9.3.12

Searching for the perfect eye cream: Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado

Οπως έχω ξαναπεί σε παλιότερο post, ειμαι διαρκώς στην αναζήτηση της τελειας κρεμας ματιών. Αυτής που σου προσφέρει λάμψη, ενυδάτωση, εξαφανίζει τους μαύρους κύκλους, μειώνει την εμφάνιση των λεπτών γραμμών και έχει και λογική τιμή!!!  Με λίγα λόγια ψάχνω για την Super κρέμα ματιών!! :)

Μεχρι στιγμής έχω χρησιμοποιήσει παρα πολλές κρεμες ματιών απο διάφορες μαρκες οπως Clinique, Dior, Avene, Garnier, SK-II, Yves Rocher και πολλές άλλες... Η λίστα είναι μεγάλη! Ομως δυστυχώς δεν εχω βρει ακόμη την κρέμα που θα μου προσφέρει ολα οσα ζητάω! Και τελικά εχω φτάσει στο συμπέρασμα οτι ίσως δεν υπάρχει μια κρεμα που να κανει ολα αυτα, και μαλλον θα πρεπει να παρω δυο!!!!! Νομίζω οτι πρεπει να βρω μια ενυδατική και μια για τους μαυρους κύκλους και τις λεπτές γραμμές....

Kiehl's Creamy Eye Treatment with avocado

Ετσι ξεκίνησα με την πρώτη κρεμα για την ενυδάτωση και αποφάσισα να δοκιμάσω το Creamy Eye Treatment με Avocado της Kiehl's (€33.20 απο τα Duty Free). Είχα ακούσει τοσα πολλά για αυτήν την κρέμα, και εδω και καιρο ήταν στην wish list μου, απλά ήθελα να τελειώσω πρώτα την κρέμα ματιών της SK-II που χρησιμοποιούσα.

Kiehl's Creamy Eye Treatment with avocado

Η κρέμα αυτή της Kiehl's έρχεται σε ένα βαζάκι των 14ml και περιέχει Avocado Oil.


Kiehl's Creamy Eye Treatment with avocado
 
Έχει χρωμα παστελ πράσινο και σύστασή της ειναι πολύ πηχτή. Χρειάζεται πολύ λιγη ποσότητα, την οποία πρέπει πρώτα να την τρίψεις στα δαχτυλα σου για να ζεσταθεί λιγο ωστε να απλώνεται πιο εύκολα.

Kiehl's Creamy Eye Treatment with avocado - swatch

Μολις ζεσταθεί απλώνεται πολυ ομορφα και παίρνει την μορφη λαδιου! Είναι πολυ ενυδατική και απορροφάται πολύ γρήγορα. Ωσπου να τελειώσω με το υπόλοιπο πρόσωπό μου, εχει ήδη απορροφηθεί και μπορω να ξεκινήσω την εφαρμογή του μακιγιάζ μου και του concealer. Μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένη με την κρέμα αυτη. Κανει ολα οσα υπόσχεται.. δηλαδη προσφέρει πολυ καλή ενυδάτωση.

Ομως εγω θελω μια κρέμα που να είναι και για τους μαυρους κύκλους καθώς και για τις λεπτες γραμμές γυρω απο τα ματια! Ετσι αποφάσισα να αγοράσω μετά και την Midnight Recovery Eye της Kiehl's που τα κάνει ολα αυτα εκτός απο ενυδάτωση!

Midnight Recovery Eye by Kiehl's

Η κοπέλα στο counter της Kiehl's μου ειπε οτι μπορω να χρησιμοποιώ και τις δυο κρεμες (πρωτα την Midnight Recovery Eye και μετα την Creamy Eye Treatment with avocado καθε βραδυ), και οτι θα είναι ο καλύτερος συνδιασμός! Ετσι πολύ συντομα θα την αποκτίσω και αυτήν και θα σας πω αν βρήκα τελικά αυτο που έψαχνα τοσο καιρό!

Tέλος άλλη μια κρέμα που εχω στην wish list μου και θα ηθελα να δοκιμάσω αυτο το καλοκαιρι είναι η Sunscreen For Eyes Wrinkle Control Cream with 30SPF by Clarins!

Sunscreen For Eyes Wrinkle Control Cream with 30SPF by Clarins

The quest for the perfect eye cream is now on!!!! lololol

Εσείς εχετε δοκιμάσει καποια απο τις παραπάνω κρέμες ματιών? Ποια κρεμα ματιών χρησιμοποιείτε τωρα? Εχετε βρει την τέλεια κρεμα ματιών για εσάς?

Τα προιοντα Kiehl's μπορειτε να τα βρείτε:

Hondos Center Γλυφάδα: Αγ. Κωνσταντίνου 2 & Λαζαράκη 5, τηλ.: 210-8945608
Hondos Center Κολωνάκι: Μέρλιν 6, τηλ.: 210-3390284
Attica: Πανεπιστημίου 9, CityLink Σύνταγμα, τηλ.: 6947209654

Shop Online at:







bloglovin

12 comments:

evi είπε...

πιο δυσκολο το task να βρεις την καταλληλη κρεμα ματιων απο την αντιστοιχη προσωπου...πφ.. κ εγω στο ψαξιμο για την καταλληλη ειδικα για τις σακουλες κ τα πρηξιματα.
la roche posay, apivita, korres, the body shop, vichy. μερικες μαρκες που εχω δοκιμασει. καμια δεν ειχε το αποτελεσμα που ηθελα.

ειδικα η apivita που εχω τωρα, "κοβει" το concealer. δεν ξερω πως να το εξηγησω αλλα δεν στρωνει με τπτ το concealer.

glittermeup είπε...

Den pisteuw oti eimai mia apo tis gunaikes pou exei terastio provlima sta matia ala boro na pw oti tou korres nixtolouloudo einai i agapimeni mou gia maurous kiklous. Tis garnier roll on gia ena apalo eye treatment kai se deigma marese poli tis apivitas i krema gia maurous kiklous !! Tis kiehls i krema fenete orea kai tis Clarins :) xo

Beautymagnets είπε...

H κρέμα με αβοκάντο είναι αγαπημένη,ενυδατώνει τέλεια!Για τους μαύρους κύκλους μέχρι στιγμής δεν έχω δοκιμάσει κάτι που να έχει αποτέλεσμα και πιστεύω πως δεν υπάρχει και προιόν που να κάνει κάτι για αυτούς εκτός απ'το να φωτίζει λίγο τη περιοχή.Περιμένουμε review για τη midnight recovery!

Yiota71 είπε...

Η κρέμα της Sanoflore αντιγηραντική μου προσφέρει ενυδάτωση και μείωση των γραμμων γύρω από τα μάτια. Η τιμή είναι πολύ καλή περίπου 18-20€. Νομίζω ότι αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματά της.

Unknown είπε...

@evi
Τελικά δεν είμαι η μονη που ψάχνω για την τέλεια κρέμα ματιών! Apivita δεν έχω δοκιμάσει αλλα μετα απο αυτά που λες δεν νομίζω ότι θέλω!!! :P

Unknown είπε...

@glittermeup
Η κρέμα του Korres μπήκε στην λίστα των πιθανών holy grail eye creams! Αν την δοκιμάσω θα σου πω εντυπώσεις ;)

Unknown είπε...

@Beautymagnets
Ναι η κρέμα άβολα το της Kiehl's είναι super ενυδατική! Θα σας κράτηση ενημερες για την midnight recovery!! ;)

Unknown είπε...

@Yiota71
Ακούγεται ενδιαφέρον!! Μπήκε και αυτή στην λίστα! ;)

Demi είπε...

Εγώ ξεκίνησα και χρησιμοποιώ της Frezyderm την Eye Balm ..
Είναι αρκετά πηχτή , πολύ ενυδατική, έχω δει διαφορά -ειδικά στις λεπτές γραμμές-αλλά ok, εξακολουθώ να ψάχνω την τέλεια κρέμα...
Όσο για την Kiehl's...Δεν έχω πάρει κάτι άλλο εκτός από την κρέμα χεριών Ultimate Strength Hand Salve..Αν και η μυρωδιά της δε με τρελαίνει, το αποτέλεσμα είναι απλά καταπληκτικό..Τα 75ml μου κόστισαν σχεδόν €18(Hondos Center Γλυφάδας με super εκπληκτικό υπάλληλο...vote for Γρηγόρης!!)
Σχετικά με την κρέμα της Clarins θα σου πω ότι, όσα προϊόντα έχω πάρει από Clarins μου προσέφεραν το καλύτερο επιθυμητό αποτέλεσμα...Go for it!!!

Leinti nti είπε...

at demi> frezyderm eye balm e? edniaferon akougetai.

thelo kai ego analitiko review. simera pou pernaga apo kiehl's dokimasa tin avocado alla den tin vrisketai ligo lipari?

Unknown είπε...

christinaki opoios brei tin idaniki krema as to pei kai se emas!
prin 2 meres ekana post gia kremes matiwn kai molis anakalypsa k to diko sou!
egw den exv dokimasei polles alla brika idiaitera aisthiti diafora me to neo serum matiwn dior. to dokimasa se deigmataki alla doulepse amesws! timi gia ta 15ml gyrw sta 80 eyrw! apogoiteysi!!!

Sophia είπε...

Κοριτσια γεια σας!
Σας έχω ενα καλό και ένα κακό νεο.Το καλό:η καλύτερη κρέμα ματιών είναι της la prairie.πραγματικα είναι τελεια.Εχει απαλεινει ριτυδες και κάτω βλέφαρο.Το κακό είναι πως είναι πολύ ακριβή.

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive