5.10.11

Sephora Express Nail Polish Remover

Sephora Express Nail Polish Remover

Mετά την ανάρτηση με τα αγαπημένα προϊόντα του Σεπτεμβρίου, πολλες με ρωτήσατε για το Express nail polish remover by Sephora. Έτσι, αποφάσισα να κάνω ξεχωριστό 'express' post για αυτο το προϊόν που πραγματικα ειναι τέλειο!


Πρόκειται για ενα ξεβαφτικό νυχιών που δεν περιέχει ασετόν και parabens. Mέσα στο μπουκαλάκι υπάρχει ένα σφουγγάρι και, οπως θα δείτε και σε φωτογραφία πιο κάτω, βάζοντας το δάχτυλο μεσα στην τρύπα αφαιρείται δια μαγείας το βερνίκι! Μagic in a bottle! 

Εxpress Nail Polish Remover by Sephora

Το μόνο που έχεις να κάνεις, ειναι να τρίψεις λιγο το νυχι σου πάνω στο σφουγγάρι ή απλα να το αφήσεις μεσα στο μπουκάλι για μερικά δευτερόλεπτα! Στις οδηγίες γράφει να το αφήσεις για 1 λεπτό, αλλα πραγματικά σας λεω 10 δευτερόλεπτα αρκουν!!! Eχω αφαιρέσει απο κοκκινο της φωτιάς μέχρι μαυρο και δεν αφήνει ιχνος βερνικιού! Ακομη και τα βερνίκια με glitter που ειναι τοσο δυσκολα στην αφαίρεση, με το Sephora Nail Polish Remover αφαιρούνται σε δευτερόλεπτα!!! Και το πιο βασικό για μένα ειναι οτι δεν περιέχει ασετον και δεν ξηραίνει τα νύχια μου!






Eπίσης, αυτο το προϊόν είναι τέλειο για εκεινες τις στιγμές που χαλάει ενα απο τα νύχια σου καθως τα βάφεις! Δεν ειναι λιγες οι φορες που μου εχει συμβει αυτο, και στην προσπάθειά μου να ξεβαψω το νυχι αυτο για να το ξαναβάψω, κατα λάθος ξεβαφω και τα υπόλοιπα!!! (Τα νευρα μου τσατάλια!!!) Με αυτο το μαγικό μπουκαλάκι ομως δεν υπαρχει πρόβλημα!! Απλα βαζεις το δαχτυλο μεσα και... voila! 


Αλλο ένα συν που ανακάλυψα γι'αυτο το προϊόν τωρα το καλοκαίρι, ειναι οτι ειναι πολυ καλό για τα ταξίδια! Ουτε υγρα, ουτε να κουβαλας βαμβακια ουτε τιποτα!! Και ειναι και μικρουλι και βολικό! (75ml).


Η μυρωδιά του δεν ειναι τοσο έντονη (όσο αλλα ξεβαφτικά νυχιών) και αφήνει τα νυχια σου καθαρά, χωρίς ίχνος λιπαρότητας. Ενα άλλο καλό που έχει, είναι οτι διαρκεί πάρα πολύ!! Οταν το πρωτοαγόρασα, νομιζα οτι με την πολύ χρήση θα στεγνώσει το σφουγγαράκι. Αλλά ακόμη και οταν πέταξα το πρώτο μπουκάλι, το σφουγγαράκι ήταν ακομη νωπό οπως στην αρχή! Αυτο που με έκανε να το πετάξω και να αγοράσω αλλο, ήταν οτι το σφουγγαράκι ειχε γεμίσει με βερνικι, και οταν εβαζα το δάχτυλό μου μέσα, μερικές φορες εβγαινάν μερικά κομματάκια. Αλλα ακομη και τοτε το βερνίκι στα νύχια μου εξαφανιζόταν με τη μία!!

Το Sephora Express Nail Remover, μπορείτε να το βρειτε στα καταστήματα Sephora και κοστίζει €7.90. Μπορεί να ακουγεται ακριβό, αλλα αν αναλογιστεί κανείς οτι δεν χρησιμοποιείς βαμβάκι για την αφαίρεση, και οτι διαρκεί πολύ περισσότερο απο ενα κοινο ασετον, καθώς και το ποσο χρόνο και κοπο γλυτώνεις, τοτε πιστέψτε με αξίζει τα λεφτά του!!! Είναι το δευτερο μπουκαλάκι που αγοραζω και πραγματικά ειναι το καλύτερο ξεβαφτικό νυχιών που εχω χρησιμοποιήσει! Highly recommended!!!


Το μόνο αρνητικό που εχω βρει γι'αυτο το προϊόν, ειναι οτι δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω για τα πόδια!! Βεβαια με λιγη προσπάθεια και αυτο γίνεται!!!!! :P

 

22 comments:

glittermeup είπε...

Christina eisai ondos star !! Euxaristo poli giafto to review , ama vretho konda se sephora tha to agoraso . To sxolio me ta podia , exo pethani sta gelia :p xo

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΣ ΧΑΛΑΣΕ 1 ΝΥΧΙ ΕΧΟΥΜΕ το Express nail polish remover by Sephora!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ CHRISTINA...

Κερασία είπε...

Χαχαχαχ σε φανταστηκα να προσπαθείς να το χρησιμποιήσεις για τα πόδια και ταυτόχρονα να βγάζεις και φωτογραφίες στο φωτοκουτό σου!!!
Με εχεις δελεάσει με αυτο το μικρούλι θαυματάκι!! Μόλις τελειώσω τα δυο μπουκάλια που έχω απτο Lidl (που για μενα εχει κορυφαίο ασετον και σε καλή τιμή και τώρα και με μπουκάλι απο τα περίεργα..που τα πατάς απο πάνω) θα περασω απο sephora..
Ασχετο..εχεις δοκιμάσει αλλα απο αυτά τα μικροσκοπικα sephora βερνικια εκτος απο το dupe της chanel?

Amfitriti είπε...

teleio m akougete. 8a pao na to agoraso!!!

Stella είπε...

θα το εχω υποψιν για την επομενη αγορα ξεβαφτικου!
πρωτοτυπο παντως!
ποσο καιρο σου διαρκει?

Natasha είπε...

Τέλειο! Θα πάω να το αγοράσω αύριο!

ΕΥΘΥΜΙΑ είπε...

Χριστίνα για άλλη μια φορά έκανες καταπληκτικό review!!!Το αγόρασα και εγώ πριν 20 ημέρες περίπου, συμφωνώ μαζί σου αλλά εγώ αντιμετώπισα και άλλο αρνητικό: δυσκολεύτηκα να ξεβάψω τις πτυχώσεις των νυχιων, εννοώ τις πλαϊνές πλευρές και ξέρω τι θα μου πεις: ότι δεν πρέπει να φέρνω το βερνίκι μέχρι την άκρη αλλά είμαι άσχετη με τα νύχια οπότε είναι αναπόφευκτο, όσο και εάν το προσπαθώ...

Unknown είπε...

@Kερασία
Aχ Κερασία μου αυτο το φωτοκουτο με έχει σώσει!!! Και να σκεφτείς οτι μου εχει περασει απο το μυαλο να φτιαξω ενα για να χωράω ολη μεσα!!! Ετσι θα μπορω να βγαζω και τέλειες φωτογραφίες για το FOTD!!! lol Δεν εχω δοκιμάσει δυστυχώς αλλα βερνίκια απο τα Sephora... x

Unknown είπε...

@ΕΥΘΥΜΙΑ
Οταν εχεις βερνίκι πανω στις πλαϊνές πλευρές, να το αφήνεις λιγο παραπάνω και φευγουν και απο εκει!!! ;)

Demi είπε...

Super Χριστίνα...
Ό,τι πρέπει για να το αγοράσω τώρα που έχω και κουπόνι έκπτωσης από τα sephora 30%!!
Μήπως να πάρω αρκετά???
Θα σε ρωτήσω&εγώ πόσο διαρκεί το θαυματουργό αυτό προϊόν όπως επίσης...αν τελειώσει το υγρό μπορούμε να προσθέσουμε δικό μας ασετόν ώστε να κάνουμε "τη δουλειά μας"?
xxx

Unknown είπε...

@Miss Starshiny
Διαρκεί παρα πολυ! Να φανταστεις οτι το πρώτο μπουκαλάκι το αγόρασα τον Ιανουαριο μετα τις γιορτες και το πέταξα τον Μάιο!!!! Και βάφω πολύ συχνά τα νύχια μου! :)

Unknown είπε...

@Zante
Δεν νομίζω οτι θα θέλεις να βαλεις αλλο υγρο μέσα στο μπουκαλάκι, γιατι δεν το αλλαζεις επειδή τελείωσε το υγρο και στέγνωσε το σφουγγαράκι. Το αλλάζεις γιατι εχει λερωθεί πολυ το σφουγγαράκι, οποτε οτι και να προσθέσεις μετά δεν γίνεται κατι. Πιο καλά να αγοράσεις ενα καινουργιο. x

Unknown είπε...

καλά έχει τόση διάρκεια πλάκα κάνεις....το σημαντικότερο για εμένα είναι ότι δεν μυρίζει έντονα ειδικά τώρα που η μύτη μου έχει εξελιχθεί σε μύτη λαγωνικού και αποφεύγω το βαμβάκι το οποίο με ανατριχιάζει κιόλας καθώς και τα υπολείματα του ξέρεις τα χνουδάκια!!!

tina είπε...

Χριστινα μου να σε ρωτησω, τι γινεται οταν τα ξεβαφεις πολλες φορες? Δεν θολωνει τελικα μεσα το υγρο και στο τελος παυει να τα ξεβαφει καλα? Γιατι αν το σκεφτεις ολο το μανο που βγαζεις μενει εκει μεσα.

Unknown είπε...

@tina
Εγω μεχρι να το πετάξω δεν ειχα κανενα προβλημα! Τα ξέβαφε κανονικοτατα! Το μονο που αισθανοσουν τα κομματακια απο το βερνικι πανω στο σφουγγαράκι! Mα και εγω η ατιμη το κρατησα τοσους μήνες! :P

Ioanna G είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για την αναλυτική κριτική!! Αυτό που λες για τις στιγμές που θες να ξεβάψεις 1 μόνο νύχι και καταλήγεις να τα χαλάς όλα μου έχει τύχει τόσες φορές που για αυτό και μόνο αξίζει!!

Ανώνυμος είπε...

Αφού είναι τόσο καλό θα το αγοράσω σίγουρα......την επόμενη φορά που θα πάω sephora!!!!!Να γλυτώσουμε και από τις φωνές......πάλι νύχια ξεβάφεις?????Μυρίζει όλο το σπίτι.....Σε αυτό το σπίτι τίποτα δεν μπορείς να κάνεις με την ησυχία σου.....

myStickland είπε...

τέλειο φαίνεται...μόλις τελειώσει το δικο μου θα το αγοράσω....

jenny είπε...

Νομίζω ότι με έπεισες! Θα το δοκιμάσω σίγουρα!

marakicious είπε...

τωρα αν σου πω οτι κατι αντιστοιχο ειχε η μανα μου πριν 20 χρονια θα με πιστεψεις??? απο μια ξενη εταιρια ηταν (μπορει και avon). και βλεπω ξαφνικα να γινεται χαμος με αυτο. ηταν λυση και τοτε και τωρα. το μονο προβλημα που ειχαμε τοτε ηταν οτι με τα εντονα χρωματα εβαφε το σφουγγαρακι και χρωματιζε το ασετον.

makeupbymarias είπε...

I'm so gonna buy this...!!!

sephora products rule!!

xxx
Maria

Stevista είπε...

Αααααα τέλεια και έχω κουπονάκι -20% στα προϊόντα μάρκας Sephora μέχρι 31/12, οπότε θα το τσιμπήσω!! Σ'ευχαριστώ Χριστινάκι! ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive