12.3.12

Charcoal Brown by MAC - My new Love!!!!

Σήμερα ήθελα να σας μιλήσω για μια σκια της MAC την οποία χρησιμοποιώ καθημερινά για τα φρύδια μου! Προκειται για το Charcoal Brown (Matte).


Charcoal Brown by MAC

Πραγματικά είναι για μια τέλεια ματ σκιά που δίνει το πιο ομορφο και φυσικό αποτέλεσμα! Μεχρι τώρα η πιο αγαπημένη μου σκια για τα φρύδια ήταν αυτη της Anastasia για Brunettes, αλλα ομολογώ οτι το Charcoal Brown είναι ακόμη καλύτερο!!!




Συγχωρέστε το ματι μου που είναι λιγο κόκκινο.. είχα παθει μια μικρή μολυνση αλλα τωρα ειναι πολύ καλύτερα! Οπως βλεπετε στην αριστερή φωτογραφία τα φρύδια μου δεν ειναι πολυ πυκνα και έχουν αρκετά κενα, οπότε πρεπει καθημερινα να χρησιμοποιώ σκιά ή μολυβι για να φαίνονται καλύτερα... Προσπαθω να τα μεγαλώσω λιγο γιατι νομιζω οτι τα ειχα παρα βγάλει. Στα δεξια είναι μετά την εφαρμογή του Charcoal Brown. Πιστεύω οτι το αποτέλεσμα ειναι πολυ φυσικο και προτιμώ τα φρύδια μου ετσι! Ακομη και η κοπέλα στο καταστημα της MAC με ρωταγε τι εχω αλλαξει και φαινονται τοσο ωραία! Πάντα ειναι ωραίο να σου κάνουν κοπλιμέντα!!!

Eyebrows with Charcoal Brown

Εσεις ποιά σκιά ή μολύβι χρησιμοποιείτε για τα φρύδια σας?

bloglovin

9 comments:

Πολύ όμορφα Χριστινάκι!Όντως φαίνονται πολύ φυσικά!Τα καλοσχηματισμένα φρύδια είναι για μένα μεγάλη προτεραιότητα μιας και είναι πολύ αραιά και ανοιχτόχρωμα...Εγώ χρησιμοποιώ το μολύβι lingering από τη Mac, αλλά νομίζω πως τελικά είναι λίγο σκούρο για τα φρύδια μου! Πάντως με τη σκιά είναι πάντα πιο φυσικό το αποτέλεσμα!

Unknown είπε...

ειναι τελεια!!αυτο που μου αρεσει πιο πολυ ειναι οτι δεν φαινεται σχεδον καθολου η σκια, δηλαδη φαινονται πολυ φυσικα!με τι την απλωνεις???

Unknown είπε...

@AnGeLmArY
Και εγω πιστεύω οτι το να εχεις καλοσχηματισμένα φρύδια είναι πολύ σημαντικό! Ακομη και αν εχεις κανει ενα τελειο βαψιμο, αν τα φρυδια δεν ειναι ωραια χανει πολυ! Το lingering το χρησιμοποιώ και εγω αλλα βρίσκω οτι φαινεται οτι εχω βαλει κατι στα φρυδια μου οταν το χρησιμοποιω... δεν εχει τοσο φυσικο αποτελεσμα και ειναι λιγο πιο σκουρο.. Φιλακια x

Unknown είπε...

@despoina
Ναι και εμενα μου αρεσει ποσο φυσικο φαινεται το αποτέλεσμα! Την σκια την απλώνω με το πινελακι της Anastasia. :)

Despoina είπε...

Espresso της Mac παλι-ειναι ιδανικη για τα πιο σκουρα απο τα δικα σου φρυδια-πιστευω πως ειναι απλα ιδανικη για Σκουρα καστανα εως και μαυρα Φρυδια,χωρις να τα βαραινει και να φαινεται γκροτεσκα πανω μας.

Elle είπε...

Γεια σου Χριστινάκι!!
Υπάρχει ακόμη αυτή η σκιά της Μac??!!!Το έψαχνα τοσο καιρό και μου είπαν οτι έχει καταργηθεί μόνο η μια πωλήτρια μου το είπε βέβαια!!!Υπάρχει ακόμη ή όχι??!!...

Unknown είπε...

@unknown
Εγώ την αγορασα πριν δυο εβδομάδες οπότε σίγουρα υπάρχει ακόμη!!! ;)

Y είπε...

Xristina mou ti xaritwmena matakia pou exeis, k ti wraio xrwma pou einai! Ta swsta fridia xreiazontai panta gia na plaisiwnoun ta matia mas!

Unknown είπε...

@Y
Σ'ευχαριστώ πολυ!!! :) Οσο για τα φρύδια και εγω συμφωνώ οτι είναι πολύ σημαντικά για καθε look! x

Δημοσίευση σχολίου
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 photo myfavouriteeshopssidebar_zps4eecc62a.jpg

INSTAGRAM

PINTEREST

LABELS

BLOG ARCHIVE

TRANSLATE ME

Blog Archive