3.10.11

Μοnthly Favourites: Τα αγαπημένα του Σεπτεμβρίου!

Αυτός ο μήνας δεν ξερω πως πέρασε! Ή μάλλον ξέρω, γιατι ήμουνα συνέχεια στο τρέξιμο!!! Επιστροφή απο τις διακοπές, τα παιδια ξεκίνησαν σχολείο και ολα τα συναφή και πολυ δουλειά!

Γι'αυτό λοιπον αυτον τον μήνα, χρησιμοποίησα προϊόντα που ηταν ευκολα και γρήγορα στην χρήση και εφαρμογή τους, γιατι δεν ειχα καθόλου χρόνο! Eπιπλέον, ήθελα προϊόντα που θα ενυδατώσουν και θα περιποιηθούν την επιδερμίδα και τα μαλλιά μου μετα τις διακοπες!







Σωμα


Body Butter in Sweet Lemon by Body Shop

Αυτο το Body Butter ήταν δώρο αυτό το μήνα στο περιοδικό Marie Claire. Πρεπει να πω εδω οτι δεν ειχα δοκιμάσει ξανα τα Body Butters απο το Body Shop, και το προϊόν αυτο με εξέπληξε ευχάριστα! Αν και δεν μου αρέσουν τα citrus αρωματα, το Sweet Lemon δεν είναι τοσο εντονο και άφηνε την επιδερμίδα μου φρέσκια και ενυδατωμένη!



Dr. Scholl κρέμα ανάπλασης για σκασμενες πτέρνες

Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, οι πτέρνες μου χρειάζονταν some TLC (Tender Love and Care)!!! Aυτή η κρεμα της Dr Scholl ειναι καταπληκτική! Ακομα και με την πρώτη εφαρμογη βλέπεις διαφορά!! Και μετά απο μια εβδομαδα, οι πτερνες μου ήταν και παλι ομορφες και μαλακές!!


John Frieda Blonde Hair Repair

Tα μαλλιά ταλαιπωρουνται πολυ το καλοκαίρι απο το αλατι της θαλασσας, το χλώριο της πισίνας, τον ηλιο, το styling κτλ. Αυτή η μάσκα είναι πολύ ενυδατική και έκανε τις ξηρές ακρες των μαλλιών μου να φαινονται ομορφες και λείες! Και πραγματικά τα μαλλια μου καθε φορα που την χρησιμοποιώ είναι τοσο μαλακά, σαν μεταξένια!



Πρόσωπο



Stunner Blush by MAC (LE)

To ρουζ αυτο ειναι απο την συλλογη Mac me over της ΜΑC και πραγματικά το λατρεύω! Εχει το τέλειο ροζ χρωμα που ειναι τοσο φυσικό και ομορφο! Ταιριαζει σχεδον με ολα τα looks και αυτον το μηνα το φοραγα σχεδόν καθε μέρα!!!

Style Blush by MAC

Όταν δεν φόραγα το Stunner, φόραγα το Style! Πραγματικά υπέροχο κοραλλί χρώμα! Εχει ελαχιστο shimmer το οποιο απλα δινει μια λαμψη στο πρόσωπο και δεν χρειάζεται να φορέσεις highlighter! Πιστεύω οτι ειναι το αντίστοιχο του Welldressed αλλα σε κοραλλί χρώμα.

Gold-Go-Lightly Studio Careblend Powder

Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές η επιδερμίδα μου ήταν ηδη μαυρισμένη, οποτε δεν ηθελα να βαλω bronzer. Χρησιμοποιούσα αυτην την πουδρα σε ολο το πρόσωπο η οποια έκανε την επιδερμίδα μου να φαίνεται ομοιόμορφη και αναδεικνυε το μαύρισμά μου!

Nuxe Nutri-Protective Lip Care in no.01

Πραγματικά αυτά τα lip gloss ειναι τα αγαπημένα μου!! Το συγκεκριμένο δεν μπορω να σταματήσω να το βαζω! Ειναι ενα ειδος lip gloss και ενυδατικης χειλιων μαζι, που τα κανει να λαμπουν  ενω δεν κολλάει και τα αφηνει απιστευτα απαλα!!! Το φορουσα πανω απ'ολα τα κραγιόν ή και μόνο του για φυσική λαμψη.

Groundwork Paintpot by MAC

Αυτο το paintpot το αγορασα αυτον τον μήνα και ειναι ήδη το αγαπημένο μου! Τελειο χρωμα, πολύ φυσικό που μπορεις να το φορέσεις και μόνο του. Ενώ όταν το φοράς κατω απο καφέ σκιες, τονίζει ακόμη περισσότερο το χρώμα τους.

Patina Eyeshadow by MAC

Τις περισσότερες μερες του μήνα έκανα αυτο το look: groundwork paintpot και patina απο πανω! Το πιο εύκολο και συναμα το πιο ομορφο μακιγιάζ για καθε μέρα! Η patina ειναι απο τις καλύτερες σκιες που εχει βγαλει η MAC για 'μενα!

Au Naturelle Palette by Sleek

Απο τότε που την παρέλαβα την χρησιμοποιώ συνέχεια! Τελεια παλέττα για καθημερινό μακιγιαζ και οχι μόνο! Λατρευω το γεγονος οτι εχει ματ χρωματα γιατι ειναι πιο ευκολοφόρετα! Να τολμήσω να πω οτι μου αρεσει περισσοτερο απο την Naked Palette???


Nυχια


Sephora Express Nail Polish Remover

Eίναι ήδη το δευτερο μπουκαλάκι που αγοράζω! Απο τοτε που ανακάλυψα αυτο το ξεβαφτικό νυχιών δεν το αλλαζω με τίποτα! Δεν χρειάζεσαι βαμβακι - απλα βαζεις το δαχτυλο μεσα στο μπουκαλάκι και ως δια μαγειας βγαινει το βερνίκι! Τοσο ευκολο και γρήγορο!


Jessica Restoration Base Coat

Μετά τις διακοπες τα νύχια μου ήταν λιγο αδύναμα και σπαγανε/ξεφλουδίζανε. Αυτο το base coat ειναι θαυματουργό! Θρεφει και ενυδατώνει τα νυχια ενω είναι βαμμενα!

Mavala Quick Finish Top Coat

Πολύ καλο top coat. Στεγνώνει πολυ γρήγορα και αφηνει τα νυχια ομορφα και γυαλίστερά!


Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου γι'αυτόν τον μήνα!! Θα ήθελα πολύ να μου πείτε στα σχόλια, ποια προϊόντα ξεχωρίσατε εσεις τον Σεπτέμβριο. Αν εχετε κάνει post με τα Αγαπημένα του Σεπτεμβρίου, αφηστε το σχετικό link στα comments! 


18 comments:

Natasha είπε...

Γεια σου Χριστίνα!
1.Το body butter sweet lemon το έχω κι εγώ (από το περιοδικό) και μ' αρέσει πάρα πολύ... Κάνω συλλογή από τα b/s body butters (έχω 6 συνολικά!).
2.Πριν λίγες μέρες αγόρασα κι εγώ κρέμα για τις σκασμένες πτέρνες του Dr Scholl, μπορώ να πω ότι είδα μεγάλη βελτίωση και τη χρησιμοποιώ μόνο για 2 μέρες!
3. Η patina είναι η αγαπημένη μου σκιά για το χειμώνα, το καλοκαίρι την αντικαθιστώ με τη woodwinked, η οποία ταιριάζει περισσότερο με τη μαυρισμένη επιδερμίδα.
4.Τέλος, ήθελα να σε ρωτήσω για την παραγγελία που έκανες στην εταιρεία Sleek. Σε πόσες μέρες την παρέλαβες; Και γενικά, είχες ποτέ πρόβλημα με παραγγελίες που χάνονται στο ταχυδρομείο; Μία φορά παρήγγειλα από τη Sleek και χρειάστηκε να ξαναπαραγγείλω γιατί πολύ απλά το δέμα μου δεν ήρθε ποτέ!!
(Συγνώμη για το μεγάλο post!!)

Unknown είπε...

@Natasha
Γεια σου! Δεν ειχα ποτε κανενα πρόβλημα με καμια παραγγελία μου! Εχω παραγγείλει απο το site της Sleek 3 φορες, και ολες οι παραγγελίες ήρθαν μεσα σε 7 μερες! Ισως ήσουν λιγο ατυχη με το δεμα σου... Και μπορει να μην φταιει η εταιρία αλλα το δικο μας ταχυδρομείο!!!! Τους εχεις ρωτησει?

Natasha είπε...

Σίγουρα δε θα φταίει η εταιρεία... Δε ρώτησα στο ταχυδρομείο, γιατί φαντάστηκα ότι ήμουν απλά άτυχη. Ας ελπίσουμε πως δε θα ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο γιατί θέλω να παραγγείλω κάποια πραγματάκια, χεχε!

mariza είπε...

Πολύ μου αρέσουν αγαπημένα του μήνα. Ως body shop "junkie" πρέπει να σου προτείνω το body butter moringa, είναι από τα αγαπημένα μου. Τα δικά μου αγαπημένα Σεπτεμβρίου είναι: bepanthol κρέμα προσώπου, revlon colorstay lipstick no330 smoothest wine (τέλειο βαθύ κόκκινο, πραγματικά μοιάζει με κόκκινο κρασί το χρώμα),Korres mango lip balm και τα shimmer cubes μου από το Body shop - πάλι - palette 19 & 07. Φιλάκια

Beauty Junkie είπε...

nice!
na se rwtisw, to John Frieda Blonde Hair Repair apo pou to pires?

to Sephora Express Nail Polish Remover poso kostizei?
kala vazeis mesa to nixi k ksevafetai mono tou? how awesome!

Χρησιμοποιώ κρέμες Nuxe και μου αρέσουν πάρα πολύ!! Και ειδικά το Mavala Quick Finish Top Coat με έχει σώσει!! Την παλλέτα την ζήλεψα τόσο πολύ!!! Καλή εβδομάδα και Καλό μήνα!!
φιλιά!

Joan είπε...

η κρεμα απο το body shop ειναι πολυ καλη!

Unknown είπε...

@Μοντέρνα Σταχτοπούτα
Ολα τα προϊόντα Nuxe που εχω χρησιμοποιήσει ειναι τέλεια! Τωρα σκέφτομαι να αλλάξω την κρέμα ήμερας μου και να παρω μια απο την Nuxe...! Τα Mavala ειναι η καινούργια μου αγαπη! Αυριο θα παω Mall και θα δω και το χρωμα που μου πρότεινες (sweet)! Πραγματικά αυτη η παλέττα ειναι τέλεια και κανει μονο €9!!!! Καλο μήνα και σ'εσένα!!! Φιλάκια x

glittermeup είπε...

Exo pathi plaka me tis sephora to nail varnish remover !! Giati na min exo Sephora dipla mou !! Ama ginete na kanis ena post giafto please :)
Poli wraio blog post !! kisses xo


www.glitterme-up.blogspot.com

myStickland είπε...

εγω χρησιμοποιώ body butters απο το body shop και πραγματικά είμαι πολύ ευχαριστημένη...
θα δοκιμάσω σίγουρα το lip gloss της nuxe, γιατί θέλω ενυδάτωση και λάμψη,,μαζί..και βέβαια την παλέττα που είναι super και πολύ οικονομική!!

Make-up-.....?? είπε...

Χριστινάκι γεια!Δεν ξέρω αν ενδιαφέρεσαι αλλά το body shop έχει βγάλει και scrub με το Sweet Lemon και είναι τέλειο.Αν πας κάποια στιγμή σε ενα από τα καταστήματα του δες το σαν δειγμα.Είναι πολύ πυχτό -περισσότερο από τα άλλα scrub της σειρας- μυρίζει λίγο πιο έντονα από το body butter και δεν σε "γδέρνει" καθόλου.Επειδη εχω μανία με τα body shop νομίζω πως είναι το καλύτερη σειρά αυτή με το λεμόνι.

Y είπε...

hmmm, wste pairneis sleek apo tin istoselida e? den to iksera! kainourios peirasmos :D
ta body butter tou body shop einai teleia!
auto to nixopragmataki tou sephora tha me kaneis na to dokimasw!!!

ScrapgalGR είπε...

To Stunner από την στιγμή που το πήρα δεν έβαλα άλλο ρουζ, το λατρεύω! Και η Careblend είναι αγαπημένο προΐόν, έχω ξηρή επιδερμίδα και επιτέλους βρήκα μία πούδρα που δεν με αφυδατώνει.

tina είπε...

Xριστίνα μου, μηπως ξερεις που μπορω να βρω τα καλλυντικά inglot? ακουγονται πολυ στο utube και στο ebay δεν εχει. Τα ξερεισ εσυ?

Argyrousa είπε...

Τελικά αυτό το stunner θα με κάνετε να πάω να το αγοράσω κ γω! Όλο διθυραμβικά σχόλια διαβάζω!!
Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!! =)

Unknown είπε...

@tina
Συμφωνα με το website της inglot (www.inglot.com), μπορεις να τα βρεις στην Θεσσαλονίκη, Καρόλου Ντηλ 11 (Κοsmetyka SA)!!!!

Ioanna G είπε...

Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το body butter από το Body Shop, μυρίζει τέλεια!!

Κερασία είπε...

Θέλω και γω να δοκιμασω και αλλα paintpots αλλα μάλλον θα χτυπησω σε δειγματα απο το γνωστο σαιτ. Τα nuxe δεν τα βρισκω ευκολα Βολο οποτε εχω παρατησει καθε προσπαθεια για να τα βρω πια. Τι εβαλα το Σεπτεμβριο????χμμμ δεν θυμαμαι να βαφτηκα και πολλες φορές. Και όντως αυτός ο μήνας περασε τόοοοοοσο γρήγορα!!! Τον επόμενο επιστρέφω κιολας στη δουλειά!!! Jesus...

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive