31.10.11

Kelly Rowland Nail Design!

Πρίν μερικές μέρες η Kelly Rowland ανέβασε στο twitter μια φωτογραφία απο το μανικιούρ της. Το σχέδιο ήταν τόσο απλό αλλα και τοσο ομορφο που σίγουρα έπρεπε να το δοκιμάσω! Βασίζεται στα χρώματα που είναι πολύ της μόδας αυτη την περίοδο - το nude και το μαύρο.

Η φωτογραφία της Kelly ήταν η ακόλουθη:

Photo from Kelly Rowland's twitter account


Aπλό, εύκολο και μέσα στην μόδα! Το μονο που χρειάζεστε είναι ένα χρώμα nude (εγω χρησιμοποίησα το Desert Suede by CND), ένα βερνίκι σε μαυρο χρώμα και το dotting tool για τις βουλες (ή μια οδοντογλυφίδα αν δεν εχετε). Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε το σχέδιο με τις βουλες απο την πλακέτα Konad, αλλα εγώ ήθελα να κανω ακριβως των σχηματισμό που έχει η Kelly στα νύχια της, οποτε το έκανα με το dotting tool.


Nail Design using Desert Suede by CND

Πρέπει να ομολογήσω οτι ο συνδιασμός αυτού του nude χρώματος με το μαύρο μου αρέσει πολύ. Μερικοί το θεωρούν λίγο άτονο για τα νύχια, και για να πω την αλήθεια μου στην αρχή ετσι νομιζα και εγώ, αλλά τελευταία... it has grown on me!!

Eσας σας αρέσει αυτός ο συνδιασμός?


16 comments:

Stella είπε...

τα χρωματα δενουν πολυ ωραια μαζι και οι βουλες ειναι απο τα πιο ευκολα σχεδια. μου αρεσει πιο πολυ η εκδοχη σου!
Miss Starshiny

Argyrousa είπε...

πολύ όμορφα! εμένα μου αρέσει πολύ το nude και στα νύχια! =)

Natasha είπε...

αχ πολύ ωραίο Χριστίνα, μ' αρέσει αυτός ο συνδυασμός! Ποιο άλλο βερνίκι, εκτός από το CND, προτείνεις για το nude look;

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει πολυ το σχέδιο αλλά αυτό το nude,στα χέρια μου δεν φαίνεται καθόλου(είμαι άσπρη.)Μία φορά που επιχείρησα να βάψω τα νύχια μου με nude,απογοητεύτηκα.......ίσως το δοκιμάσω με άλλο χρώμα βάσης.......φιλάκια,και καλή εβδομάδα.

ioanna είπε...

poli oraios o sundiasmos kai to ekteleses apsoga! tha to dokimaso! kali bdomada!

Κερασία είπε...

Τελειο ειναι και θα χρησιμοποιήσω ακριβώς τον ίδιο συνδυασμό για να τα βάψω σήμερα..μείον τις βούλες που δεν είμαι φαν...

Unknown είπε...

@Miss Starshiny
Σ'ευχαριστώ πολύ!

Unknown είπε...

@Natasha
Δες αυτο το video για να δεις διαφορα ειδη nude βερνικιών που υπάρχουν http://youtu.be/NJaYW45LRl8

Unknown είπε...

@Natasa makeup-nails
Ξερω οτι το nude ειναι λιγο δυσκολο χρώμα. Αλλα δεν νομιζω οτι δεν σου παει, απλα πρεπει να βρεις το καταλληλο nude βερνίκι για την επιδερμίδα σου! Δες και εσυ αν θελεις το παραπάνω video γιατι δειχνει αρκετες μάρκες και διαφορετικα nude. Φυσικά μπορείς να το κανεις και με οποιο αλλο χρώμα θελεις σαν βάση. Νομιζω με παστελ ροζ ή λιλα θα ειναι πολυ ομορφο. :)

Unknown είπε...

@ioanna
Σ'ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα και σε σένα!

Unknown είπε...

@Kερασία
Κερασάκι νομίζω οτι με πειράζεις!!! lol :P

Daphne είπε...

αγαπημένος συνδυασμός το nude με το μαύρο, τον τίμησα πολύ φέτος! το σχέδιο είναι πολύ όμορφο, μάλλον θα το δοκιμάσω και εγώ..! καλή εβδομάδα! :)

makeupbymarias είπε...

καλοοοοοοο!!!Aσε που λατρευω την Kelly!!! :-0)

Ioanna G είπε...

Πού την πέτυχες βρε αστέρι; Πολύ όμορφο! Τώρα αν σου πω ότι είδα κάτι μπεζ-μαύρες γόβες σε ένα μαγαζί και είπα το θέλω στα νύχια μου θα με πεις τρελή; Θα το κάνω οπωσδήποτε!

myStickland είπε...

μμμ..πολύ καλό το συγκεκριμένο σχέδιο..αλλά συμφωνώ οτι πρέπει να βρείς το σωστό nude βερνίκι νυχιών!!
θα το δοκιμάσω και εγω!!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive