6.10.11

Sephora, Balenciaga και Fashion in a Bottle!


To περιοδικό VOGUE σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους οίκους αρωμάτων και τα καταστήματα καλλυντικών Sephora παρουσιάζουν το 'Fashion in a bottle'! Πρόκειται για μια προσφορά που ισχύει μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου,  και στην οποια με κάθε αρωμα που αγοράζετε, παίρνετε  και κάποιο δώρο!

Για να πω την αλήθεια μου δεν χρειαζομαι καποιο αρωμα, αλλα μολις ειδα αυτο στο mail box μου, ήξερα οτι επρεπε να του ρίξω μια ματια!



Πάντα ήθελα να αγοράσω μια τσάντα Balenciaga! Είναι αρκετά ακριβές και αυτή τη στιγμή δεν αντέχει μια τέτοια αγορά το πορτοφόλι μου! Ισως να αγοράσω μια στο μέλλον σαν δωρο στον εαυτό μου!!! Μέχρι να το κάνω αυτό όμως, είπα να ξεκινήσω με το εν λογω πορτοφολάκι που ειναι και free! ;)


Ετσι κατευθύνθηκα στο αγαπημένο μου κατάστημα Sephora και ζήτησα να δοκιμάσω το αρωμα του Balenciaga και να δω απο κοντα και το πορτοφολάκι. Δοκίμασα δυο αρωματα που είχαν, και για να πω την αληθεια μου δεν ενθουσιάστηκα... Ήταν πολυ βαριά για το γουστο μου... Στα αρώματα ειμαι λιγο... flower girl! Τα θελω να ειναι απαλα, αέρινα και λουλουδάτα (αλλα οχι πολυ!) και αυτο ήταν το ακριβώς αντιθετο. Δεν μπορω να πω οτι μύριζαν απαίσια, απλα ήταν αρκετα βαρια και σιγουρα δεν θα τα φόραγα... Βέβαια μετα μου εδειξαν το πορτοφολάκι και ήξερα οτι επρεπε να το αγοράσω πάσι θυσία!!! Οπότε άρχισα να σκέφτομαι πως μπορώ να δικαιολογήσω μια τέτοια αγορά στον αντρα μου και στο τέλος το βρήκα!!!Σας ενημερώνω λοιπον (και ενημέρωσα και τον άντρα μου ο οποίος με κοιταγε καπως περίεργα!!!! ) οτι ξεκίνησα τις Χριστουγεννιάτικες αγορές μου με αυτό το άρωμα!!! lol Σίγουρα μέχρι τότε θα σκεφτώ κάποιον που να του αρεσουν τετοια αρώματα και να του το κάνω δώρο...

L'Essence by Balenciaga (€44)

Τωρα ομως ηρθε η ώρα να σας παρουσιάσω το καινούργιο μου απόκτημα!!! Ta -da!!!!


Eιναι σε χρώμα off white και το σχέδιο μοιάζει πολύ με την αγαπημένη μου τσάντα (αυτη που ελεγα πιο πάνω οτι θα αγοράσω στο μέλλον)!!! Εχει λεπτομέριες απο δέρμα και το υπόλοιπο ειναι φτιαγμένο απο ένα είδος υφάσματος που φαίνεται σαν να ειναι πλεγμένο. Εχει δυο θήκες οπως βλεπετε και στην φωτογραφία και ειναι πολυ προσεγμένο!


Θα το χρησιμοποιήσω για να βαλω ολες τις καρτες απο μαγαζιά που έχω και ετσι να "ξεκουράσω" και το κανονικό πορτοφόλι μου που κοντεύει να σκάσει απο ολα αυτα με τα οποία το έχω γεμίσει!!!!



Εσείς θα εκμεταλλευθείτε την προσφορα 'Fashion in a Bottle'? Κάνετε παρορμητικές αγορές? Εχετε αγορασει ποτε κατι, επειδή θέλατε το δωρο που δινουν με την αγορά του προϊόντος (οπως έκανα εγω)?

4 comments:

Natasha είπε...

Με γεια σου Χριστίνα!!! Πολύ όμορφο πορτοφολάκι, πραγματικά :) μην έχεις τύψεις για την αγορά σου, όλες μας, λίγο πολύ, έχουμε αγοράσει κάτι λόγω δώρου, χεχε! Πέρυσι τα Χριστούγεννα αγόρασα κι εγώ ένα σετ της Estee Lauder επειδή είχε μαζί ένα τσαντάκι Coach!

Κερασία είπε...

Που τα ξετρυπώνετε ρε παιδιά αυτά τα καλούδια? Balenciaga ειναι το ονειρό μου να πάρω!!! Αλλα μάλλον θα μείνει όνειρο...εκτος αν μάθω καποια στιγμή οτι είμαι ενα βήμα πριν ξέρετε τι..ε οποτε θα παρω μια έτσι για να βγάλω το άχτι μου!!!χεχεχε
Μεγειες μεγειες!! Ε τώρα θα την παω την βόλτα στα sephora!!

myStickland είπε...

τέλειο το τσαντάκι..είναι super να αγοράζεις κάτι που σου αρέσει τόοοσο πολύ..πολύ καλή προσφορά.. μάλλον θα περάσω μια βόλτα απο΄κεί...

glittermeup είπε...

Ti wraio na to xrisimopieisis san coin purse kiolas ! Balenciaga to oneiro kathe ginaikas !!! Enjoy xo

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive