15.3.12

Back 2 MAC!

Επειδή στο τελευταίο post μου σχετικα με το κραγιον Blankety είδα οτι πολλές κοπέλες δεν γνώριζαν σχετικά με το προγραμμα Back 2 MAC που εχει η εταιρεια καλλυντικών MAC, ειπα να κανω ένα πιο αναλυτικό post με ολες τις λεπτομέρειες.


Το Back 2 MAC λοιπόν, ειναι ενα προγραμμα στο οποίο μπορείτε να επιστρεψετε 6 αδειες συσκευασίες προϊόντων της εταιρείας και να παρετε δωρεαν ενα ολοκαινουργιο κραγιον της επιλογής σας (εξαιρουνται τα κραγιον Viva Glam)!!! Και για να μην υπαρξουν παρεξηγήσεις, οταν λενε συσκευασια προϊοντος, δεν εννοουν την χαρτινη εξωτερική συσκευασια, αλλα την συσκευασια του ιδιου του προϊόντος.

Σε αυτο το πρόγραμμα υπάρχουν και καποιες εξαιρέσεις, οπως για παράδειγμα δεν δεχονται πισω το πακέτο απο τα μαντηλάκια καθαρισμου της MAC. Για να εισαστε σιγουρες οτι η συσκευασια του προϊοντος που χρησιμοποιείτε μπορει να επιστραφεί, μπορειτε να κοιτατε στην εξωτερική (χαρτινη) συσκευασια, στην οποια οταν την ανοιξετε θα δειτε να αναγράφεται το Back 2 MAC στα "αυτάκια" του ανοίγματος, οπως φαινεται στην φωτογραφία:



Εκτος απο τα χρησιμοποιημένα προϊόντα, μπορειτε επισης να επιστρεψετε τις συσκευασιες απο τις σκιες της MAC που εχετε κανει depot! Για παραδειγμα, εγω προτιμώ να εχω ολες τις σκιες της ΜAC στις μεγαλες παλεττες της ανα χρώμα, γιατι ετσι το βρίσκω πολυ πιο εύκολο να τις χρησιμοποιώ, αντι να ψαχνω το χρωμα που θελω σε καθε μικρή παλέττα. Ετσι, πριν λιγες μερες αγορασα την παλεττα Colour Added απο την συλλογη Cook Shop MAC.


Colour Added by MAC

Ακόμη και αυτην την παλέττα οταν την κανω depot θα την επιστρεψω!

Με αυτο το συστημα εχω πάρει δωρεαν τα μισα απο τα κραγιον της συλλογής μου! Πιστεύω οτι ειναι ενα απο τα καλλυτερα προγράμματα που εχει κανει η MAC και για το περιβάλλον αλλα και για εμας που αγοράζουμε τα προϊόντα τους! Μακάρι και άλλες εταιρείες να εκαναν κατι ανάλογο!

bloglovin

10 comments:

smugnificent είπε...

έχω πάρει 5-6 κραγιόν έτσι πιστεύω πως το πρόγραμμα είναι φοβερό!
Θα τα πούμε άυριο από κοντα :D

Unknown είπε...

χριστινα ευχαριστουμε πολυ για το ποστ!!!πολυ ενημερωτικο!και εγω δεν το ηξερα το προγραμμα μεχρι που το διαβασα σε σενα!απο δω και περα back to mac!!!thanxxxx!

Κερασία είπε...

Ααααα τέλεια!!! Σύντομα είμαι για τζάμπα κραγιονάκι το λοιπον!!

Ασε και εκανα το κορυφαίο σήμερα...είχα ξεχασει ότι ειχα παρει ενα κραγιον mac και σήμερα που το είδα και το θυμήθηκα εκανα λες και μόλις το αγόρασα!!! Μονο εγω τα κάνω κατι τετοια!!

CuteandGirlyDMS είπε...

εγω μου λετε γιατι δεν το εχω χρησιμοποιήσει ποτε???? ουφφφφφ

Menia είπε...

Ευχαριστούμε πολύ για το διαφωτιστικό post!! Γιατί κάποιες από εμάς, μαζί κι εγώ, δεν είχαμε ιδέα οτι υπάρχει αυτή η δυνατότητα, ειδικά με τις σκιές!! Είναι πολύ καλή αυτή η ενέργεια της MAC και σίγουρα θα το χρησιμοποιήσω κι εγώ σύντομα!! Φιλιά!

Unknown είπε...

Πολύ ενδιαφέρον το post, δεν το ήξερα αυτό για τη mac. Thank you!!

http://glykoparamithenia.blogspot.com/

myStickland είπε...

Είναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον.Και εγω δεν το γνώριζα,αλλά ούτε και στα mac,μας έχει ενημερώσει κανείς για αυτό.Ίσως δεν τους συμφέρει..Τί να πω?

Unknown είπε...

Να ρωτήσω κάτι;;
μπορώ να συμπεριλάβω τις μονές σκιές (ανταλλακτικά;) που βάζω στην παλέττα; αυτό δεν το κατάλαβα. Δε θυμάμαι τί έλεγε η συσκευασία.
Επίσης άλλη ερωτηση:
εγω δεν έχω κανενα κραγιόν της mac. Ποιό είναι το πιο must have? Που χωρίς αυτό δεν μπορείς να κάνεις ;;; το καλύτερο το πιο σημαντικό;
Επίσης (2ο επίσης) βγάλε βρε παιδί μου την λεκτική επιβεβαίωση κάτω απο τα σχόλια. είναι λιγάκι ενοχλητικό :) :)
φιλάκια

Eva είπε...

πολύ καλό post!ούτε που είχα ιδέα για αυτό!να'σαι καλά που μαs το είπεs!

Unknown είπε...

@euapap
Τις μονες σκιες που παίρνεις σε pot form (οχι σε refill) οταν τις κανεις depot, μπορεις να τις συμπεριλάβεις στα 6 back 2 mac items!

Τωρα για τα κραγιον της MAC, απο αυτα που εχω (αν σου αρεσουν τα χρωματα του τυπου your lips but better) τα πιο αγαπημενα μου ειναι το Patisserie και το Hue. Αν σου αρεσουν τα εντονα χρώματα, τοτε το πιο τελειο κοκκινο που εχω ειναι σίγουρα το Russian Red!

Σ'ευχαριστω που με ενημερωσες για την λεκτική επιβεβαίωση.. την εβγαλα ήδη!! ;)

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive