27.3.12

Philip Kingsley Elasticizer - το πιο τέλειο hair treatment!!!

Τα τελευταία 2 χρόνια πρεπει να ομολογήσω οτι δεν ημουν και πολυ ευγενική με τα μαλλιά μου... Αρχισα να τα βαφω πιο ανοιχτα με ανταυγες, και χρησιμοποιούσα πολυ συχνα το straightening iron μου καθως και  πολλα προϊόντα styling. Ετσι τα μαλλιά μου ειχαν γινει ατονα, οι ακρες ήταν σκληρες με αρκετη ψαλιδα και γενικως φαινονταν αρκετα ταλαιπωρημένα... Γι'αυτο το λογο αποφασισα αυτο τον χρονο να τα περιποιούμαι πιο εντατικα για να γινουν πιο υγιη και λαμπερα!

 Εχω κανει πολλες αλλαγες στο styling των μαλλιων μου, στο σαμπουαν και conditioner που χρησιμοποιώ, τις μασκες μαλλιων που κάνω και πολλα πολλα άλλα προϊοντα με τα οποία προσπαθώ να βοηθήσω τα μαλλια μου να είναι και να φαίνονται πιο υγιή και όμορφα! Στα επομενα posts θα αναφερθώ σε ολα αυτα τα προϊοντα που εχω δοκιμασει μεχρι τωρα (και ειναι αρκετα!) και θα σας πω ποια μου αρεσαν και ποια οχι.

Σημερα λοιπόν θα σας μιλησω για ένα καινουργιο προϊον που το χρησιμοποιώ πανω απο 1 μήνα και ονομάζεται Philip Kingsley Elasticizer.

Philip Kingsley Elasticizer

Το προϊόν αυτο ειναι μεσα στις 100 καλύτερες αγορές για το 2012 συμφωνα με το περιοδικό BAZAAR και ενα απο τα αγαπημένα της Cheryl Cole!!!

Philip Kingsley Elasticizer

Πρόκειται για μια κρέμα μαλλιων που χρησιμοποιείται σαν θεραπεία πριν απο το λουσιμο. Το βαζεις σε βρεγμενα μαλλια και κανεις μασαζ. Βαζεις το ειδικο σκουφάκι που περιλαμβάνεται στο κουτι και το αφήνεις για 10-20 λεπτα. Μετα το ξεπλένεις με νερο και λουζεσαι κανονικά.

Philip Kingsley Elasticizer - σκουφάκι

Αυτη η κρεμα απευθύνεται σε ολους τους τύπους μαλλιών και ειναι ιδανική για εσας που τα μαλλιά σας ειναι ταλαιπωρημένα απο βαφες και styling, οπως και τα δικά μου! Ειναι extra-ενυδατική και προσφέρει στα μαλλιά ελαστικότητα και λαμψη!

Philip Kingsley Elasticizer Ingredients

Δεν ειναι πολυ πηχτή σαν αλλες κρεμες και μασκες μαλλιών που εχω δοκιμάσει - η σύστασή της ειναι σαν moisturiser για το σωμα. Έτσι μπορεις ευκολα να την απλώσεις στα μαλλιά σου. Οσον αφορά την μυρωδια της, εχει μια απαλη μυρωδια που θα την περιέγραφα σαν 'clean smell' - τιποτα εντονο που μπορει να μην σας αρέσει. Το μπουκαλάκι εχει 150ml προϊόντος και επειδή χρειάζεσαι λιγη ποσότητα για να καλύψεις ολα τα μαλλιά σου, διαρκεί για πολυ καιρο!

Philip Kingsley Elasticizer

Eγω την έχω πανω απο 1 μηνα, την βάζω μια φορα την εβδομάδα και οπως βλεπετε και στην φωτογραφία εχω χρησιμοποιήσει πολυ λιγο. Το πιο σημαντικό παντως είναι οτι εχω δει μεγάλη διαφορά στα μαλλια μου! Στην αρχη φοβομουνα οτι θα μου τα βαραινει (επειδη ελεγε οτι ειναι extra-ενυδατική), αλλα πραγματικα δεν εχω κανενα τετοιο προβλημα! Ισα ισα που τα μαλλια μου τα αισθάνομαι αναλαφρα, λαμπερα και τοσο μα τοσο μαλακα! Και δεν λαδωνουν! Και εχω παρατηρήσει οτι οσο περισσότερο χρησιμοποιώ αυτην την κρεμα, τοσο καλυτερα φαινονται και αισθάνονται τα μαλλιά μου! Ενα απο τα καλύτερα προϊόντα για τα μαλλιά που εχω χρησιμοποιήσει και χαιρομαι πολυ που το ανακάλυψα!!!!

Το Philip Kingsley Elasticizer μπορείτε να το βρείτε online στο site feelunique και κοστίζει €27.88 με δωρεάν τα μεταφορικά. Αν λοιπον τα μαλλια σας ειναι ξηρα και frizzy ή ειναι ταλαιπωρημένα με αρκετή ψαλίδα απο το styling και τις βαφες, τοτε αυτο το προϊόν σας είναι απαραίτητο!!!!

Ποιο ειναι το δικό σας αγαπημένο hair treatment με το οποίο εχετε δει μεγαλη διαφορά στα μαλλιά σας?

bloglovin

6 comments:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά δεν έχει τύχει να το δω το συγκεκριμένο πουθενά,και ομολογώ πως είμαι ενθουσιασμένη!!Και τα δικά μου μαλλιά είναι ταλαιπωρημένα από βαφές και πιστολάκι,που θέλουν μια θεραπεία σε βάθος που λένε.....κατά τα άλλα κάνω φυτικές μάσκες μαλλιών τελευταία και έχω δεί μεγάλη βελτίωση.....και αν θέλω κάτι πιο εξιδικευμένο απλώνω σε όλα τα μαλλιά ελαιόλαδο,και τα αφήνω όσο περισσότερο μπορώ!!Είναι φοβερό στα μαλλιά μου.....πάντως θα κοιτάξω και την ενυδατική!!! φιλιάααα...

myStickland είπε...

Και εγω αντιμετώπιζα το ίδιο πρόβλημα,με τα μαλλιά μου.Εχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα!Το συγκεκριμένο προ'ι'όν,δεν το ξέρω,αλλά σε εμπιστεύομαι απόλυτα!ίσως το δοκιμάσω και εγω,αφου βέβαια μου τελειώσει το Κerastase ελιξήριο,που χρησιμοποιώ,εδω και καιρό!Ρίξε μια ματιά εδω:http://mystickland.blogspot.com/2012/03/erastase.html..
φιλάκια!!

εμένα να δεις Χριστινάκι μου τι τραβάνε τα μαλλιά μου!απο ντεκαπάζ καθε μήνα με πρέσες σχεδόν καθημερινά!Ειμαι πάάάρα πολυ ευχαριστημένη με την μάσκα KAY RINSE απο Δάφνη!έτσι λειτουργώ και εγώ την βάζω στα μαλλιά κανα τεταρτάκι πριν το λούσιμο!Tην είχα δοκιμάσει σε μια φίλη και είχα τρελλαθεί.απο την πρώτη εφαρμογή βλέπεις διαφορά. και είναι πολύ οικονομική! 11 ευρώ τα 500ml!Φιλάκια

Eva είπε...

εμένα τελικά η θεραπεία που κάνω για τα μαλλιά μου είναι με το ελαιόλαδο.δεν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα παρά μόνο η έντονη ξηροδερμία που έχω.μέχριs στιγμήs πάει πολύ καλά και δίνει απίστευτη λάμψη στα μαλλιά μου.
και μην το ξεχάσω έχειs tag
http://siabeautyandmakeup.blogspot.com/2012/03/n-tag.html :)

Μαρία Π. είπε...

Πως το ανακάλυψες;!!! Το συγκεκριμένο προϊόν το ακούω πρώτη φορά!!! Δείχνει πολύ λεπτόρευστη και αυτό μου αρέσει πάρα πολύ!! Βαρέθηκα τις κρέμες που δε μπορείς να τις απλώσεις στα μαλλιά σου!!Σ'ευχαριστούμε για το όμορφο review

Rafalena είπε...

φανταστικο!δεν το ηξερα το συγκεκριμενο!
Ευχαριστουμε Χριστινα!

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive