εκανε κατι.  





Το μαντήλι αυτό είναι φτιαγμένο απο silk-chiffon, κοστίζει €185 και μπορείτε να το βρείτε στο ΝΕΤ-Α-PORTER.COM. Eπειδή ομως εγω δεν έχω την ευχερια να ξοδέψω ενα τετοιο ποσό σε ενα μαντήλι, έπεισα τον εαυτό μου οτι δεν το χρειάζομαι και προχώρησα παρακάτω!

Αλλα τελικά βρήκα ενα τελειο dupe στα καταστήματα Alexi Adriotti ολως τυχαίως!!! Ειναι βαμβακερό και εχει ακριβως το ιδιο χρωμα. Και το καλύτερο απ'όλα.... μου κόστισε μόλις €13.90!!!!
Το φόρεσα σήμερα και δεν μπορείτε να φανταστείτε ποσα κολακευτικά σχόλια δέχτηκα!! Ακομη και απο ατομα που δεν ήξερα!!!!

Από το ίδιο μαγαζί, αγόρασα και ένα αλλο παρόμοιο μαντήλι στην ιδια τιμή αλλα σε ενα εκρου/καφε ανοιχτο χρώμα που μου άρεσε πολυ!


Super excited λοιπόν για την τελευταία αγορά μου! Εσεις εχετε βρει καποιο dupe για το οποιο ενθουσιαστήκατε?

4 comments:

glittermeup είπε...

Egw exo to aspro mauro kai to ble kai aspro se cashmere (ta alithina) trelenome egw gia tin collection tou me ta foularia !! Isos fetos na paro to prassino version ala pandote einai sold out apo to net a porter !! To dupe einai poli wraio pandos !! :) xo

Daphne είπε...

πολύ ωραία τα φουλάρια! αν δεν κάνω λάθος έχει και στο H&M κάποια με παρόμοιο σχέδιο!

smugnificent είπε...

πολύ όμορφο, δυστυχώς όμως εδώ και μερικά χρόνια δεν υπάρχει κατάστημα Alexi Adriotti στη Θεσσαλονίκη

Natasha είπε...

Ούτε και στη Ρόδο έχουμε Alexi Adriotti :( Είναι πανέμορφο το μαντήλι...

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive